ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

بازاریابی پاسخ مستقیم چیست؟

31 بازدید
بازاریابی پاسخ مستقیم
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

بازاریابی پاسخ مستقیم نوعی تکنیک فروش است که برای برانگیختن یک پاسخ در محل و تشویق مشتری اینده نگر به اقدام فوری با انتخاب پیشنهاد تبلیغ کننده طراحی شده است.

بر خلاف بازاریابی سنتی، که بر ایجاد اگاهی از نام تجاری و ایجاد علاقه به یک محصول یا خدمات در طول زمان تمرکز دارد، بازاریابی پاسخ مستقیم به دنبال پاسخ فوری مشتری است.

این نوع بازاریابی اغلب با کمپین های ایمیل مستقیم، تبلیغات، بازاریابی تلفنی و بازاریابی ایمیل همراه است.

پیشنهادات قانع کننده و تماس به عمل، بازاریابی پاسخ مستقیم را برای تشویق مشتریان به اقدام انجام می دهد.

what is direct response marketing

همچنین نیاز به ردیابی دقیق و اندازه گیری نتایج دارد، بنابراین بازاریابان می توانند تعیین کنند که کدام تاکتیک ها کار می کنند و کدام یک باید تنظیم شود.

بازاریابی پاسخ مستقیم تقریبا با تمام اشکال تبلیغات، از جمله تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی چاپی (مجلات، روزنامه ها و غیره)، نقاط رادیویی، وب سایت ها و تبلیغات انلاین کار می کند.

تبلیغ کنندگان چشم انداز را از طریق تمام کانال های بازاریابی فشار می دهند و با ایجاد یک پیشنهاد غیر قابل مقاومت، به سرعت منجر می شوند. تولید سرب فرایند تبدیل غریبه ها و رهگذران به مشتریان پرداخت است.

پاسخ مورد نظر به شدت به اهداف یک تبلیغ خاص بستگی دارد. به عنوان مثال، در ازای پیشنهاد رایگان، تبلیغ کننده ممکن است از یک چشم انداز برای ثبت نام، به اشتراک گذاری مخاطبین، ثبت نام در یک وب سایت و غیره درخواست کند.

در مقایسه با تبلیغات سنتی، که بر افزایش اگاهی از نام تجاری و ترویج یک تصویر نام تجاری تمرکز دارد، کمپین های پاسخ مستقیم بلافاصله انتظار بازگشت سرمایه گذاری را دارند.

با تبلیغات برند، ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا مصرف کنندگان شروع به شناخت لوگوی شرکت و شروع به خرید کنند، در حالی که بازاریابی مستقیم همه چیز در مورد معاملات فوری است.

چرا بازاریابی پاسخ مستقیم مهم است؟

بازاریابی پاسخ مستقیم یک ابزار بسیار مفید برای بازاریابان است. این می تواند r>ole قابل توجهی در توسعه بازاریابی دیجیتال و استراتژی یک نام تجاری بازی کند.

بیایید نگاهی به دلایلی که چرا شما قطعا باید به بازاریابی پاسخ مستقیم توجه کنید:

شما می توانید نتایج قابل اندازه گیری را دریافت کنید

بازاریابی پاسخ مستقیم به بازاریابان اجازه می دهد تا نتایج کمپین های تبلیغاتی خود را ردیابی و اندازه گیری کنند. این بدان معنی است که انها می توانند دقیقا ببینند که چه تعداد از مردم به پیشنهادات خود پاسخ دادند، کدام پیشنهادات موثرتر بودند و کدام تاکتیک ها باید برای نتایج بهتر تنظیم شوند.

مقرون به صرفه است

بازاریابی پاسخ مستقیم می تواند مقرون به صرفه باشد زیرا بسیار هدفمند و متمرکز بر هدایت اقدامات خاص است.

این بدان معنی است که کسب و کارهای کوچک می توانند از هدر دادن پول در تبلیغات برای افرادی که بعید است به محصول یا خدمات خود علاقه مند باشند، جلوگیری کنند.

تعامل مشتری را افزایش می دهد

بازاریابی پاسخ مستقیم طراحی شده است تا مشتریان را درگیر کند و انها را تشویق کند تا بلافاصله پاسخ دهند.

با ارائه پیشنهادات قانع کننده و تماس به عمل در تبلیغات پاسخ مستقیم، کسب و کارها می توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و احتمال خرید خود را افزایش دهند.

این به شما انعطاف پذیری می دهد

بازاریابی پاسخ مستقیم به کسب و کارها اجازه می دهد تا در رویکرد خود انعطاف پذیر باشند. انها می توانند پیشنهادات و تاکتیک های خود را بر اساس نتایج خود تنظیم کنند و رویکردهای مختلف را ازمایش کنند تا ببینند چه چیزی بهتر کار می کند.

کاربران را به پاسخ فوری تشویق می کند

بازاریابی پاسخ مستقیم بر ایجاد یک پاسخ فوری و مستقیم به تبلیغات متمرکز است. این بدان معنی است که کسب و کارها می توانند به سرعت نتایج را ببینند و در زمان واقعی کمپین های خود را تنظیم کنند.

اجزای کلیدی کمپین های بازاریابی پاسخ مستقیم چیست؟

تبلیغات که از یک استراتژی بازاریابی پاسخ مستقیم پشتیبانی می کند، در نظر گرفته شده است تا محصولات را بلافاصله به فروش برساند. از این رو اگهی و تصمیم خرید متوالی هستند. اگهی پاسخ مستقیم باید بازخورد فوری را تحریک کند؛ در غیر این صورت شکست می خورد. یک اگهی پاسخ مستقیم معمولی لزوما شامل عناصر زیر است:

یک پیشنهاد

“پیشنهاد” ترکیبی از عوامل مانند خود محصول، هزینه هر واحد، دوره ازمایشی، شرایط، ویژگی های اختیاری، تضمین، مشوق ها، تعهدات اینده، محدودیت زمان یا کمیت، حمل و نقل، دست زدن به و غیره است.

اغلب، هدف از این پیشنهاد فروش چیزی نیست، بلکه برای به دست اوردن علاقه چشم انداز و هدایت انها به اقدام بعدی، مانند درخواست نسخه ازمایشی رایگان محصول است. معمولا، این پیشنهاد بر روی یک چشم انداز ثابت است و به احساسات، خواسته ها، ناامیدی ها و ترس های انها تجدید نظر می کند.

اطلاعات

تبلیغات پاسخ مستقیم باید اطلاعات کافی برای توجه مشتری و پذیرش فوری پیشنهاد داشته باشند. به عنوان یک قاعده، هر چه محصول کمتر مشهور باشد، اطلاعات بیشتری مورد نیاز است.

به طور متوسط، تبلیغ کننده 4 ثانیه فرصت دارد تا توجه گیرنده را جلب کند. بنابراین، پیام باید شخصی، مرتبط و متقاعد کننده باشد.

تبلیغ کنندگان دلایلی را برای پذیرش پیشنهاد و برجسته کردن ارزش پیشنهاد ارائه می دهند، از جمله اطلاعاتی در مورد اینکه چرا این محصول بهتر از سایر محصولات موجود است.

Call-to-Action و ابزار پاسخ

call to action

هر اگهی پاسخ مستقیم شامل یک CTA روشن است که بازدید کننده را مجبور به انجام کاری خاص می کند و انها را به پایین قیف فروش منتقل می کند. چند نمونه از پاسخ مستقیم:

  1. استفاده از این کوپن در شمارنده؛
  2. لینک زیر را دنبال کنید؛
  3. با تماس با این شماره بلافاصله با ما تماس بگیرید.
  4. عضویت در خبرنامه ماهانه ما؛
  5. به اشتراک گذاشتن یک تصویر / مقاله / اگهی با دوستان خود؛
  6. دانلود یک نسخه ازمایشی / بتا رایگان از محصول؛
  7. ثبت نام برای یک لیست پستی؛
  8. خرید در حال حاضر و دریافت تخفیف، و غیره

به طور معمول، تبلیغ کنندگان شامل گزینه های متعددی برای پاسخ هستند، مانند شماره های تلفن رایگان، ایمیل ها، وب سایت ها و غیره. بازاریابان اغلب از تاریخ انقضا و مهلت برای ایجاد احساس فوریت استفاده می کنند و مخاطبان خود را عجله می کنند تا در اسرع وقت، تقریبا به طور ناگهانی عمل کنند.

کانال های بازاریابی پاسخ مستقیم

کانال های مختلف برای افزایش دسترسی مخاطبان هدف شما مورد نیاز است. شما می توانید به طور همزمان از یک یا چند کانال برای یک کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم موفق استفاده کنید. در اینجا برخی از رایج ترین انها وجود دارد:

ایمیل مستقیم

ایمیل مستقیم نوعی بازاریابی پاسخ مستقیم است که شامل ارسال ایمیل فیزیکی مانند کارت پستال، نامه یا کاتالوگ به لیست هدفمند مشتریان بالقوه است. ایمیل مستقیم می تواند یک راه موثر برای رسیدن به یک مخاطب خاص و ایجاد پاسخ باشد.

یکی از مزایای مستقیم این است که می تواند بسیار شخصی باشد و به کسب و کارها اجازه می دهد پیام خود را با منافع و نیازهای خاص مخاطبان خود تنظیم کنند.

ایمیل مستقیم همچنین می تواند با کانال های دیگر مانند ایمیل، تبلیغات رسانه های اجتماعی یا برنامه های ارجاع برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی یکپارچه تر و موثرتر استفاده شود.

بازاریابی ایمیلی

این کانال اجازه می دهد تا شما را به ارسال پیام های تبلیغاتی و یا پیشنهادات به طور مستقیم به یک لیست هدفمند از مشترکین ایمیل.

کمپین های بازاریابی ایمیل معمولا شامل ایجاد یک لیست ایمیل هدفمند بر اساس جمعیت شناسی، موقعیت جغرافیایی یا رفتار خرید گذشته است.

یکی از مزایای این کانال این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا مخاطبان خود را به شیوه ای نسبتا کم هزینه به دست اورد. همچنین می تواند بسیار شخصی باشد، به کسب و کارها اجازه می دهد تا پیام و پیشنهادات خود را به منافع و نیازهای خاص مشترکین خود ارائه دهند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی نوعی بازاریابی پاسخ مستقیم است – ایجاد تبلیغات هدفمند شناخته شده در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک، توییتر یا LinkedIn.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند یک فضای رقابتی باشد و مهم است که محتوای قانع کننده و پیشنهاداتی را که از رقابت خارج می شوند، ایجاد کنید.

نظارت و بهینه سازی عملکرد تبلیغات، مانند تنظیم هدف گیری یا تبلیغ خلاقانه، برای به حداکثر رساندن اثربخشی و بازگشت سرمایه گذاری مهم است.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

این کانال به شما امکان می دهد تبلیغات هدفمند ایجاد کنید که در بالای نتایج موتور جستجو یا سایر وب سایت ها ظاهر می شود.

در یک کمپین PPC، تبلیغ کنندگان تبلیغاتی را ایجاد می کنند که در نتایج موتور جستجو یا وب سایت هایی که بخشی از شبکه ای از سایت هایی هستند که تبلیغات را نمایش می دهند نمایش داده می شود.

تبلیغ کننده کلمات کلیدی خاص یا موضوعات مربوط به محصول یا خدمات خود را انتخاب می کند و سپس پیشنهاد می کند که هر بار که کسی بر روی تبلیغ خود کلیک می کند، چقدر مایل به پرداخت است. هرچه پیشنهاد بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که تبلیغ به کاربران نمایش داده شود.

تلفنی

بازاریابی تلفنی تماس تلفنی به یک لیست هدفمند از مشتریان بالقوه برای ترویج یک محصول یا خدمات است.

بازاریابی تلفنی می تواند یک راه موثر برای تولید پاسخ های فوری از مشتریان بالقوه باشد، به ویژه هنگامی که با سایر تاکتیک های بازاریابی پاسخ مستقیم مانند ایمیل یا ایمیل مستقیم ترکیب می شود.

با این حال، همچنین می تواند بحث برانگیز و تحت مقررات باشد، به ویژه هنگامی که شامل تماس های ناخواسته یا استفاده از سیستم های شماره گیری خودکار است. برای شرکت ها مهم است که بهترین شیوه ها را دنبال کنند و با مقررات مربوطه مطابقت داشته باشند تا از مسائل قانونی بالقوه جلوگیری کنند و شهرت مثبت را حفظ کنند.

تبلیغات

Infomercials شامل تبلیغات تلویزیونی طولانی است که اطلاعات دقیق در مورد یک محصول یا خدمات را ارائه می دهد و حاوی CTA برای سفارش است.

در بازاریابی پاسخ مستقیم، تبلیغات تبلیغاتی اغلب برای تولید فروش و رهبری با ارائه یک تظاهرات قانع کننده از محصول یا خدمات ارائه شده استفاده می شود.

تبلیغات تبلیغاتی معمولا به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت اجرا می شود و شامل ترکیبی از تظاهرات محصول، توصیفات و فروش است. انها اغلب در ساعات اواخر شب یا صبح زود پخش می شوند، زمانی که بینندگان بیشتر احتمال دارد که پیام را دریافت کنند.

اما تبلیغات تبلیغاتی نیز می تواند برای تولید و هوا گران باشد و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

این کانال شامل تبلیغات در روزنامه ها، مجلات یا سایر نشریات چاپی است.

تبلیغات چاپی می تواند یک راه مقرون به صرفه برای جذب سرنخ و فروش باشد، به ویژه هنگامی که با سایر تاکتیک های بازاریابی پاسخ مستقیم مانند ایمیل یا بازاریابی تلفنی ترکیب می شود. اما مهم است که مخاطبان خود را به دقت هدف قرار دهید و رسانه های چاپی مناسب را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که افراد مناسب تبلیغات را می بینند.

بازاریابی رویداد

بازاریابی رویداد شکلی از بازاریابی پاسخ مستقیم است که در ان شرکت ها میزبان یا شرکت در رویدادهایی مانند نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها یا تظاهرات محصول برای ترویج محصولات یا خدمات خود و تولید سرنخ یا فروش هستند.

در یک کمپین بازاریابی رویداد، شرکت ها برنامه ای را برای چگونگی شرکت یا میزبانی رویدادهایی که مخاطبان هدف انها احتمالا در ان شرکت می کنند، ایجاد می کنند. این ممکن است شامل راه اندازی یک غرفه یا نمایشگاه، ارائه سخنرانی یا حمایت از رویداد باشد.

کلید موفقیت هر یک از این کانال ها این است که تعیین کنید کدام یک برای مخاطبان شما موثرتر است و پیشنهادات و تماس های قانع کننده ای را ایجاد کنید – به اقداماتی که باعث پاسخ می شود.

مزایای تبلیغات پاسخ مستقیم چیست؟

بازگشت سرمایه (Return on investment) پاسخ مستقیم همه چیز در مورد واکنش فوری و درامد فوری از فروش فوری است.

با تبلیغات برنامه ریزی شده، خریداران رسانه ها می توانند قیمت یک برداشت را در یک زمان تعیین کنند و فقط بر روی ان برداشت هایی که ارزش را به ارمغان می اورند، پیشنهاد دهند.

عملکرد قابل ردیابی. هنگامی که یک کاربر پاسخ می دهد (کلیک، ثبت نام و غیره)، تبلیغ کننده دقیقا می داند که کدام تبلیغ و کدام رسانه این تصور را ایجاد کرده است.

هنگام خرید از طریق DSP (پلت فرم تقاضا)، تبلیغ کنندگان می توانند تعیین کنند که ایا تبلیغات موثر هستند، کدام گروه هدف بیشتر تحت تاثیر تبلیغ قرار می گیرد، نرخ تعامل چیست، چه مقدار کلیک روزانه تولید می شود و غیره؛ تمام داده ها به سادگی در داشبورد نمایش داده می شود.

نتایج قابل اندازه گیری از انجا که تبلیغ کنندگان دقیقا می دانند که به کدام تبلیغات پاسخ داده می شود و چه مقدار درامد از هر یک از انها می اید، می توانند به راحتی عملکرد کمپین را ارزیابی کنند.

به همین دلیل، پاسخ مستقیم یک راه ممکن برای ازمایش مقیاس پاسخ های مصرف کننده با یک کمپین کوچک قبل از راه اندازی یک کمپین کامل است. در تبلیغات دیجیتال، تبلیغ کنندگان نتایج کمپین را از طریق معیارهای دانه ای و زمان واقعی DSP اندازه گیری می کنند.

مخاطبان خاص را هدف قرار می دهد. در حالی که یک کمپین نام تجاری همه را به منظور ارتقاء اگاهی از نام تجاری هدف قرار می دهد، یک کمپین پاسخ مستقیم موفق همه چیز در مورد افرادی است که به احتمال زیاد علاقه مند به محصول هستند.

هنگام خرید فضای تبلیغاتی دیجیتال از طریق RTB (مناقصه در زمان واقعی)، تبلیغ کنندگان تبلیغات مربوطه را در مقابل شخص مناسب در زمینه مناسب و در زمان مناسب ارائه می دهند.

بخش بندی دقیق. بازاریابان می توانند استراتژی های تقسیم بندی موثر را با خرید لیستی از مصرف کنندگان بالقوه مانند خریداران جدید خودرو، کاربران کارت اعتباری، خریداران لباس و غیره توسعه دهند.

با تبلیغات برنامه ریزی شده، تبلیغ کنندگان می توانند از شبکه های تبلیغاتی متخصص در انواع محتوایی که پوشش می دهند مانند سرگرمی، زیبایی، مسافرت، غذا و غیره استفاده کنند.

سپس این وب سایت ها به کانال های عمودی گروه بندی می شوند و به تبلیغ کنندگانی که مایل به رسیدن به افراد علاقه مند به این موضوعات هستند، فروخته می شوند.

متناوبا، برخی از شبکه های تبلیغاتی بخش های مخاطبان ساخته شده بر اساس داده های جمعیتی، رفتاری یا منافع کاربر را به فروش می رسانند.

چگونه یک کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم ایجاد کنیم؟

گزینه های مختلفی برای ایجاد یک کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم موفق وجود دارد. با این حال، ما در مورد اقدامات اساسی لازم برای راه اندازی چنین کمپینی بحث خواهیم کرد. بسته به اهداف شما، ممکن است مراحل اضافی را به این موارد اضافه کنید.

مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

این احتمالا گام مشترک برای هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. شما باید بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید و چه کسی باید به محصول یا خدمات شما علاقه مند باشد.

مشتری ایده ال خود را شناسایی کنید و جمعیت شناسی، منافع و رفتارهای انها را پروفایل کنید. این به شما کمک می کند تا پیام بازاریابی خود را متناسب با نیازها و ترجیحات خاص خود تنظیم کنید.

یک پیشنهاد قانع کننده ایجاد کنید

برای اینکه یک کاربر علاقه مند به خرید باشد، باید چیزی را به انها ارائه دهید که ارزش توجه انها را داشته باشد. پیشنهاد شما باید چیزی باشد که مخاطبان هدف شما می خواهند و نیاز دارند. باید مرتبط، ارزشمند و منحصر به فرد باشد. پیشنهاد شما می تواند تخفیف، محاکمه رایگان، محصول پاداش یا بسته ویژه باشد.

یک CTA قوی ایجاد کنید

یک CTA قوی نباید منحصر به فرد باشد. مهمترین چیز این است که به وضوح ماهیت پیشنهاد شما و انچه شما از کاربر می خواهید را نشان می دهد.

CTA شما باید واضح و مشخص باشد. این باید به مخاطبان شما دقیقا بگوید که می خواهید انها چه کاری انجام دهند، ایا خرید کنند، فرم را پر کنند یا با یک شماره تلفن تماس بگیرند.

کانال بازاریابی مناسب را انتخاب کنید

فراموش نکنید که ابزارهای مختلفی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شما در دسترس هستند و می توانید انتخاب کنید که از کدام یک استفاده کنید. خودتان را به یک کانال محدود نکنید، ازمایش کنید و تجزیه و تحلیل کنید که کدام کانال ها برای مخاطبان هدف شما بهتر کار می کنند.

تصمیم بگیرید که کدام کانال ها در رسیدن به مخاطبان هدف شما بیشترین تاثیر را خواهند داشت. این می تواند ایمیل مستقیم، ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات پرداخت برای هر کلیک یا ترکیبی از این کانال ها باشد.

به عنوان مثال، یک صاحب کسب و کار کوچک می تواند اگاهی از نام تجاری را ایجاد کند و فروش بیشتری را در فروشگاه با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در فضای باز با DOOH انجام دهد.

digital street level ooh

DOOH برنامه ریزی شده در حال افزایش است؛ با تشکر از ان، مارک ها کمپین های پاسخ مستقیم موثر را بر اساس داده ها راه اندازی می کنند. این تبلیغات حتی به افرادی که زندگی پر مشغله ای دارند و اغلب از ابزارهای خود استفاده نمی کنند، می رسند.

به منظور ترویج تصویر برند در دراز مدت، کسب و کارهای کوچک همچنین می توانند از تبلیغات صوتی برنامه ریزی شده استفاده کنند که می تواند افراد را در هنگام شلوغی مورد توجه قرار دهد.

پیش بینی می شود که هزینه تبلیغات صوتی دیجیتال فقط در ایالات متحده به 8.594 میلیون دلار برسد، همه به لطف محبوبیت رو به رشد ناشی از افزایش مصرف پادکست و رادیو دیجیتال.

audio ad spending

ایجاد خلاقیت و تصاویر قانع کننده

خلاقیت و تصاویر شما باید چشم نواز و متقاعد کننده باشد. این چهره کمپین شماست. این باید توجه را جلب کند و در ذهن کاربر به عنوان ارتباط با نام تجاری شما قرار گیرد. انها باید بر مزایای پیشنهاد شما تاکید کنند و احساس فوریت ایجاد کنند تا مخاطبان شما را به سمت عمل سوق دهند.

کمپین خود را تست و بهینه سازی کنید

جمع اوری داده ها در هر مرحله از کمپین پاسخ مستقیم خود و انجام ازمایش A / B برای شناسایی بهترین استراتژی بازاریابی. این به شما اجازه می دهد تا عملکرد خود را بهبود بخشید و اثربخشی خود را افزایش دهید. عناصر مختلف کمپین مانند پیشنهاد، CTA و کانال های تبلیغاتی را ازمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهتر کار می کند. از داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای بهینه سازی کمپین خود و بهبود نتایج در طول زمان استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که بازاریابی پاسخ مستقیم در مورد گرفتن بازخورد فوری از مخاطبان هدف شما است. این می تواند ترسناک باشد، اما در واقع به شما یک مزیت بزرگ می دهد زیرا شما می توانید فورا واکنش نشان دهید و تصمیمات استراتژیک خود را با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که دریافت می کنید تنظیم کنید.

مثال های کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم:

1) نیویورک تایمز اغلب از اینستاگرام برای تبلیغ اشتراک های تخفیف با دسترسی نامحدود به مواد استفاده می کند. یک پیام کوتاه با یک CTA روشن بلافاصله به کاربر توضیح می دهد که چه کاری باید انجام دهد و چه مزایایی دریافت خواهد کرد. از انجا که داستان های Insta تنها می توانند برای 24 ساعت وجود داشته باشند، این پیام نیز در زمان محدود است، که احساس فوریت را اضافه می کند.

direct response marketing example 1

2) Microsoft Dynamics همچنین یکی از نمونه های بازاریابی پاسخ مستقیم را می دهد. در این اگهی فیس بوک، انها به طور خاص Sales & LinkedIn Sales Navigator را که علاقه مند به بستن معاملات بیشتر هستند، هدف قرار می دهند. انها مشکل را بیان می کنند و بلافاصله راه حل را ارائه می دهند – یک نسخه ی نمایشی رایگان اختصاص داده شده به نشان دادن ارتباط محصول خود به کاربران. در اینجا، یک تماس به عمل از کاربران می خواهد که یک نسخه ی نمایشی را برنامه ریزی کنند که به انها کمک می کند “تیم فروش خود را توانمند کنند”.

direct response marketing examples facebook
3) در اینجا یکی دیگر از مثال بازاریابی پاسخ مستقیم (توسط Salesmate) است. انها مجموعه ای از قالب های ایمیل سرد رایگان را با هدف افزایش درامد برای اژانس های مشاوره ارائه می دهند. چشم انداز انها مشاوره کسب و کارهایی است که برای توسعه تلاش می کنند.

تماس به عمل پیشنهادی شامل دانلود قالب ها در ازای یک ادرس ایمیل است. توجه داشته باشید که چگونه این تبلیغ حتی سعی در فروش چیزی ندارد، زیرا هدف اصلی چنین کمپینی ایجاد اعتماد و تشکیل یک لیست پستی از چشم انداز است.

 

Grailed یک بازار انلاین است که به کاربران اجازه می دهد محصولات مختلف را دوباره به فروش براند. انها لیست های ایمیل خودکار ایجاد کرده اند که هر زمان که قیمت کالایی که دوست دارند کاهش می یابد ، به کاربران اطلاع می دهد. این نیز یک شکل از بازاریابی پاسخ مستقیم است.

direct response marketing example 2

نتایج

شروع کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم خود را در حال حاضر به عنوان اسان که ممکن است. شما فقط باید یک پیشنهاد روشن را بیان کنید، اطلاعات ارزشمندی در مورد محصولات یا خدمات خود داشته باشید و وسیله ای برای پاسخ مستقیم از طریق تماس به عمل ارائه دهید.

هنگامی که استراتژی کامل شد، می توانید یک کمپین بازاریابی مستقیم را در یک پلت فرم تقاضا راه اندازی کنید و ان را بر این اساس تنظیم کنید. DSP ما شامل طیف گسترده ای از گزینه های هدف گیری و هدف گیری مجدد است تا پیام های شما به مخاطبان شما مانند خریداران جدید خودرو، کاربران کارت اعتباری، خریداران لباس و غیره تحویل داده شود

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2530
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بازاریابی پاسخ مستقیم چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.