ایده های فروش بیشتر در زمان رکود
ایده های فروش بیشتر در زمان رکود آیا می خواهید با بازاریابی دیجیتال فروش خود را افزایش دهید؟ خوب، اگر استراتژی های مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و از ایده های بازاریابی برای افزایش فروش آگاه باشید، این امکان پذیر است. انتخاب استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ مناسب میتواند تعامل را بهبود بخشد، مخاطبان هدف شما را جذب کند، تبدیلهای بیشتری را به همراه داشته باشد و منجر به فروش شود.
تبدیل شدن به یک برند تاثیرگذار و محبوب در بین مخاطبان هدف چیزی است که همه ما می خواهیم. اما گفتنش راحت تر از انجام دادن است. شما باید به پیشرفت خود از نظر نتیجه و درآمد فکر کنید.
در زمان کنونی، بهبود فروش با دیجیتال مارکتینگ قطعا بهترین گزینه است. شاید مشتریان ایده آل شما در حال حاضر در رسانه های دیجیتال حضور داشته باشند. چرا از این فرصت برای ارتباط با آنها در جایی که فعال هستند استفاده نمی کنید؟ شما همچنین باید روی ایده های فروش نوآورانه کار کنید که به دستیابی به مشتریان مطابق با هدف آنها کمک می کند.
دادههای اخیر نشان میدهد که اقتصاد جهانی به دلیل همهگیری مداوم COVID-19 بحران بزرگی را نشان میدهد. این خبر می تواند نگرانی بزرگی برای فروشندگانی باشد که در تلاش برای رسیدن به سهمیه ها و جذب سرنخ های جدید هستند. در چنین بحران اقتصادی، مشتریان به اندازه شرایط عادی آزادانه خرید نمی کنند. در نتیجه، تیم های فروش برای افزایش تعداد فروش خود با چالش هایی مواجه می شوند.
این مقاله به برخی از راه های منحصر به فرد افزایش فروش در یک اقتصاد در حال مبارزه می پردازد، به ویژه زمانی که مردم سعی می کنند بیشتر از هزینه های خود پس انداز کنند.
اهمیت بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما
گروهی از مصرف کنندگان احتمالی که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید بسیار بزرگتر از گروهی از افرادی است که شاید بتوانید به صورت محلی جذب کنید. اینجاست که دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما در افزایش حجم فروش کمک کند. این به شما امکان می دهد از طریق استراتژی هایی که هم مقرون به صرفه و هم قابل اندازه گیری هستند و فروش کسب و کار را بهبود می بخشند، به مخاطبان بیشتری برسید.
برخی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:
شما می توانید با مشتریان بالقوه خود تعامل داشته باشید و دقیقاً بفهمید که آنها به دنبال چه چیزی هستند.
می توانید به یک بازار جهانی برسید.
شما می توانید با بودجه کمتری نسبت به تکنیک های تبلیغاتی معمولی در پول خود صرفه جویی کنید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
شما می توانید مخاطبان خود را بهتر درک کنید و به آنها اجازه دهید شخصاً شما را بشناسند و وفاداری به برند ایجاد کنید.
میتوانید پاسخهای تلاشهای بازاریابی خود را در زمان واقعی پیگیری کنید.
نکات
استفاده از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش زمانی که مشتریان هزینه کمتری می کنند
به عنوان یک SMB، شما در حال حاضر منابع محدودی دارید. به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال می تواند کانال بازاریابی بهتر و مقرون به صرفه تری باشد که نتایج برجسته ای را ارائه می دهد.
استراتژی های افزایش فروش به مرور زمان در حال تغییر است. تحقیقات نشان می دهد که تقریباً 40 درصد از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که با استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات خود پس انداز قابل توجهی به دست می آورند.
بر اساس نظرسنجی دیگری، 28 درصد از صاحبان مشاغل قصد دارند تخصیص بودجه تبلیغات را از کانال های رسانه ای معمولی تغییر دهند و آنها را در ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنند. بهعلاوه، بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر کانالهای بازاریابی، ارزش هزینه به ازای هر سرنخ (CPL) بهتری دارد.
راه های منحصر به فرد برای افزایش فروش چیست؟
به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما می خواهید تا جایی که ممکن است درآمد کسب کنید. پس از همه، شما می توانید از یک سود سالم برای استخدام کارگران بیشتر، رشد عملیات خود یا بازپرداخت به جامعه استفاده کنید. اما اغلب برای پول درآوردن پول لازم است.
در اینجا 20 روش منحصر به فرد برتر برای افزایش فروش حتی زمانی که مشتریان تمایلی به خرج کردن پول خود ندارند آورده شده است:
1. بر ارزشی که پیشنهاد می کنید تمرکز کنید
روی ارزشی که ارائه می کنید تمرکز کنید و آن را با نیازهای مشتری مطابقت دهید. مشتریان فقط زمانی قیمت ها را زیر سوال می برند که ارزش را درک نکنند. با ارائه ارزش بیشتر فراتر از انتظارات مشتری بالقوه، خود را به عنوان یک انتخاب واضح قرار می دهید.
همیشه به یاد داشته باشید که بهترین کسب و کارها آنهایی هستند که ارزشی را که به مشتریان خود وعده داده اند به گونه ای فراتر از انتظارات آنها ارائه می دهند. مشتریان دوست دارند از مزایای خرید خود به سرعت، قابل اعتماد و به طور مداوم بهره مند شوند. بنابراین مطمئن شوید که ارزشی را که محصول یا خدمات شما می تواند به مشتریان ارائه دهد، به وضوح بیان می کنید.
2. نقاط درد موجود را درک کنید
مشتریان به خرج کردن پول برای چیزهایی که نیاز دارند، ادامه می دهند، حتی زمانی که در مجموع کمتر هزینه می کنند. تیمهای فروش میتوانند در این شرایط اقتصادی چالش برانگیز با تمرکز بر شناخت نقاط درد فعلی مشتریان، فروش خود را افزایش دهند. با تسکین این نقاط درد از طریق محصول یا خدمات خود، می توانید به شکوفایی و رشد خود ادامه دهید.
هنگامی که نکات دردناک مشتریان خود را به طور کامل درک کردید، می توانید شرکت یا محصول خود را به عنوان راه حلی برای مشکلات آنها بهتر قرار دهید. به علاوه، به شما کمک میکند بدانید چه چیزی برای راضی نگه داشتن آنها لازم است.
برای مثال، اگر نقاط درد مشتریان احتمالی شما عمدتاً مالی است، میتوانید ویژگیهای محصول خود را در چارچوب یک طرح اشتراک ماهانه پایینتر برجسته کنید یا افزایش بازگشت سرمایه (ROI) را مشخص کنید که مشتریان خوشحال پس از تبدیل شدن به یک مشتری طولانی مدت تجربه میکنند. مشتری مدت
3. محصولی را که می فروشید تحویل دهید
یک رویکرد موثر برای افزایش فروش زمانی که مشتریان هزینه کمتری می کنند، ارائه محصول دقیقی است که شما تبلیغ می کنید. ارائه یک پیشنهاد خوب آسان است، اما باید به دنبال ارائه بازگشت سرمایه ملموس نیز باشید، زیرا این بازده زمانی حیاتی است که کسبوکارها هزینه کمتری میکنند. به هر حال، همه می خواهند نتایج را ببینند، و نتایج زمانی بهترین هستند که بتوانید به آنها اعتماد کنید.
4. نقاط عطف فروش را در نظر بگیرید
با شرایط اقتصادی موجود ما، برای هر فرصتی دو نقطه عطف فروش وجود خواهد داشت. نقطه عطف اولیه ایجاد بهترین محصول یا خدمات برای برآورده کردن نیازهای مشتری بالقوه شما است. مورد دوم حول جنبه مالی است که با موقعیت اقتصادی برند شما سروکار دارد. شما باید یک مورد تجاری محکم و پیشنهاد ارزشی بسازید که در مبارزه برای سرمایه با تصمیم گیرندگان مالی شرکت شما پیروز شود.
5. طیف گسترده ای از خدمات را ارائه دهید
بازخورد یک دارایی قابل توجه در هر خط از کار فروش است، به خصوص اگر بتوانید تشخیص دهید که محصول یا خدمات شما در مقایسه با سایرین در کجا کمبود دارد. با ارائه طیف گسترده ای از خدمات به مشتریان خود، اهمیت بیشتری برای شرکت آنها خواهید داشت. این نسبت فروش بالاتر و یک رابطه قویتر را ایجاد میکند – که هر دو برای راهاندازی کسبوکار سودمند دوجانبه حیاتی هستند.
6. برنامه بازاریابی آنلاین خود را بهبود بخشید
اگر می خواهید بدون صرف هزینه اضافی فروش بیشتری داشته باشید، باید ترافیک ارگانیک هدفمند را به سایت یا صفحه فرود خود هدایت کنید. شما باید به فکر ایجاد محتوای همیشه سبز به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود باشید به جای اینکه فقط به تبلیغات پولی وابسته باشید.
محتوای همیشه سبز در کاهش هزینه های بازاریابی کاملاً مؤثر است زیرا می توانید بدون تولید بیشتر از آن به روش های مختلفی از آن استفاده مجدد کنید. علاوه بر این، باید کلمات یا عبارات کلیدی مرتبط با آنچه را که میخواهید تبلیغ کنید، هدف قرار دهید. این استراتژیها میتوانند به کاهش هزینهها و افزایش فروش کمک کنند و مزایایی دوچندان به برند شما ارائه دهند.
پایین گزارش حسابرسی ppc
7. زمان کمتری را صرف سرنخ هایی کنید که به فروش تبدیل نمی شوند
بسیاری از برندها چالش یافتن سرنخ هایی را تجربه می کنند که واجد شرایط نیستند. سرنخهای واجد شرایط فروش آنهایی هستند که معیارهای خاصی را برآورده میکنند، که باعث میشود احتمال خرید امروز یا در آینده بیشتر شود.
با واجد شرایط بودن یک سرنخ از قبل، یک کسب و کار می تواند زمان کمتری را صرف ارتباط با کاربرانی کند که در خرید جدی نیستند. در نتیجه می توانید زمان بیشتری را صرف ارتباط با کسانی کنید که می خواهند از شما خرید کنند.
با این مرحله ساده، ممکن است هزینههای بازاریابی کلی خود را کاهش دهید، زیرا مجبور نخواهید بود که نمایندگان فروش یا سایر کارگران را برای مدت زمانی که با آن دسته از سرنخهایی که در نهایت نمیتوانند یا نمیتوانند تبدیل کنند، بازپرداخت کنید. پس از بستن قرارداد با یکی از سرنخهای خود، میتوانید از طریق رابطهای که به تازگی ایجاد کردهاید، آن را به معاملات بزرگتر با کسبوکارهای مرتبط تبدیل کنید.
8. مشارکت فعالانه با مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه
زمانی که مصرف کنندگان رفتار محدودی از خود نشان می دهند، فروشندگان باید استراتژیک تر باشند تا فروش را ثابت نگه دارند، چه رسد به افزایش فروش. یک ایده خارج از جعبه برای بهبود فروش در زمانی که مشتریان هزینه کمتری می کنند، مشارکت فعال تر آنها و پاسخگویی مستقیم به نیازها و خواسته های آنهاست. این ممکن است شامل کاهش قیمت، ارائه تبلیغات ویژه یا حتی تغییر ترکیب محصول شما باشد.
9. ایجاد اعتماد و هماهنگی با مشتریان
هنگامی که به جای فروش اقلام شروع به حل مشکلات برای مشتریان خود می کنید، می توانید تأثیری بر چشم انداز فروش کوتاه مدت و بلند مدت مشاهده کنید.
بازاریابان باید ارزش های خود را با مشتریان هماهنگ کنند تا اعتماد آنها را جلب کنند و آنها را برای خرید متقاعد کنند.
10. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
شخصیت خریدار نه تنها شامل مشخصات جمعیتی مانند سن، جنسیت و سطح تحصیلات می شود، بلکه مواردی نیز دارد که می توانید از آنها برای ارتباط در سطح معناداری استفاده کنید. مثلا
منافع
چالش ها
اهداف
وابستگی
نقش کار
موقعیت مکانی (شهر، محله و …)
از اطلاعاتی که در مورد مصرف کنندگان واقعی خود دارید برای ایجاد این شخصیت ها استفاده کنید. اگر این اطلاعات را ندارید، نظرسنجی را برای بهترین مشتریان تکراری خود ارسال کنید. با تیم فروش و نمایندگان خدمات مشتری خود صحبت کنید. آنها بینش قابل توجهی ارائه خواهند داد.
11. در حمایت از اهداف مشتری انعطاف پذیر باشید
اگر فروشندگان بر اهداف متغیر مشتریان خود تمرکز کنند و در مورد نحوه کمک به مشتریان برای دستیابی به آن اهداف انعطاف پذیر باقی بمانند، پیشرفت خواهند کرد.
این رویکرد شامل ارائه سازمان خود به عنوان یک رهبر فکری صنعت در اینجا برای حمایت از نیازهای مشتری است. با این استراتژی مشتری محور، شرکت شما می تواند سرنخ ها و فرصت های جدید بیشتری را تامین کند.
12. تخفیف ها مشتریان را خوشحال تر می کند
عمل ارائه تخفیف میتواند مشتریان شما را خوشحالتر و ملزم به خرید اقلام شما کند و تجربه کلی مشتری را افزایش دهد. مشتریان شادتر، مشتریان خرج کننده هستند.
وقتی افراد داخل فروشگاه یا کسب و کار شما خوشحال و آرام باشند، مطمئناً محصولات شما را جذاب میبینند. آنها مجبورند تا زمانی که چیزی را که دوست دارند پیدا کنند و برای یک خوراکی که هزینه کمی بیشتر دارد، بمانند.
آنها همچنین ملزم به پاسخ مثبت به برند شما هستند. زمانی تخفیف را جبران خواهید کرد که مشتریان بهجای هدر دادن پول خود در خرید با هزینه کامل، فکر میکنند که اکنون پسانداز میکنند، بیوقفه خرج میکنند.
13. برنامه های وفاداری قیمت پایه را ارائه دهید
هیچ محدودیتی برای راههای نوآورانه برای دستیابی به مشتریان و افزایش فروش وجود ندارد، یکی از رایجترین تکنیکهای تبلیغاتی با تخفیف، گزینه «یکی بخر، یکی را بگیر» است، که در آن مشتریان یا در خرید بعدی امتیاز دریافت میکنند یا آن را بدون هزینه دریافت میکنند. این امر وفاداری مشتری را افزایش می دهد و مشتریان شما را از بازدید رقبای شما برای برآوردن نیازهای آنها باز می دارد.
در طول این مدت، مشتریان شما به علاوه این فرصت را دارند که برای برند شما ارزش قائل شوند و به آن وفادارتر شوند. اگر آماده نیستید اقلام یا خدمات خود را بسته بندی کنید، اما همچنان نیاز به تقویت وفاداری دارید، هر زمان که مشتریان شما دوباره به فروشگاه مراجعه کردند، تخفیف ارائه دهید. کاربران شما از زمانی که متوجه می شوند تخفیف هایی در انتظارشان است، برند شما را به خاطر خواهند آورد.
14. ارائه صورتحساب تاخیری
یکی از موثرترین روشها برای افزایش فروش در شرایط موجود، ارائه صورتحساب تاخیری یک تا سه ماهه است. این تعهد را دریافت می کند و معامله نهایی می شود در حالی که به مصرف کنندگان زمان می دهد تا مسائل پولی خود را حل کنند. همراه با آن، محصول یا خدمات شما باید به نحوی به کاهش هزینه های سربار یا ارائه ROI قابل توجهی کمک کند.
15. به دنبال ارجاع از مصرف کنندگان موجود باشید
اگر مشتری از خدماتی که از سازمان شما دریافت کرده راضی است، از او بخواهید که این خبر را منتشر کند. ارائه گواهی برای مشتری هزینه ای ندارد و فقط زمان کمی دارد و می تواند به شما کمک کند تا تجارت جدید را از طریق دهان به دهان به دست آورید.
اگرچه ممکن است در درخواست ارجاع احساس ناخوشایندی داشته باشید، بسیاری از مردم از انجام این کار خوشحال خواهند شد اگر کالا یا خدمات مناسبی را ارائه دهید که دیگران باید با آن آشنا باشند. در صورت ارائه ارجاعات، ممکن است امکان دریافت منابع نیز وجود داشته باشد.
به عنوان مثال، ممکن است مشتری داشته باشید که به چیزی نیاز دارد که سازمان شما ارائه نمی دهد. اما ممکن است این گزینه را داشته باشید که آن مشتری را به سازمان دیگری که شریک تجاری شما است بفرستید.
16. برای شنیدن حقیقت ناراحت کننده آماده باشید
در ذهن مصرف کننده خود قرار بگیرید و آماده شنیدن حقایق ناراحت کننده باشید. ممکن است مجبور شوید در هر جنبه از استراتژی خود تجدید نظر کنید و گاوهای نقدی قبلی را رها کنید.
ممکن است محصول شما در برابر رکود مقاوم نباشد، و ممکن است مجبور باشید برای ضربه اجتناب ناپذیر آماده شوید. به مصرف کنندگان کمک کنید تا به تصویر بزرگتر، فراتر از ترس خود نگاه کنند. اگر اکنون نمی توانید آن را بفروشید، باید به ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان خود فکر کنید.
17. تلفن را بردارید و با آنها تماس بگیرید
یکی دیگر از راه های قوی برای افزایش فروش در حالی که هزینه کمتری می کنید، برداشتن تلفن، تماس با مشتری و ایجاد رابطه است.
بسیاری از فروشندگان با استفاده از ایمیل یا پیامک احساس راحتی بیشتری می کنند تا از یک مکالمه دشوار یا ناخوشایند جلوگیری کنند. با این حال، در واقعیت، همه ما مشتاق تعامل انسانی بیشتر هستیم و گفتگوی مستقیم با مشتری همیشه راهی قابل توجه برای افزایش فروش است.
18. نظر بخواهید
مردم به نظرات اعتماد دارند. آنها بیشتر مایلند نظراتی را که سایر مصرفکنندگان درباره شما گذاشتهاند باور کنند تا هر گونه مطالب تبلیغاتی که شما برایشان ارسال میکنید.
با در نظر گرفتن این موضوع، چرا نمایش نظرات را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود قرار ندهید؟ تقریباً هیچ هزینه ای برای شما ندارد که از مشتریان برای بازخورد شخصی آنها در مورد محصولات و خدمات خود بپرسید.
امیدواریم مشتریان راضی زیادی داشته باشید تا این رویکرد را قانعکنندهتر کنید. علاوه بر این، مصرفکنندگانی که برای گفتن چیزهای خوب در مورد شما وقت میگذارند، احتمالاً تجربیات مثبت خود را با افرادی که میشناسند به اشتراک میگذارند. بازاریابی دهان به دهان بسیار مؤثر است و بهترین بخش این است که تقریباً هیچ هزینه ای ندارد.
19. به طور فعال در انجمن ها شرکت کنید
اگر واقعاً می خواهید حجم فروش را افزایش دهید و در یک بازار شلوغ ظاهر شوید، باید کمی سر و صدا کنید. به گروه ها یا انجمن های گفتگو در مورد موضوعات مرتبط با برند خود بپیوندید. در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید صحبت کنید، از کاربران بازخورد بخواهید و خالصانه ایده ها و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
عضوی از یک جامعه یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد پیوندهای قوی با مردم است. البته، تاکید اصلی همچنان بر تبدیل تماشاگران به مشتریان پولی است. فقط فراموش نکنید که روی “ارتباط انسانی” نیز کار کنید، که می تواند منجر به فروش بیشتر و مصرف کنندگان متعهدتر شود.
نکات
20. داستان پشت محصول را به اشتراک بگذارید
داستان محصول را به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که مشتریان انگیزه شما را درک کرده اند. مشتریان پول خود را صرف چیزهایی میکنند که واقعاً نیاز دارند یا میخواهند. نیاز و خواستن دو چیز متفاوت هستند و داشتن هر دو عالی است.
مطمئن شوید که به آنها نشان می دهید چرا به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. هنگامی که آنها نیاز را دریافت کنند، خواسته ها به طور خودکار وارد می شوند. از سوی دیگر، تنها خواستن منجر به یک فرآیند طولانی و متقاعد کننده می شود.
بسته شدن
بازاریابی دیجیتال یک فرصت بزرگ است. اما اگر تجربه ای در استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال ندارید، ممکن است از هر کاری که می خواهید برای افزایش فروش خود انجام دهید، ترسیده باشید. بنابراین، بهتر است با هدف محدود و کوچک شروع کنید، اما تمرکز خود را روی حجم فروش بالا نگه دارید.
با این حال، شما باید به سرعت مقیاس بندی را در نظر بگیرید. توصیه می شود یک بودجه مکتوب داشته باشید تا بتوانید به راحتی آن را پیگیری کنید. به علاوه، تفکر بلندمدت باید پایه و اساس برنامه بازاریابی شما باشد.
این 20 روش منحصر به فرد برای افزایش فروش می تواند به شما کمک کند حتی زمانی که مشتریان در خرج کردن پول خود مردد هستند، درآمد کسب کنید. اما برای اینکه هر یک از این استراتژی ها کارساز باشد، ابتدا باید برنامه بازاریابی موجود خود را تعریف کنید. ببینید کدام بخش ها برای شما هزینه بیشتری دارند بدون اینکه نتیجه خوبی کسب کنید. سپس، آنها را با یک یا چند استراتژی که اخیراً بحث کردیم جایگزین کنید.
آموزش فروش و اصول فروش و فلسفه فروش و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارتهای فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیکها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب و ترفند فروش در دیوار و ترفند فروش زمین و ترفند فروش لباس زنانه و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی و اصول فروش موفق در چیست؟ و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.