ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

چگونه از بازاریابی اخلاقی برای جذب مخاطب مناسب استفاده کنیم

31 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post
بازاریابی اخلاقی

به عنوان یک مصرف کننده، اخلاق برای شما در هنگام تصمیم گیری برای خرید یک مورد چقدر مهم است؟

 

یک گزارش توسط نیلسن نشان داد که 73 درصد از هزاره ها مایل به پرداخت هزینه اضافی برای ارائه پایدار هستند و با هزاره های بیشتری که موقعیت های قدرت را پر می کنند، بازاریابی اخلاقی مهم تر از همیشه است. تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان تصمیم به سرمایه گذاری در مارک هایی می گیرند که معتقدند تصمیمات اخلاقی و مسئولیت اجتماعی را اتخاذ می کنند که هیچ را در معرض خطر قرار نمی دهد یا در مورد انچه که خریداری می کنند بی اطلاع نیست. فرایند خرید در مورد انچه راحت و ارزان است و بیشتر در مورد انچه که پایدار و شرافتمندانه است، کمتر می شود.

با توجه به نظرسنجی ملی Aflac در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت ها، 75 درصد از مصرف کنندگان اگر معتقدند که یک شرکت مسئول نیست، نوعی اقدام منفی انجام می دهند. این می تواند اجتماعی، زیست محیطی، سیاسی باشد – شما ان را نام ببرید. اگر یک شرکت از فریب و حقایق پیچیده برای فروش چیزی استفاده کند، احتمالا اخلاقی نیست.

اگاهی اخلاقی و مسئولیت پذیری به عنوان یک نام تجاری، ارتباط مثبتی با بازار هدف شما ایجاد می کند – به ویژه کسانی که در براکت جوان هستند – و روابط ایجاد شده بر اساس اعتماد را تشویق می کند. منطقی است که استراتژی خود را با اولویت های مصرف کننده هماهنگ کنید، که در دراز مدت پایه کسب و کار و مشتری شما را حفظ خواهد کرد.

از انجا که اختلافاتی در مورد انچه که اخلاقی است و چه چیزی نیست وجود دارد، در اینجا چند دستورالعمل کلی برای بازاریابی اخلاقی وجود دارد:

جذب مشتریان از طریق شفافیت با اطلاعات دقیق و صادقانه.

اجتناب از بازاریابی فریبنده یا شیوه های تبلیغاتی.

تمرین تولید ایمن و استفاده از محصولات.

اطمینان از حریم خصوصی داده ها و اطلاعات مشتری.

در اینجا این است که چگونه نام تجاری شما می تواند بازاریابی اخلاقی را ترکیب کند تا مشتریان مناسب را جذب کند.

گزینه های ایمن محیط زیست را انتخاب کنید.

زمین در حالت بحرانی است. اژانس حفاظت از محیط زیست گزارش می دهد که در 50 سال گذشته، انسان ها منابع بیشتری نسبت به تمام تاریخ قبلی مصرف کرده اند. این مبلغی است که درک ان دشوار است، و به دلایل خوبی: مسخره است.

از انجا که محیط زیست به لطف بی دقتی ما به سرعت در حال بدتر شدن است، علت نگرانی در تمام دوران بالا است. مصرف کنندگان می خواهند از کسب و کارهایی که از شیوه های ایمن محیط زیست در هنگام تولید و توزیع محصولات استفاده می کنند حمایت کنند تا بتوانند پول خود را برای اهداف خوب قرار دهند.

گزینه های سازگار با محیط زیست را در اطراف کسب و کار خود انتخاب کنید. مردم مایل به صرف بیشتر هستند اگر این بدان معنی است که انها به چیزی مثبت کمک می کنند. در تجربه من، این یک اشتباه است که اگر بازاریابی اخلاقی را تمرین کنید، مشتریان و درامد خود را از دست خواهید داد. برعکس، مشتریان به برند شما برای تلاش هایش احترام می گذارند.

به عنوان مثال برند لباس پاتاگونیا را در نظر بگیرید. این اقلام لباس شما را بازیافت می کند زمانی که انها دیگر پوشیدنی نیستند، 10٪ از سود قبل از مالیات را به گروه های زیست محیطی متعهد می کند و از فعالان مردمی حمایت می کند. قیمت های ان در مقایسه با مارک های مشابه نسبتا بالا است. با این حال، از انجا که پاتاگونیا از صرفه جویی در منابع حمایت می کند، مردم مایل به پرداخت هزینه کالاهای ان هستند.

شفافیت را تمرین کنید.

ساده ترین راه برای از دست دادن وفاداری مشتری، دروغ گفتن به مشتریان است. روز به روز، مردم پیام بازاریابی را پس از پیام بازاریابی دریافت می کنند که به انها می گوید چه چیزی بخرند و از چه کسی بخرند. با معرفی خرید انلاین، مصرف کنندگان به طور کامل قادر به تصمیم گیری در مورد خرید بر اساس انچه که می خواهند و نه انچه که به انها گفته می شود، بنابراین هنگامی که انها گزینه ای برای خرید از یک کسب و کار صادقانه با انها دارند، این کار را انجام می دهند.

شیوه های بازاریابی فریبنده فقط شما را تا کنون به دست می اورد. بهتر است از ابتدا سیاست شفافیت را حفظ کنید تا از پاسخ دادن به این سوال که چرا کسب و کار شما در مورد چیزهایی که نمی تواند اثبات کند و درست نیست، دروغ می گویید، اجتناب کنید.

در سال 2015، Panera متعهد شد تا سال 2016 تمام مواد مصنوعی را از منوی خود حذف کند و مطمئنا این کار را انجام داد. این یک منوی جدید پر از اطلاعات در مورد مواد تشکیل دهنده ان، اطلاعات تغذیه ای و گزارش رفاه حیوانات را راه اندازی کرد. در نتیجه، زنجیره غذایی شاهد افزایش پنج درصدی فروش سه ماهه بود که ثابت می کند صادق بودن در مورد شیوه های کسب و کار شما منجر به بازگشت مثبت سرمایه گذاری می شود.

کمک به نیازمندان

راه های بی پایانی وجود دارد که کسب و کارها می توانند از منابع خود برای کمک به کسانی که واقعا به ان نیاز دارند استفاده کنند. برای مارک های محبوب به ویژه هنگامی که انها از قدرت، وضعیت و پول خود برای اهدا به علل و کمک به کسانی که به ان نیاز دارند استفاده می کنند، چرخه رفتار مثبت را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، مخاطبان مناسبی را جذب می کند که به برندی که به رفاه مردم و حیوانات اهمیت می دهد وفادار خواهند ماند.

به عنوان مثال، برند کفش TOMS یک سیاست یک به یک را اتخاذ می کند، به این معنی که برای هر جفت کفش خریداری شده، این شرکت به فرد نیازمند کمک می کند. برخی از راه های کمک انها شامل اهدای کفش، تامین دارو برای کرم قلاب و ارائه اب به مردم در هفت کشور مختلف است. این برند در حال حاضر بیش از 400 میلیون دلار ارزش دارد.

به تو.

شما مجبور نیستید درامد خود را برای اخلاق و ارزش های خود قربانی کنید. اگر چیزی باشد، مشتریان بیشتر به سمت مارک هایی که از لحاظ اجتماعی و زیست محیطی اگاه هستند، زیرا انها راه را برای اینده ای روشن تر و مثبت تر هموار می کنند. ترکیب بازاریابی اخلاقی در استراتژی کلی کسب و کار شما به شما این امکان را می دهد که نه تنها مشتریان مناسب را جذب کنید بلکه انها را نیز حفظ کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2539
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد چگونه از بازاریابی اخلاقی برای جذب مخاطب مناسب استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.