ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

اصول فروش بیمه عمر + 10 ترفند جدید فروش در سال 2022

114 بازدید
اصول فروش بیمه عمر + 10 ترفند جدید فروش در سال 2022
5/5 - (1 امتیاز)

اصول فروش بیمه عمر | نحوه شروع فروش بیمه عمر در سال 2022

فروش بیمه عمر می تواند یک حرفه چالش برانگیز باشد، اما می تواند از نظر مالی و شخصی نیز سودآور باشد. افراد مختلف از طیف وسیعی از زمینه ها می توانند در این زمینه موفق باشند. اگر به دنبال شغلی بوده اید که بتوانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید و با افراد زیادی تعامل داشته باشید، فروش بیمه عمر به شما این امکان را می دهد که هر دوی این کارها را انجام دهید.

با این حال، این یک شغل برای همه نیست، و خوب است که قبل از ورود به آن مطلع شوید. در این مقاله، آنچه برای موفقیت در فروش بیمه عمر لازم است را پوشش خواهیم داد. برخی از نکات مثبت فروش بیمه عمر و همچنین چالش هایی که بخشی از این حرفه هستند را خواهید آموخت.

از فروش بیمه عمر چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

متوسط ​​دستمزد نمایندگان بیمه عمر در سال 2020 52180 دلار بود، در حالی که 10 درصد از نمایندگان بالای 127840 دلار در این مدت درآمد داشتند.

با چنین درآمد بالقوه بالایی، منطقی است که افراد زیادی به سمت این مسیر شغلی گرایش پیدا کنند. با این حال، درک این نکته ضروری است که این درآمدها به طور مستقیم به عملکرد فردی بستگی دارد.

آیا فروش بیمه عمر شغل خوبی است؟

قبل از شروع فروش بیمه عمر، ایده خوبی است که نوع کاری را که انجام می دهید در نظر بگیرید. فروش بیمه عمر می تواند یک حرفه شگفت انگیز باشد، اما ابتدا باید در نظر بگیرید که چقدر با برخی از جنبه های منحصر به فرد این حرفه راحت هستید.

مزایای فروش بیمه عمر

نکات مثبت زیادی در مورد شغل در فروش بیمه عمر وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد است.

مانع ورود کم
فروشندگان بیمه عمر از طیف وسیعی از سوابق هستند و هیچ شرایط تحصیلی خاصی فراتر از دیپلم دبیرستان وجود ندارد. شما می توانید گواهینامه و مجوز فروش بیمه عمر را بدون تکمیل برنامه مدرک دریافت کنید. الزامات در ایالت ها متفاوت است، اما کسب مجوز و گواهینامه معمولاً تنها چند هفته یا حداکثر چند ماه طول می کشد.

ساعت های انعطاف پذیر
فروش بیمه عمر یک شغل معمولی 9 تا 5 نیست. شما باید زمانی در دسترس باشید که مشتریان و مشتریان بالقوه شما در دسترس هستند. اغلب، این بدان معناست که شما در طول روز آزاد هستید و در عصر یا آخر هفته با مشتری ملاقات کنید.

اصول فروش بیمه عمر + 10 ترفند جدید فروش در سال 2022

اصول فروش بیمه عمر + 10 ترفند جدید فروش در سال 2022

فرصت های شغلی
بیمه عمر از زمان رومیان وجود داشته است و اولین شرکت های بیمه عمر در ایالات متحده در طول دهه 1700 شروع به کار کردند. با افزایش جمعیت، حوزه بیمه عمر نیز افزایش می یابد. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، تعداد نمایندگان فروش بیمه بین سال‌های 2020 تا 2030 سالانه 7 درصد رشد خواهد کرد.

کمیسیون های بالا
از آنجایی که خرید بیمه نامه عمر به طور معمول یک تعهد بلند مدت است، کمیسیون برای نمایندگان بیمه عمر بسیار بیشتر از سایر انواع بیمه است. نمایندگان ممکن است تا 100٪ از حق بیمه سال اول را برای یک بیمه نامه زندگی به دست آورند، قبل از اینکه به نرخ های استانداردتر در حدود 5٪ کاهش پیدا کنند.

درآمد غیرفعال
از آنجایی که بیمه گذاران بیمه عمر تمایل به تمدید سالانه دارند، کمیسیون های مستمر می تواند به شکلی از درآمد غیرفعال برای نمایندگان تبدیل شود. شما هنوز باید برای حفظ روابط و تشویق به تمدید مداوم تلاش کنید، اما این کمیسیون های مداوم می توانند درآمد ثابتی داشته باشند.

چالش های فروش بیمه عمر
قبل از شروع حرفه ای در بیمه عمر، مهم است که چند جنبه منفی را نیز در نظر بگیرید.

شغلی مبتنی بر کمیسیون
نمایندگان بیمه عمر با پورسانت امرار معاش می کنند. این بدان معناست که شروع دستمزد به اندازه برخی مشاغل دیگر بالا نیست و درآمد اولیه شما بر اساس کمیسیون سیاست هایی است که می فروشید. درآمد حاصل از فروش بیمه عمر در طول زمان افزایش می یابد، اما ممکن است مدتی طول بکشد.

یک کار پشتیبان نیست
نمایندگان موفق قادر به برقراری ارتباط موثر با مشتریان بالقوه، حضوری، تلفنی یا آنلاین هستند. اگر در درخواست از دیگران برای تکمیل تراکنش های مالی یا تعهد کردن مشکل دارید، فروش بیمه عمر می تواند برای شما چالش برانگیز باشد.

شکار سرنخ
هنگام فروش بیمه عمر، شما مسئول یافتن مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به فروش هستید. از آنجایی که غرامت شما به کمیسیون بستگی دارد، هرچه مشتریان احتمالی بیشتری را پیدا کنید و تبدیل کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. برعکس این نیز صادق است.

گفتگوهای ناراحت کننده
مزایای بیمه عمر با فوت مشترک پرداخت می شود، بنابراین باید بتوانید از مشتریان سوالاتی مانند “اگر فردا بمیرید، آیا خانواده شما می توانند قبض های خود را پرداخت کنند و به سبک زندگی خود ادامه دهند؟” وقتی در مورد یک موضوع دشوار و احساسی صحبت می‌کنند، برای همه آسان نیست که با دیگران صریح باشند.

مهارت های ارتباطی حیاتی است
شما با افراد مختلف در ارائه بیمه نامه های عمر کار خواهید کرد. اگر مهارت های ارتباطی خوبی ندارید – یا حداقل مایل به توسعه آنها نیستید – فروش بیمه عمر ممکن است شغل پرباری برای شما نباشد.

انواع محصولات بیمه عمر برای فروش
هنگامی که به دنبال شغلی در زمینه فروش بیمه عمر هستید، دانستن محصولاتی که می‌فروشید مفید است. در اینجا برخی از رایج ترین انواع محصولات بیمه عمر آورده شده است.

بیمه عمر مدت دار
این رایج ترین نوع بیمه عمر است و به دلیل سادگی و حق بیمه کم آن محبوبیت زیادی دارد. بیمه نامه های مدت دار فقط در صورتی پرداخت می شود که بیمه گذار در طول دوره بیمه نامه (معمولاً 20 یا 30 سال) فوت کند و در غیر این صورت ارزش نقدی ارائه نمی دهد. این سیاست‌ها برای خریداران جوان و سالمی که می‌توانند نرخ‌های مقرون به صرفه را تضمین کنند و از پس‌انداز برای سرمایه‌گذاری در سایر اوراق مالی استفاده کنند، ایده‌آل است.

بیمه کل زندگی
همچنین به عنوان بیمه عمر دائمی شناخته می شود، بیمه نامه های کل عمر هرگز منقضی نمی شوند. آنها هر زمان که بیمه گذار فوت کرد، صرف نظر از اینکه چند سال دارد، پرداخت می کنند و در طول زمان ارزش نقدی ایجاد می کنند. آنها اشکال مختلفی دارند، مانند زندگی جهانی یا زندگی جهانی متغیر، اما همه آنها اساساً به یک شکل عمل می کنند. شرکت بیمه بخشی از حق بیمه سالانه را سرمایه گذاری می کند و این سرمایه گذاری ارزش نقدی ایجاد می کند که بیمه گذار می تواند در صورت نیاز از آن استفاده کند.

این خط‌مشی‌ها برای مشتریانی ایده‌آل هستند که ایده‌ای ندارند که فقط در صورت فوت خود سود دریافت کنند، اما بسیار گران‌تر از سیاست‌های مدت دار هستند.

هزینه نهایی بیمه عمر
بیمه عمر هزینه نهایی نوعی از بیمه نامه تمام عمر است که برای پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه و دفن پس از مرگ شما طراحی شده است. این بیمه نامه نسبت به سایر بیمه نامه های کل زندگی ارزان تر است زیرا مبلغ بسیار کمتری را پوشش می دهد. این یک گزینه عالی برای بیمه شدگانی است که می خواهند پوشش موجود خود را تکمیل کنند تا مطمئن شوند که این هزینه های نهایی به پرداخت های ذینفعان آنها نمی خورد.

بیمه عمر حفاظت از وام مسکن
این نوع پوشش برای محافظت از خانواده بیمه‌گذار در صورت فوت پیش از موعد از بار پرداخت وام مسکن طراحی شده است. برخلاف سایر انواع بیمه عمر، ذینفع در واقع دارنده حق بیمه است نه اعضای خانواده. اگر بیمه‌گذار بمیرد، بیمه‌نامه باقیمانده وام مسکن را پرداخت می‌کند و خانواده را از هرگونه پرداخت ماهانه یا بدهی در آینده آزاد می‌کند. این پوشش برای افرادی که بیمه کمتری دارند و به دلیل شرایط بهداشتی ضعیف قادر به پرداخت بیمه عمر بیشتر نیستند ایده آل است.

بیمه عمر جهانی نمایه شده
شکل دیگری از بیمه عمر دائمی، زندگی جهانی شاخص شده، بیشترین انعطاف را به عنوان یک محصول سرمایه گذاری ارائه می دهد. بازده بر اساس شاخص سهام انتخاب شده است و می تواند بالاتر از سایر سیاست های کل زندگی باشد. با این حال، این بازده بالقوه نیز با ریسک بالاتری همراه است. این محصولات برای بیمه‌گذارانی که می‌خواهند فعالانه مشارکت داشته باشند و بیمه عمر خود را بخش عمده‌ای از سبد سرمایه‌گذاری خود قرار دهند، مناسب‌تر است.

انواع دیگر بیمه عمر
اینها تنها تعدادی از انواع اولیه بیمه عمر هستند که می توانید بفروشید. در دسته بندی های گسترده بیمه عمر مدت دار و کل، انواع مختلفی از بیمه نامه ها وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. بیمه نامه های عمر گروهی نیز راهی عالی برای افزایش موفقیت فروش شما هستند. سیاستی وجود دارد که متناسب با هر نوع بالقوه ای باشد که در طول حرفه خود به عنوان یک نماینده با آن کار می کنید.

نحوه شروع فروش بیمه عمر
اگر قصد فروش بیمه عمر را دارید، اولین کاری که باید انجام دهید آشنایی با قوانین و مقررات است. اطلاعات مجوز را در ایالت خود یا سایر ایالت هایی که می خواهید بفروشید مطالعه و یاد بگیرید و در آزمون صدور مجوز قبول شوید. آزمون صدور مجوز بیمه عمر می تواند چالش برانگیز باشد، اما با مطالعه و تلاش می توانید موفق باشید. همه ایالت‌ها نتایج آزمون‌های بیمه را منتشر نمی‌کنند، اما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت انجمن ملی کمیسیون‌های بیمه (NAIC)، نرخ قبولی آزمون‌ها و ایالت‌های مختلف را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مراحل شروع، درخواست و دریافت NPN (شماره تولیدکننده ملی) از طریق ثبت ملی تولیدکننده بیمه است. شماره NPN برای فروش بیمه عمر ضروری است. خوشبختانه، شرکت هایی که افراد را برای فروش بیمه عمر استخدام می کنند، در کمک به فروشندگان آینده نگر در فرآیند قبولی در آزمون ها، صدور مجوز و ثبت نام با تجربه هستند.

سایر مراحل برای شروع فروش بیمه عمر کمتر رسمی هستند. برای مثال:

برای رد شدن آماده شوید – احتمالاً تعداد زیادی از آن. با مشتریان احتمالی ممکن است بارها در روز با فرصت های فروش تماس گرفته شود و بحث در مورد دلایلی که چرا مردم به بیمه عمر نیاز دارند می تواند ناراحت کننده باشد.
روی مهارت های روابط خود کار کنید. وقتی شخصی تصمیم به خرید بیمه عمر می گیرد، بخشی از تصمیم او بر اساس محصول است، اما بیشتر تصمیم او بر اساس اعتماد و اعتماد او به شما به عنوان فروشنده است. با تقویت روابط و مهارت های ارتباطی خود قوی ترین شروعی را که می توانید انجام دهید.
یک مربی پیدا کنید هنگام شروع کار با یک مربی موفق در صنعت می تواند کمک زیادی به شما کند. یک مربی می‌تواند به شما ایده خوبی درباره نحوه شروع گفتگو با مشتریان احتمالی و نحوه بستن فروش به شما بدهد.

نکات برتر فروش برای نمایندگان بیمه زندگی جدید
اگر انتخاب کرده اید که یک نماینده بیمه عمر شوید، شغلی چالش برانگیز و پر ارزش را انتخاب کرده اید. نکات مختلفی برای کمک به شما برای شروع موفقیت آمیز و رشد شغلی وجود دارد. ما چند مورد از مهمترین آنها را برای کمک به شما در شروع کار گردآوری کرده ایم.

نکته 1: در یک محصول تخصص داشته باشید
نمایندگان بیمه زمانی موفق تر می شوند که به جای اینکه بخواهند در همه معاملات پیشرو باشند، بر چند محصول مسلط می شوند. تسلط بر یک محصول به معنای دانستن بیشتر در مورد آن نسبت به رقبا و ارائه بینش و نکات ارزشمند در مورد آن محصول به مشتریان است.

در مورد انواع مختلف بیمه عمر که در بالا پوشش دادیم، و همچنین انواع فرعی که می توانید بفروشید، بیاموزید. یکی یا دو مورد را انتخاب کنید که متناسب با علایق و بازار هدف شما باشد. با موفقیت همیشه می توانید موارد بیشتری را اضافه کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که بیمه عمر دارای سطوح مشتریان متفاوتی در بازار است، از سطح مبتدی تا سطح متوسط ​​تا سیاست‌ها و مشتریان نخبه یا سطح بالا.

نکته 2: بازار هدف خود را بشناسید
هنگامی که حوزه یا حوزه های تخصصی خود را انتخاب کردید، زمان آن است که یکی از مهم ترین نکات فروش بیمه عمر را تکمیل کنید: بازار هدف خود را مطالعه کنید. چالش ها، اهداف و اینکه محصول شما چگونه می تواند به آنها کمک کند را درک کنید.

به عنوان مثال، بیمه عمر مدت دار در افراد 25 تا 45 ساله که در حال انجام رویدادهای کلیدی زندگی هستند، شایع تر است. معمولاً این گروه سنی است که خانه می‌خرند، ازدواج می‌کنند، خانواده می‌سازند و برای بودجه دانشگاه بچه‌ها پس‌انداز می‌کنند. آنها معمولاً دارای ارزش خالص کمتری نسبت به گروه های سنی بالاتر و نسبت بدهی به درآمد بالاتری هستند.

دانستن این حقایق می تواند به شما در درک بازار در سطح شخصی تر کمک کند. به راحتی می توان فهمید که بسیاری از افراد در این گروه سنی نگران این هستند که در صورت فوت خانواده هایشان چه اتفاقی می افتد. برای مثال، یک همسر و مادر سه فرزند، احتمالاً نگران این است که آیا در صورت از دست دادن درآمد، خانواده‌اش می‌توانند در خانه‌شان بمانند و قبض‌ها را بپردازند.

به این ترتیب، او احتمالاً به دنبال اطمینان از این است که همسرش همه چیزهایی را که برای مراقبت از این چیزها نیاز دارد، دارد. Insight تعیین نیازهای بازار هدف شما را بسیار ساده تر می کند و به یافتن راه حل های بالقوه کمک می کند.

نکته شماره 3: دانش را از طریق تجربه زندگی واقعی به دست آورید
هر زمان که کار جدیدی را شروع می کنید و دوره های آموزشی را پشت سر می گذارید، این فرصت را دارید که سوال بپرسید. متأسفانه، معمولاً در طول آموزش، سؤالات کمی وجود دارد یا اصلاً سؤالی وجود ندارد، زیرا آگاهی از شکاف های دانشی تا زمانی که در عمل مطرح شوند، می تواند چالش برانگیز باشد.

به عنوان مثال، اگر قرار باشد شغلی را به عنوان سرور در یک رستوران شروع کنید، ممکن است در حین آموزش به چند سوال فکر کنید. با این حال، احتمالاً تا زمانی که مشتری در مورد مواد تشکیل دهنده یک ظرف خاص سؤال نکند، به مواد اولیه آن فکر نمی کنید.

فروش بیمه عمر هم همینطور. شما می‌توانید تمام کتاب‌ها و مواد آموزشی را که می‌توانید به دستتان بیاورید، بخوانید، اما آنها چیزهای زیادی به شما می‌آموزند. بسیاری از دانش شما فقط از تجربه حاصل می شود.

فکر نکنید که لازم نیست قبل از اینکه وارد میدان شوید، همه چیز را یاد بگیرید. تمام دانشی را که می توانید از مطالب موجود خود جمع آوری کنید، اما بدانید که هر روز یک تجربه یادگیری است.

نکته چهارم: استراتژیک باشید
به این فکر کنید که چگونه می توانید محصولات خود و خودتان را به عنوان نماینده بیمه عمر بازاریابی کنید. این همچنین می تواند به شما کمک کند تا قوی ترین حوزه تخصصی خود و نحوه اولویت بندی مشتریان بالقوه را تعیین کنید.

حوزه بیمه عمر پیچیده است، اما به تجربه و تعهد نیز پاداش می دهد. با کسب تجربه و دانش، می توانید تمرکز تخصصی روی محصولات خاص یا گروه های جمعیت شناختی مشتری داشته باشید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بالقوه خود را محدود کنید، بلکه به شما کمک می کند تا در بستن فروش و ارائه محصولات به مشتریان موثرتر باشید.

نکته 5: ثابت قدم باشید
مهم است که به طور مداوم چشم انداز داشته باشید. شما به تک تک مشتریانی که ملاقات می کنید نمی فروشید، اما هر چه بیشتر چشم انداز کنید، فروش بیشتری خواهید داشت. این نکات را برای کمک به شما امتحان کنید:

تعیین کنید که آیا می خواهید بیمه عمر را تمام وقت بفروشید یا پاره وقت. این تصمیم بر همه چیز تأثیر می گذارد، از تعداد سرنخ هایی که ایجاد می کنید تا تعداد افرادی که مرتباً با آنها ملاقات می کنید.

هدفی را برای تعداد مشخصی از ارائه های فروش در هر هفته تعیین کنید. نمایندگان بیمه عمر تمام وقت باید هر هفته بین 10 تا 15 ارائه ارائه دهند. نمایندگان پاره وقت ممکن است قصد داشته باشند هر هفته پنج تا هفت نفر را تکمیل کنند.

به بازارهای بزرگ بفروشید تا سرنخ های زیادی داشته باشید. اگر بازار کافی ندارید، تکمیل 10 تا 15 سخنرانی در هفته دشوار است. محصولات انبوه را انتخاب کنید، مانند بیمه عمر مدت دار یا بیمه عمر هزینه نهایی.

نکته ششم: اخلاق کاری قوی داشته باشید
همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که می گوید: “سخت کار نتیجه می دهد.” وقتی نوبت به فروش بیمه عمر می رسد، فروشندگان موفق روی اخلاق کاری قوی، تعیین اهداف و پایبندی به یک برنامه شلوغ تمرکز می کنند. نوشتن انتظارات خود از خودتان در قالب یک طرح کسب و کار می تواند به شما کمک کند تا مراحلی را که برای رسیدن به اهداف کار و بهره وری خود در فروش بیمه عمر باید بردارید، شناسایی کنید.

نکته 7: به دنبال آموزش مداوم باشید
بیمه عمر ممکن است ساده به نظر برسد، اما این رشته به سرعت تغییر می کند. مهم است که در جریان روندهای صنعت باشید و محصولات مختلفی را که در آنها تخصص دارید و می توانید به مشتریان ارائه دهید، درک کنید.

فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام کار با مشتریان بالقوه خود و ارائه گزینه های سیاست جایگزین در نظر بگیرید. توانایی شما در درک مسائلی که مشتریان شما در زندگی روزمره خود با آن روبرو هستند – و همچنین نگرانی هایی که ممکن است در مورد آینده خانواده خود داشته باشند – می تواند کلید فروش و افزایش درآمد شما به عنوان نماینده بیمه عمر باشد.

نکته 8: محصول خود را بشناسید
شما باید از محصولات بیمه عمری که می فروشید آگاه باشید تا در ارائه فروش موثر باشید. همه گزینه های خط مشی را به طور کامل بررسی کنید و برای هر سؤالی که مشتری ممکن است از شما بپرسد آماده باشید.

به عنوان مثال، آماده باشید تا انواع مختلف بیمه عمر مدت دار و دائمی را توضیح دهید و مزایا و معایب هر نوع را توضیح دهید.

برخی از نکات صحبت شامل هزینه ها و مزایای بیمه نامه های عمر مدت دار و دائمی است. به عنوان مثال، بیمه عمر مدت دار ارزان تر است، در حالی که زندگی دائمی می تواند گران تر باشد، اما ارزش نقدی نیز دارد.

همچنین می توانید بر مزایای خرید بیمه عمر برای زوج های جوان تاکید کنید، در حالی که آنها جوان و سالم هستند و واجد شرایط دریافت حق بیمه عمر ارزان تر هستند.

نکته 9: ابزارهایی را در نظر بگیرید که به شما در رشد کسب و کار کمک می کند
علاوه بر یک شریک نسل پیشرو، چندین ابزار دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا خودتان را برای موفقیت آماده کنید. این شامل:

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای پیگیری مشتریان بالقوه و مدیریت کتاب کسب و کار شما
وب سایتی برای بازاریابی خود و محصولاتتان
ابزارهای برآورد سریع بیمه عمر که به شما امکان می دهد به سرعت قیمت ها را بر اساس نیازهای مشتریان خود بسازید و تغییر دهید.
یک نمایه کننده مشتری مانند Prudential’s – یک حقیقت یاب جامع که به شما کمک می کند تمام نیازهای بیمه عمر را با مشتری کشف کنید.
فرم مجوز HIPPA برای مشتریان برای اطمینان از رعایت HIPAA با انتشار اطلاعات مربوط به سلامت

نکته 10: مشتریان خود را بشناسید
برای شناخت مشتریان خود و اهداف آنها زمان بگذارید تا بتوانید گزینه های بیمه ایده آل را متناسب با شرایط منحصر به فرد آنها ارائه دهید.

سپس، تجزیه و تحلیل نیازها را انجام دهید تا مشخص شود مشتری شما برای دستیابی به اهداف خود به چه میزان بیمه عمر نیاز دارد. هنگامی که مشتریان شما متوجه شوند که شما به آینده خود و ایجاد یک رابطه طولانی مدت اهمیت می دهید، به شما اعتماد خواهند کرد و تمایل بیشتری به خرید محصولات بیمه عمر شما خواهند داشت.

 

نکته 11: ایجاد اعتماد و روابط
مانند هر نوع فروش، روابط برای موفقیت شما به عنوان یک نماینده بسیار مهم است. بیمه عمر به حوزه حساسی از زندگی افراد می پردازد. این باعث می شود که برقراری روابط قوی و ایجاد اعتماد با مشتریان و مشتریان خود اهمیت بیشتری پیدا کند.

اگر شخصی احساس کند که شما بیشتر از اینکه به نیازهای خانواده اش اهمیت دهید، به دریافت کمیسیون اهمیت می دهید، به سرعت علاقه خود را به فروش بیمه عمر شما از دست می دهد. روی شناختن آنها، یادگیری نگرانی های آنها برای آینده مالی خانواده و یافتن محصول مناسب برای رفع نیازهایشان تمرکز کنید.

بررسی اهداف بیمه زندگی شخصی مشتری باعث ایجاد اعتماد می شود که بخش مهمی از رابطه کارگزار و مشتری است. اگر مشتری شما به شما اعتماد داشته باشد، نیمی از نبرد را برنده شده اید.

همانطور که روابط قوی ایجاد می کنید، در را برای فرصت های بیشتری با آن مشتری در آینده باز می کنید – و احتمال اینکه آنها شما را به دیگران معرفی کنند افزایش می دهید.

نکته 12: راه حل ها را بفروشید
به عنوان یک فروشنده بیمه عمر، توانایی حل مشکلات را توسعه می دهید. اغلب افراد با نگرانی در مورد رفاه و ثبات مالی خانواده خود به سراغ شما می آیند. می توانید برای مشکلات آنها راه حل ارائه دهید.

هنگامی که مشتری ابراز نگرانی می کند، او را در مورد محصولات بیمه عمر خود و همچنین پاسخ به مشکلات مالی خود مطرح کنید. اگر مشتریان بالقوه بیمه عمر را راهی برای کمک به آنها در حل مشکل بدانند، شانس خود را برای فروش بیمه نامه عمر به آنها افزایش می دهید.

نکته شماره 13: گزینه ها و هزینه های حق بیمه را به طور کامل توضیح دهید
در ارائه فروش خود، به میزان بیمه عمر مشتری خود حساس باشید. همه در شرایط مالی یکسان نیستند. مشتریان احتمالی را برای خرید بیمه نامه عمری که خارج از محدوده آنهاست تحت فشار قرار ندهید. شما هیچ لطفی به مشتری خود نمی کنید.

آن مشتری ممکن است در این مسیر با مشکل مالی مواجه شود و به خاطر قرار دادن آنها در یک مشکل مالی به شما نگاه مثبتی نخواهد داشت. بیمه عمر در انواع مختلف موجود است و بیمه نامه ای متناسب با هر نوع بودجه خانواده و وضعیت مالی وجود دارد.

نکته 14: مزایای را با ارائه بصری برجسته کنید
اگر مطالب بصری مانند نمودارهایی که هزینه‌ها را نشان می‌دهند یا صفحه‌ای از مزایای خط‌مشی برجسته را در نظر بگیرید، ارائه‌ها را بهتر به خاطر می‌آورند. اگر مشتریان شما ارائه شما را ببینند و بشنوند، به آنها کمک می کند تا آن را بهتر درک کنند و مدت ها پس از پایان جلسه با آنها همراه می شوند.

تعجب نکنید اگر متوجه شوید که شامل کمک های بصری با ارائه فروش بیمه عمر به شما کمک می کند فروش بیشتری را ببندید.

نکته 15: ارائه های خود را تمرین کنید
هیچ شرمی در انجام یک اجرای عملی ارائه فروش شما وجود ندارد. ارائه شما باید روان و به طور طبیعی جریان داشته باشد، اگرچه نمی خواهید به نظر برسد که در حال تمرین است. جلوی آینه بایستید و حالات صورت خود را یادداشت کنید. شما می خواهید دوستانه، با اعتماد به نفس و آماده به نظر برسید.

گرفتن ویدیوی ضبط شده از خودتان یک راه عالی برای دیدن خودتان همانطور که مشتریان شما را می بینند است. ویدیو را مرور کنید و روی نکات ارائه که ممکن است نیاز به بهبود داشته باشید کار کنید. فقط به یاد داشته باشید، هنوز باید آماده باشید که ارائه خود را بر اساس نگرانی ها و سوالات مشتری تغییر دهید.

نکته 16: برای غلبه بر مخالفت‌ها آماده شوید
ممکن است کمی طول بکشد تا با غلبه بر مخالفت ها راحت شوید، اما این بخش مهمی از ارائه فروش بیمه عمر شما است.

مهم است که آرام بمانید و به طور طبیعی در هنگام اعتراض پاسخ دهید. لحن صدای خود را یکنواخت نگه دارید و با اطمینان به اطلاعاتی پاسخ دهید که می تواند ادراک منفی مشتری را به مثبت تبدیل کند.

مهمترین چیز در مورد اعتراض، تصدیق آن است. هنگامی که بهترین پاسخ خود را دادید، از مشتری بپرسید که آیا سؤال دیگری دارد و تمام تلاش خود را بکنید تا به هر اعتراضی با همان آرامش و با اطمینان پاسخ دهید.

نکته 17: سوالات درست بپرسید
تنها راهی که می‌توانید در مورد آنچه مشتری امیدوار است با خرید بیمه عمر به دست بیاورید، پرسیدن سؤالات درست است. اهداف زندگی مشتری چیست؟ آیا آنها به دنبال سیاستی با گزینه ارزش نقدی برای کمک به پس انداز بازنشستگی هستند؟

هنگامی که بدانید هدف مشتری چیست و از یک بیمه نامه عمر چه انتظاری دارد، می توانید سبد محصولات محصولات بیمه عمر خود را ارائه دهید که به بهترین نحو نیازهای مشتری را برآورده می کند. هنگامی که همه گزینه ها را ارائه کردید، از مشتری بپرسید که آیا این گزینه ها به تحقق اهداف او کمک می کند.

نکته 18: برخی مطالب خواندنی را کنار بگذارید
شما همیشه در روز ارائه خود فروش نخواهید داشت. رهبران ممکن است به مدتی نیاز داشته باشند تا درباره چیزها فکر کنند و تصمیم بگیرند که چه گزینه هایی با وضعیت فعلی آنها مطابقت دارد. اگر برخی از مطالب خواندنی را پشت سر بگذارید که همه گزینه های آنها را بررسی می کند، این به مشتری کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرد.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس خود را نیز پشت سر گذاشته اید، تا مشتری بتواند در صورت داشتن سوال بیشتر با شما تماس بگیرد.

نکته 19: از مشتریان خود برای وقت خود تشکر کنید
زمان مشتری شما ارزشمند است و شما باید قدردانی خود را نشان دهید که آنها پذیرفته اند که ارائه فروش شما را بشنوند. به زمان تعیین شده برای ارائه خود احترام بگذارید و از آن عبور نکنید.

اذعان به اینکه برای وقت مشتری ارزش قائل هستید، به ایجاد اعتماد در روابط حرفه ای شما با آنها کمک زیادی می کند. یک نشانه کوچک قدردانی، مانند یک کارت تشکر دست نویس، یک تماس شخصی است که به مشتریان احتمالی اجازه می دهد بدانند که برای وقتشان ارزش قائل هستید.

نکته 20: پیگیری را فراموش نکنید
طبق گزارش یک شرکت تحقیقاتی جهانی، LIMRA، طی 10 سال گذشته کارفرمایان که بیمه عمر گروهی با حقوق کارفرما را ارائه می دهند، کاهش ثابتی داشته است. با در نظر گرفتن این موضوع، در را برای فرصت‌های بیشتر فروش بیمه عمر باز می‌کند.

با این حال، برای تضمین فروش، هرگز نباید اهمیت پیگیری پس از تماس اولیه با مشتری را فراموش کنید. اگر نتوانید پیگیری کنید، به مشتری احتمالی نشان می‌دهد که چیزهای دیگر برای شما مهم‌تر از بازگشت به او در خرید بیمه عمر است.

تنها کافی است یک تماس ساده بپرسید که آیا مشتری سؤالی برای کمک به شما در فروش دارد یا خیر.

نکته 21: یک جریان ثابت از سرنخ های جدید داشته باشید
وقتی صحبت از یک نماینده موفق بیمه عمر می شود، بزرگترین چالش تولید سرنخ است. چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای یافتن سرنخ های با کیفیت انجام دهید:

بازاریابی خود را انجام دهید
شما می توانید یک وب سایت برای خود یا آژانس خود ایجاد کنید و از استراتژی های بازاریابی مختلف برای کمک به تولید سرنخ های بیشتر بیمه عمر استفاده کنید، اما کار زیادی می طلبد.

انجام این تلاش ارزش پاداش را دارد و ایجاد یک وب سایت تبدیل قطعا باید بخشی از برنامه تولید سرنخ شما باشد. با این حال، ساخت وب‌سایت، جذب کانال‌های بازاریابی برای جذب ترافیک باکیفیت و ایجاد دنبال‌کننده زمان می‌برد. احتمالاً برای مدتی نتیجه این تلاش را نخواهید دید.

 

ارجاعات را بخواهید
یکی دیگر از راه های مفید برای ایجاد سرنخ، ارتباط با مشتریان فعلی است. می توانید از آنها برای معرفی (دوستان و اعضای خانواده) که ممکن است از استفاده از محصولات بیمه عمری که می فروشید سود ببرند، بخواهید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که نیازهای مشتریان فعلی شما با تغییر زندگی آنها سازگار خواهد شد. در حالی که ممکن است زمانی که شما برای اولین بار تجارت را شروع کردید به بیمه عمر مدت دار نیاز داشته باشند، می توانید بعداً به آنها مراجعه کنید تا در مورد مزایای تغییر به یک برنامه زندگی کامل صحبت کنید.

برای یک شرکت بیمه کار کنید
بسیاری از شرکت های بیمه عمر به نمایندگان خود سرنخ ارائه می کنند. این می تواند مفید باشد، اما قیمتی نیز دارد: کمیسیون کمتر. شرکت بخشی از پولی را که شما به دست می آورید در ازای این که در وهله اول به شما برتری دهد، می گیرد.

به عنوان یک نماینده مستقل به Assurance بپیوندید
اگر ترجیح می دهید برای خودتان کار کنید اما از حمایت قوی بهره مند می شوید، به خصوص در اولین شروع کار، به عنوان یک نماینده مستقل بیمه عمر برای Assurance کار کنید.

پلت فرم Assurance به شما این امکان را می دهد که بیمه عمر را در هر زمان، هر کجا و هر طور که می خواهید بفروشید. با Assurance به تیم متخصص تعامل با کاربر Assurance دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می کند تا مواردی مانند مشکلات شرکت مخابراتی را مرتب کنید، و هرگز به تنهایی نمی توانید مسائل را حل کنید.

همچنین به طیف گسترده ای از جلسات آموزشی که هر هفته برای گسترش دانش و مهارت های خود در زمینه فروش بیمه عمر در دسترس است، دسترسی خواهید داشت. Assurance همچنین یک مدیر فروش اختصاصی را به شما منصوب می کند که از نزدیک با شما همکاری خواهد کرد تا به شما در رسیدن به اهداف فروش کمک کند.

و مهمتر از همه، اطمینان شما را از فشاری که مجبور به تامین سرنخ های خود هستید رها می کند. در عوض، Assurance سرنخ های بیمه عمر از پیش واجد شرایط را برای شما ارسال می کند. با سرنخ های Assurance شما مستقیماً با افرادی صحبت خواهید کرد که قبلاً برای یافتن پوشش بیمه عمر ابراز علاقه کرده اند.

این سرنخ ها هیچ هزینه ای برای شما ندارد – لازم نیست نگران پرداخت هزینه بازاریابی یا محدودیت های دیگر در پتانسیل درآمد خود باشید. در عوض، می‌توانید کاملاً روی کاری که بهترین انجام می‌دهید تمرکز کنید، و آن فروش بیمه عمر است. درباره فروش در بستر اطمینان بیشتر بیاموزید.

سرنخ های خود را بخرید
پیروی از هر یک از نکات بالا می تواند مزایایی را به همراه داشته باشد، اما شاید ترجیح می دهید از طریق پلتفرم شخص دیگری کار نکنید یا برای راه اندازی وب سایت و بازاریابی خود به زمان نیاز دارید. اگر برای شروع به تنهایی نیاز به کمک دارید، خرید سرنخ بیمه عمر را در نظر بگیرید.

خرید سرنخ یک گزینه عالی برای نمایندگانی است که علاقه کمتری به بازاریابی و شبکه دارند یا صرفاً به دنبال رشد کتاب تجارت خود بدون صرف زمان با ارزش خود هستند.

همین امروز رشد کسب و کار بیمه عمر خود را شروع کنید
در طول دوره فروش بیمه عمر با طیف وسیعی از افراد آشنا خواهید شد. وضعیت هر کس متفاوت است، اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند: همه مشتریان احتمالی شما علاقه مند به استفاده از بیمه عمر برای محافظت از عزیزان و اشیاء با ارزش خود هستند. تعجب خواهید کرد که اکثر آمریکایی ها ارزش یک بیمه نامه عمر را درک می کنند.

و اگر وقت صرف بازاریابی و پرورش سرنخ‌ها ندارید، نکتار می‌تواند سرنخ‌های بیمه عمر واجد شرایطی را برای شما فراهم کند که مشتاق خرید بیمه عمر از شما هستند. ما فقط سرنخ هایی را برای شما ارسال می کنیم که با معیارهای انتخابی شما مطابقت داشته باشند. به این ترتیب می توانید بی درنگ تجارت بیمه خود را توسعه دهید.

ترفندهای فروش بیمه عمر pdf

روش فروش بیمه عمر به کارمندان

خلاقیت در فروش بیمه عمر

انگیزه فروش بیمه عمر

بهترین بازار برای فروش بیمه عمر

پیگیری در فروش بیمه عمر

فروش بیمه عمر در مداری

تکنیک فروش بیمه عمر
طریقه فروش بیمه عمر
افراد موفق در فروش بیمه عمر
راهکارهای افزایش فروش بیمه عمر
سرفصل های فروش بیمه عمر
خلاقیت در فروش بیمه عمر
ترفندهای فروش بیمه عمر pdf
پیگیری در فروش بیمه عمر

فروش بیمه عمر در مهدکودک
فروش بیمه عمر در مدارس
فروش بیمه عمر به پزشکان
فروش بیمه عمر به طلافروش
فروش بیمه عمر نی نی سایت
فروش بیمه عمر به وکلا
فروش بیمه عمر به روستاییان
فروش بیمه عمر ایران
فروش بیمه عمر به کارمندان
فروش بیمه عمر به پرستاران

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2034
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد اصول فروش بیمه عمر + 10 ترفند جدید فروش در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.