ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده سبد خرید
0
0

اصول فروش و ترفند های فروش اینترنتی و حضوری

28 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

اصول فروش + ترفند های فروش اینترنتی و حضوری

اصول فروش + ترفند های فروش اینترنتی و حضوری فروش مستقیم محصولات خود به مشتری، چهره به چهره، چندین مزیت را به همراه دارد:

شما می توانید محصولات پیچیده را توضیح دهید و حتی نشان دهید
برای مشتری راحت است و به راحتی افراد دیگری را که نیاز به مشارکت دارند وارد می کند
می توانید در مورد آنچه مشتری می خواهد بیشتر بدانید
شما می توانید یک رابطه شخصی ایجاد کنید
می توانید از مهارت های فروش خود برای متقاعد کردن مشتری برای خرید استفاده کنید
فروش حضوری نیز دارای معایبی است:

این گران‌ترین کانال فروش است زیرا به کارکنان و هزینه‌های محل بیشتری نیاز دارد.
زمان و هزینه های سفر می تواند قابل توجه باشد. یک فروشنده دوره گرد ممکن است فقط برای یک جلسه یک روز کامل را در جاده بگذراند. در صورت امکان، سفرها را طوری برنامه ریزی کنید که بتوان از چندین مشتری در یک منطقه بازدید کرد.
هزینه های فروش حضوری ممکن است از ارزش یک سفارش اولیه بیشتر باشد. اما اگر مشتری چندین بار تکرار کند، هزینه آن توجیه می شود.

چه زمانی از فروش حضوری استفاده کنیم

از فروش حضوری برای موارد زیر استفاده کنید:
محصولات و خدمات با ارزش و پیچیده
برقراری تماس اولیه با مشتری هدف کلیدی
تقویت روابط
فروش حضوری ممکن است برای فروش کم ارزش مقرون به صرفه نباشد. در عوض، ممکن است بخواهید مستقیماً از طریق فروش از راه دور به مشتری بفروشید: به عنوان مثال، از طریق اینترنت یا با استفاده از فروش تلفنی.

در این راهنما، فرآیند فروش چهره به چهره را می آموزید که برای دانشجویان و متخصصان فروش ما در سراسر جهان معجزه کرده است.

 

یادگیری و پیروی از فرآیند فروش باید مهمترین چیزی باشد که در فروش می آموزید، زیرا چیزی را ارائه می دهد که برای پیشرفت در فروش به آن نیاز دارید.

 

و آن چیز – ثبات است.

 

برای یادگیری فرآیند فروش چهره به چهره ما و نحوه اجرای آن در استراتژی فروش خود، ادامه دهید.

 

مزایای استفاده از فرآیند فروش حضوری

 

همچنین به عنوان فرمول فروش یا چارچوب فروش شناخته می شود. فرآیند فروش کلید موفقیت مداوم در فروش است.

 

مزایای استفاده از فرآیند فروش حضوری عبارتند از:

 

یک سیستم ایجاد می کند. به شما این امکان را می دهد که فروش را مانند یک نقشه راه ببندید
اطمینان – هم برای شما و هم برای مشتریان بالقوه شما
این به شما امکان می دهد روند و مکالمه را کنترل کنید

با دنبال کردن روند فروش رودررو، هنگام صحبت با مشتریان بالقوه، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت، زیرا لازم نیست نگران این باشید که در مرحله بعد چه بگویید، چه بپرسید، یا چه کاری باید انجام دهید. پیش فروش

فرآیند فروش حضوری

در زیر جزئیات بیشتری از فرآیند فروش حضوری ارائه شده است:

 

اولین بخش از هر مکالمه فروش، و همچنین فرآیند فروش حضوری، ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه شما است.

 

بدون ایجاد رابطه، مشتریان بالقوه شما از افشای چیزی احساس راحتی نخواهند کرد و گفتگوی فروش شما به جلو پیش نخواهد رفت.

 

ارتباط بسیار مهم است زیرا مردم از افرادی که دوست دارند و به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.

 

با ایجاد رابطه، می‌توانید سؤالات غواصی عمیق بپرسید که در نهایت می‌تواند به تصمیم خرید منجر شود.

 

واجد شرایط بودن

بخش دوم فرآیند فروش چهره به چهره، واجد شرایط بودن مشتریان بالقوه شما قبل از ورود به یک گفتگوی فروش عمیق است.

 

بسیاری از فروشندگان حرفه‌ای اشتباه می‌کنند که با افرادی صحبت می‌کنند که فکر می‌کنند مشتریان بالقوه هستند – اما صلاحیت خرید محصول یا خدمات خود را ندارند یا برای خرید تصمیم ندارند.

 

با واجد شرایط بودن افراد، در زمان، انرژی و پول زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

 

چارچوب واجد شرایط برای افزودن به فرآیند فروش چهره به چهره شما، از نام اختصاری به نام BANT وام گرفته شده است.

 

این فریم ورک که در اصل توسط IBM طراحی شده است، یک چارچوب برای به خاطر سپردن آسان است تا آنچه را که باید بپرسید تا مشتریان بالقوه خود را به درستی واجد شرایط کنید.

 

بخش سوم فرآیند فروش چهره به چهره، چیزی است که فرآیند فروش ما را از سایرین متفاوت می کند.

 

ما چیزی به نام پیش فریم را آموزش می دهیم.

 

گفتگوی فروش غواصی عمیق که با مشتری بالقوه خود خواهید داشت، فریم نامیده می شود.

 

شما این فرصت را خواهید داشت که سؤال بپرسید، و «مکالمه را به گونه‌ای تنظیم کنید که در نهایت منجر به تصمیم‌گیری شود – یا اقدام به فروش کنید یا تصمیم بگیرید که ممکن است مناسب یکدیگر نباشید.

 

پیش فریم مکالمه ای است که قبل از قاب دارید. در این مورد، این همان چیزی است که قبل از ورود به گفتگوی فروش عمیق شما مورد بحث قرار گرفته است.

 

در طول پیش فریم، شما می خواهید سه چیز مهم را پوشش دهید:

 

اطمینان حاصل کنید که همه تصمیم گیرندگان حضور دارند
به آنها بگویید که سؤالات زیادی خواهید پرسید تا بفهمید که آیا واقعاً می توانید به آنها و نیازهای آنها کمک کرده و به آنها خدمت کنید.
به آنها آرامش بدهید که در پایان مکالمه، اگر به آنها علاقه ای ندارند، نه گفتن خیلی خوب است. همچنین به آنها اطلاع دهید که بسیاری از مردم از عبارت «باید در مورد آن فکر کنم» به عنوان راهی برای پوشش نه استفاده می کنند. با دادن آرامش به آنها، شفافیت بیشتری خواهند داشت.

دلیل کلیدی بودن پیش فریم به دو دلیل است.

 

اولاً، شما در حال حذف دو ایراد اصلی فروش هستید – اعتراض من باید در مورد آن فکر کنم، و باید در مورد اعتراض صحبت کنم.

 

ثانیا – شما در حال دریافت مجوز برای پرسیدن سوالات غواصی عمیق هستید که بخش بعدی فرآیند فروش حضوری ما است.

 

استفاده از یک پیش فریم یک تغییر بازی برای کسب و کار شما و فرآیند فروش کلی خواهد بود، زیرا سریعتر از استفاده از روش فروش سنتی به حقیقت زیربنایی خواهید رسید.

کلید یک مکالمه فروش حضوری موفق – سوالات

 

مهمترین بخش فرآیند فروش حضوری، و همچنین توانایی کلی شما برای بستن فروش بیشتر، هنر پرسیدن سوالات درست است.

 

در موسسه 5%، ما بر اهمیت پرسیدن سوال تاکید می کنیم زیرا ما به استفاده از رویکرد فروش مشاوره ای اعتقاد داریم.

 

با پرسیدن سؤالات درست – می‌توانید به راهنمایی مشتری بالقوه خود به سمت فروش کمک کنید و به آنها کمک کنید تا خودشان را در مورد نیاز به راه حل بفروشند.

 

در طول مکالمات حضوری در فروش، توصیه می‌کنیم نمونه‌های سوال زیر را بپرسید:

 

پیدا کردن درد
یادگیری در مورد نتیجه ایده آل آنها
نحوه تصمیم گیری آنها برای خرید
چرا با شما صحبت می کنند
چه مدت است که آنها مشکل خود را دارند

ما مقالات متعددی در مورد سؤالات و دسته بندی سؤالات نوشته ایم و توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر آنها را بخوانید. مقالات مرتبط زیر را بررسی کنید تا بفهمید چگونه.

 

سوالات کاوش در فروش
باز کردن سوالات فروش
10 سوال برای پرسیدن از یک مشتری بالقوه
5 سوال پایانی برای کسب فروش بیشتر

یک نکته مهم: یافتن درد یکی از مهم ترین اجزای سوالات شما و فرآیند فروش حضوری است.

 

این به این دلیل است که اگر نتوانید اصطکاک یا مشکلی در وضعیت فعلی آنها پیدا کنید – آنها نیازی به تغییر ندارند.

 

بحث در مورد پول

 

بحث در مورد پول بخش مهم دیگری از فرآیند فروش حضوری است، زیرا می توانید از این بحث برای ایجاد ارزش پولی در مورد اینکه راه حلی برای مشکل و نقاط دردناک آنها به چه معناست استفاده کنید.

 

وقتی در مورد پول بحث می کنید، در نهایت می خواهید دو چیز مهم را درک کنید:

 

با داشتن این مسائل چه هزینه ای برای آنها دارد؟ تاثیر مالی و شخصی معنی نقاط درد را بیاموزید.
چقدر برای رفع آن هزینه می کنند و راه حلی دارند؟

بحث در مورد این در اینجا باعث می شود که درخواست فروش را انجام دهید، و سؤالات پایانی شما یک نسیم است.

هنگامی که پول به وضوح مورد بحث قرار گرفت، مرحله بعدی فرآیند فروش حضوری، ارائه راه حل شما است.

بسیاری از فروشندگان حرفه ای ارائه را به اشتباه انجام می دهند و کاری را انجام می دهند که ما آن را “ارائه زودرس” می نامیم.

طبق مقاله ما در Entrepreneur، ارائه زودهنگام زمانی است که شما محصول یا خدمات خود را قبل از اینکه بفهمید چه چیزی باید حل شود را ارائه می دهید و امیدوار هستید که چیزی که می گویید بچسبد و طنین انداز شود.

 

این روش اسپری و دعا قدیمی است و به نرخ بسته شدن شما کمک نمی کند.

 

در عوض – زمانی که محصول یا خدمات خود را ارائه می کنید، توصیه می کنیم این کار را با تجویز آن برای نقاط دردناک آنها انجام دهید و نشان دهید که چگونه هر یک از مشکلات آنها با ویژگی ها و مزایای خاصی که دارید حل می شود.

 

استفاده از رویکرد نسخه‌نویسی به‌عنوان یک متخصص، شما را به‌عنوان یک مشاور قابل اعتماد تراز می‌کند، نه اینکه فقط فروشنده دیگری که سعی در فروش سریع داشته باشد.

رسیدگی به اعتراضات و بسته شدن

 

در نهایت، آخرین مرحله از فرآیند فروش حضوری، رسیدگی به مناطق مورد نظر آنها و درخواست فروش است.

 

اگرچه بسیاری از مردم از استفاده از آهنگ های کلمه و اسکریپت های فروش حمایت می کنند، توصیه می کنیم از هیچ کدام استفاده نکنید.

 

در عوض – توصیه می کنیم از یک چارچوب اعتراضات ساده و به یاد ماندنی استفاده کنید.

 

چارچوب این است:

 

با دقت گوش کن
اعتراض را تکرار کنید و از آنها بخواهید که بسط دهند
منطقه مورد نظر را تأیید کنید
نگرانی را دوباره قاب کنید
تأیید کنید که در همان صفحه هستید

برای یادگیری نحوه انجام این کار با جزئیات، مقاله اینجا را بخوانید تا بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

 

هنگامی که تمام زمینه های نگرانی آنها را مدیریت کردید، به سادگی از آنها بپرسید که آیا مایلند به آنها کمک کنید تا به آنچه که قصد حل آن را دارند برسند و از آنها بخواهید توافقاتی را که ممکن است داشته باشید امضا کنند.

 

 

نظرات نهایی در مورد فرآیند فروش حضوری

 

فرآیند فروش چهره به چهره یک چارچوب عالی برای استفاده برای بستن فروش بیشتر است، زیرا به شما ثبات می‌دهد و همچنین نقشه راه را به راحتی دنبال می‌کنید.

 

با پیروی از این فرآیند، مشتریان بالقوه خود را به یک سفر و تجربه فروش مثبت هدایت خواهید کرد، نه اینکه خود را فقط به عنوان یک فروشنده یا کالای دیگر معرفی کنید.

 

اگر می خواهید به طور مداوم بسته شوید، فرآیند فروش اساسی ترین و مهم ترین چیزی است که باید در فروش مسلط شوید.

 

اگر می‌خواهید با جزئیات بیشتری در مورد فرآیند فروش ما بدانید، می‌توانید به صورت رایگان در اینجا به چالش فروش ۷ روزه بپیوندید.

 

 

می خواهید راحت تر ببندید؟

اگر متعهد هستید که بخواهید فروش بیشتری را به طور مداوم ببندید، باید برنامه آموزش فروش آنلاین ما – طرح فروش 5٪ را بررسی کنید.

 

دوره آموزش فروش آنلاین ما به صورت مستقل، مقرون به صرفه است و تمام حدس و گمان ها را در مورد چگونگی برنده شدن فروش بیشتر با سهولت از بین می برد.

 

شما همه چیزهایی را که برای فروش بی دردسر نیاز دارید، بدون فشار آوردن یا استفاده از تاکتیک های فروش قدیمی یاد خواهید گرفت.

 

برای یادگیری نحوه بستن فروش امروز – برای جزئیات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2027
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد اصول فروش و ترفند های فروش اینترنتی و حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.