ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده سبد خرید
0
0

5 اصل پراستفاده در موبایل مارکتینگ

424 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

مگر اینکه تیم شما در دهه گذشته زیر یک سنگ کار کرده باشد، این دانش عمومی است که تجربیات تلفن همراه تقریباً بر تمام نقاط تماس دیجیتالی دیگر تسلط دارند. تحقیقات اخیر گوگل نشان می‌دهد که دو برابر بیشتر از هر جای دیگری، تجربه برند در موبایل اتفاق می‌افتد و تقریباً دو سوم جمعیت جهان با یک دستگاه تلفن همراه متصل هستند.

علیرغم تسلط تلفن همراه در دنیای دیجیتال، بسیاری از بازیگران اصلی هنوز نتوانسته اند “جایگاه شیرین” تلفن همراه خود را پیدا کنند – تا حدی به دلیل تردید بسیاری از رهبران برای تکامل استراتژی های خود فراتر از صرفاً موبایل اول به سمت بلوغ واقعی تلفن همراه.

از آنجایی که امروزه کاربران نسبت به کیفیت تجارب موبایلی که با آنها در تعامل هستند، هوشیارتر از همیشه هستند، این تغییر در طرز فکر برای بقای کسب و کار بسیار مهم است. تجربه‌های تلفن همراه که چیزی کمتر از خارق‌العاده هستند، با کاربرانی که دنیایی از جایگزین‌ها را به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان خود دارند، طنین‌انداز نمی‌شوند.

بازاریابی موبایلی چیست؟

بازاریابی موبایلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال چند کانالی است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و/یا سایر دستگاه‌های تلفن همراه از طریق وب‌سایت‌ها، ایمیل، پیامک و MMS، رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌ها است. در سال های اخیر، مشتریان شروع به معطوف کردن توجه (و دلار) خود به موبایل کرده اند. به همین دلیل، بازاریابان به منظور ایجاد تعامل واقعی همه‌کانال، همین کار را انجام می‌دهند. با پراکندگی تکنولوژی، بازاریابی نیز پراکنده می شود. و برای به دست آوردن و حفظ توجه خریداران بالقوه، محتوا باید استراتژیک و بسیار شخصی باشد.

وقتی نوبت به بازاریابی موبایلی می‌رسد، این بدان معناست که دستگاه‌ها را در نظر داشته باشید و از بازاریابی SMS/MMS و برنامه‌های تلفن همراه استفاده کنید. بازاریابی موبایلی بخش مهمی از پازل در هنگام ایجاد هرگونه برنامه بازاریابی کوتاه مدت یا بلند مدت است. از ایمیل، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، یک کانال بازاریابی تلفن همراه برای دسترسی به هر بخشی از مخاطبان شما که در آن راحت‌تر هستند وجود دارد. برای اینکه بازاریابی تلفن همراه موثر باشد، باید تجربه منسجمی را که مشتریان انتظار دارند، ایجاد کنید – و این می‌تواند چالشی واقعی باشد در حالی که برای به دست آوردن، تعامل و حفظ کاربران در پلتفرم‌های مختلف تلاش می‌کنید. 

بازاریابی موبایلی می‌تواند با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه برای برقراری ارتباط با مشتریان بیشتری در هر نقطه از چرخه عمر مشتری، در افزایش ارزش برند و تقاضا برای محصولات یا خدمات شما شگفت‌انگیز باشد. موبایل نیز به طور پیوسته در حال رشد است. طبق eMarketer، آمار استفاده از موبایل در مقابل دسکتاپ در ایالات متحده در سال 2018 نشان می دهد که مخاطبان فقط تلفن همراه تا سال 2022 به 55.7 میلیون نفر (تقریباً 19٪) افزایش خواهند یافت و Adweek تخمین می زند که 79٪ از کاربران تلفن های هوشمند تلفن خود را روی یا نزدیک دارند. همه آنها به جز دو ساعت در روز. امروزه تعداد دستگاه‌های تلفن همراه در جهان (8.7 میلیارد) بیشتر از مردم (7.1 میلیارد) است که تا حد زیادی به دلیل اشتهای زیاد ما برای فناوری جدید است. تحلیلگران داده های سازمان ملل دریافته اند که در ایالات متحده، 71.5 درصد از شهروندان بالای 13 سال گوشی هوشمند دارند و 66.5 درصد در سراسر جهان گوشی هوشمند دارند (داده های سازمان ملل متحد WorldoMeters اطلاعات GSMA). برای مهار قدرت رو به رشد بازاریابی تلفن همراه، باید بر ایجاد یک تجربه بی‌نظیر که مخاطبان شما انتظار دارند تمرکز کنید.

برای من، آینده بازاریابی موبایلی در اتصال نقاط بین رسانه‌های آنلاین و آفلاین نهفته است. موبایل زمانی که در کنار رسانه‌های دیگر سنتی‌تر استفاده می‌شود، ابزار قدرتمندی است و باید به عنوان چسبی که همه چیز را به هم پیوند می‌دهد نگاه کرد.»

– مایک رینولدز، مدیر ارشد تلفن همراه، دفتر تبلیغات بین المللی

مشکلات رایجی که بازاریابی موبایلی می تواند حل کند

بازاریابی موبایلی از این نظر منحصر به فرد است که در زمان واقعی به افراد در همان جایی که هستند دسترسی پیدا می کند. علاوه بر این، فروش بیشتر و بیشتری از تلفن همراه آغاز می شود، بنابراین بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است.

  • مشکل: من مطمئن نیستم که آیا مخاطبان من مخاطبان موبایل هستند یا خیر. کاربران تلفن همراه امروزی بین سنین 7 تا 90 سال (OneAudience) هستند. به عبارت دیگر، تقریباً همه در برخی ظرفیت ها کاربر تلفن همراه هستند. ترفند این است که بدانیم آنها چگونه و چه زمانی از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند. برای توسعه شخصیت های خریدار وقت بگذارید و می توانید در هر جایی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
  • مشکل: وب سایت و محتوای من واکنش گرا نیست. یکی از اولین گام‌ها برای ایجاد یک برنامه بازاریابی تلفن همراه، اطمینان از طراحی ریسپانسیو در وب‌سایت، ایمیل‌ها و صفحات فرود است. با اجرای طراحی واکنشگرا، تجربه ای یکپارچه و آسان را تضمین می کنید که کاربران را جذب و حفظ می کند.
  • مشکل: من ترافیک تلفن همراه خوبی دارم، اما تبدیل خوبی نمی بینم. روش‌های مختلفی برای تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی تاکتیک‌های بازاریابی تلفن همراه شما وجود دارد، از جمله بهبود طراحی سایت واکنش‌گرا و صفحه فرود و شخصی‌سازی محتوا برای موبایل. برای کسب و کارها ضروری است که استراتژی بازاریابی خود را با افزایش نرخ تبدیل تلفن همراه ثابت کنند. 
  • مشکل: من نمی دانم چگونه یک استراتژی موبایل را در برنامه بازاریابی خود ادغام کنم. کلید تعریف هر استراتژی موثر این است که ابتدا تصمیم بگیرید که موفقیت چگونه به نظر می رسد. سهامداران کلیدی را گرد هم بیاورید تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود را ترسیم کنید، تعیین کنید که تلاش‌های فعلی چگونه انجام می‌شوند (در صورت وجود)، و شناسایی جایی که می‌توانید پیشرفت کنید.

درباره نحوه بهترین راه‌اندازی و حل معیارهای بازاریابی تلفن همراه با کاربرگ ما، «اهداف بازاریابی تلفن همراه خود را تعیین کنید» بیشتر بیاموزید.

اکنون بارگیری کن

اجزای بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی بسیار فراتر از پیام‌های متنی و اپلیکیشن‌های موبایل است. برای داشتن یک تجربه بازاریابی منسجم، باید طراحی واکنشگرا را در کل در نظر بگیرید.

  • وب سایت های سازگار با موبایل محتوای سازگار با موبایل بدون پیمایش یا زوم کنار هم روی صفحه قرار می‌گیرد، به سرعت بارگیری می‌شود و عاری از خطاهای خاص موبایل است. مهمترین دلیل برای حفظ یک سایت سازگار با موبایل، ایجاد یک تجربه کاربری سازگار و جذاب (UX) است. تلفن همراه UX تأثیر چشمگیری در هر مرحله از چرخه خرید دارد. 
  • پیام های SMS و MMS بازاریابی مناسب برای موبایل. پیام کوتاه (خدمات پیام کوتاه) و MMS (خدمات پیام چندرسانه ای) دو روش مستقیمی هستند که می توانید برای ارسال محتوا به مشتریان از آنها استفاده کنید، اما استفاده عاقلانه از این کانال ها مهم است. از بهترین تکنیک‌ها برای رساندن سریع پیام‌های خود به مشتری خود آگاهی کسب کنید و قوانین اساسی را برای یک کمپین مؤثر، چه تبلیغات، ویدیو، هشدار محصول یا یادآوری، دنبال کنید. 
  • صفحات تبلیغاتی و فرود مناسب برای موبایل. پنجاه و هفت درصد از ایمیل‌ها بر روی پلتفرم‌های تلفن همراه باز می‌شوند و 69 درصد از کاربران تلفن همراه ایمیل‌هایی را که برای تلفن همراه بهینه نشده‌اند حذف می‌کنند (Litmus). به همین دلیل، ضروری است که ایمیل‌های شما از طراحی واکنش‌گرا استفاده کنند – استراتژی که به طور خودکار محتوای صفحه وب را برای مشاهده بهینه در هر دستگاهی قالب‌بندی می‌کند. و صفحات فرود را فراموش نکنید. اگر ایمیل شما سازگار با موبایل باشد، اما کلیک به صفحه فرودی می رود که برای موبایل بهینه نشده است، آن بازدیدکننده احتمالا ناامید شده و کلیک می کند.
  • برنامه های سازگار با موبایل با استراتژی و نقشه راه مناسب، اپلیکیشن های موبایل می توانند فرصتی برای ایجاد تعامل عمیق با مشتریان شما فراهم کنند. انواع مختلف برنامه‌ها – بهره‌وری، تجارت، تعامل حفظ شده و استفاده مختلط – و اینکه آیا یک برنامه تلفن همراه حرکت مناسبی برای حمایت از اهداف کسب‌وکار، تعامل یا تبدیل شما است یا خیر، کاوش کنید. 
  • موبایل پسند MarTech. بیست درصد از برنامه های تلفن همراه فقط یک بار استفاده می شوند. با توجه به اینکه اکثر مصرف کنندگان 50 تا 100 برنامه در تلفن های خود دارند، چگونه می توانید مطمئن شوید که برنامه تلفن همراه شرکت شما از رقبا متمایز است؟ توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل با چالش‌های بازاریابی منحصربه‌فردی مواجه هستند، از جمله نیاز به دانلود مداوم برنامه، نصب، و بهبود قابلیت استفاده. شرکت‌هایی با برنامه‌های تلفن همراه که از اتوماسیون بازاریابی استفاده کرده‌اند، بهتر می‌توانند دانلود اپلیکیشن، حفظ کاربر، تعامل و کسب درآمد را افزایش دهند.

درباره نحوه به حداکثر رساندن بازاریابی تلفن همراه به عنوان بخشی از استراتژی بین کانالی خود در راهنمای قطعی بازاریابی موبایلی ما بیشتر بیاموزید.

اکنون بارگیری کن

بازگشت سرمایه (ROI) یک برنامه موفق بازاریابی تلفن همراه

از آنجایی که خریداران بیشتر و بیشتر از موبایل برای تحقیق در مورد خریدهای آتی استفاده می کنند، یک استراتژی بازاریابی تلفن همراه مناسب می تواند منجر به افزایش مستقیم درآمد شود.

  • بازاریابی موبایلی به خریدارانی می رسد که در حال تحقیق در مورد محصولات هستند. بیشتر و بیشتر، کاربران تلفن همراه در حال خرید هستند. تحقیقات گوگل نشان می دهد که جستجوهای مقایسه ای با استفاده از “بهترین” در دو سال گذشته 80٪ افزایش یافته است. 
  • بازاریابی موبایلی در حال رشد است. گوگل دریافته است که حدود 50 درصد از پرس و جوهای B2B امروزه در گوشی های هوشمند انجام می شود. گروه مشاوره بوستون (BCG) انتظار دارد این رقم تا سال 2020 به 70 درصد افزایش یابد. 
  • بازاریابی موبایلی بخشی از بیشتر فروش است. بیش از 60 درصد از خریداران B2B گزارش می دهند که موبایل نقش مهمی در خرید اخیر داشته است (BCG، 2017) 

 

در کتاب الکترونیکی ما، «بهترین روش‌ها برای بازاریابی تلفن همراه: نحوه جذب، جذب و حفظ کاربران»، درباره نحوه کمک بازاریابی تلفن همراه به نتیجه بیشتر بیاموزید.

اکنون بارگیری کن

برنامه ریزی، پیاده سازی و بهینه سازی برنامه بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی هم یک استراتژی کوتاه مدت و هم یک استراتژی بلند مدت است و برای ایجاد یک برنامه موفق، مراحل خاصی وجود دارد که باید دنبال کنید.

 

  • مرحله 1: پرسونای خریدار موبایل ایجاد کنید. درک مخاطبان خود اولین گام برای هر استراتژی بازاریابی است و شخصیت های خریدار ابزار ارزشمندی برای کمک به این درک هستند. پرسونای خریدار بازنمایی های خیالی انواع مختلف مشتریان شما هستند. نمایه‌ای ایجاد کنید که پیشینه، شرح شغل، منابع اصلی اطلاعات، اهداف، چالش‌ها، نوع ترجیحی محتوا، اعتراض‌ها و/یا نقش هر یک در فرآیند خرید را توصیف کند. زمانی که تصویر واضحی از مخاطبان هدف خود داشته باشید، تعیین کانال و صدای پیام های بازاریابی آسان تر است. عادات تلفن همراه را رعایت کنید، از تست A/B استفاده کنید، و شخصیت های خریدار مفیدی برای موبایل ایجاد خواهید کرد.
  • مرحله 2: تعیین اهداف قبل از اینکه استراتژی بازاریابی موبایلی را راه اندازی کنید، باید اهداف خود را مشخص کرده و یک برنامه ایجاد کنید. راهنمای ما به شما کمک می کند تا چرخه زندگی مشتری را درک کنید و شخصیت ها را توسعه دهید، تقویم بازاریابی و جعبه ابزار اتوماسیون بازاریابی خود را بسازید، و اهداف بازاریابی تلفن همراه و شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) خود را در همه کانال ها تعریف کنید. اهداف اصلی، مخاطبان کلیدی و نحوه ایجاد تعامل بین کانالی را تعیین کنید تا بتوانید نحوه گنجاندن کانال هایی که در حال حاضر استفاده می کنید را در استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود تجزیه و تحلیل کنید. 
  • مرحله 3: KPI ها را ایجاد کنید. درست مانند سایر تلاش‌های بازاریابی شما، بازاریابی موبایلی نیز نیاز به آزمایش و بهینه‌سازی دارد. تعیین کنید کدام KPIهای واقعی و قابل اندازه گیری موفقیت کمپین تلفن همراه شما را مشخص می کند. 
    • نامزدی. برای مشتریان بالقوه ای که به دنبال اطلاعاتی در مورد صنعت یا محصول شما هستند، محتوای مناسب برای موبایل ارائه دهید. برای بهبود سئوی موبایل، مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل ریسپانسیو است.  
    • تحصیل. اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های پرطرفدار با تلفن همراه همراه با فراخوان‌های اقدام واضح هستند. دکمه‌ها در ایمیل‌ها باید نزدیک بالای پیام باشند و به اندازه‌ای بزرگ باشند که به راحتی روی آن ضربه بزنید تا کلیک‌ها تسهیل شود. سپس پر کردن فرم را در صفحه فرود بهینه شده برای تلفن همراه خود تا حد امکان برای شخصی آسان کنید.  
    • خدمات مشتری. در یک بازار متصل و اجتماعی، خدمات به مشتری یک فرصت بازاریابی است. به مشتریان خود اجازه دهید به راحتی از طریق هر پلتفرمی که می خواهند، از جمله دکمه های ساده کلیک برای تماس برای کاربران گوشی های هوشمند، به شما دسترسی پیدا کنند.
  • مرحله 4. معیارهای تلفن همراه را نظارت کنید. Google Analytics می تواند به نظارت بر استفاده از تلفن همراه از سایت شما کمک کند. داده‌های رفتار تلفن همراه نشان می‌دهد که محتوای تلفن همراه شما چقدر مخاطبان را درگیر می‌کند و داده‌های تبدیل نشان می‌دهد که آیا برخی از صفحات فرود کلیدی شما هنوز باید برای مرور تلفن همراه بهینه شوند یا خیر. ابزارهای داشبورد می توانند کمیت و کیفیت ترافیک، معیارهای مشاهده صفحه، نرخ پرش و موارد دیگر را به شما نشان دهند. 

استراتژی موبایل شما چگونه جمع می شود؟ آیا در مسیر رسیدن به بلوغ واقعی موبایل هستید، یا با یک استراتژی موبایلی که علامت را از دست می دهد، چرخ های خود را می چرخانید؟ همانطور که آینده تلفن همراه شرکت خود را در سال 2019 تصور می کنید، در نظر بگیرید که چگونه پنج اصل اصلی بلوغ تلفن همراه در استراتژی شما نقش دارند.

اصل شماره 1: تجربه کاربر با بهترین شیوه های موبایل شروع و به پایان می رسد.

دورانی که “موبایل فرندلی” مترادف با “پاسخگو” بود، در مورد استراتژی طراحی گذشته است. داشتن یک تجربه دیجیتالی که صرفاً در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد کافی نیست . همه چیز از طراحی تعامل، صدا، و تجربه لمسی نقش مهمی در چگونگی و چرایی ترجیح (و پیش فرض) کاربران تجارب تلفن همراه بر هر چیز دیگری دارد.

اینجاست که دستورالعمل‌های برند اپل و اندروید کلیدی هستند. زمانی که نوبت به برنامه‌هایی که به طور منظم استفاده می‌کنند، کاربران انتظار سطح معینی از عملکرد را دارند، و این انتظارات به شدت با استانداردهای تعیین‌شده توسط سیستم‌عامل موبایلی که استفاده می‌کنند، مشخص می‌شوند. برنامه‌ای که از این استانداردهای اصلی فاصله می‌گیرد، در نهایت با سایر تجربیات تلفن همراه کاربر هماهنگ نیست و باعث ایجاد اصطکاک می‌شود که احتمالاً باعث می‌شود کاربران با هر تجربه‌ای ارتباط برقرار کنند.

این بدان معنا نیست که برنامه ها هرگز نباید از رویکردهای جدید برای مشکلات کاربر استفاده کنند – فقط انتخاب های طراحی که خیلی خارج از وضعیت موجود تلفن همراه است باید به دقت مورد بررسی و تایید قرار گیرند.

اصل شماره 2: برای برنامه‌ها، زبان‌های توسعه بومی حاکم هستند.

در روزهای اولیه استراتژی اول موبایل، برندها اغلب می‌توانستند از تجربیات ترکیبی که شکاف تجربه کاربر بین موبایل و دسکتاپ را پر می‌کرد، کنار بیایند. این اغلب به معنای زبان‌های توسعه‌ای بود که به‌طور خاص برای یک پلتفرم موبایل خاص طراحی نشده‌اند – زبان‌هایی که در بیشتر موارد، کار را انجام دادند. از آنجایی که خود کاربران هنوز در حال انتقال از دسکتاپ به موبایل بودند، این رویکرد منطقی بود.

همانطور که موبایل به سرعت از نظر محبوبیت از دسکتاپ پیشی گرفته است، انتظارات کاربران نیز افزایش یافته است. امروزه تجربیات ترکیبی در مقایسه با اپلیکیشن‌های بومی نامرتب و قدیمی هستند و کاربران به سرعت متوجه آن می‌شوند. برندهایی که زمان و انرژی خود را صرف ایجاد تجربیات بومی موبایل با استفاده از Objective-C یا Swift برای iOS و Java یا Kotlin برای اندروید نمی کنند، در مقایسه با رقابت بومی خود، به طور خودکار احساس ناامیدکننده ای می کنند.

اصل شماره 3: برنامه ها فقط به اندازه مشکلاتی هستند که حل می کنند.

تقریباً همه برنامه‌های تلفن همراه مارک دار به همین دلیل وجود دارند: برای کمک به کاربران برای انجام سریع‌تر و آسان‌تر وظایف. برنامه‌هایی که از پذیرش و مشارکت قابل توجه کاربر لذت می‌برند، آن‌هایی هستند که ناامیدی را از یک فرآیند زمان‌بر یا گیج‌کننده، مانند برنامه‌ریزی قرار ملاقات با پزشک بدون برداشتن تلفن یا انتقال پول از یک حساب بانکی به حساب دیگر، از بین می‌برند.

اما در Goldrush بلوغ موبایل، بسیاری از برندها سبد خرید را به خوبی جلوتر از اسب قرار می‌دهند و برنامه‌هایی ایجاد می‌کنند که نتوانستند مشکل واقعی کاربر را حل کنند – یا سعی کردند همه آنها را در یک لحظه حل کنند. اما مشتریان مدرن فقط به یک برنامه دیگر نیاز ندارند، و نیازی ندارند که کل وب‌سایت‌ها در محصولات تلفن همراه بیش از حد پیچیده و گیج‌کننده قرار بگیرند. آنها به تجربیات دیجیتالی نیاز دارند که به آنها در حل مشکلات با دقت لیزر کمک کند.

بلوغ موبایلی به معنای طراحی اپلیکیشن هایی است که عملکرد را مقدم بر شکل و نیازهای کاربر را مقدم بر اهداف تجاری قرار می دهند.

اصل چهارم: یک سایز برای همه مناسب نیست.

هرچه برند بزرگ‌تر باشد، مخاطبان گسترده‌تر می‌شوند – و نیازهای آن مخاطب پیچیده‌تر و متنوع‌تر می‌شود. بازاریابان مدت‌هاست که این را درک کرده‌اند و به طور منظم استراتژی‌های بخش‌بندی و هدف‌گیری را برای زیرمجموعه‌های مختلف یک مخاطب ایجاد می‌کنند.

با این حال، حتی زمانی که تلاش‌های بازاریابی به سمت شخصی‌سازی بیشتر پیش می‌رود، برنامه‌ها اغلب با استفاده از رویکرد «یک اندازه متناسب با همه» در تلاشی نادرست برای افزایش بازگشت سرمایه ایجاد می‌شوند. البته، کاربرانی که به طور فزاینده ای به بازاریابی دقیق و هدفمند عادت می کنند، از تجربیات تلفن همراه خود انتظار یکسانی از شخصی سازی را دارند. در تلاش برای جذب همه افراد، بسیاری از برنامه های بیش از حد پیچیده در نهایت برای هیچ کس جذاب نیستند.

هنگام ایجاد برنامه‌های تلفن همراه، تیم‌های توسعه باید دقیقاً از تیم‌های بازاریابی خود پیروی کنند که تلاش زیادی برای درک نیازها و خواسته‌های منحصربه‌فرد بخش‌های مشتریان انجام داده‌اند. با هدف قرار دادن مشکلات خاص کاربر – حتی اگر این مشکلات فقط بر بخشی از مخاطبان شما تأثیر بگذارد – برنامه‌ها احتمالاً با کاربران طنین‌انداز می‌شوند و به بازگشت سرمایه قابل توجهی دست می‌یابند. با گذشت زمان، این اغلب منجر به مجموعه‌ای از برنامه‌های تلفن همراه می‌شود که نه تنها به یک نیاز، بلکه بسیاری از مخاطبان با موفقیت یکسان پاسخ می‌دهند.

اصل پنجم: فقط برنامه هایی با چرخه حیات توسعه قوی زنده می مانند.

کیفیت زمان می برد، به خصوص وقتی صحبت از برنامه ها می شود. با نزدیک به 1.5 میلیون برنامه هر کدام در Google Play و فروشگاه برنامه اپل، به سادگی هیچ جایی برای راه اندازی یک برنامه subpar وجود ندارد بدون اینکه به سرعت نامربوط شود.

یک چرخه حیات توسعه قوی که نمونه سازی، آزمایش خودکار و استقرار مداوم را در بالاترین سطح قرار می دهد، تنها استراتژی است که احتمالاً منجر به یک برنامه با کیفیت بالا می شود که کاربران به تعداد زیادی آن را اتخاذ می کنند. چرخه عمر توسعه قوی همچنین تغییرات، به‌روزرسانی‌ها و تنظیماتی را که پس از راه‌اندازی اولین نسخه برنامه انجام می‌شود، به حساب می‌آورد – و از تجزیه و تحلیل داخلی برای استفاده و نظارت بر خرابی برای هدایت توسعه بیشتر استفاده می‌کند. بدون آن، حتی یک برنامه عالی خارج از دروازه نیز محکوم است که در نهایت با گذشت زمان از بین برود.

گفته می شود، این فقط برنامه ها نیستند که چرخه عمر توسعه قوی را می طلبند. تقریباً تمام تجربیات تلفن همراه از این نوع وضوح بهره می برند. در پایان، چرخه عمر توسعه کمتر مربوط به راه‌اندازی یک برنامه عالی است و بیشتر به حصول اطمینان از شنیدن بازخورد کاربران و دریافت دقیقاً آنچه می‌خواهند و نیاز دارند است.  

توسعه اپلیکیشن هایی که در آزمون زمان مقاومت کنند

روزهایی که صرف داشتن هرگونه استراتژی موبایل برای رقابتی ماندن کافی بود، مدت ها گذشته است. امروزه مصرف کنندگان در جستجوی برندهایی هستند که برای تجربه آنها در تمام مراحل سفر خود ارزش قائل هستند .

بلوغ موبایل برای هر کسب و کاری متفاوت به نظر می رسد، اما اصول خاصی باید در هسته هر استراتژی موفق باشد. تنها در این صورت است که می‌توانید تجربیات موبایلی واقعاً معنی‌داری ایجاد کنید که نه تنها با رقبا همگام باشند، بلکه شما را بسیار جلوتر از آنها قرار دهند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=369
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
راهنما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • در صورت خرابی و عدم کارکرد لینک های دانلود، از بخش «گزارش خرابی لینک ها» ، می توانید عنوان این صفحه به همراه پارت هایی که در لینک ها دچار مشکل هستند را به مدیریت سایت گزارش نمایید تا بررسی و برطرف شوند.
  • فایل های دانلودی قرار داده شده تنها متعلق به این وبسایت است و نشر آنها در دیگر وبسایت ها به منظور دانلود پیگرد قانونی دارد.
  • در صورتی که با IP ایران در حال مشاهده وبسایت ما می باشید، حجم مصرفی دانلود فایل ها توسط شما نیم بها محسوب می شود.
  • در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با دانلود فایل های این مطلب، می توانید آن را در بخش دیدگاه ها سوال نمایید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

پسورد: www.AlmasTheme.com

نظرات

3 نظر در مورد 5 اصل پراستفاده در موبایل مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.