ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

فلسفه فروش | نحوه فروش | اصول فروش +35 تکنیک جدید فروش

72 بازدید
5/5 - (1 امتیاز)

فلسفه فروش

این پیامی برای فروشندگانی است که گاهی اوقات احساس می کنند باید ارزش ها و استانداردهای خود را کنار بگذارند تا بتوانند کار فروش را انجام دهند. آنچه شما نیاز دارید یک فلسفه فروش است.

فلسفه فروش چیست؟ خب، بگذارید اینطور بیان کنم: یک سازمان فرهنگ فروش دارد و به طور مشابه، یک فرد دارای فلسفه فروش است. مال توست شما باید آن را انتخاب کنید، و باید انتخاب کنید که به آن پایبند باشید. وقتی به طور کامل شکل گرفت، انتخاب های شما را به شیوه رفتار، نحوه تعامل شما با خریداران و حتی نحوه تعیین اولویت ها هدایت می کند. برای برخی، می تواند بر شرکتی که انتخاب می کنید برای کار کردن تأثیر بگذارد.

داشتن یک فلسفه به شما کمک می کند تا با حرفه انتخابی خود در فروش تطبیق دهید. حسی تازه از اصالت به کاری که انجام می‌دهید به ارمغان می‌آورید، و دیگر مجبور نخواهید شد احساس کنید که برای فروش خود را دم در پارک کرده‌اید.

مراحل فلسفه فروش
در اینجا چهار مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا فلسفه خود را توسعه دهید:

1. ارزش های اصلی خود را شناسایی کنید
ابتدا با شناسایی پنج ارزش اصلی خود شروع کنید. در این مورد عجله نکنید وقت بگذارید و واقعاً به آن فکر کنید. اینها ارزش های شما در زندگی روزمره هستند. سعی نکنید مقادیر متفاوتی را برای زندگی کاری و خانگی خود انتخاب کنید. آنها باید یکسان باشد. آنها باید سازگار باشند. آنها باید چیزهایی باشند که واقعاً برای شما اهمیت دارند.

پنج ارزش اصلی شما نشان می دهد که چه چیزی برای شما مهم است و چه چیزی غیرقابل مذاکره است. اینها ارزش هایی هستند که از نظر موقعیتی از آنها دست نخواهید کشید. ارزش های شما درست یا غلط نیستند. آنها خوب یا بد نیستند. آنها برتر یا پایین تر از دیگران نیستند.

اجازه دهید یک مثال شخصی برای شما بیاورم: پنج ارزشی که من برای آنها ارزش قائلم عبارتند از همدلی، رشد، بهره‌وری، موفقیت و صداقت. شما، به طور منحصر به فرد، مجموعه ای از ارزش های اصلی خود را خواهید داشت. اگر آنها برای شما مناسب هستند، برای شما مناسب هستند.

2. خودتان را بررسی کنید

مرحله دوم: اکنون زمان آن است که خود را بررسی کنید. در اینجا دوباره، از طریق این بخش مسابقه نگذارید، حتی اگر کمی ناراحت کننده باشد. برای بررسی خود، تصور کنید که در سه یا چهار هفته گذشته در محل کار شما را تحت الشعاع قرار داده ام. تو نمی دانستی من آنجا هستم، اما من تک تک کارهایت را دیدم. سوالی که اکنون می خواهم از شما بپرسم، که این سه یا چهار هفته بر شما سایه انداخته است، این است: “آیا ارزش های شما را به طور مداوم در اعمال شما نمایان کردم؟” آیا اقدامات شما مطابق با معیارهای ارزش های انتخابی شما بوده و مطابقت دارد؟»

اگر نه، تنها دو انتخاب وجود دارد.

فلسفه فروش | نحوه فروش | اصول فروش +35 تکنیک جدید فروش

فلسفه فروش | نحوه فروش | اصول فروش +35 تکنیک جدید فروش

شاید اینها به جای ارزش های واقعی، آرزویی باشند. اگر اینطور است، اینها ارزش‌های شما هستند که «شاید روزی می‌خواهم آن‌طور باشم» نه ارزش‌های «قطعاً امروز این چیزی است که برای من مهم‌تر است». اگر چنین است، وقت آن رسیده است که به مرحله اول برگردید زیرا به دنبال ارزش هایی هستید که فکر می کنید امروز مهم ترین هستند.

متناوباً، اگر اعمال و ارزش‌های شما همسو نیستند، شاید واقعاً ارزش‌هایی باشند که برای شما مهم‌تر هستند، اما انتخاب‌های رفتاری شما نشان‌دهنده ارزش‌های شما نیستند. در این صورت، ارزش های خود را متناسب با شرایط خود تنظیم نکنید. در عوض، انتخاب های رفتاری خود را متناسب با ارزش های خود تنظیم کنید. اعمال خود را با ارزش های خود تطبیق دهید. انتخاب هایی انجام دهید که باعث افتخار شما به ارزش هایی است که به طور مداوم به بقیه جهان نشان می دهید.

3. اجازه دهید ارزش هایتان شما را راهنمایی کنند
مرحله سوم این است که از مقادیر تایید شده خود به عنوان چراغ راهنما استفاده کنید. وقتی مطمئن نیستید که به کدام سمت بروید، به ارزش های خود فکر کنید. آنها به شما کمک می کنند مسیر درست را انتخاب کنید. شما باید این را کاملاً در هر موقعیت فروش و همچنین در هر موقعیت دیگری در زندگی خود اعمال کنید.

ارزش های شما قابل مذاکره نیست آنها فقط به این دلیل که شما سر کار هستید تغییر نمی کنند. آنها مطمئناً فقط به این دلیل که شما می خواهید فروش داشته باشید تغییر نمی کنند.

4. یک فلسفه فروش بنویسید
مرحله چهارم این است که ارزش های خود را بنویسید. شما این کار را در قالب یک فلسفه فروش بیان شده انجام خواهید داد. دو رویکرد متفاوت وجود دارد که می توانید برای مدون کردن ارزش ها و فلسفه فروش خود استفاده کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که اظهارنامه خود را بنویسید. اعلامیه ها با کلمات “من خواهم” شروع می شوند. آنها یک تعهد هستند، قولی به خود و دیگران در مورد کاری که قرار است انجام دهید. برای مثال، اگر من از پنج ارزش خود (صداقت، موفقیت، همدلی، بهره‌وری و رشد) استفاده می‌کردم، بیانیه‌ام چیزی شبیه به این خواهد بود: «من همیشه با صداقت می‌فروشم، هرگز عمداً خریدار را گمراه نمی‌کنم. من ابتدا به دنبال درک واقعی خریداران و نشان دادن همدلی خواهم بود تا به آنها اطلاع دهم که بهترین منافع آنها را در ذهن دارم. من خودم را به چالش می کشم تا به سمت فرصت های جدید تلاش کنم و چیزهای جدید را امتحان کنم تا بتوانم هر روز کارآمدتر و مؤثرتر شوم.»

روش دومی که می توانید فلسفه خود را بنویسید، به عنوان یک بیانیه اعتقادی است. Credo یعنی چیزی که شما باور دارید. به جای شروع با “من می خواهم”، با “من معتقدم” شروع می کنید. با استفاده از همان مقادیر، در اینجا نمونه ای از یک عبارت credo آورده شده است. “من معتقدم که خریداران شایسته این هستند که با آنها با احترام رفتار شود، حقیقت گفته شود و درک شود. من معتقدم که فروشندگان باید ابتدا به دنبال درک باشند نه اینکه درک شوند. من معتقدم که فروشندگان با یادگیری و رشد مداوم به بهترین وجه به خریداران خدمات می دهند. من معتقدم که پاداش‌های متقابلی که از خرید و فروش به دست می‌آیند زمانی بسیار خوشحال‌کننده است که دستاوردها به اشتراک گذاشته شوند و نه یک‌طرفه.»

بیانیه یا بیانیه اعتقادی شما منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد، زیرا ارزش‌های خاص شما و فلسفه شما را به وضوح بیان می‌کند. این بیشتر به نفع شماست. ممکن است انتخاب کنید که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما در درجه اول این کاری است که شما برای خود انجام می دهید. کمی زمان می برد، اما ارزش تلاش را دارد زیرا نسبت به انتخاب هایی که می کنید و مسیرهایی که می گیرید احساس خوبی خواهید داشت.

چگونه فروش را آموزش ببینیم!

آموزش فروش

اصول فروش

فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست

فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی

دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟

معنی فروش what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای

دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش

+35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022

دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟

آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان

فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها

انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش

تکنیک‌های فروشندگی

دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش

دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی

آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی

فروش چیست و فروشنده کیست

آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام

تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا

تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام

21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf

تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش

تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی

تکنیک فروش محصول در دایرکت

تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin

تکنیک فروش ماهی گندیده

تکنیک فروش آیدا

ترفند فروشندگی

ترفند فروش بیشتر در مغازه

ترفند فروش در اینستاگرام

ترفند های و فروش اینترنتی

ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش

ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر

ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک

ترفند فروش کتاب

ترفند فروش در دیوار

ترفند فروش زمین

ترفند فروش لباس زنانه

ترفند فروش nft

خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی

اصول فروش موفق در چیست؟

خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه

مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای)

فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق

اصول فروشندگی موفق

فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟

اصول فروش بیمه عمر

اصول فروش b2b

اصول فروش خودرو

اصول فروش انلاین

اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2032
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد فلسفه فروش | نحوه فروش | اصول فروش +35 تکنیک جدید فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.