بازاریابی عاملی است که به شما فروشنده یا شرکت کمک خواهد کرد که بتوانید محصولات خود را با کمترین هزینه تبلیغات به بیشترین مصرف کننده یا مشتری بفروشید و رابطه طولانی مدتی با مشتریانتان داشته باشید که سبب برند سازی شما شود برای رسیدن به این مقصود لازم است انواع بازاریابی را بشناسید و با اجرا چنین فرمول های در کار خودتان سبب افزایش سود و درامد خود شوید برای اگاهی از این روش ها با ما همراه باشید.
انواع بازاریابی-146 نوع بازاریابی
بازاریابی سببی Affinity Marketing
1.این بازاریابی با عنوان بازاریابی مشارکتی Partnership Marketing نیز خوانده می شود، این تکنیک سبب ایجاد یک رابطه عمیق بین برند های
مکمل میگردد، از سوی دیگر این استراتژی مشارکتی دارای منافع بر هر دو برند(شرکت) خواهد بود. هنگامی که یکی از شرکت ها در جهت کسب
درآمد برای خود موجب خلق ارزش برای یک مشتری میشود، دیگر درحال ایجاد ارتباط با مشتریان جدید است.
2.بازاریابی اتحاد متقابل (بازاریابی ائتلافی) Alliance Marketing
دو یا چند شرکت که با یکدیگر بر سر منابع خویش ائتلاف نموده تا یک محصول یا خدمت ترویج نموده و به فروش برسانند. در این حالت، نه تنها
سود بیشتری برای سهامداران خویش ایجاد مینمایند، بلکه سهم بازار خویش را نیز افزایش و تاثیری بیشتری بر بازار خواهند داشت.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.