ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

آشنایی با بازاریابی در اینستاگرام

389 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیس بوک است. رسانه اجتماعی محبوب اولین بصری بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و روزانه 500 میلیون استوری اینستاگرام را می بیند .

همه و سگشان ( به معنای واقعی کلمه ) در پلت فرم رسانه های اجتماعی هستند.

«همه» شامل افراد، حیوانات خانگی و، حدس زدید، مشاغل است.

افزایش برندهایی که در این پلتفرم حضور پیدا کرده‌اند، به شدت افزایش یافته است. اوبرلو تخمین می زند که 71 درصد از مشاغل ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند. اما آیا ارزش وقت آن‌ها را دارد و آیا کسب‌وکار شما نیز باید روی پلتفرم باشد؟ پاسخ مثبت است و دلیل آن این است:

  • اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و روزانه 500 میلیون استوری اینستاگرام دارد .
  • وجود دارد 140 میلیون کاربر نمایش مشخصات عمومی در ایالات متحده
  • اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیس بوک است. کاربران به طور متوسط 53 دقیقه در روز مرور می کنند .
  • حدود 71 درصد از مشاغل ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • تقریباً 45 درصد از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 44 سال سن دارند .

داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [نسخه 2021]

  • در باره

    90%

    کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند

  • بیش از وجود دارد

    1B

    کاربران فعال ماهانه اینستاگرام

  • بیشتر از

    83%

    کاربران اینستاگرام محصول یا خدمات جدیدی را در این پلتفرم کشف کرده اند

واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی نیست. اکنون این یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه می دهد محتوای خود را انسانی کنند، استعدادهای جدید را جذب کنند، محصولات را به نمایش بگذارند و به مخاطبان خود الهام بخشند.

علاوه بر این، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند بلکه درگیر هستند. حدود 59 درصد از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از سایت بازدید می کنند و حداقل 7 ساعت در هفته را صرف مرور محتوا و تعامل با دوستان و برندها می کنند.

اینستاگرام همچنین می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام با محتوای خرید درگیر می شوند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برند و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر بدون فروش سخت به مشتریان خود تبلیغ کنید.

حتی با وجود تمام این آمار اینستاگرام، ممکن است هنوز مطمئن نباشید که چگونه شروع کنید. ما می دانیم که این پلتفرم در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد، و به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کرده ایم.

  1. چرا بازاریابی در اینستاگرام؟

  2. استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بسازید

  3. چگونه یک اکانت تجاری اینستاگرام بسازیم

  4. انواع پست های اینستاگرام

  5. هک های اینستاگرام و بهترین روش ها

بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور در هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تحت فشار هستند… و استراتژی را فراموش می‌کنند. این اشتباه را نکن

از آنجایی که اینستاگرام با سایر سایت های اجتماعی محبوب بسیار متفاوت است، به یک استراتژی بازاریابی مجزا نیاز دارد . برای توسعه سبک منحصر به فرد برند خود از اینجا شروع کنید.

1. اهداف خود را برای اینستاگرام تعیین کنید.

قبل از شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، از خود (یا تیمتان) یک چیز بپرسید: چرا در اینستاگرام هستید؟ همانطور که پلتفرم محبوب است، پاسخ شما نباید این باشد: ” … زیرا همه افراد دیگر هستند .” برای موفقیت در درازمدت در اینستاگرام، باید هدف و اهداف مشخصی داشته باشید تا بتوانید زمان، انرژی و سرمایه گذاری پولی خود را توجیه کنید.

اینجا جواب درستی نیست شاید بخواهید از فید اینستاگرام خود برای پست کردن و فروش محصولات خود به مشتریان مانند Anthropologie استفاده کنید . (بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک و محصولات فیزیکی به همین دلیل در اینستاگرام هستند.)

انسان شناسی بازاریابی اینستاگرام

شاید از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای نمونه کارها استفاده می کنید تا دنبال کنندگان بتوانند محصول (یا خدمات) شما را در عمل ببینند، مانند زیبایی شناس من، The Wicked Waxer .

واکسر بدجنس بازاریابی اینستاگرامی

شاید شما در اینستاگرام هستید تا به سادگی با ارسال نقل قول های انگیزشی و تصاویری سرگرم کننده مانند یکی از سازمان های مورد علاقه من، بنیاد بلورت ، آگاهی از برند را ایجاد کنید .

پایه تار بازاریابی اینستاگرام

شاید بخواهید از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید تا دنبال کنندگان بتوانند مانند Orangetheory افراد واقعی را که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند، مشاهده کنند . (بسیاری از مشاغل در سراسر جهان یا مشاغل دارای حق امتیاز نیز این کار را انجام می دهند.)

تئوری نارنجی بازاریابی اینستاگرام

دلیلش هرچه باشد، ابتدا اهداف اینستاگرام خود را مشخص کنید. و حدس بزنید چه؟ اینستاگرام شما می‌تواند چندین هدف داشته باشد – می‌توانید تصاویر محصول را پست کنید و در عین حال محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را نیز به اشتراک بگذارید. این کمتر به نوع پست هایی است که به اشتراک می گذارید و بیشتر به دلیل به اشتراک گذاری آنها مربوط می شود. اگر دلیل آن را می دانید، می توانید بدانید که چگونه عملکرد خود را اندازه گیری کنید و از ابزارهای Instagram Analytics استفاده کنید.

2. مخاطبان هدف اینستاگرام خود را مشخص کنید.

قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام ، مخاطبانی را که می خواهید به آنها برسید مشخص کنید. اگر استراتژی های بازاریابی دیگری دارید، از آنها استفاده کنید تا تلاش های خود را ثابت نگه دارید. فراموش نکنید که عواملی مانند سن، مکان، جنسیت، درآمد، علایق، انگیزه ها و نقاط درد را در نظر بگیرید.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ رویدادهای محبوب و هشتگ های علاقه مرتبط با کسب و کار خود را رصد کنید. ببینید چه کسانی از این هشتگ ها استفاده می کنند و با آنها درگیر هستند و نمایه های آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید به دنبال کننده های رقیب خود نگاهی بیندازید. اینستاگرام تعریف مخاطبان را آسان می کند.

3. تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید.

بعد از اینکه مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید سایر بازاریابان در زمینه شما چه پست هایی می گذارند.

اگر از قبل رقبای برتر خود را می شناسید، با بررسی پروفایل اینستاگرام آنها شروع کنید. اگر نه، عبارات مرتبط با تجارت و صنعت خود را جستجو کنید تا حساب های مشابه را بیابید.

یک ممیزی سریع از حساب‌های مرتبط انجام دهید تا ببینید چه پست‌هایی بیشترین تعامل را دارند، از چه هشتگ‌های پرطرفداری استفاده می‌کنند، زیرنویس‌هایشان چیست، چقدر پست می‌کنند و چقدر سریع رشد می‌کنند. این اطلاعات می تواند به عنوان معیاری باشد که شما شروع به رشد حساب خود می کنید.

هنگام ممیزی محتوای رقبای خود، به فرصت هایی که ممکن است از دست داده باشند توجه داشته باشید. افزودن محتوای منحصر به فرد به این ترکیب به کسب و کار شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شود.

4. یک تقویم تحریریه را پیکربندی کنید.

ایجاد یک تقویم تحریریه می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و مدیریت حضور در اینستاگرام کمک کند. تقویم خود را با چند نوع پست اینستاگرام پر کنید و از قبل برای زیرنویس ها، هشتگ ها و زمان ارسال پست برنامه ریزی کنید.

تقویم تحریریه شما همچنین مکانی عالی برای ثبت رویدادهای کلیدی برای برجسته کردن در حساب اینستاگرام شما، مانند راه اندازی محصول جدید یا پیشنهادات ویژه است. با یک تقویم سرمقاله ، می توانید به جای تلاش برای پست های لحظه آخری، مراقب فرصت های لحظه ای باشید.

محتوای اینستاگرام خود را با راهنمای تقویم و الگوی رایگان ما مدیریت و برنامه ریزی کنید.

5. یک برند ثابت در اینستاگرام بسازید.

محتوای تصادفی یا از هم گسیخته مخاطبان شما را گیج می کند و باعث از دست دادن فالوورهای شما می شود. برای جلوگیری از این امر، زیبایی برند را در حساب اینستاگرام خود حفظ کنید.

با فکر کردن در مورد شخصیت برند خود، مشخص کنید که این چگونه به نظر می رسد. ارزش های برند شما چیست؟ مشتریان و کارمندان شما چگونه برند شما را تعریف می کنند؟ آیا شما جسور، بازیگوش، سرسخت یا ماجراجو هستید؟

شخصیت برند آپارتمان درمانی روشن، تمیز و منظم است و حساب آن هر سه ویژگی را منعکس می کند. در حالت ایده‌آل، زیبایی‌شناسی برند به شناسایی برند شما کمک می‌کند، به این معنی که شخصی می‌تواند تصویر شما را در فید خود ببیند و فورا بداند که مال شماست… بدون دیدن نام.

آپارتمان درمانی بازاریابی اینستاگرام

تاکو بل نمونه عالی دیگری از زیبایی شناسی برند است. فید آن بر سبک زندگی جسورانه و در حال حرکت مخاطبان هزار ساله‌اش تمرکز دارد و تصاویر سرگرم‌کننده‌ای برای ایجاد تعامل دارد.

هنگامی که شخصیت برند خود را مشخص کردید، محتوای خود را برای مطابقت اصلاح کنید. این حتی می تواند برای پالت رنگی که در عکس های شما استفاده می شود نیز اعمال شود.

زنگ تاکو بازاریابی اینستاگرام

زیبایی شناسی برند فقط به جلوه های بصری صدق نمی کند. همچنین سعی کنید تصاویری را با در نظر گرفتن روایت برند خود ارسال کنید. گنجاندن داستان‌های جذاب در زیرنویس‌ها می‌تواند برند شما را قابل ربط‌تر کند.

به عنوان مثال، فید Red Bull دارای تعداد زیادی تصاویر و ویدیوهای پرانرژی است که به داستان برند آن می‌افزاید.

بازاریابی اینستاگرامی ردبول

6. تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

افزایش فالوورهای شما به زمان و انرژی جدی نیاز دارد. ممکن است وسوسه شوید که راه آسان را انتخاب کنید و دنبال کننده بخرید … این کار را نکنید! خرید فالوور در واقع باعث ایجاد تعامل نمی شود، این واقعاً همان چیزی است که برای اطمینان از دیده شدن پست های خود به آن نیاز دارید. (همچنین تغییرات اخیر API اینستاگرام به طور خودکار آن فالوورها را حذف می کند!)

در اینجا چیزی است که می توانید برای ایجاد یک دنبال کننده به روش صحیح روی آن تمرکز کنید.

  • مطمئن شوید که نام کاربری شما قابل تشخیص و جستجو باشد. اگر مردم نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانند شما را دنبال کنند! بیوگرافی خود را پر کنید این آخرین چیزی است که یک نفر قبل از اینکه تصمیم بگیرد شما را دنبال کند، می بیند، بنابراین مطمئن شوید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.
  • هنگامی که نمایه شما بهینه شد (که در این بخش در مورد آن صحبت کردیم )، شروع به ارسال پست کنید. این ایده خوبی است که قبل از اینکه واقعاً با مردم درگیر شوید، فید خود را با ده تا 15 پست با کیفیت بالا پر کنید. اگر کاربران از نمایه شما بازدید کنند و آن را خالی بیابند، احتمالاً شما را دنبال نخواهند کرد.
  • سپس، شروع به دنبال کردن حساب‌هایی کنید که به شما علاقه دارند و به کسب و کار شما مربوط می‌شوند. اینستاگرام را مانند یک جامعه در نظر بگیرید و به دنبال کسب‌وکارهای دیگر در منطقه خود یا تأثیرگذارانی باشید که ممکن است از محصول یا خدمات شما لذت ببرند. همانطور که اکانت‌ها را دنبال می‌کنید، اینستاگرام موارد مرتبطی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید آنها را نیز دنبال کنید.

حساب های مرتبط با هاب اسپات بازاریابی اینستاگرام

  • پس از اینکه یک حساب کاربری را دنبال کردید، با محتوای آن ارتباط برقرار کنید. این طبیعی ترین راه برای جلب توجه به حساب اینستاگرام خود بدون اسپم است. وقتی حسابی را دنبال می‌کنید یا با آن تعامل دارید، مالک حساب اعلانی دریافت می‌کند. این می تواند باعث شود آنها حساب شما را بررسی کنند و شروع به دنبال کردن شما کنند. همیشه از فالوورهای خود با پاسخ دادن به نظرات آنها و درگیر شدن با محتوای آنها قدردانی کنید.
  • دیگران را تشویق کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. از سفیران برند دعوت کنید تا حساب شما را به اشتراک بگذارند یا با حساب های مشابه همکاری کنند.

برای راهنمایی جامع برای جذب فالوورهای بیشتر برای کسب و کار خود در اینستاگرام، پست وبلاگ ما را در اینجا بررسی کنید .

کسب و کار خود را در اینستاگرام معرفی کنید

هنگامی که یک پایگاه فالوور اختصاصی ایجاد کردید، می توانید شروع به تبدیل آن فالوورها به مشتریان پولی کنید. در اینجا چند استراتژی وجود دارد.

  • تبلیغات: معاملات، تخفیف‌ها، BOGOها و سایر پیشنهادات راهی عالی برای افزایش فروش برای اولین بار با مخاطبان اینستاگرام شما هستند. حتماً مواردی را که فالوورهای شما برای دریافت پیشنهاد باید انجام دهند را درج کنید و برای ایجاد احساس فوریت، مهلتی را ذکر کنید.
  • مسابقات: چه راهی بهتر از اینکه اجازه دهید کسی محصول شما را امتحان کند، مشتری شوید؟ مسابقاتی را اجرا کنید که برای شرکت در آنها نیاز است که شخصی حساب کاربری شما را دنبال کند یا با هشتگ پست کند.
  • خیریه: 81 درصد از هزاره ها از شرکت ها انتظار دارند که تعهد عمومی به امور خیریه بدهند. انجام این کار می تواند برای برند شما وابستگی ایجاد کند و به تبدیل فالوورها به مشتری کمک کند. برای مثال، گپ با The Global Fund برای کمک به مبارزه با ایدز در آفریقا همکاری کرد. از سال 2006 به جمع آوری بیش از 130 میلیون دلار کمک کرده است.
  • تیزرها: اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای نشان دادن اجمالی به مخاطبان شما از محصولات جدید قبل از در دسترس بودن است. در حالی که نمی خواهید فیدهای فالوورهای خود را فقط با عکس های محصول اسپم کنید، چند تصویر می توانند هیجان ایجاد کنند.
  • راه اندازی زنده: به نمایش گذاشتن یک محصول یا خدمات جدید با استفاده از لایو اینستاگرام فکر کنید. سپس، با قرار دادن لینک خرید در بیو، کاربران را به خرید سوق دهید.

همچنین، فراموش نکنید که از پیوند در بیو اینستاگرام و همچنین نکات برجسته استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، زیرا این موارد می توانند فالوورها را به وب سایت، وبلاگ و صفحات محصول شما متصل کنند.

در آخر، حتما اینستاگرام خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید. دکمه اشتراک گذاری اجتماعی اینستاگرام را در وب سایت خود قرار دهید و اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های اجتماعی به اشتراک بگذارید. گاهی اوقات سریعترین راه برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر این است که به سادگی آنها را بخواهید!

چگونه یک اکانت تجاری اینستاگرام بسازیم

قبل از شروع، ذکر این نکته مهم است که اینستاگرام برای محتوای لحظه ای در نظر گرفته شده است. برای مرتبط ماندن در بین مخاطبان خود، باید منابع مورد نیاز برای پست کردن منظم را سرمایه گذاری کنید.

بهترین راه برای جذب فالوورهای خود این است که پروفایل اینستاگرام خود را به روز نگه دارید. در زیر، نحوه ساخت و حفظ یک پروفایل اینستاگرام موفق را بررسی خواهیم کرد.

اگر قبلاً آن را ندارید، برنامه اینستاگرام را از اپ استور یا فروشگاه Google Play دانلود کنید . شما می توانید محتوا را در وب سایت اینستاگرام مشاهده کنید، اما نمی توانید آن را از طریق دسکتاپ خود آپلود کنید. برای آن به برنامه نیاز دارید.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی Sign Up With iPhone or Email کلیک کنید

هنگامی که برنامه اینستاگرام را باز می کنید، دو انتخاب برای ایجاد یک حساب اینستاگرام برای کسب و کار خود خواهید داشت: با فیس بوک وارد شوید یا با تلفن یا ایمیل ثبت نام کنید . حتما با یک ایمیل تجاری ثبت نام کنید تا پروفایل اینستاگرام شما به حساب شخصی فیس بوک شما مرتبط نباشد. ( به ما اعتماد کنید ، شما نمی خواهید این کار را انجام دهید!)

مرحله 2: مشخصات حساب خود را وارد کنید.

در زیر نام کامل، نام واقعی کسب و کار خود را وارد کنید تا نمایه شما برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص باشد. این نام چیزی است که در نمایه شما نمایش داده می شود. این نام کاربری حساب شما (یا دسته، برای آن دسته از افراد توییتر) نیست.

مرحله 3: یک نام کاربری انتخاب کنید.

نام کاربری نامی منحصر به فرد برای نمایه شماست و به حساب های دیگر اجازه می دهد تا با نام تجاری شما درگیر شوند. نام کاربری HubSpot @HubSpot است .

نام کاربری را انتخاب کنید که قابل تشخیص باشد و به راحتی پیدا شود. اگر نام کسب و کار شما انتخاب شده است، سعی کنید قسمت اول نام کسب و کار خود را در نام کاربری خود نگه دارید. توجه : می‌توانید نام کاربری خود را بعداً در تنظیمات حساب خود به‌روزرسانی کنید، بنابراین اگر می‌خواهید در آینده آن را تغییر دهید نگران نباشید.

بهینه سازی اکانت اینستاگرام

بعد از اینکه اصول اولیه اکانت اینستاگرام خود را تنظیم کردید، نوبت به بهینه سازی آن می رسد. این مراحل را دنبال کنید تا نمایه ای ایجاد کنید که مردم بخواهند هر روز آن را در فید خبری خود ببینند.

مرحله 4: یک عکس پروفایل را انتخاب کنید. 

عکس نمایه شما اولین تاثیر شما بر بازدیدکنندگان جدید است. به همین دلیل، تصویر خود را با برند و نشانگرهای بصری خود هماهنگ نگه دارید .

استفاده از لوگوی خود یا تصویر آشنا دیگری را در نظر بگیرید. عکس‌های پروفایل اینستاگرام به‌طور خودکار به صورت دایره‌ای برش داده می‌شوند، بنابراین اتاق را در گوشه‌های تصویر خود خالی کنید.

مرحله 5: مرحله بعدی – بیوگرافی اینستاگرام شما. 

بایوس اینستاگرام حداکثر 150 کاراکتر دارد ، بنابراین هدف شما در اینجا یک خلاصه مستقیم و مختصر از این است که چه کسی هستید و چرا مردم باید شما را دنبال کنند. با استفاده از یک اشاره شخصیت به مخاطبان خود در مورد تجارت خود بگویید. بایوس اینستاگرام قابل جستجو نیست، بنابراین نگران کلمات کلیدی یا هشتگ ها نباشید (که در زیر به آنها بیشتر می پردازیم) .

در بیو خود می توانید کاربران را به انجام یک اقدام خاص مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت خود تشویق کنید. بیوگرافی شما تنها جایی است که می توانید یک URL قابل کلیک ارائه دهید و ترافیک را به یک سایت خارجی هدایت کنید.

بیو پالایشگاه بازاریابی اینستاگرام29

به همین دلیل، معمولاً کسب و کارها URL ویژه خود را به روز می کنند تا با جدیدترین پست خود هماهنگ شوند. اگر تصمیم دارید پیوندی اضافه کنید، حتماً از کوتاه‌کننده پیوند مانند سازنده URL پیگیری HubSpot یا ابزاری مانند Bitly، Goo.gl یا Linktr.ee استفاده کنید تا نمایه‌تان درهم به نظر نرسد . URL های ردیابی شده همچنین به شما کمک می کنند تا میزان ترافیکی که اینستاگرام به سمت وب سایت شما هدایت می کند را بهتر درک کنید.

نکته حرفه ای: برای ویرایش های بعدی، روی دکمه ویرایش نمایه در نمایه خود کلیک کنید تا عکس، نام، نام کاربری، بیو و URL خود را تغییر دهید.

مدیریت تنظیمات اینستاگرام

در آخر، بیایید تنظیمات حساب شما را بررسی کنیم. در این بخش، می‌توانید اطلاعات تماس، تنظیمات حریم خصوصی و موارد دیگر را به‌روزرسانی کنید.

مرحله 6: تنظیمات خود را تنظیم کنید.

روی سه خط انباشته شده در گوشه سمت راست بالای نمایه خود کلیک کنید، سپس روی تنظیمات در پایین پنجره کلیک کنید. (در زیر نام کاربری خود، چند پیوند را مشاهده خواهید کرد که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.)

در تنظیمات خود، می‌توانید کارهایی مانند تغییر رمز عبور، مشاهده پست‌هایی که دوست داشتید، فعال کردن اعلان‌ها و موارد دیگر را انجام دهید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید فوراً بررسی کنید.

تنظیمات استوری خود را مدیریت کنید – جایی که می توانید مدیریت کنید که چه کسی می تواند استوری های اینستاگرام شما را ببیند و به آنها پاسخ دهد ( که در زیر به آن می پردازیم ). توصیه می کنیم به همه دنبال کنندگان خود اجازه دهید استوری های شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند تا تعامل برند را افزایش دهند. از تنظیمات خود، روی Privacy > Story کلیک کنید تا به کنترل های داستان خود دسترسی پیدا کنید. (همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت چپ بالا هنگام ارسال یک استوری به این مورد دسترسی داشته باشید.)

داستان تنظیمات بازاریابی اینستاگرامتغییر به یک حساب حرفه ای – این به شما امکان می دهد نمایه خود را به عنوان یک نمایه تجاری شناسایی کنید. ویژگی ابزارهای کسب و کار اینستاگرام ارتباط کاربران را با شما آسان می کند، بینش عمیقی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد محتوای خود را تبلیغ کنید. کسب و کار شما باید یک صفحه کسب و کار فیس بوک داشته باشد تا به پروفایل تجاری اینستاگرام تبدیل شود. از تنظیمات خود، روی Account > Switch to Professional Account برای دسترسی به این ویژگی ها کلیک کنید.

تنظیمات بازاریابی اینستاگرام به نمایه تجاری تغییر می کندجابجایی به یک حساب تجاری یا سازنده — این تنظیم را انتخاب کنید، به فیس بوک وارد شوید و به اینستاگرام اجازه دهید صفحات شما را مدیریت کند . یک صفحه فیس بوک را برای اتصال به پروفایل اینستاگرام خود انتخاب کنید. (برای اتصال این دو پلتفرم باید مدیر صفحه فیس بوک باشید.)

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات مربوطه را از صفحه فیس بوک شما برای ویرایش شما وارد می کند. اکنون یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دارید. فراموش نکنید که از ویژگی هایی که با این نوع حساب ها ارائه می شود مانند اطلاعات نمایه استفاده کنید.

حساب خصوصی – در اینجا می توانید نمایه خود را از عمومی به خصوصی تغییر دهید. اینستاگرام به طور خودکار نمایه شما را روی عمومی تنظیم می کند – ما تغییر آن را توصیه نمی کنیم! به عنوان یک کسب و کار، از کاربران می خواهید که پست های شما را ببینند و بدون هیچ مانعی کسب و کار شما را دنبال کنند. از تنظیمات خود، روی حریم خصوصی > حریم خصوصی حساب کلیک کنید و مطمئن شوید که خاموش است.

حریم خصوصی تنظیمات بازاریابی اینستاگرام

نظرات – این تنظیم به شما امکان می دهد نظرات را با کلمات یا عبارات خاص مخفی کنید. برای این کار باید کلمات و عبارات خاص را در تنظیمات اینستاگرام خود وارد کرده و قابلیت را روشن کنید. دریافت نظرات هیجان‌انگیز و دلگرم‌کننده است، اما برخی از نظرات ممکن است برخلاف ارزش‌های برند باشد یا به مخاطبان شما توهین کند. از تنظیمات خود، روی حریم خصوصی > نظرات کلیک کنید تا اینها به روز شوند.

نظرات تنظیمات بازاریابی اینستاگرام

افزودن اکانت های اضافی اینستاگرام – حداکثر پنج حساب اضافه کنید و بدون ورود و خروج بین آنها جابجا شوید. این ویژگی همچنین به شما این امکان را می دهد که چندین نفر را در یک زمان به یک حساب کاربری وارد کنید. برای افزودن یک حساب کاربری، روی افزودن حساب در پایین تنظیمات خود کلیک کنید. نام کاربری و رمز عبور حسابی را که می خواهید اضافه کنید وارد کنید. برای جابه‌جایی بین حساب‌ها، به نمایه خود بروید و روی نام کاربری خود در بالای صفحه ضربه بزنید . حسابی را که می خواهید به آن جابجا شوید انتخاب کنید.

تنظیمات بازاریابی اینستاگرام افزودن اکانت

چرا در اینستاگرام بازاریابی کنید؟

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ماهیت بصری آن است. اگر کسب‌وکاری دارید که از طراحی محصول شما سود می‌برد یا اگر خدماتی دارید که نتیجه نهایی قابل توجهی دارد، اینستاگرام بهترین بستر برای نمایش آن محتوا است.

ویدئو، تصویر و تصویر همگی محتوای مناسبی برای این پلتفرم رسانه اجتماعی هستند، اما استراتژی بازاریابی شما در نهایت تعیین می‌کند که چه نوع محتوایی را منتشر کنید و چند وقت یکبار آن را پست کنید. ایجاد یک استراتژی قبل از ورود مستقیم به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، مهم نیست که چقدر برای کسب و کار دیگران مفید است، شما را روی اهداف خود و – مهمتر از همه – مخاطبان خود متمرکز می کند.

ما نگاهی عمیق به این می کنیم که بازاریابی رسانه های اجتماعی در سال 2021 چگونه به نظر می رسد و چگونه می توانید در آن شروع کنید.

C3400fcf 08d4 42fe 974f E3c7a501664e

رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی روزمره ما هستند، چه بخواهیم چه نخواهیم. مطالعه ای توسط Global WebIndex نشان می دهد که بیش از نیمی از جمعیت جهان دارای حساب های رسانه های اجتماعی هستند و بیش از 70 درصد از جمعیت بریتانیا کاربران فعال رسانه های اجتماعی هستند. 

در طول همه‌گیری، ما حتی زمان بیشتری را در رسانه‌های اجتماعی سپری کرده‌ایم که به دلیل مدت زمانی که در داخل خانه می‌گذرانیم، جای تعجب ندارد. تحقیقات eMarketer نشان داد که آمریکایی‌ها در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 روزانه 7 دقیقه بیشتر در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند که در مجموع به 82 دقیقه رسید.

با در نظر گرفتن این آمار، واضح است که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک تاکتیک حیاتی بازاریابی دیجیتال است و با گذشت زمان به رشد خود ادامه می‌دهد. در این مقاله، در مورد چیستی، چگونه و چرایی بازاریابی رسانه های اجتماعی بحث خواهیم کرد تا بتوانید رویکرد خود را به بازاریابی دیجیتال تغییر دهید و از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ 

اول از همه، بیایید در مورد اینکه بازاریابی رسانه های اجتماعی در واقع چیست، بحث کنیم. در مرحله باز ما توسط RMIT ، این مجموعه به عنوان مجموعه ای از برنامه ها، پلتفرم ها و وب سایت ها در یک جامعه آنلاین توصیف شده است که امکان ایجاد و اشتراک گذاری محتوا، اطلاعات و مخاطبین را فراهم می کند. به عبارت ساده تر، استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است.

طیف گسترده ای از ابزارهای رسانه های اجتماعی وجود دارد که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند، از انجمن ها و وبلاگ ها گرفته تا شبکه های اجتماعی و ویکی ها. نقش اصلی کسانی که در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنند، سازماندهی و اجرای کمپین‌های بازاریابی بر روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از طریق انتشار محتوا، تعامل با دنبال‌کنندگان، و بررسی تحلیل‌های رسانه‌های اجتماعی برای تجزیه و تحلیل موفقیت است. و همچنین اجرای تبلیغات در شبکه های اجتماعی.

شما می توانید مهارت های دیجیتال خود را بهبود بخشید و در مورد رسانه های اجتماعی در دوره آموزشی ما Digital Skills: Social Media by Accenture بیاموزید . از طرف دیگر، می‌توانید طیف فوق‌العاده دوره‌های رسانه‌های اجتماعی ما را بررسی کنید و چیزی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی

با توجه به تعداد پلتفرم های رسانه های اجتماعی که وجود دارد، بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند نقش بسیار گسترده ای داشته باشد. هر پلتفرم رسانه اجتماعی متفاوت عمل می کند و برای انواع مختلف محتوا و مخاطبان هدف متفاوت جذاب است، بنابراین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما باید این را در نظر داشته باشد. در اینجا، ما خلاصه‌ای از برخی از پلتفرم‌های اصلی و نحوه استفاده از آنها را با توصیه‌هایی که از نکات و ترفندهای رسانه اجتماعی RMIT گرفته شده است، ارائه می‌کنیم. 

 

  • موسسه داده و بازاریابیدرک استراتژی رسانه های اجتماعی
  • موسسه داده و بازاریابیاجرای یک کمپین رسانه های اجتماعی: مشتریان، تعامل تأثیرگذار، تجزیه و تحلیل
  • Accentureمهارت های دیجیتال: رسانه های اجتماعی

 

فیس بوک 

داشتن یک صفحه فیس بوک یکی از بهترین راه های رایگان برای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی است. با بیش از 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، این محبوب‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است که آن را برای هر استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی ضروری می‌کند.

با این حال، این تنها چیزی نیست که فیس بوک ارائه می دهد. علاوه بر اینکه می‌توانند یک صفحه تجاری فیس‌بوک برای کمک به توسعه هویت برند ایجاد کنند، شرکت‌ها همچنین می‌توانند از تبلیغات فیسبوک برای آوردن افراد بیشتری به صفحه خود، ایجاد پست‌های تبلیغاتی و استفاده از فیس‌بوک برای طیف وسیعی از تاکتیک‌های بازاریابی دیگر استفاده کنند.

افراد در هر سنی از فیس بوک استفاده می کنند و آن را به مکانی ایده آل برای هدف قرار دادن مخاطبان مختلف تبدیل می کند. با این حال، بیشترین جمعیت شناسی کاربران بین سنین 25 تا 35 سال است. از سال 2021، 56 درصد از کاربران مرد هستند، که این تقسیم بندی تقریباً یکنواخت بین مردان و زنان است.

اینستاگرام

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب اینستاگرام است که مکان عالی دیگری برای تبلیغ شرکت شما است. Oberlo تخمین می زند که 71٪ از مشاغل ایالات متحده در حال حاضر در اینستاگرام هستند و نشان می دهد که چقدر محبوب و موفق به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی است.

بسیاری از شرکت‌ها از اینستاگرام به‌عنوان کاتالوگ محصولات خود استفاده می‌کنند، جایی که تصاویری متناسب با زیبایی برندشان به اشتراک می‌گذارند، و همچنین عکس‌های مشتریان خود را با استفاده از محصولاتشان به اشتراک می‌گذارند – به این «محتوای تولید شده توسط کاربر» می‌گویند. از طرف دیگر، شرکت‌ها می‌توانند از اینستاگرام برای افزایش آگاهی در مورد برند خود، برگزاری مسابقاتی که فالوورهای بیشتری جذب می‌کنند، و ایجاد پست‌های حمایت شده استفاده کنند. 

چه بخواهید یک روایت سرگرم کننده از برند در استوری های اینستاگرام ایجاد کنید، با یک اینفلوئنسر شریک شوید تا مخاطب خاصی را با محصولات خود هدف قرار دهید، یا پیام برند خود را پخش کنید، اینستاگرام دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و ابزارهایی است که می تواند به شما کمک کند.

یوتیوب

ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که یوتیوب در واقع تعداد کاربران ماهانه فعال تری نسبت به اینستاگرام دارد و آن را به مکانی فوق العاده برای جذب حامیان تبدیل می کند. اگرچه اینستاگرام مکان بسیار بهتری برای تبلیغ برند شما با استفاده از تصاویر و محتوای کوتاه است، یوتیوب می‌تواند گزینه عالی برای ایجاد ویدیوهای طولانی‌تر باشد.

به غیر از ساختن ویدیو در کانال یوتیوب، شرکت ها می توانند برای تبلیغات از طریق یوتیوب و استفاده از استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار پول پرداخت کنند. برای اینفلوئنسرها بسیار رایج است که ویدیوهای حمایت شده را در جایی که از یک برند خاص در ویدیوهای خود استفاده می کنند یا در مورد آن صحبت می کنند ایجاد می کنند، بنابراین این می تواند فرصتی عالی برای هدف قرار دادن یک جمعیت خاص باشد. 

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل مدیریت می شود. برای ایجاد یک کمپین برای YouTube، باید یک حساب Google AdWords راه اندازی کنید.

سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی

  • لینکدین. حرفه‌ای‌ترین پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی، LinkedIn می‌تواند به کسب‌وکارها در ایجاد اعتبار، استخدام کارمندان با استعداد، ارتباط با مشتریان و ایجاد حضور آنلاین حرفه‌ای کمک کند .
  • TikTok: سریع‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در حال رشد تا کنون، و محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان Gen-Z، TikTok می‌تواند برای جذب دنبال‌کنندگان از طریق تاکتیک‌هایی مانند بازاریابی تأثیرگذار و ارسال ویدیوهای آموزشی کوتاه استفاده شود.
  • اسنپ ​​چت: همچنین برای مخاطبان جوان تر، اسنپ چت می تواند راه خوبی برای گسترش آگاهی از برند باشد، به عنوان مثال، با ارسال داستان های واقعی مشتری یا ویدیوهایی در مورد عملیات تجاری.
  • پینترست:  پینترست نزدیک به 500 میلیون کاربر دارد و از محتوای تصویری مشابه اینستاگرام استفاده می کند. مشتریان اغلب مستقیماً از Pinterest خرید می کنند، بنابراین مکان خوبی برای تبلیغ محصولات است.

چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی اینقدر موثر است؟

همانطور که در ابتدای مقاله بحث کردیم، بیش از 50 درصد از جمعیت جهان از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. علاوه بر این، آنها به طور متوسط 2 ساعت و 25 دقیقه در روز را صرف آنها می کنند. این ارقام به این معنی است که استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهد که مخاطبان زیادی را با سهولت نسبی هدف قرار دهید. با ناتوانی در فعال بودن در رسانه های اجتماعی، ممکن است هزاران حامی را از دست بدهید. 

یکی از نمونه‌های اثربخشی رسانه‌های اجتماعی زمانی است که Vodafone خط تولید جدیدی برای جذب مخاطبان 16 تا 24 ساله ایجاد کرد. در گام باز ما در مورد سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی ، موسسه داده و بازاریابی بیان می کند که وقتی Vodafone در بازاریابی تأثیرگذار سرمایه گذاری کرد، محتوای آنها بیش از 31 میلیون بار در رسانه های اجتماعی مشاهده شد و آنها از 0٪ به 31٪ آگاهی از مخاطبان هدف خود رسیدند. .

مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

مزایای بسیاری از بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد، اما هدف اصلی آن هدایت آگاهی از برند و ترافیک به وب سایت شما است. این در نهایت منجر به فالوورهای بیشتر، مشتریان بیشتر و موفقیت تجاری بیشتر می شود. با این حال، مزایای دیگری نیز در بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی به کسب و کارها اجازه می دهد:

  • با قیمتی اندک به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید
  • با رقبا همگام باشید
  • محصولات و خدمات را در پلتفرم بفروشید
  • با استفاده از اطلاعات جمعیتی و هشتگ، مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید
  • ایجاد حس اجتماعی
  • ارتباط مستقیم با فالوورها داشته باشید و پشتیبانی مشتری را ارائه دهید 
  • احساسات برند را تجزیه و تحلیل کنید

 

  • موسسه داده و بازاریابیچگونه یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنیم
  • UCL (دانشگاه کالج لندن)چرا پست می گذاریم: انسان شناسی رسانه های اجتماعی
  • دانشگاه راونزبورن لندنبازاریابی دیجیتال: داستان سرایی در چشم انداز جدید ارتباطات

 

چگونه با بازاریابی رسانه های اجتماعی شروع کنیم

در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و دیدگاه های زیادی برای بررسی وجود دارد. برای تجزیه و تحلیل آن برای شما، ما در مورد چیستی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی، نحوه ایجاد استراتژی، برنامه ریزی محتوای خود و نحوه جذب فالوورها بحث خواهیم کرد. 

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ 

ایجاد چند حساب رسانه اجتماعی یک چیز است، اما اگر واقعاً می خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید، به یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز دارید. این طرح اصلی شما برای محتوای رسانه های اجتماعی شما خواهد بود، از جمله دستورالعمل های محتوای شما، نوع محتوایی که باید پست کنید، کمپین های بازاریابی و نحوه تعامل با مخاطبان.

چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم

قبل از شروع کار بر روی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود باید چند نکته را در نظر بگیرید. IDM نکاتی را در مورد گام باز خود در مورد ایجاد یک استراتژی کمپین ارائه کرد ، و بسیاری از این نکات با ایجاد یک استراتژی کلی مرتبط هستند. این نکات عبارتند از:

  • اهداف تجاری را در نظر بگیرید. اهداف اصلی کسب و کار شما چیست و استراتژی رسانه های اجتماعی شما چگونه به شما در رسیدن به آن اهداف کمک می کند؟
  • به اهداف کمپین فکر کنید. اهداف مشخص شما برای کمپین های بعدی چیست؟ آیا در تلاش برای فروش چیزی، ایجاد یک جامعه، ایجاد آگاهی هستید؟ نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را در دوره آموزشی ما توسط دانشگاه لیدز بیاموزید .
  • اهداف رسانه های اجتماعی را تعریف کنید. آیا اهداف خاصی در رسانه های اجتماعی دارید که می خواهید به آنها برسید، مانند مقدار مشخصی از فالوورها یا نرخ مشارکت خاص؟
  • در مورد مخاطب هدف تصمیم بگیرید. مخاطبان هدف شما در رسانه های اجتماعی و کمپین بعدی شما چه کسانی هستند؟ به سن، جنسیت، موقعیت مکانی، علایق، نگرش‌ها و نوع محتوایی که عموماً با آنها درگیر هستند فکر کنید.
  • کانال های خود را انتخاب کنید می‌خواهید روی کدام کانال‌های رسانه اجتماعی تمرکز کنید و آیا هر کدام به استراتژی متفاوتی نیاز دارند؟ آیا می خواهید از پلتفرم های رسانه اجتماعی برای یک کمپین موقت استفاده کنید یا می خواهید جوامع طولانی مدت بسازید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق، می توانید نحوه ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی ExpertTrack توسط IDM را امتحان کنید، جایی که اصول استراتژی رسانه های اجتماعی ، نحوه تولید محتوا ، و نحوه اجرای شبکه های اجتماعی را یاد خواهید گرفت. کمپین های رسانه ای . 

جذب فالوورهای رسانه های اجتماعی خود

در نحوه شروع به کار در رسانه های اجتماعی مرحله باز توسط RMIT، آنها توضیح می دهند که مهم است به این فکر کنید که چگونه محتوای شما الهام بخش، مشوق یا انگیزه دنبال کنندگان شما برای تبدیل شدن به مشتری است، جایی که آنها محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند. آنها پیشنهاد می کنند که در مورد جذب فالوورها باید به سه چیز اصلی فکر کنید:

  • ابراز وجود. فالوورهای شما باید بتوانند با شما و محتوای شما تعامل داشته باشند و خود را از طریق نظر دادن، اشتراک گذاری و ویژگی هایی مانند نظرسنجی بیان کنند.
  • شخصی. مخاطبان هدف شما باید درک کنند که برند شما چگونه با زندگی آنها تعامل دارد و انجام کارهایی مانند جاسازی محتوای ویدیویی در سایت خود باید ساده باشد.
  • انجمن. برای فالوورهای شما مهم است که بتوانند با یکدیگر گفتگو کنند و اطلاعات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. شما می توانید با ارسال محتوایی که به آنها فرصتی برای ارتباط می دهد، این نوع جامعه را تشویق کنید.

چگونه محتوای رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنیم

برای برنامه ریزی محتوای رسانه های اجتماعی شما می توان کارهای زیادی انجام داد، اما گام باز ما از دانشگاه لیدز نکات بسیار خوبی برای کمک به شما دارد. آنها پیشنهاد می کنند که 6 چیز اصلی در برنامه شما وجود دارد:

  1. مضامین و پیام های کلیدی در مورد پیام کلی خود تصمیم بگیرید و به این فکر کنید که آیا می خواهید پیام کلیدی شما هر روز ثابت بماند یا یک قوس روایی ایجاد کنید.
  2. تاریخ و زمان. در تقویم خود، تمام تاریخ ها و رویدادهای مختلفی را که ممکن است بر محتوا تأثیر بگذارند (مثلاً غرور یا روز جهانی زن ) یادداشت کنید . اگر با مخاطبان بین‌المللی کار می‌کنید، ممکن است بخواهید هر روز را به دوره‌های زمانی یا مناطق زمانی مختلف تقسیم کنید. سپس می‌توانید بهترین تاریخ‌ها و زمان‌ها را برای ارسال محتوا مشخص کنید.
  3. بستر، زمینه. زمانی که فرصت‌های زمانی مناسب خود را دارید، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم رسانه اجتماعی برای هر جایگاه مناسب‌تر است و چه نوع محتوایی برای آن پلتفرم منطقی است. به عنوان مثال، ممکن است یک وبلاگ در فیس بوک ارسال کنید اما یک عکس محصول در اینستاگرام.
  4. نوع محتوا. در برنامه خود، انواع مختلفی از محتوایی را که قرار است ارسال کنید، از مصاحبه و تبلیغات گرفته تا ویدیوها و مقالات، ترسیم کنید. وقتی همه چیز در مقابل شما قرار می گیرد، می توانید ببینید که آیا تعادل خوبی بین قالب های مختلف محتوا دارید یا خیر.
  5. کپی پست خاص این می تواند مفید باشد که عبارات پست های خود را برنامه ریزی کنید، به طوری که وقتی آنها منتشر می شوند، این یک فرآیند سریع و ساده باشد. اگر جمله بندی خاصی نمی نویسید، می توانید ایده ای در مورد جهت کپی ارائه دهید، به عنوان مثال، “آماده شدن برای عرضه محصول جدید”.
  6. دارایی های همراه هر گونه مطالب اضافی مانند تصاویر، ویدیوها یا پیوندها را به طرح اضافه کنید تا بتوانید به راحتی به همه چیزهایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید و بتوانید محتوا را با سایر اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

نکات مهم برای محتوای رسانه های اجتماعی

ما با چند نکته مهم اضافی که باید هنگام ارسال محتوا در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرید، کار را به پایان می رسانیم. این شامل:

  • از اعداد و آمار برای افزایش تعامل استفاده کنید
  • زیرنویس یا زیرنویس را به ویدیوها اضافه کنید تا همه را برآورده کنید
  • با استفاده از مصاحبه و قطعات فکری داستان بگویید 
  • با استفاده از نظرسنجی و نظرسنجی سوال بپرسید و پاسخ دهید
  • در صورت لزوم پیوندهایی را به پست های خود اضافه کنید
  • از ترکیبی از رسانه ها – تصاویر، فیلم ها، گرافیک ها، گیف ها استفاده کنید

افکار نهایی 

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از ضروری ترین ابزارها در هر استراتژی بازاریابی است و در خط مقدم هر کمپین بازاریابی دیجیتال قرار دارد. با چنین تعداد زیادی از افراد در رسانه های اجتماعی در هر زمان، دانستن چگونگی ساختار یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی هرگز مهمتر از این نبوده است. 

بنابراین اگر به دنبال دسترسی بیشتر به مخاطبین با احتمال بسیار بالاتر تبدیل هستید، کمپین 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=387
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
راهنما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • در صورت خرابی و عدم کارکرد لینک های دانلود، از بخش «گزارش خرابی لینک ها» ، می توانید عنوان این صفحه به همراه پارت هایی که در لینک ها دچار مشکل هستند را به مدیریت سایت گزارش نمایید تا بررسی و برطرف شوند.
  • فایل های دانلودی قرار داده شده تنها متعلق به این وبسایت است و نشر آنها در دیگر وبسایت ها به منظور دانلود پیگرد قانونی دارد.
  • در صورتی که با IP ایران در حال مشاهده وبسایت ما می باشید، حجم مصرفی دانلود فایل ها توسط شما نیم بها محسوب می شود.
  • در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با دانلود فایل های این مطلب، می توانید آن را در بخش دیدگاه ها سوال نمایید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

پسورد: www.AlmasTheme.com

نظرات

0 نظر در مورد آشنایی با بازاریابی در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.