ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

بازاریابی متنی Context Marketing

18 بازدید
بازاریابی متنی-ممکن-محمدرسول جهان تیغ
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

بازاریابی متنی عمل ارائه پیامی است که به نیازها و خواسته های مصرف کننده در زمان های خاصی از زندگی آنها صحبت می کند. اکنون تبلیغ‌کنندگان باید بهترین زمان‌ها را برای قرار دادن محتوا در مقابل مشتریان بیاموزند. بازاریابی متنی محتوای مناسب را بر اساس نیازها و خواسته های مشتریان به آنها نشان می دهد. این شانس مشتریان را برای درگیر شدن با تبلیغات دیجیتال افزایش می دهد.

بازاریابی متنی چیست؟

بازاریابی متنی یک مدل استراتژی بازاریابی انلاین است که در ان مردم با تبلیغات هدفمند بر اساس اصطلاحات جستجو یا رفتار مرور اخیر خود خدمت می کنند.

با اتصال تبلیغات کاربران به منافع نشان داده شده خود، تبلیغ کنندگان امیدوارند که ناراحتی کاربر را با بازاریابی انلاین کاهش دهند و به طور همزمان نرخ کلیک و تبدیل را افزایش دهند.

بازاریابی متنی چگونه کار می کند؟

بازاریابی متنی از هدف گیری رفتاری برای ارائه تبلیغات مرتبط یا متنی به مخاطبان هدف بر اساس منافع انها استفاده می کند. برای نشان دادن این، ما از یک مثال استفاده می کنیم.

فرض کنید یک کاربر وب برای بررسی ماشین های متوسط در یک دستگاه تلفن همراه جستجو می کند، یک یا دو بررسی را می خواند و سپس مقاله ای در مورد مدل های کارامد سوخت می خواند. بعد، کاربر ممکن است از یک صفحه وب خبری عمومی بازدید کند و تبلیغات برای وسایل نقلیه متوسط و هیبریدی نشان داده شود.

برای کاربر، ظاهر تبلیغات مربوطه – در سایت های به ظاهر غیر مرتبط – ممکن است مانند یک تصادف خالص یا حتی همزمانی به نظر برسد.

هر بار که کاربر جستجو می کند، یک مقاله را می خواند یا بر روی یک تبلیغ کلیک می کند، یک کوکی شخص ثالث ذخیره شده در کامپیوتر فعالیت را ردیابی می کند که برای ایجاد یک پروفایل رفتاری مصرف کننده برای اهداف بازاریابی استفاده می شود.

همچنین شایان ذکر است که بازاریابی متنی دیگر به کاربران کامپیوتر محدود نمی شود. همچنین می تواند برای کاربرانی که از طریق دستگاه تلفن همراه یا تلفن همراه خود از سایت ها بازدید می کنند انجام شود.

چه کسی بازاریابی متنی را اجرا می کند؟

هر وب سایتی که تبلیغات را نمایش می دهد می تواند از بازاریابی متنی استفاده کند یا ارائه دهد. در اینجا چند مثال وجود دارد.

موتورهای جستجو
یک نمونه از بازاریابی متنی، برنامه AdSense گوگل است که با استفاده از اصطلاحات وارد شده برای انتخاب یک تبلیغ مناسب برای ان شخص، یک پروفایل تبلیغاتی برای هر جستجو ایجاد می کند.

سایت های خبری
بازاریابی متنی همچنین می تواند توسط سایت های خبری در هنگام ارائه تبلیغات استفاده شود. به عنوان مثال، یک سایت خبری مانند نیویورک تایمز یا فاکس نیوز می تواند تبلیغات متنی را برای خوانندگانی که سایت خود را مرور می کنند، ارائه دهد.

سایت های رسانه های اجتماعی
بازاریابی متنی نیز در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، LinkedIn و توییتر برای ارائه تبلیغات به کاربران بر اساس فعالیت مرور انها در سایت استفاده می شود. اغلب این فعالیت می تواند پرس و جوهای جستجو یا کلمات کلیدی مورد استفاده در نظرات و انجمن های باز باشد.

سایت های خرده فروشی
خرده فروشان انلاین همچنین تبلیغات متنی را به مشتریانی که قبلا از وب سایت خرده فروشی بازدید کرده اند و موارد مشابه را جستجو کرده اند، ارائه می دهند.

به عنوان مثال، کسی که از وب سایت امازون بازدید کرده است تا به دنبال یک کتاب در مورد یک موضوع خاص باشد، ممکن است هنگام بازدید مجدد از وب سایت، یک تبلیغ برای یک دی وی دی مرتبط نشان داده شود.

مزایای یک کمپین بازاریابی متنی

شرکت های فناوری، خرده فروشان انلاین و شرکت های مسافرتی برخی از رایج ترین کاربران اگهی متنی هستند. با این حال، هر کسب و کاری که به دنبال بازده بالاتر سرمایه گذاری (ROI) برای تبلیغات دیجیتال است، می تواند از بازاریابی متنی استفاده کند.

در اینجا چند مزیت دیگر از بازاریابی متنی وجود دارد.

  • نرخ کلیک بالاتر: بازاریابی متنی محتوای مناسب را به مشتریان بر اساس نیازها و خواسته های انها نشان می دهد. این امر شانس تعامل مشتریان با تبلیغات دیجیتال را افزایش می دهد.
    محتوای مرتبط: شخصیت خریدار به مشتری ایده ال برای یک محصول خاص اشاره دارد. هنگامی که شخصیت خریدار تعریف می شود، یک شرکت می تواند به جمعیت شناسی مشتری و رفتار انلاین برای توسعه یک کمپین بازاریابی نگاه کند.
    درامد بالاتر: از طریق تبلیغات هدفمند، مشتریان محتوای بازاریابی را برای مواردی که احتمال بیشتری برای خرید دارند، نشان داده می شود، در نتیجه درامد فروش شرکت ها افزایش می یابد. به همین دلیل، شرکت های تجارت الکترونیک به این شکل از تبلیغات انلاین تکیه می کنند.
    تجربه بهتر مشتری: بازاریابی متنی تضمین می کند که مشتریان تبلیغات بسیار شخصی را ببینند که با منافع انها هماهنگ است. این امر منجر به تجربه کاربری بهتر و افزایش رضایت مشتری می شود.

چالش های یک کمپین بازاریابی متنی

برخی از چالش ها برای غلبه بر بازار یابی متنی وجود دارد. ما برخی از این چالش ها را در زیر بررسی می کنیم.

  • نگرانی های حریم خصوصی: بازاریابی متنی شامل استفاده از کوکی ها برای ردیابی فعالیت های مرور مشتری است. برخی از مشتریان ممکن است با این احساس راحتی نکنند و ان را تجاوز به حریم خصوصی بدانند. با تشکر از قوانین اخیر مانند مقررات حفاظت از داده های عمومی و قانون حریم خصوصی مصرف کننده کالیفرنیا، وب سایت ها باید قبل از جمع اوری اطلاعات خود با کوکی ها از کاربران اجازه بگیرند.
    عدم استانداردسازی:بازار یابی متنی هنوز یک زمینه نسبتا جدید است و به همین ترتیب، هیچ رویکردی برای پیاده سازی وجود ندارد. این می تواند کسب و کار را برای تعیین بهترین راه برای استفاده از بازاریابی متنی برای نیازهای خود دشوار کند. استفاده نادرست همچنین می تواند خطر عدم رعایت را افزایش دهد.
    هدف گیری نادرست: از انجا که بازاریابی متنی متکی به تجزیه و تحلیل سابقه مرور مشتری است، همیشه این احتمال وجود دارد که هدف گیری نادرست رخ دهد و در نتیجه تبلیغات برای وب سایت های بی ربط ارائه شود.
    با وجود این چالش ها، هنگامی که به درستی اجرا می شود، بازاریابی متنی هنوز یک ابزار قدرتمند است که پتانسیل زیادی برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود ROI برای تبلیغات دیجیتال خود هستند، ارائه می دهد
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2378
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بازاریابی متنی Context Marketing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.