ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

بازاریابی جغرافیایی چیست؟

47 بازدید
بازاریابی جغرافیا
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

اگر به تحولات بازاریابی توجه کرده اید، احتمالا اصطلاح “بازاریابی جغرافیایی” را به عنوان روند بزرگ بعدی برای ترویج کسب و کار خود شنیده اید. با توجه به اینکه پیش بینی می شود تعداد کاربران تلفن همراه در سراسر جهان در سال اینده به 4.8 میلیارد نفر برسد، جای تعجب نیست که این تکنولوژی مبتنی بر مکان مهم تر می شود.

این راهنما توضیح خواهد داد که چگونه بازاریابی جغرافیایی کار می کند و به شما نشان می دهد که چگونه بازاریابی جغرافیایی را برای به دست اوردن مزایای کسب و کار خود انجام دهید. این شامل راهنمایی، ابزارهای بازاریابی جغرافیایی و نمونه هایی است که می توانید به عنوان یک استراتژی ارتقاء کسب و کار در بازاریابی جغرافیایی تسلط داشته باشید.

یک مکان خوب برای شروع با تعریف geomarketing است.

بازاریابی جغرافیایی چیست؟

بازاریابی جغرافیایی یک شکل از بازاریابی است که از داده های مکان برای هدف قرار دادن تبلیغات و تبلیغات برای رسیدن به مصرف کنندگان با پیام های مناسب در مکان های خاص استفاده می کند. به عنوان مثال، بازاریابی جغرافیایی می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که کت های زمستانی را در فلوریدا یا بیکینی در کوه های کلرادو تبلیغ نمی کنید.

چرا از بازاریابی جغرافیایی استفاده کنیم؟

چندین برنامه کاربردی مفید از بازاریابی جغرافیایی وجود دارد و دلایل زیادی وجود دارد که چرا استفاده از این بینش های مبتنی بر مکان برای شرکت ها منطقی است. در اینجا فقط چند مثال وجود دارد.

فرض کنید شما تعجب می کنید که کجا می توانید یک فروشگاه خرده فروشی جدید را باز کنید. تجزیه و تحلیل بازاریابی جغرافیایی می تواند به شما در کشف مناطقی که مشتریان هدف شما در ان قرار دارند کمک کند، بنابراین شما می دانید که ایا فروشگاه شما ترافیک پیاده را جذب می کند.

هنوز هم در مورد موضوع خرده فروشی، داده های بازاریابی جغرافیایی برای کشف رفتار مشتری بر اساس عادات خرید عالی است. این به این دلیل است که داده ها نشان می دهد که چگونه مصرف کنندگان بین فروشگاه های مختلف خرده فروشی، جایی که انها متوقف می شوند و جایی که انها خرید می کنند، حرکت می کنند. به عبارت دیگر، شما می توانید الگوهای خرید مصرف کننده معمولی را تعیین کنید و از اطلاعات برای هدف قرار دادن بازاریابی خود استفاده کنید.

یکی دیگر از استفاده از ابزارهای بازاریابی جغرافیایی، تمرکز کمپین های تبلیغاتی دیجیتال به جمعیت شناسی خاص مصرف کننده است. همانطور که بعدا در این راهنما خواهید دید، اسان است که بخش های مشتری را تنظیم کنید تا به کسانی که به احتمال زیاد خرید می کنند، بازاریابی کنید.

داده های مکان ثابت شده است که اثربخشی کمپین های بازاریابی را تا 80٪ افزایش می دهد. این موضوع ارتباط زیادی با ارتباط دارد. Geomarketing به شما امکان می دهد تا ارتباط و شخصی سازی را با بازاریابی به مشتریان خود بر اساس ترکیبی از رفتار بازدید تاریخی و جایی که انها در حال حاضر هستند، به سطح بعدی برسانید.

اکنون که تقریبا همه یک تلفن همراه دارند و بسیاری از انها برای فعال کردن خدمات موقعیت مکانی خود تصمیم گرفته اند، بازاریابی جغرافیایی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است.

Geomarketing مثال

تعجب می کنم که چگونه سیستم عامل های تبلیغاتی geomarketing می توانند به کسب و کار شما کمک کنند؟ در اینجا این است که چگونه رستوران ها، رسانه های خرده فروشی و موسسات خیریه از بازاریابی جغرافیایی به طور موثر برای رسیدن به مشتریان ایده ال خود استفاده کرده اند.

استفاده از بازاریابی جغرافیایی برای رسیدن به مشتریان رستوران

در اینجا چند نمونه از رستوران های خدمات سریع (QSR) و رستوران های ناهار خوری خوب از بازاریابی جغرافیایی برای رسیدن به مشتریان بیشتر استفاده کرده اند:

  • Outback Steakhouse از هدف قرار دادن مکان برای ارائه تبلیغات به مشتریان بالقوه نزدیک استفاده کرد و 80٪ از استانداردهای صنعت فراتر رفت. انها 25٪ بهبود در درخواست برای اطلاعات در مورد ناهار خوری در Outback داشتند.
  • Dunkin’ Donuts با موفقیت از داده های مکان برای اتصال کاربران دستگاه های تلفن همراه با فروشگاه محلی خود استفاده کرد و در نتیجه 72٪ کلیک از طریق نرخ جهت ها.
  • حق رای دادن دسر منجمد Pinkberry از هدف قرار دادن مکان برای ارائه تبلیغات به افرادی که عادات گذشته نشان داد که ممکن است علاقه مند به یک درمان سالم باشند، استفاده کرد. انها میزان موفقیت معیار خود را با این رویکرد دو برابر کردند.

افزایش بازدیدهای خرده فروشی با Geomarketing

Geomarketing به طور مشابه برای رسانه های خرده فروشی موفق بوده است، همانطور که نمونه های زیر نشان می دهد:

  • تیمبرلند توانست بازدید از فروشگاه ها را با هدف قرار دادن ماجراجویان شهری در نزدیکی فروشگاه های خود 6٪ افزایش دهد.
  • Currys PC World از یک رویکرد مشابه استفاده کرد و هدف مخاطبان و مکان را برای افزایش بازدید از فروشگاه 12٪ ترکیب کرد.

استفاده از بازاریابی جغرافیایی برای اهداف خیریه

ابزارهای بازاریابی جغرافیایی همچنین می توانند کمک بزرگی برای عللی باشند که به دنبال بهبود دسترسی خود در مناطق خاص یا در میان مخاطبان خاص هستند. در اینجا چند مثال وجود دارد:

  • GroundTruth افتخار می کند که با فدراسیون هشدارهای اینترنت (FIA) برای ارسال هشدارهای کهربایی در مناطقی که افراد مفقود شده اند، همکاری می کند. این منجر به ربودن 98٪ به نرخ بازیابی شده است.
  • Movember از خدمات بازاریابی جغرافیایی برای افزایش 50٪ در کمک های مالی برای علت سلامت مردان استفاده کرد.
  • اکسفام در یک هفته با استفاده از بازاریابی جغرافیایی برای هدف قرار دادن افرادی که به احتمال زیاد اهدا می کنند، 10،000 دلار برای قربانیان زلزله جمع اوری کرد.

خط پایین این است که تقریبا هر کسب و کار یا نام تجاری می تواند از بازاریابی جغرافیایی بهره مند شود.

ابزارهای بازاریابی جغرافیایی

تعجب می کنم که چگونه شرکت ها و علل به این نتایج عالی دست می یابند؟ در اینجا ابزارهای هدف قرار دادن است که پایه و اساس خدمات geomarketing GroundTruth است. انها شامل هدف قرار دادن مخاطبان، هدف قرار دادن مکان و هدف قرار دادن اب و هوا هستند.

هدف قرار دادن مخاطبان

ویژگی هدف قرار دادن مخاطبان GroundTruth به کسب و کارها کمک می کند تا:

  • تبلیغات را به افرادی که از یک مکان، نام تجاری یا دسته بندی در یک چارچوب زمانی خاص بازدید کرده اند، نمایش دهید.
  • ترکیب داده های ملاقات با جمعیت شناسی برای هدف گیری رفتاری ریز دانه.
  • از داده های مربوط به رفتار، خرید و غیره برای ایجاد مخاطبان سفارشی خود استفاده کنید.

هدف قرار دادن مکان

هدف قرار دادن مکان به شما کمک می کند تا بینش بیشتری در مورد نحوه رفتار مشتریان خود در مکان های خاص داشته باشید. این شامل:

  • هدف قرار دادن مکان تلفن همراه در محل، بنابراین شما می دانید که ایا مشتریان بالقوه شما در راه فروشگاه شما، در پارکینگ هستند یا در حال حاضر در داخل ساختمان هستند. بسته به اینکه کدام یک است، می توانید تبلیغات مناسب را هدف قرار دهید.
  • هدف قرار دادن مجاورت، که به شما اجازه می دهد تا یک مکان را به منظور نشان دادن تبلیغات خاص به مشتریان نزدیک نشان دهید.
  • محله ها، که به شما اجازه می دهد از بازدید و داده های جمعیت شناختی برای نشان دادن تبلیغات در مرزهای جغرافیایی استفاده کنید.

هدف قرار دادن اب و هوا

رفتار مشتری با توجه به اب و هوا تغییر می کند. ویژگی های هدف قرار دادن اب و هوا GroundTruth به شما کمک می کند تا از این اطلاعات برای تاثیر بر رفتار مشتری برای بهبود فروش استفاده کنید.

چه نوع تبلیغاتی را می توان در بازاریابی جغرافیایی استفاده کرد؟

همانطور که می بینید، هیچ محدودیتی برای چگونگی اصلاح هدف گیری در هنگام استفاده از خدمات بازاریابی جغرافیایی وجود ندارد. در اینجا برخی از انواع تبلیغات شما می توانید اجرا کنید.

یکی از گزینه های محبوب تبلیغات درون برنامه ای است. این به شما اجازه می دهد تا تبلیغات را به افرادی که به طور فعال از برنامه شما استفاده می کنند، بر اساس رفتاری که قبلا نشان می دهند، هدف قرار دهید. کاربران خدمات بازاریابی جغرافیایی GroundTruth تبلیغات درون برنامه ای را یک راه عالی برای حفظ تبلیغات مرتبط با ان پیدا کرده اند تا بیشتر مشتریان خود اقدام کنند.

سایر اگهی هایی که می توانید استفاده کنید عبارتند از:

شما همچنین می توانید ترکیبی از تمام انواع اگهی برای رسیدن به بخش های مختلف مخاطبان استفاده کنید.

چگونه با Geomarketing شروع کنیم

اگر به فکر شروع بازاریابی جغرافیایی هستید، سه مرحله ضروری وجود دارد که باید دنبال کنید.

اول، یک هدف برای کمپین بازاریابی جغرافیایی خود تعریف کنید. این ضروری است، بنابراین شما می توانید کار کنید که کدام فن اوری ها می خواهید استفاده کنید و کدام تبلیغات مناسب تر هستند. داشتن یک هدف همچنین به شما راهی برای اندازه گیری موفقیت می دهد.

اهداف معمول عبارتند از:

  • گرفتن ترافیک انلاین بیشتر به سایت شما
  • جذب بازدید کنندگان بیشتر به فروشگاه شما
  • ساختمان اگاهی از نام تجاری
  • گرفتن افراد بیشتر برای پذیرش یک پیشنهاد خاص
  • تشویق مردم به اهدا به یک علت

دوم، به زمان بندی فکر کنید. داده های جمعیت شناختی و بازدید می تواند به شما کمک کند تا زمانی که مشتریان هدف شما به احتمال زیاد قادر به دیدن ارتقاء شما هستند، کار کنید.

سوم، مکان را در نظر بگیرید. از رفتار ملاقات برای ایجاد مخاطبان ایده ال خود استفاده کنید.

با استفاده از این سه عامل، می توانید تبلیغات شخصی را بر اساس مکان فعلی و رفتار گذشته ایجاد کنید. این بدان معنی است که شما با موفقیت افراد مناسب را در مکان مناسب و در زمان مناسب هدف قرار می دهید.

در مورد پلت فرم تبلیغاتی خود خدمت GroundTruth و اینکه چگونه می تواند به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی جغرافیایی خود کمک کند، بیشتر بخوانید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2556
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بازاریابی جغرافیایی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.