ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

بازاریابی نرخ تبدیل چیست؟ (راهنمای کامل برای مبتدیان)

29 بازدید
بازاریابی نرخ تبدیل
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

بازاریابی نرخ تبدیل

مهم نیست که در چه صنعتی هستید، موفقیت کسب و کار شما بستگی به توانایی شما برای تبدیل بازدید کنندگان انلاین به مشتریان دارد.

بازاریابی تبدیل راهی برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران فراهم می کند.

در این راهنما، من به شما یک تجزیه و تحلیل کامل از انچه بازاریابی نرخ تبدیل است، چگونه کار می کند و چگونه می توانید از ان به نفع خود استفاده کنید.

بازاریابی نرخ تبدیل چیست؟

بازاریابی نرخ تبدیل یک استراتژی بازاریابی است که برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل شما طراحی شده است.

این معمولا به عنوان conversion rate optmization نامیده می شود.

تبدیل چیست؟

تبدیل یک رویداد است که در ان کسی یک اقدام مطلوب را به نفع کسب و کار شما انجام می دهد. این می تواند یک فروش، ثبت نام ایمیل، افزودنی به سبد خرید یا هر هدف دیگری باشد که انتخاب می کنید.

نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل یک معیار است که درصد افرادی را که منجر به تبدیل می شوند اندازه گیری می کند.

چگونه نرخ تبدیل را در بازاریابی محاسبه می کنید؟

شما می توانید نرخ تبدیل خود را با فرمول زیر پیدا کنید:

(تعداد تبدیل / تعداد کل بازدید کنندگان) x 100

به عنوان مثال، اگر شما 1000 بازدید از وب سایت داشته باشید و 50 نفر از انها یک محصول را از فروشگاه خود خریداری کنند، نرخ تبدیل شما (50 / 1000) X 100 = 5٪ است.

چرا نرخ تبدیل در بازاریابی دیجیتال مهم است؟

نرخ تبدیل بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است زیرا ارزش ترافیک انلاین شما را تعیین می کند.

شما می توانید درامد کل خود را بدون افزایش قیمت های خود و یا رانندگی بازدید کنندگان بیشتر به سایت خود را به سادگی با داشتن نرخ تبدیل بالاتر افزایش دهید.

بیایید دو سناریو را مقایسه کنیم:

سناریوی 1 – شما 1000 نفر را به سایت خود می آورید، 1٪ را به فروش تبدیل می کنید (10 فروش)، با میانگین قیمت فروش 100 دلار. این منجر به درآمد 1000 دلاری می شود.

سناریو 2 – شما به همان تعداد نفر را به سایت خود می آورید (1000) اما 2٪ را به فروش تبدیل می کنید (20 فروش). با همان قیمت متوسط فروش، 2000 دلار درآمد کسب کرده اید.

همانطور که می بینید، بازاریابانی که به دنبال به حداکثر رساندن نتایج خود هستند باید بر بهبود نرخ تبدیل خود تمرکز کنند.

نرخ تبدیل خوب چیست؟

نرخ تبدیل خوب چیزی بالاتر از 2٪ است. درصد واقعی به شدت بسته به صنعت شما متفاوت است.

اگر شما محصولات تجارت الکترونیک نوع کالا را می فروشید، می توانید انتظار داشته باشید که بازدیدکنندگان بیشتری را نسبت به نرم افزار به عنوان یک شرکت خدماتی (SaaS) که نرم افزار های با قیمت بالا را به فروش می رساند که نیاز به توجه بیشتری دارد، تبدیل کنید.

با توجه به گزارش معیار تبدیل از Unbounce، این نرخ تبدیل متوسط برای صنایع کلیدی است:

میانگین نرخ تبدیل در هر صنعت

صنعت نرخ تبدیل (٪)
سازمان 2.4
املاک و مستغلات 2.6
Saas 3
حمایت خانواده 3.4
خدمات بازرگانی 3.5
خدمات پزشکی 3.6
بهبود خانه 3.7
سفر 3.8
رویدادها و اوقات فراغت 4.8
تجارت 5.2
قانونی 5.4
تناسب اندام و تغذیه 5.6
آموزش 5.8
امور مالی و بیمه 6.2
رسانه و سرگرمی 7.9
کیترینگ و رستوران ها 9.8

در اینجا همچنین نموداری است که میانگین نرخ تبدیل در هر صنعت را نشان می دهد.

میانگین نرخ تبدیل در هر صنعت.

چگونه برای بهبود نرخ تبدیل پایین

  1. پیدا کردن جایی که مشکل است
  2. تجزیه و تحلیل رفتار کاربر با heatmaps و پخش جلسه
  3. ایجاد صفحات فرود اختصاصی برای کمپین های پولی
  4. انجام تست های کنترل شده A / B
  5. CTA خود را بازبینی کنید
  6. اضافه کردن پیشنهادات زمان محدود و تخفیف یک بار
  7. برنده بازی اثبات اجتماعی
  8. استفاده از بازاریابی مجدد برای به دست اوردن تبدیل بیشتر با هزینه کمتر
  9. کمپین های پرداخت شده خود را بازبینی کنید

1. پیدا کردن جایی که مشکل است

اولین گام برای بهبود نرخ تبدیل پایین، پیدا کردن مناطق مشکل است که باعث می شود بازدید کنندگان بدون انجام اقدامات مورد نظر، ترک کنند.

هنگامی که متوجه می شوید چه چیزی تاثیر منفی بر تبدیل شما دارد، می توانید تغییرات لازم را برای بهبود نتایج خود انجام دهید.

با تجزیه و تحلیل رفتار بازدید کنندگان وب سایت خود شروع کنید. شما می توانید ببینید که چگونه مردم در سایت شما رفتار می کنند با نگاه کردن به داده ها در Google Analytics.

شما می توانید از گزارش رفتار برای دریافت یک مرور کلی از محبوب ترین صفحات خود استفاده کنید:

با کلیک بر روی یک صفحه می توانید ببینید:

  • متوسط زمان صرف شده در صفحه
  • نرخ گزاف گویی
  • درصد بازدیدکنندگانی که پس از مشاهده صفحه از سایت شما خارج می شوند

با گزارش جریان رفتار، می توانید ببینید که افراد وارد سایت شما می شوند، چگونه از طریق صفحات مختلف حرکت می کنند و از کجا خارج می شوند.

شما می توانید بینش بهتری نسبت به رفتار بازدید کننده خود با ایجاد قیف های بازاریابی دیجیتال بدست اورید.

قیف های بازاریابی بازدید کنندگان را از علاقه به خرید هدایت می کنند. انها بر اساس این ایده هستند که خریداران در طول سفرهای خرید خود مراحل مختلفی را طی می کنند.

قیف ها به مراحل تقسیم می شوند تا با سفر خریدار مطابقت داشته باشند. هر کدام از محتوای مختلف برای تجدید نظر به موقعیت فعلی خریدار در قیف استفاده می کنند.

قیف بازاریابی،بازاریابی نرخ تبدیل

قیف بازاریابی،بازاریابی نرخ تبدیل

شما باید دنباله ای از صفحاتی را که می خواهید بازدید کنندگان از اولین تعامل با کسب و کار شما تا تبدیل شدن به یک مشتری دنبال کنند، تعیین کنید.

بعد از اینکه قیف بازاریابی خود را طراحی کردید، می توانید یک گزارش قیف در Google Analytics ایجاد کنید. این به شما اجازه می دهد تا پیگیری کنید که چگونه مردم از طریق قیف شما حرکت می کنند. پس از ان شما می توانید به سرعت ببینید که ایا هر گونه مناطق مشکل وجود دارد.

فعالسازی ردیابی رویداد

به طور پیش فرض، Google Analytics فقط رویدادهایی را که یک صفحه نمایش ایجاد می کنند، ردیابی می کند.

برای به دست اوردن یک تصویر واضح از اقداماتی که مردم در سایت شما انجام می دهند، باید ردیابی رویداد را تنظیم کنید. با ردیابی رویداد شما می توانید ببینید زمانی که کاربران انجام اقدامات مانند:

  • پیمایش به پایین صفحه
  • در حال کلیک بر روی یک دکمه
  • در حال بارگیری یک پرونده
  • با کلیک بر روی یک لینک خارجی
  • رها کردن فرم ثبت نام

بهینه سازی برای موبایل

هنگام بهینه سازی برای تبدیل، یک اشتباه رایج برای بازاریابان دیجیتال است که بیش از حد بر روی تجربه دسکتاپ تمرکز می کنند.

با این حال، اکثر بازدید کنندگان وب امروز از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. به همین ترتیب، بهینه سازی برای تلفن همراه باید اولویت اصلی شما باشد.

2. تجزیه و تحلیل رفتار کاربر با heatmaps و پخش جلسه

سیستم عامل های تجزیه و تحلیل به شما یک دیدگاه سطح بالا از عملکرد وب سایت شما می دهند، اما لزوما به شما اطلاع نمی دهند که چرا یک مشتری اقدام خاصی را انجام داده است.

فرض کنید شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید. با بررسی داده ها در Google Analytics، می توانید ببینید که بسیاری از بازدید کنندگان از صفحات محصول شما خارج می شوند.

اما چه چیزی در مورد صفحه محصول باعث می شود انها را ترک کنند؟ این می تواند هر تعداد از مسائل.

شما می توانید بینش بهتری نسبت به انچه که رفتار بازدید کنندگان شما را با استفاده از heatmaps و session recordings هدایت می کند، بدست اورید.

نقشههای حرارتی

گزارش Heatmap وب سایت،،بازاریابی نرخ تبدیل

گزارش Heatmap وب سایت،،بازاریابی نرخ تبدیل

Heatmap ابزاری است که به شما نشان می دهد که کاربران صفحه وب شما بیشترین توجه را به چه قسمت هایی دارند.

هنگامی که شما به یک نقشه حرارتی نگاه می کنید، مناطقی را که مردم پیمایش می کنند و مکان نماهای خود را در رنگ های مختلف قرار می دهند، برجسته می کند.

هر چه رنگ تیره تر باشد، ان منطقه فعال تر است. شما می توانید از این تجسم استفاده کنید تا ببینید کدام مناطق برای بازدید کنندگان مهم تر هستند و سپس بر بهینه سازی این مناطق تمرکز کنید.

پخش جلسه

پخش جلسه یک فیلم ضبط شده از بازدید کاربر از سایت شما است.

این بسیار روشن است زیرا شما می توانید با چشمان خود ببینید دقیقا همان چیزی است که یک کاربر در طول بازدید خود انجام داده است.

بیایید به مثال ما از فروشگاه تجارت الکترونیک با صفحات محصول مبارزه کنیم تا ببینیم چگونه می توانید از این برای بهینه سازی تبدیل استفاده کنید.

هنگام مشاهده پخش جلسه شما می بینید که بسیاری از بازدید کنندگان در حال ضربه زدن به تصاویر محصول بر روی گوشی های خود را دوباره و دوباره تلاش برای به دست اوردن یک نگاه دقیق تر اما قادر به انجام این کار (همچنین به عنوان خشم کلیک کردن شناخته می شود). پس از تلاش های ناموفق، انها صفحه را ترک می کنند.

در این وضعیت، شما می خواهید برخی از قابلیت های زوم تصویر را به سایت تلفن همراه خود اضافه کنید.

با انجام این کار، احتمالا جلسات بعدی را مشاهده خواهید کرد تا متوجه شوید که افراد قادر به زوم بر روی تصاویر هستند و در نتیجه موارد بیشتری را به سبد خرید خود اضافه می کنند.

Microsoft Clarity یک ابزار عالی برای انجام این نوع تجزیه و تحلیل است. استفاده از ان رایگان است و نقشه های حرارتی، پخش جلسه و بینش های مفید در مورد معیارهایی مانند پیمایش بیش از حد و کلیک های خشم را فراهم می کند.

3. ایجاد صفحات فرود اختصاصی برای کمپین های پرداخت شده

اگر کمپین های تبلیغاتی پرداخت شده (مانند کمپین های جستجوی گوگل) را اجرا می کنید، ضروری است که صفحات فرود مستقل برای ارسال بازدید کنندگان خود ایجاد کنید.

هنگامی که کاربران بر روی یک اگهی کلیک می کنند، انتظار دارند که محتوای موجود در صفحه ادامه با پیام تبلیغ مطابقت داشته باشد.

در بیشتر موارد، محتوای صفحه اصلی و سایر صفحات شما احتمالا با زمینه تبلیغات شما مطابقت ندارد.

هنگام ایجاد صفحات فرود خود، می خواهید انها ساده و بدون هیچ گونه حواس پرتی باشند. باید یک فراخوان به عمل وجود داشته باشد و اقدامات مورد نیاز برای ادامه باید روشن باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد، صفحات باید برای تلفن همراه بهینه سازی شوند، زیرا این جایی است که اکثر ترافیک از ان می اید.

این به این معنی است که نه تنها یک طراحی دوستانه برای تلفن همراه ایجاد کنید، بلکه اطمینان حاصل کنید که صفحات سریع و بدون خطا بارگذاری می شوند.

فراتر از بهبود تبدیل، صفحات فرود اختصاصی می توانند به شما در کاهش هزینه های تبلیغاتی کمک کنند.

با تجربه بهتر صفحه فرود، گوگل به تبلیغات شما امتیاز کیفیت بالاتری می دهد.

نمره کیفیت بهتر به تبلیغات شما کمک می کند تا برداشت های بیشتری داشته باشد و می تواند هزینه هر کلیک شما را کاهش دهد (چقدر برای هر بازدید کننده پرداخت می کنید).

4. انجام ازمون های کنترل شده A / B

تست گسترده برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل شما بسیار مهم است.

انچه که در تئوری بهتر کار می کند ممکن است چیزی نباشد که در عمل بهتر کار می کند.

تنها راه برای اینکه واقعا بدانید چه چیزی بهترین تبدیل را به ارمغان می اورد، ازمایش است.

تست A /B فرایند ازمایش متغیرهای مختلف است تا ببیند کدام یک بهترین نتایج را به دست می اورد.

اصول تست A / B
اصول تست A / B

هنگامی که شما یک ازمون A / B را اجرا می کنید، وب سایت موجود شما به عنوان کنترلی که در برابر ان ازمایش می کنید (نسخه A) عمل می کند.

شما یک تغییر از کنترل ایجاد می کنید که در ان عناصر خاص متفاوت هستند (نسخه B).

هنگامی که بازدید کنندگان وب سایت شما را مشاهده می کنند، نیمی از انها نسخه A و نیمی از انها نسخه B را دریافت می کنند.

همانطور که کاربران شما نسخه های مختلفی را دریافت می کنند، شما معیارهای عملکرد را برای هر نسخه تجزیه و تحلیل می کنید تا ببینید کدام یک بهتر است.

تست اجرا می شود تا زمانی که شما داده های کافی برای اثبات اماری نسخه بهتر داشته باشید.

در اینجا برخی از عناصر مختلف شما می توانید در ازمون A / B خود را ارزیابی کنید:

تیتر

عنوان شما اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام اسکن صفحه فرود شما متوجه ان می شوند. این باید مختصر باشد و باید توجه بازدید کننده را جلب کند.

این باید مربوط به محصول یا خدمات باشد و اگر تبلیغات را اجرا کنید، باید با پیام تبلیغ مطابقت داشته باشد. همراه با کپی های مختلف، می توانید اندازه ها و رنگ های مختلف فونت را ازمایش کنید.

رونوشت بدنه

متن بدنه صفحه باید به وضوح ارزشی را که شما به مشتری ارائه می دهید ارائه دهد. مانند عنوان، می توانید پیام ها، فونت ها و رنگ های مختلف را ازمایش کنید.

طرح

شما باید طراحی صفحات خود را به طوری که انها اسان به حرکت و درک. شما می توانید با طرح بندی صفحات خود با تنظیم عناصر مانند تصاویر، ایکون ها و فیلم ها به روش های مختلف ازمایش کنید.

فراخوان به اقدامات (CTA)

شما می توانید عبارات و طرح بندی های مختلف را برای CTA های خود ازمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را فراهم می کند. من در این مورد با جزئیات بیشتری در مرحله بعدی بحث خواهم کرد.

فرم

اگر هدف تبدیل شما اشتراک ایمیل است، فرم های ثبت نام شما یک عنصر مهم برای ازمایش است.

از جمله زمینه های بیشتر در فرم شما می تواند به شما داده های بیشتری در مورد چشم انداز بدهد، اما همچنین می تواند اصطکاک ایجاد کند که باعث می شود انها فرم را تکمیل نکنند.

فقط یک عنصر را در یک زمان ازمایش کنید

هنگامی که ازمایش A / B خود را انجام می دهید، مهم است که فقط یک متغیر را در یک زمان ازمایش کنید.

اگر سعی کنید ازمایشاتی را انجام دهید که در ان عناصر متعدد متفاوت هستند، دشوار خواهد بود که بدانید چه تاثیری بر تبدیل شما دارد.

تنها با ازمایش یک تغییر، شما یک بینش مستقیم در مورد چگونگی عملکرد ان عنصر به دست می اورید.

شما می توانید تغییرات متعددی را برای ازمایش در برابر کنترل خود ایجاد کنید، اما هر ازمایش باید به طور جداگانه انجام شود.

همانطور که در تجربه رشد می کنید، می توانید ازمایش با اشکال پیچیده تر ازمایش مانند ازمایش چند متغیره را در نظر بگیرید.

ابزار تست A / B

برای انجام ازمایش A / B، شما به یک ابزار تست A / B نیاز دارید. این ابزار به شما امکان می دهد نسخه های مختلفی از صفحات خود را ایجاد کنید. همچنین عملکرد تغییرات شما را ردیابی می کند تا بتوانید تجزیه و تحلیل را بررسی کنید تا ببینید کدام بهتر است.

در اینجا برخی از محبوب ترین ابزارهای تست A / B وجود دارد:

  • گوگل بهینه سازی
  • بهینه سازی
  • فولکس واگن
  • انبوانس
  • هاب اسپات

5. CTA خود را بازبینی کنید

Call-to-Action (CTA) پیامی است که برای هدایت یک کاربر به سمت هدف تبدیل شما استفاده می شود. پیام به طور معمول در داخل دکمه ای که کاربر باید برای تکمیل تبدیل کلیک کند، ظاهر می شود.

به عنوان مثال یک دکمه در زیر فرم ارسال ایمیل که می گوید “ثبت نام”.

CTA های شما باید به هدف تبدیل شما اختصاص داشته باشد. شما می خواهید از زبان مستقیم مانند “خرید در حال حاضر” یا “دانلود در حال حاضر” استفاده کنید که روشن می کند که کاربر چه اقداماتی را باید انجام دهد.

در اینجا چند مثال وجود دارد:

  • اگر شما در حال فروش محصولات – اضافه کردن “خرید در حال حاضر”
  • اگر دوره های انلاین را به فروش می ید ، “اکنون ثبت نام کنید” را اضافه کنید
  • اگر می خواهید مردم با شما تماس بگیرند، “اکنون تماس بگیرید” یا “اکنون با ما تماس بگیرید” را اضافه کنید
  • اگر پیشنهادی را تبلیغ می کنید – “دریافت پیشنهاد” را اضافه کنید

ازمایش با پیام های مختلف در تست های A / B خود را برای پیدا کردن انچه که بهترین کار می کند.

راه دیگر برای بهینه سازی CTA ها این است که رنگ دکمه را تنظیم کنید. این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد اما رنگ های مختلف دکمه می تواند منجر به نتایج بسیار متفاوت شود.

رنگ دکمه تست A / B
رنگ دکمه A / B تست مثال

یک رنگ خاص وجود ندارد که بهتر از دیگران کار کند. در عوض، بهترین روش استفاده از رنگ های متضاد است.

به عنوان مثال، اگر رنگ اصلی سایت ابی است، از دکمه CTA نارنجی استفاده کنید. رنگ های متضاد بیشتر برجسته هستند و در جلب توجه بهتر هستند.

6. اضافه کردن پیشنهادات محدود و تخفیف یک بار

یک راه عالی برای تشویق بازدید کنندگان خود به اقدام، ارائه پیشنهادات محدود است.

شما می توانید نمونه ای از پیشنهادات تبلیغاتی موثر را با مشاهده صفحه فروش برای بسته نرم افزاری دوره های بازاریابی دیجیتال ما مشاهده کنید.

پیشنهاد محدود 70٪ تخفیف به طور برجسته در هدر قرار می گیرد. تایمر شمارش معکوس احساس فوریت ایجاد می کند و با رنگ قرمز متضاد در صفحه برجسته می شود.

همچنین یک پنجره با یک پیشنهاد ویژه یک بار ارائه 10 دلار دیگر وجود دارد.

پنجره از تکنولوژی قصد خروج استفاده می کند. هنگامی که کسی مکان نما خود را برای تلاش و خروج از صفحه حرکت می دهد، پنجره به طور خودکار باعث می شود.

7. برنده بازی اثبات اجتماعی

اثبات اجتماعی فرایند نشان دادن بازدید کنندگان شما است که دیگران از شما خریداری کرده اند.

ایده پشت اثبات اجتماعی این است که مردم اغلب اقدامات دیگران را دنبال می کنند و پس از دیدن دیگران این کار را انجام می دهند، بیشتر احتمال دارد که خرید کنند.

اثبات اجتماعی در بازاریابی دیجیتال اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا مردم نمی توانند درک واضحی از محصولات و خدمات را به صورت شخصی دریافت کنند.

در اینجا چند روش موثر وجود دارد که می توانید اثبات اجتماعی را برای بازدید کنندگان خود ارائه دهید:

نمایش نظرات مشتری

امار بررسی محصول
بازاریابی اثبات اجتماعی یک کانال مهم بازاریابی دیجیتال است

بررسی های نوشته شده از مشتریان قبلی یکی از موثرترین اشکال اثبات اجتماعی است.

بسیاری از افراد به دنبال بررسی در سایت شما هستند و حتی قبل از خرید از چندین سایت بررسی شخص ثالث بازدید می کنند.

شما می توانید نظرات مثبت را از سایت های خارجی بگیرید و انها را به وب سایت خود اضافه کنید تا اعتماد به نفس بازدید کنندگان خود را افزایش دهید.

ارائه توصیفات

توصیفات مشابه بررسی ها هستند اما معمولا کمی دقیق تر هستند. انها اغلب بخشی از یک مطالعه موردی هستند که در ان مشتری موفقیت خود را در استفاده از محصول یا خدمات کسب و کار توضیح می دهد.

با خریداران قبلی خود تماس بگیرید تا ببینید ایا می خواهند داستان های موفقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

تایید از تاثیرگذاران

امروزه بسیاری از مردم به نظرات افراد مشهور و تاثیرگذار نگاه می کنند تا تصمیمات خرید خود را مطلع کنند.

به دنبال حمایت از تاثیرگذاران شناخته شده در طاقچه خود باشید. پس از ان می توانید اینفلوئنسر را در مورد محصول یا خدمات نقل قول کنید و سپس ان را به سایت خود اضافه کنید، همانطور که شما یک بررسی یا گواهینامه را انجام می دهید.

نمایش اعلانهای خریدهای اخیر

شکل دیگری از اثبات اجتماعی نمایش اعلان های مرورگر است که نشان می دهد افراد دیگر خرید می کنند. پیام معمولی برای این اعلان ها چیزی شبیه “مایک از اوهایو به تازگی محصول A را خریداری کرده است” است.

صفحه فروش دوره های ما که قبلا برجسته کردیم این کار را به خوبی انجام می دهد.بازاریابی نرخ تبدیل

8. استفاده از بازاریابی مجدد برای به دست اوردن تبدیل بیشتر در هزینه های پایین تر

با بازگشت به میانگین نرخ تبدیل در صنایع، روشن است که اکثریت قریب به اتفاق بازدید کنندگان شما صرف نظر از اینکه سایت شما چقدر بهینه شده است، تبدیل نخواهند شد.

شما می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک با دو برابر نرخ تبدیل متوسط (10٪) داشته باشید و 9 نفر از 10 نفر هنوز فروشگاه شما را بدون خرید ترک می کنند.

شما می توانید نرخ تبدیل کلی خود را با بازاریابی مجدد به این افراد و بازگرداندن انها به وب سایت خود افزایش دهید.

سیستم عامل های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک ایجاد کمپین های بازاریابی را برای هدف قرار دادن بازدید کنندگان قبلی شما اسان می کنند.بازاریابی نرخ تبدیل

بازاریابی مجدد با تبلیغات گوگل

برای اجرای تبلیغات بازاریابی مجدد در Google، ابتدا باید ردیابی تبدیل Google را فعال کنید و یک قطعه کد را به وب سایت خود اضافه کنید.

پیکسل بازدید کنندگان وب سایت شما را ردیابی می کند و یک لیست مخاطب در Google Ads ایجاد می کند که می توانید از ان برای بازاریابی مجدد استفاده کنید.

بازاریابی مجدد گوگل از تبلیغات صفحه نمایش پویا استفاده می کند.

این تبلیغات در مقابل مخاطبان شما ظاهر می شود زیرا انها از وب سایت های مختلف در شبکه نمایش Google بازدید می کنند.

تبلیغات دارای نرخ کلیک و تبدیل بالاتری نسبت به تبلیغات نمایشی معمولی هستند. انها همچنین دارای میانگین هزینه برای هر کلیک (CPC) بسیار پایین تر از تبلیغات جستجو هستند.

بازاریابی مجدد با فیسبوک

تبلیغات بازاریابی مجدد فیس بوک به شیوه ای مشابه عمل می کنند. ابتدا باید پیکسل فیس بوک را نصب کنید تا فیس بوک بتواند بازدیدکنندگان سایت شما را ردیابی کند.

سپس می توانید این افراد را به عنوان مخاطبان هدف خود در هنگام ایجاد کمپین ها تنظیم کنید.

بازاریابی مجدد در فیس بوک مزایای متعددی نسبت به گوگل و سایر سیستم عامل ها دارد. قابل توجه ترین گزینه های شما برای انواع اگهی است.

در حالی که با گوگل شما فقط می توانید با تبلیغات صفحه نمایش دوباره بازاریابی کنید، با فیس بوک می توانید از هر نوع اگهی استفاده کنید.

شما حتی می توانید تبلیغات محصول پویا ایجاد کنید که به طور خودکار تبلیغات کاربران را برای محصولاتی که در سایت شما بازدید کرده اند نشان می دهد.

9. کمپین های پرداخت شده خود را بازبینی کنید

اگر کمپین های تبلیغاتی پرداخت شده شما نرخ تبدیل مورد نظر شما را ارائه نمی دهند، ممکن است مشکلی در هدف قرار دادن مخاطبان شما وجود داشته باشد.

شما می توانید بهترین محصول یا خدمات در جهان و یک وب سایت عالی داشته باشید، اما اگر انها را به کسی که علاقه ای ندارد ارائه دهید، هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

برای کمپین های فیس بوک، شما باید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه افراد با جمعیت شناسی و منافع مختلف با تبلیغات شما درگیر می شوند.

اگر متوجه شدید که یک بخش مخاطب عملکرد خوبی ندارد (یعنی افراد در یک گروه سنی خاص)، می توانید این گروه را از هدف خود حذف کنید.

برای کمپین های جستجو، شما می خواهید هدف قرار دادن کلمه کلیدی خود را تجزیه و تحلیل کنید. ممکن است متوجه شوید که ترافیک از کلمات کلیدی خاص عملکرد خوبی ندارد. یا ممکن است متوجه شوید که برای کلیک برای اصطلاحات جستجوی نامربوط پرداخت می کنید.

شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی منفی، عبارات جستجوی کم و نامربوط را فیلتر کنید.

یک کلمه کلیدی منفی یک عبارت جستجو است که شما نمی خواهید تبلیغ خود را نشان دهید. هنگامی که یکی را به یک کمپین اضافه می کنید، گوگل اطمینان حاصل می کند که تبلیغ شما برای ان پرس و جو نشان داده نمی شود.

راهنمای لیست کلمات کلیدی منفی

به عنوان مثال، بیایید بگوییم شما یک کسب و کار دارید که کفش های دویدن را به فروش می رساند و نه چیز دیگری.

شما یک کمپین جستجو ایجاد می کنید و “کفش” را به عنوان یک کلمه کلیدی هدف با استفاده از یک نوع بازی گسترده اضافه می کنید.

با یک مسابقه گسترده، اگهی شما واجد شرایط است که برای اصطلاحاتی که به طور گسترده ای مربوط به ارائه شده است، ظاهر شود.

در مورد اصطلاح “کفش”، این به خوبی می تواند منجر به ظاهر شدن تبلیغ شما برای جستجوهایی مانند فلیپ فلاپ، کفش پاشنه بلند یا دمپایی شود.

از انجا که کسب و کار شما هیچ یک از این محصولات را به فروش نمی رسد، ترافیک از این جستجوها ارزش کمی دارد.

اگر یک بازدید کننده که این اصطلاحات را جستجو می کند، در نهایت در سایت شما قرار می گیرند، پس از پیدا نکردن انچه که می خواهند، به سرعت ترک می کنند و نرخ تبدیل شما را کاهش می دهند.

شما می توانید از این مشکل جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که تنها کلمات کلیدی مرتبط برای کسب و کار خود را هدف قرار می دهید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2515
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بازاریابی نرخ تبدیل چیست؟ (راهنمای کامل برای مبتدیان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.