برندسازی شخصی تلاشی عمدی برای ارتقای خود به گونه ای است که اعتبار ایجاد کند و اقتدار ایجاد کند. با گذشت زمان، از برندسازی شخصی می توان برای جایگاه خود به عنوان یک رهبر در جایگاه خود استفاده کرد. این عمل ساختن برند شخصی شماست. شما در ممکن می توانید برند ضخصی خود را بسازید.
برند شخصی چیست؟
برند شخصی شما چیزی است که به آن معروف هستید . این تصوری است که دیگران وقتی به شما فکر می کنند ایجاد می کنند. ترکیبی از تعاملات، تجربیات، دانش قبلی، افکار عمومی، شخصیت، شهرت و موارد دیگر که با نام شما مرتبط است.
چه یک کارآفرین تازه کار، چه مدیر اجرایی مستقر یا فارغ التحصیل اخیر، برند شخصی شما فرصت های شما را تعیین می کند. وقتی کسی نام شما را در گوگل میخواند، نتایج جستجوی شما نگاهی اجمالی به برند شخصی شما ارائه میکند. نتایج جستجوی مثبت باعث علاقه بیشتر به برند شخصی شما می شود، در حالی که نتایج جستجوی منفی علاقه را از شما و رقبای شما دور می کند.
از استراتژی های زیر می توان برای ساختن برند شخصی خود استفاده کرد :
- پیام و اهداف خود را مشخص کنید
- بهترین ویژگی ها و مهارت های خود را بازاریابی کنید
- به طور فعال یک شهرت آنلاین مثبت را حفظ کنید
- خود را از رقبای خود متمایز کنید
- محتوای مفید ایجاد کنید
- در رسانه های اجتماعی با دیگران درگیر شوید
چگونه برند شخصی خود را بسازید:
- نتایج جستجوی خود را بررسی کنید
- فضای خود را مطالبه کنید
- برند شخصی خود را تعریف کنید
- شروع به ساختن کنید
چرا برندسازی شخصی اهمیت دارد؟
برندسازی شخصی یک گزینه نیست. این یک ضرورت در بازار پررقابت امروزی است. مردم نام شما را در گوگل جستجو میکنند و بر اساس اطلاعاتی که پیدا میکنند، نظرات خود را درباره شما فرموله میکنند.
از برند شخصی شما می توان برای جذب مدیران استخدام، تامین سرمایه سرمایه گذاری، رشد مخاطبان، فروش محصولات و حتی قرار دادن اولین قرار استفاده کرد. نام تجاری برای افراد مشهور یا غول های تجاری محفوظ نیست. شما، من و هر کس در این بین باید برای ساختن یک برند شخصی تلاش کنیم.
از نظر آماری، افرادی که دارای برندهای شخصی قوی هستند، موقعیت بهتری برای موفقیت دارند.
- 57 درصد از کارفرمایان کمتر با نامزدی که نمی توانند آنلاین پیدا کنند مصاحبه می کنند.
- 95 درصد از مشاغل از رسانه های اجتماعی در فرآیند استخدام خود استفاده می کنند.
- 77 درصد از کارفرمایان بالقوه از موتورهای جستجو مانند گوگل برای غربالگری نامزدهای خود استفاده می کنند و 35 درصد از این کارفرمایان اعتراف می کنند که بر اساس اطلاعاتی که آنلاین پیدا کرده اند، نامزدی را از بررسی حذف کرده اند.
- مدیران جهانی 45 درصد از شهرت شرکت خود را به شهرت مدیر عامل خود نسبت می دهند
صرف نظر از مرحله شغلی شما، شخصی در حال تحقیق آنلاین شما است. اگر شما یک کارآفرین هستید، ممکن است مشتریان بالقوه باشند. اگر مدیر عامل هستید، ممکن است کارمندان شما باشند. اگر جویای کار هستید، می تواند یک استخدام کننده باشد. لیست ادامه دارد.
زمانی که به برندسازی شخصی خود اختصاص می دهید، تفاوت زیادی در رسیدن به اهداف شغلی و شخصی شما ایجاد می کند. در رقابت شکست نخورید زیرا زمان کافی برای پرورش برند خود صرف نکرده اید.
چگونه برند شخصی خود را بسازیم
ساختن یک برند شخصی در ابتدا می تواند دشوار به نظر برسد، به خصوص اگر از صفر شروع کنید. اما لازم نیست این احساس را داشته باشد. اگر آن را به مراحل کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کنید، می توانید شروع به رشد و شکل گیری نام تجاری خود در طول زمان کنید.
حتی اگر نام تجاری شما تثبیت شده باشد، بازبینی برخی از مراحل اولیه توسعه برند همچنان مفید است تا مطمئن شوید که نام تجاری شما هنوز به درستی ارزش های شما را منعکس می کند، به خصوص اگر آنها تغییر کرده باشند.
نتایج جستجوی خود را بررسی کنید
قبل از اینکه بتوانید استراتژی برندسازی شخصی خود را طوفان فکری شروع کنید، باید آنچه را که قبلاً در مورد شما آنلاین وجود دارد را ارزیابی کنید. آیا با نتایج جستجوی منفی سروکار دارید ؟ آیا شما بازیگر اصلی یک رسوایی شرکتی بودید؟ آیا نتایج جستجوی شما تحت کنترل شخص دیگری با همین نام قرار گرفته است ؟
نتایج جستجوی خود را کاملاً بررسی کنید و سعی کنید محتوای منفی یا نامربوط را حذف کنید. انواع محتوای زیر به ویژه آسیب رسان هستند:
- مرجع مصرف غیرقانونی مواد مخدر
- مصرف الکل مستند
- ارجاع به سلاح
- استفاده از فحش
- املا و دستور زبان بد
- ماگ شات
فضای خود را مطالبه کنید
هنگامی که نتایج جستجوی خود را پاکسازی کردید، وقت آن است که در رسانه های اجتماعی و وب سایت خود حضور پیدا کنید . در حالی که لازم نیست در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی فعال باشید، حداقل باید یک نمایه در سایت های اصلی ایجاد کنید.
اگر قبلاً وب سایت یا وبلاگ شخصی ندارید، اکنون زمان ایجاد آن است. این یک ابزار ضروری برای برندسازی شخصی و فرصتی عالی برای انتشار محتوایی است که همه چیز درباره برند و پیام شما باشد. شما می توانید یک وب سایت رایگان در WordPress ، Wix یا Squarespace ایجاد کنید و ما به شدت توصیه می کنیم دامنه خود را خریداری کنید.
نام کاربری/دامنهای را انتخاب کنید که دقیقاً مطابقت داشته باشد یا مشابه آن چیزی باشد که افراد وقتی به دنبال اطلاعات آنلاین شما هستند، جستجو میکنند.
در اینجا لیستی از برخی از پلتفرم های اجتماعی اصلی آورده شده است. برای ادعای حضور آنلاین خود تا جایی که می توانید نمایه ها را تنظیم کنید. مطمئن شوید که برای هر کدام از یک بیوگرافی تازه ایجاد شده (هرگز استفاده نشده) استفاده می کنید.
- لینکدین
- فیس بوک
- توییتر
- اینستاگرام
- اسنپ چت
- متوسط
- Quora
- درمورد من
- پینترست
- یوتیوب
- Vimeo
- TikTok
- وبلاگ Tumblr
- برند خود را
- اشتراک اسلاید
- CrunchBase
برند شخصی خود را تعریف کنید
اکنون که نتایج منفی جستجو را پاک کرده اید و وب سایت و نمایه های اجتماعی خود را ادعا کرده اید، زمان آن فرا رسیده که برند شخصی خود را تصور کنید. این مرحلهای است که در آن جنبههای مختلف برند خود، از جمله اینکه چه چیزی میخواهید شناخته شوید و چگونه میخواهید در جایگاه یا صنعت خود تغییر ایجاد کنید، فکر میکنید.
از خود سوالاتی بپرسید مانند:
- چه چیزی من را منحصر به فرد می کند؟
- چشم انداز من برای برند شخصی من چیست؟
- چرا اکنون در حال توسعه برند شخصی خود هستم؟
- اهداف حرفه ای من چیست؟ چگونه برند شخصی من به من در رسیدن به این اهداف کمک می کند؟
- مخاطب هدف من کیست؟
- برای حل چه مشکلاتی تلاش می کنم؟
- چگونه آن مشکلات را حل کنم؟
- چرا کسی برای اخبار / مشاوره / توصیه ها / و غیره به من مراجعه می کند. به جای شخص دیگری؟
هنگامی که مدتی را صرف فکر کردن به ماهیت نام تجاری خود کردید، مدتی را صرف جمع آوری شواهدی از کارهایی که قبلا انجام داده اید و از آن حمایت می کنند، صرف کنید.
فهرستی از موارد زیر تهیه کنید:
- دستاوردهای شخصی و تجاری
- موفقیتها و شکستها (روی چیزهایی که از شکستها آموختهاید و اینکه چگونه آنها شما را به شکل امروزیتان درآوردهاند تمرکز کنید)
- قدردانی که دریافت کرده اید
- جوایزی برد
- نظرات و نظرات مشتریان
- محتوای موجود
- استعدادهای منحصر به فرد
برند شخصی خود را بسازید
در حال حاضر شما باید یک ایده واضح از اینکه برند شخصی شما چیست و چه چیزی را نشان می دهد، داشته باشید، بنابراین می توانید شروع به ایجاد نام برای خود در اینترنت کنید. کلید ایجاد برند شما این است که محتوای با کیفیت و منحصر به فرد ایجاد کنید که در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشد.
روش های زیر برای استفاده از محتوا برای تثبیت برند شما هستند:
- انتشار محتوای منحصر به فرد: انتشار محتوای منحصر به فرد شانس شما را برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجو افزایش می دهد.
- ثبات را حفظ کنید: هر هفته زمانی را برای انتشار محتوای برند شخصی خود برنامه ریزی کنید.
- از پلتفرم های مختلف استفاده کنید: فقط در یک مکان نمانید. به عنوان مثال، یک هفته در فیس بوک، توییتر و وبلاگ خود پست بگذارید. هفته آینده یک پست مهمان برای سایت شخص دیگری بنویسید. هفته بعد روی اینستاگرام، توییتر و یک وبلاگ دیگر تمرکز کنید. مخلوطش کن
- استراتژیک باشید: اطمینان حاصل کنید که همیشه در نظر داشته باشید که مخاطبان شما در چه مکان هایی آنلاین هستند. در حالی که مهم است که پلتفرمهای خود را با هم ترکیب کنید (به بالا مراجعه کنید)، این به این معنی نیست که محتوای خود را در هر جایی که ممکن است به صورت آنلاین فرود بیاورید، ضربه بزنید. فقط مکان هایی را پست کنید که مخاطبان شما احتمالاً محتوای شما را مشاهده می کنند.
- ارتباط با اینفلوئنسرها: چه اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی یا دیگران، مهم است که با رهبران فضای خود ارتباط برقرار کنید. نه تنها می توانید از آنها بیاموزید، بلکه اگر بتوانید با چند اینفلوئنسر رابطه برقرار کنید، ممکن است محتوای شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.
مزایای برندسازی شخصی
برندسازی شخصی شما را به عنوان یک رهبر در فضای خود معرفی می کند. تلاشهای شما برای بهبود برند شخصیتان از بسیاری جهات، عمدتاً با باز کردن درها برای فرصتها، نتیجه خواهد داد.
در اینجا چند مزیت برندسازی شخصی وجود دارد:
- شما داستان خود را می نویسید: بیایید با آن روبرو شویم. اگر خودتان را به صورت آنلاین معرفی نکنید، خود را در اختیار هر کسی با اتصال به اینترنت قرار می دهید. هنگامی که برند شخصی خود را تعریف می کنید، مشخص می کنید که چه اطلاعاتی در مورد برند شما وجود دارد و می توانید بر درک مردم از برند شما تأثیر بگذارید.
- اعتماد بیشتر: وقتی مردم احساس کنند شما و ارزش های شما را به دلیل برند شخصی شما می شناسند، بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. این منجر به افزایش فرصت های تجاری، پیشرفت شغلی و موارد دیگر می شود.
- ارزش درک شده بالاتر: برند شما مستقیماً با اعتبار شما مرتبط است. اگر خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود نشان دهید، می توانید هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنید و احتمال اینکه پس از از دست دادن شغل یا سقوط دیگر بهبود پیدا کنید، بیشتر خواهید بود.
- تحرک رو به بالا: نام تجاری شما می تواند شما را به افراد و مکان های جدیدی متصل کند که ممکن است در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشته باشید. این امر دایره اجتماعی شما را گسترش میدهد و به فرصتهایی منجر میشود که ممکن است در غیر این صورت دور از دسترس بوده باشند.
هیچ بهانه ای برای نادیده گرفتن برندسازی شخصی در سال 2020 وجود ندارد. توسعه برند شخصی شما درها را به روی فرصت های توسعه تجاری، اجتماعی و شخصی باز می کند. مراحل ذکر شده در این وبلاگ به گونه ای طراحی شده اند که شما را برای موفقیت در هنگام ساختن برند شخصی خود آماده کنند. با این حال، کار هرگز تمام نمی شود. حفظ برند شخصی شما مستلزم تعهد و ثبات است، اما نتایج بلندمدتی به همراه دارد.
سوالات متداول برندسازی شخصی
برند شخصی چیست؟
برند شخصی شما تصوری است که دیگران وقتی در مورد شما بر اساس تعاملات گذشته، تجربیات، دانش قبلی، افکار عمومی، شخصیت، شهرت و موارد دیگر فکر می کنند، ایجاد می کنند. برند شخصی شما چیزی است که به آن معروف هستید.
چگونه می توانم یک برند شخصی بسازم؟
محتوا قلب هر کمپین ساخت برند است. محتوایی ایجاد کنید که با پیام و اهداف شما همسو باشد و بهترین ویژگی ها و مهارت های شما را منعکس کند. در رسانه های اجتماعی با دیگران درگیر شوید.
چگونه می توانم برند شخصی خود را با محتوا ایجاد کنم؟
یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب می تواند به شما در ایجاد برند شخصی کمک کند. محتوای منحصر به فرد را منتشر کنید. ثبات را حفظ کنید. از پلتفرم های مختلف بهره ببرید. استراتژیک باشید و جایی پست کنید که مخاطبان شما بیشترین زمان را صرف می کنند. با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید.
مزایای برندسازی شخصی چیست؟
سرمایه گذاری در برندسازی شخصی می تواند به یک داستان برند بهتر منجر شود. اعتماد بیشتر ارزش درک شده بالاتر و تحرک رو به بالا.
برای چه چیزی می خواهید شناخته شوید؟
اگر کسی نام، تجارت یا برند شما را ذکر کند، میخواهید چه چیزی بگوید؟
برخی از افراد می توانند در عرض چند ثانیه به این سوال پاسخ دهند، در حالی که ممکن است برای دیگران یک عمر طول بکشد تا بفهمند.
اجازه دهید با بیان این نکته شروع کنم که برندسازی شخصی فقط برای کسی که صاحب یک تجارت است نیست.
برندسازی شخصی برای هر تأثیرگذار ، مربی تجاری یا شخصی که میخواهد داستان خود را با جهان به اشتراک بگذارد نیز ضروری است.
چه بخواهید بهعنوان بز کارآفرینان ، سرگرمکنندهترین سخنران، یا بهعنوان فردی که زندگی خود را به صورت داوطلبانه و به جامعه خود میگذراند، شناخته شوید، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد.
اگر میخواهید در جهان تأثیر بگذارید، ایجاد یک استراتژی برندسازی قطعاً نقطه شروع است.
اکثر مردم برندسازی شخصی را با یک نام و لوگو تعریف می کنند، اما چیزهای بسیار بیشتری در آن وجود دارد.
بنابراین، برندسازی شخصی چیست؟
برندسازی شخصی، عمل بازاریابی افراد و مشاغل آنها به عنوان برند است.
این فرآیند مستمر توسعه و حفظ شهرت و برداشت از یک فرد، گروه یا سازمان است.
در حالی که برخی از شیوه های خودیاری بر بهبود خود تمرکز دارند، برندسازی شخصی موفقیت را به عنوان شکلی از خود بسته بندی تعریف می کند.
شما نحوه تبلیغ خودتان است.
این ترکیبی منحصر به فرد از ، تجربه و شخصیت است که میخواهید ببینند.
من شماست و تاثیری که مردم از شما به دست می آورند .
این 3 نکته و مثال برای برندسازی شخصی را بررسی کنید
⭐ پست مرتبط: 3 نوع محتوایی که باید هر روز ایجاد کنید
1. محتوا با هدف ایجاد کنید
بسیاری از بازاریابان به شما می گویند که بهترین راه برای جذب افراد و خریداران بیشتر به برند شخصی خود این است که همیشه محتوای جدید ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.
آنها به شما می گویند که ویدیوهای بیشتری بسازید و پست های وبلاگ بیشتری بنویسید، و در نهایت به یک برند تاثیرگذار تبدیل خواهید شد و به KPI هایی که دارید خواهید رسید.
ما بارها و بارها شاهد شکست این استراتژی بوده ایم.
این یکی از بزرگترین و رایجترین شکایتهایی است که از کسبوکارها و مارکهای مختلف میشنویم – آنها تمام این زمان را صرف ایجاد محتوای جدید کردند، اما هیچکس آن را ندید یا با آن درگیر نشد، که این یک فرصت بزرگ از دست رفته است.
مطمئناً، هر کسبوکار و اینفلوئنسر در مقطعی مجبور به ایجاد محتوای جدید میشود، اما شما نمیخواهید عادت به ایجاد محتوای جدید داشته باشید تا آن را از لیست کارهای خود خارج کنید یا وقت خود را برای فیلمبرداری سه ویدیو تلف کنید. هفته ها اگر فقط پنج نفر آن را تماشا کنند.
چیزی که بهتر عمل می کند زمانی است که شما یک استراتژی محتوا و بودجه برای تبلیغ محتوایی که در حال حاضر دارید (تا زمانی که همچنان با چشم انداز و اهداف شما همسو باشد) داشته باشید.
ما باید کاری کنیم که افراد بیشتری محتوایی را ببینند و با آن درگیر شوند.
یکی از باورهای اصلی ما و چیزی که به مشتریان خود آموزش می دهیم این است:
“اگر می خواهید چیزی را به صورت آنلاین پست کنید، باید مایل باشید که دلارهای تبلیغاتی را برای تبلیغ آن خرج کنید، و اگر تمایلی به خرج کردن آن ندارید، نباید وقت خود را برای ارسال آن تلف کنید.”
هر محتوایی که ایجاد می کنید باید با بودجه و هدف خاصی در ذهن ایجاد شود.
مهم نیست که یک پست وبلاگ جدید، توییت، استوری اینستاگرام یا ویدیو ایجاد کرده اید، همیشه باید زمانی را صرف کنید تا محتوای خود را در زمان مناسب در برابر افراد مناسب در سفر خود قرار دهید.
همچنین مهم است که به مردم نوع محتوایی را که به آن علاقه دارند نشان دهید، نه آنچه فکر می کنید آنها می خواهند.
اگر نمیدانید افراد ایدهآل شما چه کسانی هستند یا چه نوع محتوایی را میخواهند ببینند، اینجا را کلیک کنید تا درباره شخصیتهای خریدار بیشتر بدانید.
2. ثابت باشید، نمایش داده شوید و خدمت کنید
هنگام ساختن یک برند شخصی، مهم است که کانالهای رسانههای اجتماعی شما در هر پلتفرمی ثابت باشند، از نظر بصری جذاب باشند و نشان دهنده نوع فرد تأثیرگذاری باشند که میخواهید باشید.
گری وی نمونه ای عالی از کسی است که ظاهر می شود، سازگار است و به طرق مختلف به مخاطبان خود خدمت می کند.
مهم نیست که در کدام کانال رسانه اجتماعی او را جستجو کنید، تا زمانی که به اهداف خود برسید، محتوای رایگان زیادی در مورد مزاحمت های جانبی و بی وقفه مشاهده خواهید کرد.
او جایگاهی پیدا کرد که در آن چیزی ارزشمند به مردم عرضه کرد و سپس به تأثیرگذارترین و معتبرترین رهبر فکری در آن فضا تبدیل شد.
او هر روز با ارائه محتوای رایگان به مخاطبان خود خدمت می کند و بدون اینکه در ازای آن چیزی بخواهد این کار را انجام می دهد.
این چیزی است که ما امروز از بسیاری از اینفلوئنسرها و برندها کم داریم.
در هر جایگاهی که انتخاب کردید، به آن پایبند باشید و ثابت قدم باشید.
اگر می خواهید به عنوان یک چهره معتبر در فضای شلوغی و شلوغی شناخته شوید، اکثر مطالبی که به صورت آنلاین ارسال می کنید باید در مورد آن باشد.
سعی کنید با اظهار نظر بیش از حد در مورد موضوعات مختلف، از سردرگمی مخاطبان خود جلوگیری کنید.
⭐پست مرتبط: کوچ کسب و کار چیست؟
3. یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد پیدا کنید
شما باید آنچه را که برای برند شما منحصر به فرد و خاص است پیدا کنید که شما را از رقبا متمایز کند.
در اینجا نمونهای از یکی از نمادینترین برندهای تاریخ است که با برندسازی شخصی موفقیت زیادی کسب کرد.
کوکاکولا یکی از اولین کسب و کارهایی بود که برندسازی شخصی را در استراتژی بازاریابی و کمپین های خود گنجاند.
آنها یکی از اولین برندهایی بودند که بر شخصیت برند و تبلیغات احساسی تمرکز کردند.
این برند هویتی ایجاد کرد که بر اساس ارزشهای شادی، تجربه، اجتماع و شادی ساخته شده است. آنها برندی ایجاد کردند که به مردم نشان میداد سبک زندگیای که میخواهند با آن مرتبط باشند.
علیرغم اینکه دنیای تبلیغات در طول سال ها تغییر کرده است، ارزش ها و تمرکز اصلی شرکت برای بیش از 100 سال ثابت مانده است.
آنها میدانستند که اگر میخواهند توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنند، باید نه فقط یک محصول، بلکه یک تجربه را بفروشند.
و این همان چیزی است که آنها را از تمام رقابت های دیگر جدا می کند.
اگر هنوز یک نام تجاری شخصی ایجاد نکرده اید و به دنبال ایجاد آن هستید، در اینجا چند سوال برای شروع وجود دارد یا می توانید یک جلسه استراتژی با ما در زیر رزرو کنید:
-
برند شما چه احساسی در مردم ایجاد خواهد کرد؟
-
چه چیزی شما را متفاوت می کند؟
-
باورها و ارزش های اصلی شما چیست؟
-
چه نوع فرهنگ شرکتی را می خواهید؟
-
چه مهارت(هایی) را می توانید ارائه دهید؟
-
پیام شما چیست؟
-
افراد یا مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند؟
-
چقدر تاثیرگذار هستید؟
-
آیا محصول، خدمات یا نام تجاری شما به مردم تحول می دهد؟
-
چه مشکلی را حل می کنید؟
-
چه چیزی موفقیت و شکست را برای شما تضمین می کند؟
-
جایگاه شما چیست؟
-
آیا در جایگاه خود معتبر هستید؟
چرا ایجاد یک برند شخصی مهم است؟
افراد ایده آل شما شروع به یافتن شما می کنند
هنگامی که به طور مداوم داستان خود را تعریف می کنید و تکه هایی از شخصیت خود را با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، متوجه خواهید شد که افراد بیشتری به طور فعال محتوای شما را درگیر می کنند، دنبال می کنند و به اشتراک می گذارند.
هر چه بتوانید شخصیت بیشتری به کسب و کار خود بیافزایید، پیدا کردن قبیله خود آسان تر خواهد بود.
با گذشت زمان شما این جامعه را از ایجاد خواهید کرد که شما و شما را به عنوان یک در خود می بینند .
متوجه خواهید شد که مردم یا شما را دوست خواهند داشت یا از شما متنفر خواهند شد و این اشکالی ندارد!
شما نمی خواهید کسی که فکر می کند شخصیت عجیب و غریبی دارید یا کسی که دائماً با شما مخالف است بخشی از قبیله شما باشد.
یکی از بزرگترین دلایل ایجاد یک برند شخصی، گرم کردن این گروه قدرتمند از افراد است که منتظر هستند تا در مورد هر چیزی که شما ارائه دهید، اقدام کنند.
هنگامی که دنبال کنندگان ایده آل خود را پیدا کردید، آن زمان است که می توانید واقعاً شروع به کسب سود و رسیدن به اهداف خود کنید.
به عنوان مثال، فرض کنید یک رویداد در چند ماه آینده دارید و هدف این است که رویداد را به فروش برسانید.
وقتی افراد مناسبی در انتظار شما هستند، می توانید رویداد را در عرض چند دقیقه به فروش برسانید.
شما با افرادی که مهم هستند اعتماد ایجاد می کنید
هنگامی که صحبت از انجام تجارت آنلاین با شخصی به میان می آید، مطالعات نشان می دهد که 70 تا 80 درصد از افراد قبل از انجام تجارت با اینفلوئنسرها یا برندها در مورد آنها تحقیق می کنند.
مردم دوست دارند احساس کنند شما را می شناسند، به خصوص قبل از اینکه پول خرج کنند یا با شما تجارت کنند.
این یکی از دلایلی است که برندسازی شخصی بسیار مهم است.
این راهی است که ما می توانیم به طور طبیعی با مردم در سراسر جهان روابط و ارتباطات ایجاد کنیم.
از آنجایی که رسانه های اجتماعی به مکانی پر از اطلاعات بسیار قابل اعتماد و پرمحتوا در مورد هر کسی که قابل تصور است تبدیل شده است، مهم است که همیشه خود واقعی خود را نشان دهیم.
تقریباً همه کارهایی که ما انجام می دهیم را می توان به صورت آنلاین پیدا کرد، بنابراین مطمئن شوید که هر داستانی که می فروشید با همه چیزهایی که می گویید و انجام می دهید سازگار باشد.
ثبات یکی از مهمترین عوامل در ایجاد اعتماد با کسی است.
افکار نهایی
برند شخصی شما به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید.
برندسازی شخصی به شما این فرصت را می دهد تا مهارت ها و نقاط قوت خود را به مشتریان فعلی و بالقوه خود نشان دهید.
کلید ایجاد یک برند موفق و تاثیرگذار واقعی این است که به طور مداوم ظاهر شوید و در فروش داستان خود آنقدر عالی باشید که مردم مجبور شوند با شما تجارت کنند.
حالا برو حاضر شو و از هر طریق ممکن به مخاطبان خود خدمت کن و به آنها نشان بده که ارزش سرمایه گذاری را دارند.
وقتی این کار را انجام می دهید، یک تغییر بازی برای برند شما خواهد بود.
چند تکنیک برای ساختن برند شخصی شما
دنیای آفلاین را فراموش نکنید. برند شخصی شما باید تمام مکان هایی را که مشتریان شما می توانند با شما روبرو شوند را در بر بگیرد. کارت ویزیت به سبک قدیمی به همان اندازه که صفحات اجتماعی شما برای برندسازی شما حیاتی هستند. فقط به یاد داشته باشید که موضوع خود را در این موارد ثابت نگه دارید.
هر جا که می روید کارت ویزیت همراه داشته باشید. این موضوع در حال حاضر به اندازه چهل سال پیش مرتبط است. هر زمان که فرصت برقراری ارتباط با شخص جدیدی را دیدید که با مخاطب هدف شما مطابقت دارد، یک کارت بردارید.
در حالت ایده آل، شما می خواهید که برند شخصی شما تمام زندگی عمومی شما را در بر بگیرد. بنابراین این حتی نحوه لباس پوشیدن شما را هر زمان که در یک موقعیت عمومی قرار می گیرید، پوشش می دهد. نمی توانستم تصور کنم دونالد ترامپ با شلوار جین کهنه و تی شرت در خیابان پرسه می زند، بیشتر از آن چیزی که انتظار داشتم یک ستاره راک با کت و شلواری شیک به خرید برود. شما می خواهید که کل تصویر عمومی شما با شخصیت برند شخصی شما مطابقت داشته باشد.
اقدامات شما باید با برند شخصی شما مطابقت داشته باشد
راز برندسازی شخصی موفق یک ثبات اساسی است. شما در حال تلاش برای ایجاد یک تصویر بیرونی از “شما” هستید. این بدان معنی است که شما باید به طور مداوم با آن تصویر عمل کنید.
همچنین به همین دلیل است که مردم می توانند به اخبار مربوط به رفتارهای مشابه دو نفر واکنش بسیار متفاوتی نشان دهند. ممکن است عملی که اگر توسط شخص اول انجام شود آنها را شوکه کند ممکن است کاملاً با انتظارات شخص دوم مطابقت داشته باشد.
به عنوان مثال، واکنش به اخباری را که یک سیاستمدار خاص مواد مخدر مصرف کرده است، تصور کنید. در بیشتر موارد، این ناقوس مرگ برای حرفه سیاسی آنها خواهد بود – کاملاً با نام تجاری شخصی و انتظارات عمومی آنها مطابقت ندارد. از طرف دیگر، فرض کنید شنیده اید که یک ستاره هوی متال راک مواد مخدر مصرف کرده است. به سختی می تواند خبری باشد. به احتمال زیاد با انتظارات شما مرتبط است و حتی ممکن است شهرت او را نزد مخاطبان اصلی خود افزایش دهد.
یک فرد معمولی که نماینده یک کسب و کار کوچک است احتمالاً چنین دیدگاه های افراطی در مورد برند شخصی خود ندارد. با این حال، هنوز باید به روشی عمل کنید که با تصویر درک شده شما مطابقت داشته باشد. اگر خود را به عنوان فردی دلسوز و علاقه مند به مشتریان خود نشان می دهید، بسیار مهم است که به شکایات آنها گوش دهید و سعی کنید هر مشکلی را که ممکن است در محصول شما با آن مواجه می شوند برطرف کنید.
با این حال، مهمتر از همه، شما میخواهید که برند شخصی شما نسبتاً معتبر باشد. مطمئناً ممکن است تعدادی از زگیلهای شخصی شما را نادیده بگیرد، و ممکن است مجبور شوید کمی آن را ماساژ دهید تا با تصورات مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد، اما باید صدای واقعی آن را صدا کند. پیدا کردن یک آدم جعلی، که یک دروغ زندگی می کند، کار سختی نیست.
شما می خواهید که برند شخصی شما با آنچه که مردم در مورد شما می گویند، مطابقت داشته باشد. اگر مردم برند شخصی شما را باور نکنند، با کمبود مشخصی از اعتبار مواجه می شوید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.