ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

استراتژی مدیریت بحران اقتصادی

51 بازدید
استراتژی مدیریت بحران اقتصادی
5/5 - (2 امتیاز)

استراتژی مدیریت بحران اقتصادی

استراتژی مدیریت بحران اقتصادی اصول مدیریت بحران pdf با ادامه بدتر شدن همه گیری کووید-19، کارشناسان مالی می گویند که اقتصاد جهانی در بهترین حالت به سمت رکود در حال حرکت است. برخی همچنین هشدار می دهند که افسردگی ممکن است در گوشه و کنار با سطح بیکاری که برای 90 سال شاهد آن نبوده ایم، وجود داشته باشد.

مت گارت، مدیر عامل حسابداری TGG، که با بیش از 600 گروه Vistage در مورد بهترین شیوه های مالی برای شرکت های کوچک و متوسط صحبت کرده است، می گوید: “این 100٪ بی سابقه است.” ما سالها و سالهای بهره وری را از دست خواهیم داد. این یک مشکل بزرگ بیکاری و یک مشکل بزرگ برای جامعه تجاری به طور کلی ایجاد خواهد کرد.”

ویدئوی مرتبط: تاکتیک‌های حسابداری و مالی برای بقا و رشد

گرت با هدایت کسب‌وکارها از رکود سال 2008، توصیه‌های صادقانه‌ای برای مدیران اجرایی ارائه می‌دهد که سعی می‌کنند شرکت‌های خود را برای محیط پرآشوب امروزی آماده کنند. او می گوید: «کسب و کار خود را با اعداد اداره کنید. “اعداد را درست بگیرید و سپس بر اساس آن اعداد تصمیم بگیرید.”

گرت می گوید از نقطه نظر تاکتیکی، این به معنای برداشتن هفت قدم است.

ارکان اصلی مدیریت بحران چیست!

ارکان اصلی مدیریت بحران چیست! 1. یک تیم برنامه ریزی بلایا را تشکیل دهید.
تیم برنامه ریزی فاجعه شما باید شامل یک وکیل، نماینده بیمه، کارشناس بیمه، مدیر منابع انسانی و حسابدار باشد. تیم باید با همکاری یکدیگر پیش بینی کند که اگر درآمد کسب و کار شما 25٪، 50٪ یا 75٪ کاهش یابد، چه اتفاقی می افتد.

2. از برنامه ریزی سناریو برای بهبود جریان نقدی خود استفاده کنید.
این یک مرحله حیاتی است که شامل چندین بخش است:

جریان نقدی 13 هفته ای خود را پیش بینی کنید. بعد از اینکه این پیش بینی را انجام دادید، هر روز نحوه ردیابی کسب و کارتان را مرور کنید.
برنامه ریزی مجموعه ها را انجام دهید. برای ارزیابی سطح ریسک مشتریان خود، آنها را بر اساس سابقه پرداخت به دسته های A، AA و AAA تقسیم کنید. به دلیل خطر عدم پرداخت، تعیین کنید که روی چه مشتریانی باید تمرکز کنید و چه مشتریانی را نباید متمرکز کنید.
بررسی و بازنگری شرایط پرداخت برای همه قراردادها. به عنوان مثال، از طریق خانه تسویه خودکار (ACH) ظرف 10 روز پس از صورتحساب، درخواست پرداخت کنید. در صورت لزوم، شرایط سپرده را افزایش دهید، ضمانت‌های شخصی اضافه کنید، کارمزد دیرکرد و بهره را در نظر بگیرید و یک برنامه توقف کار قوی داشته باشید.
روابط خود را با افراد مناسب توسعه دهید. با دپارتمان های حسابداری که به شما پول می دهند آشنا شوید.
فاکتورها را سریعتر ارسال کنید. برای تنظیم دقیق فرآیند خود با یک وکیل مجموعه خوب کار کنید. روش‌های پرداخت جایگزین یا دیجیتال را بپذیرید.
زنجیره تامین خود را دوباره مرور کنید. برای زنجیره تامین بالادستی و پایین دستی، مطمئن شوید که با شرکت هایی کار می کنید که قابل دوام هستند و احتمالاً در تجارت باقی می مانند. اگر شرکت قدرتمندی هستید، برای صرفه جویی در هزینه ها، دوباره درباره آن قراردادها مذاکره کنید.
برنامه ریزی موجودی خود را سخت تر کنید. موجودی اضافی پول نقد شما را جذب می کند – یا اگر فروش شما شروع به کاهش کند، شما را در موقعیت بدی قرار می دهد.

استراتژی مدیریت بحران اقتصادی

استراتژی مدیریت بحران اقتصادی

همین حالا در این کارگاه شرکت می کنم!

هر قراردادی را بررسی کنید.

با وکلا و حسابداران خود برای بررسی قراردادها همکاری کنید و توجه ویژه ای به بندهای فورس ماژور داشته باشید. حقوق فسخ، خطرات فسخ، حقوق مذاکره مجدد، تضمین های شخصی و سایر مفاد قرارداد را بررسی کنید و در نظر بگیرید که آیا نیاز به مذاکره مجدد با هر یک از این شرایط دارید یا خیر.

 پول نقد را احتکار کنید.

با حسابداران خود کار کنید تا تصمیم بگیرید که کدام فاکتورها پرداخت اجباری، کم پرداخت یا عدم پرداخت هستند. علاوه بر این، با وکلای خود همکاری کنید تا از گزینه های توقف پرداخت در مورد بدهی هایی که ضمانت شخصی ندارند استفاده کنید. سپس، استراتژی ای را در نظر بگیرید که شرکت های بزرگی مانند فورد و اچ پی از آن استفاده می کنند: کل خط اعتباری خود را برداشته و آن وجوه را در یک حساب بانکی جداگانه قرار دهید. گرت می‌گوید: «این یک چتر نجات به شما می‌دهد در صورتی که اتفاق بدی بیفتد، که فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد».

هزینه ها را بی رحمانه کاهش دهید.

با یک کارگزار مستاجر خوب استراتژی مدیریت بحران اقتصادی یا شرکت املاک و مستغلات بزرگ برای مذاکره مجدد در مورد اجاره خود شریک شوید. رهنمودهای فدرال برای اخراج و تعلیق اخراج را زیر نظر داشته باشید. برای هزینه های مربوط به لوازم اداری یا قراردادهای فناوری، برای خرید فعال یا خرید نقدی تخفیف بخواهید. به دنبال راه‌هایی برای کاهش چیزهای کوچکی باشید که می‌توانند هزینه‌های بزرگی را به همراه داشته باشند، مانند کارمزد کارت اعتباری، کارمزد اجاره و وام، کارمزد بانک، هزینه‌های بیمه و مالیات بر حقوق و دستمزد. با بانکداران همکاری کنید تا آخرین قوانین مربوط به وام های مشاغل کوچک و گزینه های بازپرداخت را بررسی کنید.

از بزرگترین هزینه خود عاقلانه استفاده کنید.

به احتمال زیاد، مردم بزرگترین هزینه کسب و کار شما هستند. برای مدیریت بهتر آن‌ها، به‌جای ماهانه، استفاده را به صورت روزانه بررسی کنید و اقداماتی را برای افزایش مسئولیت‌پذیری کارکنان خود انجام دهید. استراتژی مدیریت بحران اقتصادی در عین حال، به دنبال جایگزین های برون سپاری در حسابداری، فناوری اطلاعات، منابع انسانی و سایر زمینه هایی باشید که ممکن است به یک کارمند تمام وقت نیاز نداشته باشید. در نهایت، تصمیمی آگاهانه در مورد مرخصی یا اخراج کارکنان بگیرید که ممکن است در صورت رسیدن کسب و کار به سطح معینی ضروری شود.

در برنامه ریزی جانشین پروری شرکت کنید.

در طول یک رکود یا رکود، گردش مالی اجتناب ناپذیر است، بنابراین اگر آن اتفاقات رخ دهد، مهم است که برنامه ای برای راه اندازی و راه اندازی کارگران جدید ایجاد کنید. اگر کسب و کار شما فقط یک یا دو امضاکننده دارد – همانطور که بسیاری از آنها دارند – به برنامه ریزی برای امضاکنندگان جایگزین یا نقاط تماس جایگزین فکر کنید.

 

برای روشن بودن، این مراحل اصلاحات کوتاه مدت نیستند. آنها استراتژی هایی برای زنده ماندن از چیزی هستند که ممکن است به یک مبارزه طولانی مدت تبدیل شود.

گرت می گوید: «این [بحران] یک چیز موقتی نیست. ما قرار نیست سه هفته دیگر به عقب برگردیم.»

این بدان معنا نیست که کسب و کارها در نقطه ای به عقب باز نمی گردند. آن ها خواهند. گرت می گوید: «این قابل زنده ماندن است.

انواع بحران های طبیعی

انواع بحران در سازمان

تاریخچه مدیریت بحران در جهان

قانون مدیریت بحران

تعریف بحران و مدیریت بحران

اصول مدیریت بحران pdf

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2221
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر

نظرات

1 نظر در مورد استراتژی مدیریت بحران اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. استراتژی مدیریت بحران اقتصادی خیلی خوب بود درد من و کسب و کار خورد ممنون از شما!

    4

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.