ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

20 راز نگفته ! فروش ملک و زمین ملاکین در سال 2022

87 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

فروش ملک و زمین

در بازار داغ امروزی املاک و مستغلات، فروش خانه متوسط شما نسبتاً آسان است، اما فروش زمین می تواند مشکل باشد و دانستن نحوه فروش زمین می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، زمانی که می خواهید زمین خود را سریع بفروشید.

برخلاف یک خانه آماده نقل و انتقال، فروش خاک می تواند چالش برانگیز باشد … در هر بازاری. این مهم است که خود را به اطلاعات مناسب در مورد نحوه فروش زمین و زمین مجهز کنید و درک کنید که چرا استراتژی شما با زمین های مسکونی خالی باید با فروش خانه متفاوت باشد. آیا نمی دانید چگونه زمین خود را سریعتر بفروشید؟ ادامه دهید و 9 مرحله ما را برای فروش زمین و زمین های خالی که در زیر ذکر شده است دنبال کنید.

بازار زمین: چرا فروش زمین و زمین متفاوت است
بسیاری از مردم انتظار دارند که پویایی بازار برای زمین ها و زمین ها مانند بازار خانه های موجود باشد. آنها نیستند. اگر برخی از تفاوت های بازار زمین و بازار خانه های موجود را درک کنید، بهتر برای فروش زمین یا زمین خود آماده خواهید شد.

وقتی می خواهید زمین بفروشید چه چیزهای مهمی باید بدانید؟

1. خریداران زمین و زمین با خریداران خانه متفاوت هستند
این گروه از افراد دیدگاه ها، خواسته ها و نیازهای بسیار متفاوتی دارند. خریداران خانه معمولاً خواهان جابجایی آماده با میزهای گرانیتی هستند. خریداران زمین، چه افراد و چه توسعه دهندگان، به دنبال مکان مناسب و فرصتی هستند که به آنها اجازه می دهد مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. اگر می خواهید زمین را به توسعه دهندگان بفروشید، باید بدانید چه چیزی برای آنها مهم است.

2. زمین به تکنیک های مختلف فروش نیاز دارد
یک خانه دارای آشپزخانه، حمام و نما است که می تواند بصری و فوتوژنیک باشد. می‌توانید یک خانه باز برای خانه برگزار کنید و یک خریدار را در هر اتاق راهنمایی کنید تا به فروش کمک کند. خریداران به راحتی می توانند خود را در خانه ساخته شده تجسم کنند – و عاشق آن شوند. این فقط برای زمین های مسکونی و زمین های خالی یکسان نیست.

3. بازار زمین کمتر فعال است
بازار خانه های موجود تقریباً همیشه پر جنب و جوش تر از بازار زمین است. به سادگی تعداد خریداران زمین خالی نسبت به مصرف کنندگانی که به دنبال خانه هستند، کمتر است. بازاریابی یک لیست خانه جدید و یک لیست جدید را زمانی شروع کنید که هر دو مطلوب و قیمت مناسب هستند، و به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که مخاطبین کمتری در مورد لیست لات جدید داشته باشید.

4. صبر لازم است
فروش زمین زیاد یا خالی معمولاً بیشتر از یک خانه طول می کشد. شما باید صبور باشید.

اما ناامید نشو بازارهای زمین و زمین در سراسر کشور داغ است. اکنون یکی از بهترین زمان ها در دهه های اخیر برای فروش زمین به توسعه دهندگان و دیگرانی است که به دنبال زمین خالی هستند. و در حالی که برخی از این مقایسه‌ها ممکن است ناامیدکننده به نظر برسند، مردم هر روز با موفقیت زمین و زمین می‌فروشند. ما برای کمک اینجا هستیم.

9 مرحله برای فروش زمین و زمین
در حالی که ما اشاره کرده ایم که هنگام فروش زمین تفاوت های زیادی وجود دارد، در عین حال مفاهیم مشابه فروش یک خانه است. شما فقط باید استراتژی، ابزار و تمرکز خود را برای فروش این نوع ملک تنظیم کنید. در اینجا 9 مرحله برای فروش زمین و زمین های خالی آورده شده است.

مرحله 1: درک کنید که خریدار شما چه کسی خواهد بود و آنها باید بدانند
هنگام فروش خانه می دانید که بازار هدف شما معمولاً خریدار خانه در محدوده قیمتی مشخص است. اما هنگام فروش زمین خالی، باید ارزیابی کنید که خریداران احتمالی شما در میان بسیاری از عوامل دیگر چه کسانی خواهند بود.

پرچم ها برای فروش قطعات و زمین استفاده می شد

مشخصات خریدار شما می تواند به نوع ملکی که می فروشید، اینکه آیا زمین قبلا توسعه یافته است، موقعیت مکانی آن و شرایط بازار و سایر معیارها بستگی دارد. آیا خریدار احتمالی شما فردی است که به دنبال خانه جدید است؟ یا اینکه خریدار شما سازنده یا توسعه دهنده ای است که به دنبال زمین برای پروژه بعدی خود است؟ یا خریدار شما ترکیبی از آن ها است یا شخصی کاملاً متفاوت است؟ ممکن است خریداران مختلفی برای زمین های تمام شده، زمین های روستایی یا قطعه ای از زمین های حومه شهر در یک بازار خانه جدید پررونق وجود داشته باشد.

پس از شناسایی خریداران احتمالی خود، سعی کنید مانند آنها فکر کنید تا بتوانید پیام خود را برای انتقال آنچه که آنها باید در مورد ملک شما بدانند متمرکز کنید. اطلاعاتی در مورد مدارس، خرید و سایر امکانات نزدیک داشته باشید. برای زمین های قابل توسعه می توانید با اطلاعات منطقه بندی و بینش مقامات محلی در مورد مکان و ظرفیت خدمات آب و فاضلاب آماده باشید. هر ملک متفاوت است، بنابراین اطلاعات خود را برای موقعیت خود و خریداران هدف خود سفارشی کنید.

اگر این جزئیات را نمی دانید، کمی تحقیق کنید. هنگامی که در مورد زمین یا زمین خود آماده و آگاه هستید، می توانید این روند را برای خریداران بالقوه آسان تر کنید و با پاسخ های محکم به سؤالات آنها ایمان را القا کنید.

مرحله 2: زمین را آماده کنید
برداشت های اولیه در املاک و مستغلات ماندگار است. هنگام فروش خانه، هرگز لباس های کثیف خود را برای دیدن خریداران بالقوه رها نمی کنید، و همچنین باید قبل از نمایش و عرضه به بازار، آن را تمیز کنید. علف‌ها (یا علف‌های هرز) را ببرید، زباله‌ها را بردارید و از ملک خود عکس‌های بازاریابی بگیرید، زمانی که به بهترین شکل به نظر می‌رسد. برخی از فروشندگان حتی برای زیبا جلوه دادن زمین خالی خود گل های وحشی می کارند. مانند راه اندازی یک خانه است، اما به جای آن فقط با زمین خام کار می کنید. زمین خود را زیبا کنید تا به فروش زمین و زمین کمک کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که ملک خود را از قبل بررسی کرده و مرزهای ملک خود را مشخص کنید. برای بسیاری از خانه‌ها، اشکالات نظرسنجی را نیز نشان دهید. این اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و به خریداران کمک می کند تا پتانسیل یک ملک را برای تشویق به فروش ببینند.

مرحله 3: قیمت خود را با دقت انتخاب کنید
قیمت گذاری می تواند موفقیت شما را در جذب خریداران بالقوه تعیین کند و قیمت گذاری زمین یا زمین شما بسیار بالا یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که فروشندگان مرتکب می شوند و پشیمان می شوند. قیمت نامناسب هم خریداران را از پرس و جو در مورد ملک شما می ترساند و هم باعث می شود که فروش ملک شما بیشتر طول بکشد.

قیمت گذاری زمین در مقایسه با قیمت گذاری یک خانه می تواند پیچیده تر باشد. لات‌های توسعه‌یافته در جوامع ممکن است بر اساس فروش اخیر لات‌های مشابه، قیمت «بازاری» واضحی داشته باشند. با این حال، زمین خام ممکن است فروش «مقایسه» کمتری برای استفاده در تعیین قیمت داشته باشد. علاوه بر این، قیمتی که در نهایت می توانید برای یک زمین منفرد یا زمین توسعه نیافته جذب کنید، بسته به استفاده مورد نظر خریدار از ملک می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر یک خریدار احساس کند که سطح زمین شما برای توسعه یک خانه پیشرفته مناسب است، احتمالاً قیمت بالاتری برای هر هکتار به ارمغان خواهد آورد تا زمانی که یک خریدار فقط قصد دارد یک خانه واحد در آن بسازد.

هنگام قیمت گذاری نیازهای خود را در نظر بگیرید و درک کنید که چگونه قیمت گذاری می تواند بر علاقه خریداران تأثیر بگذارد. هنگام فروش املاک، گاهی اوقات مجبور می شوید بین دریافت بالاترین قیمت و احتمالاً فروش سریعتر یکی را انتخاب کنید. به علاوه، اگر به دلایل مالی نیاز به فروش داشته باشید، ممکن است قیمت شما تحت تأثیر قرار گیرد. علاوه بر وضعیت خود، قیمت گذاری ملک شما در نهایت نیازمند درک کلی بازار زمین است، اینکه چرا مردم در آن منطقه زمین یا زمین می خرند و این افراد چه کسانی هستند. یک مشاور املاک خوب با تخصص زمین می تواند کمک زیادی به این روند کند.

مرحله 4: پیشنهاد تامین مالی

بازار وام برای زمین‌ها و زمین‌های خالی دشوارتر از وام‌های مسکن جدید است، بنابراین بسیاری از خریداران برای تامین مالی مشکل دارند. اگر قادر به ارائه نوعی حمل و نقل یا تامین مالی هستید، باید مجموعه بزرگتری از خریداران بالقوه داشته باشید.

مرحله 5: از لیست های آنلاینی که برای خریداران زمین و زمین هدف گذاری شده است استفاده کنید
احتمالاً بدیهی است که شما خانه ای را برای خریداران خانه به بازار عرضه می کنید. نتیجه این است که شما باید زمین یا زمین خود را مستقیماً در اختیار خریداران زمین و زمین قرار دهید.

لیست های آنلاین بخش مهمی از هر طرح بازاریابی املاک و مستغلات است و شما باید از تمام ابزارهای موجود استفاده کنید. هنگامی که ملک خود را بصورت آنلاین بازاریابی می کنید، می خواهید افرادی را که به دنبال زمین و زمین هستند هدف قرار دهید.

MLS معمولاً اولین گام برای آژانس‌های املاک و مستغلات هنگام دریافت لیست خانه جدید است و مطمئناً باید بخشی از هر طرح بازاریابی املاک باشد. اما باید به خاطر داشته باشید که MLS بر بازاریابی خانه های ساخته شده موجود متمرکز است و نباید تنها ابزار بازاریابی آنلاین مورد استفاده برای فهرست های زمین یا زمین شما باشد. LotNetwork.com به طور خاص برای فروش زمین ها و زمین های مسکونی طراحی شده است و خریداران زمین و زمین های مورد نظر مانند مالکان بالقوه، سازندگان، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران و غیره را جذب می کند.

درک شما از خریداران و بازار زمانی که در حال آماده سازی فهرست خود هستید، به چشم می خورد. پیام خود را در فهرست خود بسازید تا اطلاعاتی را که خریداران احتمالی شما نیاز دارند ارائه دهید.

مرحله 6: دارایی خود را در بهترین حالت خود نشان دهید
به دلیل اینکه خانه ای برای جابجایی وجود ندارد، بازاریابی زمین های مسکونی و مسکونی خالی می تواند چالش برانگیز باشد. خانه ها بصری هستند، حس مکان را منتقل می کنند و واکنش های احساسی را از خریداران برمی انگیزند. اما هیچ خانه ای برای خانه باز در هنگام فروش زمین و زمین وجود ندارد.

مطمئن شوید که از ابزارهای بصری استفاده کنید تا داستان قسمت یا زمین خود را در فهرست آنلاین خود به شیوه ای زیبا و متقاعد کننده بیان کنید. شما نمی توانید عکس های یک آشپزخانه یا اتاق عالی را نشان دهید، بنابراین با عکس های زمین یا زمین خود خلاق باشید. از عکس‌های جذاب سایت خانه، ویژگی‌های طبیعی زمین، منظره ملک خود و حتی امکانات اجتماعی استفاده کنید (نکته‌هایی برای ایجاد عکس‌های عالی برای فهرست‌های زمین و زمین را ببینید). از نقشه ها و بررسی ها برای نشان دادن مرزهای ملک و محل قرارگیری آن استفاده کنید. در مقاله مرتبط ما در مورد 5 نکته برای فروش زمین یا زمین با لیست آنلاین بیشتر بیاموزید.

و اگرچه ممکن است مانند خانه باز نباشد، همیشه باید پیشنهاد دهید که با یک خریدار بالقوه “در ملک قدم بزنید”. می‌توانید خطوط املاک را به آنها نشان دهید و از مواردی مانند استخر محله یا مسیرهای پیاده‌روی بازدید کنید. از این فرصت برای اشاره استراتژیک به جنبه های مثبت و به حداقل رساندن جنبه های منفی استفاده کنید.

مرحله 7: داستان را با علامت خود بگویید
علاوه بر لیست های آنلاین که خریداران زمین و زمین را هدف قرار می دهد، علائم ملکی موثر همیشه باید بخشی از برنامه بازاریابی شما باشد. فقط از علامت استاندارد «برای فروش» استفاده نکنید. پیشنهاد می کنیم برای فروش زمین یا زمین خود یک تابلوی سفارشی داشته باشید (که این روزها می تواند نسبتاً ارزان انجام شود). می‌توانید با گنجاندن چند نکته کلیدی مانند زمین‌ها و ویژگی‌های دارایی، به بیان داستان با علائم سفارشی خود کمک کنید. شما باید علامت (ها) خود را برای دید پیدا کنید و آنها را تمیز، صاف و حرفه ای نگه دارید.

مرحله 8: با همسایگان صحبت کنید
برخی از استراتژی های بازاریابی متمرکز را نیز امتحان کنید. هنگام فروش خانه، معمولاً به سراغ صاحب خانه مجاور نمی‌روید تا ببینید آیا آنها می‌خواهند خانه شما را بخرند یا خیر، اما هنگام فروش زمین یا زمین، مالک ملک مجاور اغلب می‌تواند یکی از بهترین فرصت‌های شما برای یافتن خریدار باشد.

شما می توانید با همسایه تماس بگیرید – آنها ممکن است بخواهند زمین شما را با بافر اضافی بخرند، به دارایی های خود اضافه کنند یا فقط برای کنترل آنچه در همسایگی ساخته شده است. استراتژی دیگر این است که شما مستقیماً با سازندگان فعال در منطقه تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها به ملک شما علاقه مند هستند یا خیر.

مرحله 9: با حرفه ای ها کار کنید
داشتن یک حرفه ای آگاه در کنار شما همیشه هنگام فروش زمین و زمین به شما کمک می کند. مزایای زیادی از داشتن تخصص تخصصی در هیئت مدیره وجود دارد، بنابراین ما شما را تشویق می کنیم که با یک مشاور املاک متخصص در فروش زمین و زمین همکاری کنید. آنها به شما کمک می کنند تا بازار را درک کنید، قیمت تعیین کنید و زمین خود را برای خریداران مناسب بازاریابی کنید.

فروش زمین و زمین در مقایسه با فروش خانه چالش ها و استراتژی های منحصر به فردی دارد و این ها چندین راه هستند که می توانید تلاش خود را برای فروش افزایش دهید. چه به تازگی فرآیند فروش زمین یا زمین خود را شروع کرده اید یا باید تلاش های خود را دوباره تقویت کنید، امیدواریم این نکات به شما کمک کند. پس دست به کار شوید و راهی برای رسیدن به خریداران خانه پیدا کنید و به آن دسته از خریداران فعال زمین و زمین برسید.

چه چیزی پیدا کرده اید که به شما در فرآیند فروش زمین و زمین کمک می کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2029
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد 20 راز نگفته ! فروش ملک و زمین ملاکین در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.