ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

راهنمای بازاریابی رویداد: استراتژی ها، ایده ها و نمونه ها

52 بازدید
بازاریابی رویداد
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

به نظر می رسد یک میلیون راه برای نزدیک شدن به بازاریابی رویداد وجود دارد. در واقع، بسته به نقش شما در سازمان شما، بازاریابی رویداد می تواند چندین شکل داشته باشد. چه چیزی غیر قابل انکار است؟ هنگامی که به رویدادها می اید، چه انها شخصا، مجازی یا ترکیبی باشند، ارتقاء کلیدی است.

از طریق استفاده از تکنولوژی، داده ها و تجزیه و تحلیل، بازاریابی رویداد در واقع بسیار اسان است برای پیاده سازی در سراسر رویدادها و در مقیاس. این راهنمای بازاریابی رویداد توضیح خواهد داد که بازاریابی رویداد چیست، چگونه یک استراتژی برنده ایجاد کنید و چگونه این استراتژی را برای بهبود برنامه رویدادهای خود انجام دهید. در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی است که در این راهنمای قطعی یاد خواهید داشت:

بازاریابی رویداد چیست؟

“بازاریابی رویداد” یک اصطلاح بسیار گسترده است. بازاریابی رویداد چیست؟ این می تواند معانی مختلفی داشته باشد، اما به طور کلی، بازاریابی رویداد می تواند یکی از دو چیز باشد: تاکتیک های بازاریابی مورد استفاده برای ترویج رویدادها یا استفاده استراتژیک از رویدادها به عنوان یک تاکتیک بازاریابی برای ترویج یک سازمان، ماموریت و غیره. در هر دو سناریو، چه ترویج رویدادهای خود و چه استفاده از رویدادها در استراتژی بازاریابی خود، رویدادها قدرتمند هستند.

برای بسیاری از سازمان ها، رویدادها سهم بزرگی از کل هزینه های بازاریابی خود را نشان می دهند. در واقع، بسیاری از شرکت ها بین 20 تا 50 درصد از بودجه خود را به تجربیات برند اختصاص می دهند و بخش غالب ان به رویدادها می رود.

بسیاری از بازاریابان بر این باورند که پس از یک وب سایت، رویدادها موثرترین کانال در “پشته بازاریابی” خود هستند، با توجه به قدرت تجربیات شخصی و مجازی و توانایی ایجاد ارتباطات یک به یک. به همین دلیل بازاریابی رویداد بسیار مهم است.

موفقیت رویداد

انواع بازاریابی رویداد

اگر بازاریابی رویدادی که انجام می دهید شامل برنامه ریزی تقویم رویدادهایی باشد که از برنامه بازاریابی شما پشتیبانی می کند، استراتژی و فرایند برنامه ریزی شما پیچیده تر و ظریف تر خواهد بود. برای دیگران، این یک برنامه تبلیغاتی برای یک رویداد خاص است که می تواند به یک برنامه قابل کنترل تر تقسیم شود.

  • ایمیل مارکتینگ
  • استراتژی رویداد محور
  • وب سایت رویداد
  • تبلیغات
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • بهینه سازی موتور جستجو

فرایند بازاریابی رویداد

رویدادها پرهزینه هستند، به همین دلیل تعیین استراتژی رویداد شما مهم است. بودجه، اهداف و موارد دیگر شما تعیین خواهد کرد که چه رویدادهایی را برنامه ریزی می کنید و نوع ارتقاء شما با ان اجرا می شود. فرایند بازاریابی رویداد با تصدیق این که یک رویداد وجود دارد که می تواند به سازمان شما در دستیابی به یک هدف کمک کند، اغاز می شود.

رویدادها می توانند به خط لوله فروش اضافه کنند، به بهبود روحیه، ترویج یک محصول و غیره کمک کنند. در واقع، فرایند بازاریابی رویداد به هدف رویداد می رسد. با شناسایی انچه که می خواهید به دست اورید، می توانید ارتقاء و اهداف خود را بر اساس ان هدف برنامه ریزی کنید.

استراتژی های رویداد با فرایند بازاریابی رویداد ازدواج می کنند. زمان بندی می تواند بر فرایند بازاریابی رویداد تاثیر بگذارد، بنابراین از محیط و صنعت اگاه باشید. به عنوان مثال، بازاریابی رویداد شما در طول COVID-19 متفاوت از هر وضعیت دیگری بود.

برنامه بازاریابی رویداد

ارتقاء، ارتقاء، ارتقاء

رویداد شما سزاوار داشتن یک برنامه ارتقاء قاتل است. اما همیشه اسان نیست که بدانیم از کجا شروع کنیم. برنامه بازاریابی شما باید درست زمانی شروع شود که برنامه ریزی رویداد شروع می شود. این دو دست در دست هم می روند. پس از همه، بدون یک استراتژی ارتقاء بزرگ، هیچ در مورد رویداد شما نمی داند.

خب، چطوری اینکارو میکنی؟ ما یک الگوی اساسی طرح بازاریابی رویداد را در زیر ایجاد کرده ایم تا به شما در شروع کار کمک کند.

رویداد خود را بدانید

اولین قدم در برنامه ریزی رویداد شما درک رویداد و هدف ان است. از انجا، شما می توانید بر روی جزئیات مانند نام رویداد، موضوع، شعار و طرح رنگ تمرکز کنید. این شکست رویداد به عنوان طرح اولیه برای برنامه بازاریابی رویداد شما عمل خواهد کرد.

مبانی رویداد خود را بدانید

  • نام رویداد
  • هدف رویداد
  • نوع رویداد (In-person، Virtual یا Hybrid)
  • تم
  • ژانر
  • رنگبندی

وب سایت رویداد شما بحرانی است

رویدادهای بازاریابی

چند رویداد وجود دارد که می تواند با نداشتن وب سایت رویداد فرار کند. اگر مطمئن نیستید که ایا برای رویداد خود به یک وب سایت بازاریابی یا وب سایت ثبت نام نیاز دارید ، به این روش فکر کنید. وب سایت رویداد شما نقطه تماس اصلی شما با شرکت کنندگان بالقوه خواهد بود. این باید حاوی اطلاعات کلیدی و متقاعد کردن شرکت کنندگان برای ثبت نام باشد.

تکنولوژی رویداد همچنین می تواند به شما در شخصی سازی کل فرایند برنامه ریزی رویداد کمک کند. شما می توانید یک وب سایت ثبت نام رویداد مارک ایجاد کنید که برای شناسایی افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند طراحی شده است. این به شما اجازه می دهد تا روند ثبت نام را بر اساس نوع شرکت کننده تغییر دهید. با نرم افزار پیچیده تر، شما حتی می توانید مسیرهای ثبت نام پویا و قیمت گذاری را بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده ایجاد کنید.

انواع وب سایت ها

اول، چه نوع وب سایتی را ایجاد خواهید کرد؟ وب سایت های رویداد را می توان به دو نوع، وب سایت های ثبت نام و وب سایت های بازاریابی تقسیم کرد. در حالی که بسیاری از انواع دیگر وب سایت ها در جهان وجود دارد، این دو باید در هنگام ایجاد یک وب سایت برای یک رویداد انتخاب شوند.

وب سایت ثبت نام

رویداد شما چقدر پیچیده است؟ اگر این یک سمینار یک روزه است، این نوع وب سایتی است که می خواهید ایجاد کنید. وب سایت های ثبت نام برای رویدادهایی که طولانی نیستند، در یک مکان یا عملا برگزار می شوند و نیاز به اطلاعات بسیار کمی برای توضیح دارند، مناسب هستند. به طور کلی، یک صفحه اطلاعات و یک تماس به اقدام وجود خواهد داشت که کاربر را به ثبت نام می برد.

وب سایت بازاریابی

یک وب سایت بازاریابی برای رویدادهای پیچیده تر مناسب است. اغلب، این نوع رویداد چندین روز طول می کشد، در مکان های مختلف اتفاق می افتد یا عملا، دارای چندین مسیر ثبت نام است یا بیش از یک صفحه وب برای توضیح ان طول می کشد. وب سایت بازاریابی اجازه می دهد تا شما را به راه اندازی صفحات متعدد به شرکت کنندگان تمام اطلاعات انها نیاز دارند. این رویدادها برای شرکت کنندگان گران تر هستند، به این معنی که وب سایت بازاریابی باید توضیح دهد که چرا هزینه و زمان خارج از دفتر ارزش ان را دارد.

وب سایت رویداد شما باید شامل:

  • زمان و تاریخ
  • محل
  • هزینه
  • فراخوان به عمل
  • آدرس
  • سؤالات متداول
  • محتوای غنی

یک برنامه بازاریابی ایمیل ایجاد کنید که شرکت کنندگان بالقوه را تحریک نکند

بازاریابی ایمیل بخش مهمی از تمام برنامه های تبلیغاتی است. اگر از ابزار بازاریابی ایمیل استفاده نمی کنید، سریع یکی را پیدا کنید! انها طراحی و خودکار کردن ایمیل ها را اسان تر می کنند. هنگام برنامه ریزی، بیش از حد انجام ندهید. اگر یک خط موضوعی عالی و جلب توجه ایجاد کنید، انها را باز خواهید کرد، اما اگر شرکت کنندگان را اسپم کنید، انها اشتراک خود را لغو خواهند کرد.

رویداد بازاریابی ایمیل

فروشندگان

بازاریابی ایمیل رویداد مناسب می تواند اطمینان حاصل کند که شما بزرگترین و مرتبط ترین مخاطبان را برای رویداد خود دریافت می کنید – اما تلاش های شما نباید در اینجا متوقف شود. شما می خواهید برای ایجاد وزوز در اطراف رویداد خود را و ثبت نام خود را درگیر و صحبت کردن قبل، در طول، و بعد از جلسه یا کنفرانس خود را.

اثربخشی بازاریابی ایمیل ثابت شده است و تیم رهبری شما بر روی ROI ارتقاء ایمیل فروخته می شود. اما چگونه از ایمیل برای هدایت حضور در رویداد خود استفاده می کنید؟

بالا 5 ایمیل نکات بازاریابی برای رویدادها

  1. از نرم افزار بازاریابی ایمیل انلاین برای بررسی، مدیریت، تقسیم و به روز رسانی لیست تماس خود استفاده کنید. کمپین های هدفمند به طور قابل توجهی ثبت نام را هدایت می کنند.
  2. مخاطبان ایمیل خود را تقسیم کنید. به جای ارسال مواد تبلیغاتی مشابه به کل مخاطبان خود، متفکرانه مخاطبان خود را تقسیم کنید و محتوای ایمیل مربوط به هر مخاطب خاص ایجاد کنید.
  3. ایمیل های خود را ایجاد کنید تا با وب سایت رویداد خود سازگار باشید تا از انسجام نام تجاری اطمینان حاصل کنید.
  4. به حداکثر رساندن ثبت نام و تعامل مخاطبان با پیش برنامه ریزی ایمیل ها، به روز رسانی خودکار، ارسال تایید و تشکر از ایمیل ها و ارسال به روز رسانی ایمیل هایی که برای مخاطبان خاص و منافع انها اعمال می شود.
  5. گزارش بررسی (نرم افزار بازاریابی شما به شما کمک می کند تا این کار را به راحتی انجام دهید) برای تجزیه و تحلیل نرخ های باز و کلیک کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست و فرصت های بازاریابی اضافی را کشف کنید.
  6. مطابق با مقررات حفظ حریم خصوصی با اجازه دادن به گیرندگان خود را به انتخاب کردن از ارتباطات ایمیل.

نکته پاداش: تست، نیشگون گرفتن و ردیابی ایمیل های خود را برای به دست اوردن بیشتر از مبارزات انتخاباتی خود را. با ابزارهای نرم افزاری مدیریت رویداد مناسب و کمی نواوری، می توانید برای بازاریابی رویداد خود شگفت انگیز باشید.

شما نمی توانید از استفاده از رسانه های اجتماعی اجتناب کنید

بازاریابی رویداد

از نظر ارتقاء رایگان، رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارها هستند. اگر در تمام سیستم عامل ها حضور داشته باشید، می خواهید در همه انها تبلیغ کنید. با این حال، اگر روند جمعیتی شما نسبت به استفاده از اینستاگرام است، نیازی به تبلیغ رویداد خود در هر پلت فرم احساس نکنید.

کجا تبلیغ خواهید کرد؟

مبانی رسانه های اجتماعی

  • Hashtag
  • چند بار در هفته شما ارسال خواهید کرد
  • هر فروشنده یا سخنران به برچسب

واقعیت جالب: کاربران گوشی های هوشمند به طور متوسط 300+ بار در روز به تلفن خود نگاه می کنند. این مقدار زیادی از استفاده از رسانه های اجتماعی است. رسانه های اجتماعی یک راه اسان و رایگان برای بازاریابی رویداد شما است، بنابراین در واقع، این یک مغز نیست. در اینجا پنج توصیه من برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای ترویج رویداد شما وجود دارد.

از این 5 تاکتیک رسانه های اجتماعی برای تبلیغ رویداد بعدی خود استفاده کنید

هشتگ ها

یک هشتگ رویداد ایجاد کنید و با ان بچسبید. هشتگ ها یک راه اسان برای پیگیری رویداد شما در تمام سیستم عامل های اجتماعی برای شما و شرکت کنندگان شما هستند. از هشتگ مشابه در هر استفاده کنید و برنامه ریزان و شرکت کنندگان خود را تشویق کنید تا همین کار را انجام دهند.

هنگامی که هشتگ خود را پیدا می کنید، ان را مرتبط، اسان، کوتاه و به یاد ماندنی کنید. اگر شما یک هشتگ جذاب داشته باشید، بدون هیچ زحمتی به طور مداوم به شرکت کنندگان خود یاداوری می کنید که ان چیست. یک نکته خوب این است که هشتگ را به نام رویداد تبدیل کنید، به این معنی که هنگام تصمیم گیری در مورد نام رویداد و موضوع خود باید استراتژیک باشید.

برای Cvent CONNECT، ما از هشتگ #CventCONNECT استفاده می کنیم. به نظر ساده میاد، نه؟ هست، اما بیشتر از انچه که به نظر می رسد انجام می دهد. با نامگذاری رویداد ما Cvent CONNECT، ما به شرکت کنندگان یاداوری می کنیم که این یک رویداد شبکه ای با همتایان صنعت است. هر بار که انها نام رویداد یا هشتگ را تایپ می کنند، یاداوری می کند که این چیزی است که رویداد در مورد ان است – اتصال!

مسابقات

مسابقات یک راه اسان برای به دست اوردن شرکت کنندگان خود را توییت، Instagramming، و یا ارسال فیس بوک است. خلاقیت خود را به کار بگیرید و ببینید چه مسابقه ای با رویداد شما مناسب است. یک ایده این است که از هشتگ رویداد خود استفاده کنید و ان را با یک مسابقه برای بیشترین فعالیت اجتماعی قبل از رویداد خود ادغام کنید. سپس برنده می تواند یک جایزه بزرگ در طول رویداد دریافت کند. ایده دیگر این است که یک مسابقه عکس برگزار کنید تا ببینید چه کسی می تواند بیشترین لایک یا نظر را در یک عکس قبل از رویداد دریافت کند.

سفرای

اخیرا ما شرکت کنندگان و پلت فرم اجتماعی خود را در یک ترکیب قرار دادیم و یک برنامه سفیر رسانه های اجتماعی را در Cvent CONNECT طراحی کردیم. در طول فرایند ثبت نام، ما بخشی را شامل شدیم که شرکت کنندگان ما می توانند علاقه مند به تبدیل شدن به یکی از سفیران رسانه های اجتماعی ما باشند. هنگامی که ما یک استخر از متقاضیان داشتیم، نامزدهای برتر را انتخاب کردیم و از انجا رفتیم. ساده و موثر بود.

سفیران ما سایر شرکت کنندگان و پیروان خود را برای ترویج رویدادهای ما قبل، در طول و بعد از ان درگیر کردند. این کار زندگی را برای تیم ارتباطات اسان تر می کند در حالی که به طور همزمان جنبه شخصی تری را به نام تجاری ما نشان می دهد. ما همچنین یک رقابت بین سفیران برای جذاب ترین محتوا ایجاد کردیم که به جریان محتوا کمک کرد.

ارسال مداوم

این ساده است،، و زیادی. شما باید در ذهن پیروان خود بمانید و مرتبط باشید. رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد پیروان شما و انچه که می توانند از های شما دریافت کنند. اگر هرگز نمی کنید یا چیزهای نامربوط ارسال می کنید، انتظار می رود که دنبال نشود. برای جلوگیری از این، محتوای خلاقانه و شخصی را ارسال کنید. به دنبال کنندگان خود انچه را که به دنبال ان هستند، بدهید.

تعامل با دنبال کنندگان

تعامل کلیدی است. شما می خواهید یک نام تجاری شخصی باشید که باعث می شود مصرف کنندگان شما احساس راحتی کنند. این در مورد حوادث شما نیز صادق است. اگر می خواهید مردم بیایند، باید قبل از اینکه رویداد حتی شروع شود، با انها درگیر شوید.

هنگامی که هشتگ خود را تبلیغ کردید، ان را دنبال کنید! ان را در نوار جستجو در سیستم عامل های اجتماعی خود تایپ کنید و شروع به پاسخ دادن به هر کسی که از ان استفاده می کند کنید. با استفاده از هشتگ خود به عنوان یک ردیاب، افرادی را پیدا خواهید کرد که سوالات، نگرانی ها و ستایش ها را بیان می کنند.

پس از ان و انجا به انها پاسخ دهید. رسانه های اجتماعی به راحتی می توانید مشکلات را بلافاصله حل کنید. اگر شرکت کننده شما مشکلی در ثبت نام انلاین رویداد شما پیدا کند، ممکن است برای شما توییت کند. اگر شما در بالای دسته های اجتماعی خود نیستید، می توانید نظر خود را از دست بدهید و در نهایت یک شرکت کننده را از دست بدهید.

ارتقاء دیجیتال پرداخت شده

بازاریابی دیجیتال

استفاده از حالت های تبلیغاتی رایگان برای رویداد شما اسان است، اما ارتقاء پرداخت شده هنوز هم بسیار موثر است. همه چیز به این می رسد که چقدر پول در بودجه دارید. اگر رویداد شما بودجه زیادی دارد و جمعیت گسترده تری را هدف قرار می دهد، تبلیغات پرداخت شده ممکن است یک گزینه عالی باشد.

چند سوال اساسی

  • بودجه شما چیست؟
  • امیدواری چند تا برداشت داشته باشی؟
  • چاپ، دیجیتال، تبلیغات؟
  • اشکال دیگر ارتقاء را در نظر بگیرید – مستقیم، تماس و غیره؟

حامیان مالی را فراموش نکنید

نه تنها شما به شرکت کنندگان بازاریابی می کنید، بلکه باید بتوانید به حامیان مالی بالقوه بازاریابی کنید. پس از همه، انها کلید پرداخت هزینه ها و به دست اوردن علاقه بیشتر خواهند بود. بسته های حمایت مالی روشن را که می تواند به راحتی منتقل شود، اما همچنین اماده انعطاف پذیری باشد. تقریبا هر حامی مالی یک حامی خوب است!

تعریف موفقیت بازاریابی رویداد

بازاریابان رویداد موفقیت را چگونه تعریف می کنند؟ با توجه به مطالعه اخیر Cvent، معیارهای موفقیت بازاریابی رویداد شامل نتایج مالی، حضور در رویداد، تولید سرب، اگاهی کلی و تجزیه و تحلیل پس از رویداد است که همه با اهداف کلی کسب و کار شرکت هماهنگ است. اهداف بازاریابی رویداد به هدایت استراتژی و ایجاد یک پایه برای تعیین ROI رویداد کمک می کند.

هماهنگی با اهداف شرکت

دلیل یک رویداد باید به اهداف شرکت گره خورده باشد. هر رویداد باید نشان دهد که چه چیزی برای رسیدن به این هدف به دست اورده است. اما به یاد داشته باشید، رویدادهای مختلف خواستار اهداف مختلف هستند، چه رویدادهای شخصی، مجازی یا ترکیبی. بازاریابان رویداد باید بر روی هماهنگی فعالیت های خود با بخش بازاریابی و اهداف اصلی شرکت تمرکز کنند.

حضور در رویداد

اندازه گیری قرعه کشی کل شرکت کنندگان یک معیار طبیعی برای موفقیت رویداد است. تعداد شرکت کنندگان بالاتر یک اثر قطره ای دارند زیرا می توانند به سرنخ های بیشتر و وزوز رویداد بیشتر تبدیل شوند.

تاثیر رسانه

متریک رسانه دارای چندین جزء شامل ترافیک رسانه های اجتماعی و پیروان جدید تولید شده است. کلیک و بازدید از وب سایت؛ بیننده برای رویدادهای پخش مانند ورزش و سرگرمی؛ و پوشش مطبوعاتی، هر دو کمی و کیفی.

نظرسنجی های پس از رویداد

این نظرسنجی ها می توانند دقیق و به موقع در مورد تجربیات و سطح رضایت شرکت کنندگان در رویداد ارائه دهند. این نظرسنجی همچنین می تواند در زمینه های مفید دیگر مانند احتمال خرید را لمس کند.

درامد و تولید سرب

شرکت کنندگان در رویداد سیگنال های خرید را از طریق اقدامات خود در رویدادها نشان می دهند. با ردیابی شرکت کنندگان خود در محل و ادغام رفتار انها در سیستم های CRM، بازاریابان رویداد می توانند تاثیر مالی برنامه های خود را ردیابی کنند.

یادگیری رویداد گذشته

بازاریابان رویداد مشتاق به درک و عمل بر بینش از شرکت کنندگان در رویدادهای گذشته به طور مداوم اصلاح و بهبود بازاریابی خود را در رویدادهای اینده است. ROI محاسبه شده از یک رویداد می تواند در تنظیم بودجه برای رویدادهای اینده مفید باشد.

ROI رویداد

جلسه و رویداد ROI

برای به دست اوردن یک محاسبه واقعی از ROI رویداد، شما نیاز به شیرجه عمیق به هر دو هزینه ها و مزایای اجرای یک رویداد. به مراتب بیشتر از اضافه کردن هزینه های مستقیم برای تولید یک رویداد و درامد مستقیم ان، مهم است که طیف کاملی از هزینه ها و مزایا را درک کنید. برای کمک به شما در این محاسبه، ما هشت محرک ضروری ROI رویداد را مشخص کرده ایم.

هزینه های رویداد

هزینه های رویداد می تواند 25٪ یا بیشتر از بودجه بازاریابی B2B شرکت را تشکیل دهد و جلسات داخلی می تواند 3-5٪ دیگر را اضافه کند. کل هزینه برای ایجاد رویدادها نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق تر هزینه ها در سطح دانه ای دارد. سه هزینه مختلف باید بررسی شود.

هزینه های مستقیم

اینها هزینه هایی هستند که بیشتر برای برنامه ریزان رویداد اشنا هستند. انها هزینه های میزبانی یک رویداد هستند. نمونه هایی از هزینه های مستقیم شامل هزینه های محل برگزاری، غذا و نوشیدنی، سفر، سرگرمی و تجهیزات اجاره ای است. امیدوارم بودجه خود را تطبیق دهید و هزینه های مستقیم را به خوبی کنترل کنید.

هزینه های غیر مستقیم

هزینه های غیر مستقیم یک دیدگاه کامل تر از سرمایه گذاری برای اجرای یک رویداد ارائه می دهد. انها شامل حقوق و هزینه های سربار تیم های درگیر در برگزاری یک رویداد و همچنین سایر هزینه های مشترک هستند. هزینه های غیر مستقیم با استفاده از فرایندهای حسابداری مانند هزینه های مبتنی بر فعالیت محاسبه می شود که هزینه های مربوط به محصولات، خدمات و رویدادها را اختصاص می دهد. برای درک هزینه غیرمستقیم رویداد خود، با تیم مالی خود کار کنید.

هزینه های فرصت

رویدادها هزینه فرصت دارند. سازمان شما تصمیم می گیرد منابع خود را به یک رویداد به جای بازاریابی دیجیتال یا برخی فعالیت های دیگر منتقل کند. این منابع جایگزین ارزش شامل هزینه های فرصت است. برای درک این هزینه، شما باید مزایای فعالیت های دیگر را در مقایسه با رویدادهای خود بدانید.

شناسایی مزایا

رویدادها می توانند بر خط بالا و خط پایین یک سازمان تاثیر بگذارند. همانند هزینه ها، مهم است که بدانید چگونه انواع مختلف مزایا را اندازه گیری کنید. 

درامد مستقیم

درامد مستقیم پولی است که به طور مستقیم در نتیجه میزبانی یک رویداد به دست می اورد. به عنوان مثال شامل فروش بلیط، دلار حمایت مالی، هزینه ثبت نام، فروش محصول در محل و درامد تبلیغات است. درامد مستقیم بر اساس اندازه و دامنه رویداد متفاوت است. این پولی است که امیدوارم امروز محاسبه کنید تا ارزش رویداد خود را نشان دهید.

درامد منتسب

سازمان ها محصولات خود را در رویدادهایی که درامد اینده را هدایت می کنند، بازاریابی و ترویج می کنند. دموی محصول در محل و مکالمات برنامه ریزی حساب به پر کردن خط لوله فروش، فروش جدید و افزایش تجدید مشتری کمک می کند. همانطور که این فرصت های جدید منجر به کسب و کار جدید می شود، دلار را می توان به عنوان درامد نسبت داده شده به این رویداد نسبت داد.

ارزش ویژه برند

برخی از مزایا، مانند ارزش ویژه برند، نامحسوس تر هستند و نمی توانند از طریق دلارهای سخت اندازه گیری شوند. ارزش ویژه برند پاداش های پولی فوری را ارائه نمی دهد، اما حضور در رویداد بر نگرش برند تاثیر می بگذارد.

مصرف کنندگان شرکت های شناخته شده و تحسین شده را دوست دارند که منجر به تجارت با ان شرکت می شود. ارزش ویژه برند می تواند به افزایش ارزش طول عمر مشتری، سهم سود بلند مدت مشتری کمک کند. رویدادهای شما باید تاثیر مثبتی بر شرکت کنندگان شما داشته باشد و باعث ایجاد ارزش مثبت برند شود.

تبادل دانش

تبادل دانش یادگیری سریع است که در طول حوادث رخ می دهد. این تعامل بین مشتریان، چشم انداز و شرکت می تواند به شکل دادن به توسعه محصول، افزایش یادگیری، بازاریابی دقیق و پذیرش سرعت فروش کمک کند. رویدادهای شما باید محیطی برای به اشتراک گذاشتن دانش ایجاد کنند که منجر به ارزش گذاری برند و درامد منتسب می شود!

بلیط و قیمت گذاری

فرایندی که برای فروش بلیط و قیمت گذاری استفاده می کنید می تواند تاثیر زیادی بر ROI رویداد شما داشته باشد. شما نمی توانید فقط بر هزینه ها و اضافه کردن حاشیه سود تمرکز کنید. شما باید ارزش درک شده همه طرف ها را در نظر بگیرید. چندین استراتژی قیمت گذاری وجود دارد که می توانید برای مطابقت با این ارزش استفاده کنید. همه این تصمیمات می تواند دشوار باشد، بنابراین این راهنمای بلیط و قیمت گذاری رویداد را بررسی کنید.

فناوری رویداد و نرم افزار بازاریابی رویداد انلاین

نرم افزار Event Marketing بازاریابی رویداد را اسان تر می کند. هر چه ابزار بازاریابی شما جامع تر باشد، ادغام با سایر سیستم هایی که در حال حاضر استفاده می کنید اسان تر است. برای شروع، به دنبال ابزاری باشید که به شما اجازه می دهد ایمیل های سفارشی و خودکار ایجاد کنید. این کار تبلیغات ایمیل دستی را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد وقت خود را به مسائل مهم تر (مانند ثبت نام رانندگی) اختصاص دهید.

با نرم افزار مدیریت رویداد، می توانید مطمئن باشید که داده های مورد نیاز برای اثبات موفقیت استراتژی بازاریابی رویداد خود را دارید. بهترین راه برای پیاده سازی این فن اوری ها یک پلت فرم مدیریت رویداد جامع است.

فناوری رویداد خود را انتخاب کنید

با تمام تغییرات در صنعت رویدادها در چند سال گذشته، شما نیاز به تکنولوژی دارید که بتواند رویدادهای امروز شما را پشتیبانی کند. رویدادهای مجازی و ترکیبی برای ماندن در اینجا هستند، اما حرکت در مورد ابزارهایی که بیشترین سود را دارند، دشوار است. الزامات جدیدی برای موفقیت وجود دارد، مانند اتکا به ادغام، اتوماسیون و امتیازدهی رویداد. خوشبختانه، ما بینش و بهترین شیوه های اماده برای شما در این کتاب الکترونیکی.

یک پلت فرم مدیریت رویداد

با یک پلت فرم مدیریت رویداد، یادگیری و استفاده از تکنولوژی برای شما و تیم شما اسان تر خواهد بود. علاوه بر این، هنگامی که تمام داده ها با استفاده از نرم افزار مدیریت رویداد جمع اوری و ذخیره می شوند، دید بهتری در رویداد و فرایندهای خود خواهید داشت. در نهایت، داشتن داده ها در یک مکان باعث می شود که اعداد خود را درک کنید و در اینده تصمیم بگیرید.

بهترین شیوه های بازاریابی رویداد

  • اهداف و بودجه رویداد را درک کنید
  • ایجاد یک برنامه برای رسیدن به اهداف رویداد
  • اهدافی را تعیین کنید تا بتوانید موفقیت را اندازه گیری کنید.
  • برنامه ریزی ارتقاء در پیشبرد بر اساس تاریخ رویداد مهم
  • استفاده از تخفیف و حمایت مالی برای افزایش حضور
  • استفاده از نرم افزار بازاریابی رویداد برای کاهش زمان صرف شده در وظایف دستی

بازاریابی رویداد مجازی

علاوه بر بازاریابی رویداد سنتی، در مورد بازاریابی رویدادهای مجازی باید کارهای بیشتری انجام شود. پوشش نقره ای رویدادهای مجازی این است که موانع ورود با یک رویداد شخصی حذف یا کاهش می یابد. سفر وجود ندارد و هزینه اغلب کاهش می یابد. با از بین رفتن این موانع، رویداد مجازی شما پتانسیل جذب شرکت کنندگان بیشتری نسبت به رویداد حضوری شما را دارد.

با این حال، شما هنوز هم باید مطمئن شوید که رویداد خود را به خوبی بازاریابی می کنید. ارتقاء اجتماعی هنوز هم برای این رویدادها کلیدی است و مهم است که با حامیان مالی و شرکا کار کنید تا دسترسی خود را گسترش دهید.

مثل همیشه، وب سایت ثبت نام شما باید اموزنده باشد و نام تجاری شما را به نمایش بگذارد. بازاریابی رویداد مجازی تکنولوژی مناسب را برای این کار می گیرد، بنابراین قبل از اینکه سعی کنید رویدادهای مجازی یا ترکیبی را انجام دهید، یک پلت فرم رویداد مجازی داشته باشید. Virtual Attendee Hub یک راه حل است که به شما توانایی ایجاد یک تجربه کاملا مارک دار را می دهد.

بازاریابی رویداد بخش مهمی از برنامه ریزی رویداد است

رویدادها می توانند موفقیت سازمانی را هدایت کنند. این که ایا به صورت شخصی، مجازی یا ترکیبی، انها ارتباطات را توانمند می کنند و شرکت کنندگان را اموزش می دهند. بازاریابی رویداد برای متقاعد کردن شرکت کنندگان و افزایش ثبت نام ضروری است و با نرم افزار مدیریت رویداد اسان تر می شود.

بدون ارتقاء، هیچ نمی داند که یک رویداد اتفاق می افتد. از طریق استفاده از تکنولوژی رویداد، ارتقاء اسان تر از همیشه است. همانطور که رویداد بعدی خود را برنامه ریزی می کنید، وقت خود را برای طرح ریزی یک برنامه بازاریابی رویداد صرف کنید.

به دنبال منابع بیشتر برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی رویداد موثر هستید؟ کتاب الکترونیکی ما، فرصت بازاریابی رویداد جدید را بررسی کنید تا در مورد چگونگی تغییر بازاریابی برای رویدادها و چگونگی تغییر ان، بهترین شیوه ها برای بازاریابان رویداد در دنیای ترکیبی جدید، استراتژی های مختلف بازاریابی برای انواع مختلف رویدادها و موارد دیگر یاد بگیرید!

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2541
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد راهنمای بازاریابی رویداد: استراتژی ها، ایده ها و نمونه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.