ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی 0 تا 100 در سال 2022

109 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

تکنیک فروش محصول فیزیکی پ چگونه اجناس خود را فیزیکی بفروشیم!

تکنیک فروش محصول فیزیکی پ چگونه اجناس خود را فیزیکی بفروشیم! 

مرحله 1: انجام تحقیق اگر می‌خواهید زمان و انرژی خود را برای تولید محصولات فیزیکی و فروش آنلاین آن‌ها صرف کنید، می‌خواهید تحقیق درستی انجام دهید تا احتمال شکست خود را به حداقل برسانید.

با یک ایده شروع کنید
زمانی که آنها به راه اندازی یک کسب و کار فکر کردند، ایده های متعددی داشتند. چیزی که آنها تصمیم گرفتند با آن بروند بر اساس تجربه ای بود که در برنامه ریزی برای عروسی آنها اتفاق افتاد.

همسرش می دانست که می خواهد در قربانگاه گریه کند. بنابراین او به دنبال دستمال های عروسی خوب گشت و نتوانست چیزی پیدا کند.

آنها در نهایت تعدادی را در چین پیدا کردند، 300 عدد سفارش دادند، اما در نهایت فقط از 6 عدد استفاده کردند. در تلاش برای انحلال بقیه، آنها آن را در eBay پست کردند و به سرعت فروختند. آنها این ایده را گرفتند و با آن دویدند. نتیجه کسب‌وکار شش رقمی آن‌ها، بامبل‌بی لینز است.

تحقیق کنید
در دنیایی که افراد زیادی از آمازون و ای‌بی کالا می‌خرند، فهمیدن اینکه فروشندگان دقیقاً چه میزان درآمد در بخش‌های مختلف دارند، نسبتاً آسان است.

هنگامی که ایده ای به دست آوردید، می توانید از ابزارهایی مانند Jungle Scout و Terapeak استفاده کنید تا ببینید فروشندگان دقیقاً چقدر از محصولات خاص در آن جایگاه درآمد دارند.

تقاضا را در خارج از این بازارها تعیین کنید
هدف نهایی شما این است که بتوانید محصولات خود را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود بفروشید.

استیو توصیه می‌کند از ابزارهایی مانند Long Tail Pro (رایگان) یا Google Keyword Planner (رایگان) برای مشاهده تقاضای جستجو و تعیین رتبه آسان در موتورهای جستجو (به عنوان مثال Google) استفاده کنید.

فاز 2: ساخت محصول

هنگامی که تحقیق را انجام دادید، نوبت به ساخت محصول می رسد. در نهایت، شما به دنبال محصولی هستید که بتوانید برند خود را روی آن قرار دهید. فرآیندی که استیو توصیه می‌کند در اینجا آمده است:

4 به دنبال فروشندگان باشید
شروع به جستجوی فروشندگان کنید
گزینه های زیادی برای یافتن فروشنده وجود دارد. شما می توانید عمده فروشان مستقر در ایالات متحده یا فروشندگان خارج از کشور را پیدا کنید. خارج از کشور مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود.

برای یافتن فروشندگان خارج از کشور، از سایت هایی مانند Alibaba و Global Sources استفاده کنید.

بهترین گزینه رفتن به نمایشگاه های تجاری در چین است. با این حال، این برای اکثر مردم امکان پذیر نخواهد بود.

چند نمونه بخرید
به منظور بررسی کیفیت محصول، باید چند نمونه خریداری کنید. شما می خواهید به دنبال هر گونه نقصی باشید و سعی کنید ببینید آیا می توانید چرخش خود را روی محصول اعمال کنید.

نحوه تولید محصول توسط سازنده را دقیقاً مستند کنید و تا حد امکان خاص باشید.

اگر در طول این فرآیند خیلی دقیق نیستید، می توانید به دلیل تلاش سازنده برای کاهش دادن به یک محصول زیر هم سطح، دست پیدا کنید.

همچنین، با جزئیات بسیار زیاد در این مرحله از فرآیند، یک چک لیست کیفیت ایجاد می کنید که می تواند توسط بازرسان برای آنها استفاده شود تا مطمئن شوند که دقیقاً آنچه را که می خواهید دریافت می کنید.

فاز 3: فروش محصول

وقت آن رسیده است که ببینیم آیا مردم محصول شما را خواهند خرید یا خیر. بهترین راه برای دانستن اینکه آیا آنها خرید خواهند کرد یا نه، فروش واقعی آن است. در اینجا مراحل انجام می شود:

یک سفارش تست کوچک بگذارید
سعی کنید در دیجی کالا بفروشید
قبل از بزرگ شدن، می خواهید با قرار دادن یک سفارش آزمایشی کوچک تقریباً 100 تا 200 واحد شروع کنید.

هنگامی که سفارش تست خود را دریافت کردید، محصول خود را در آمازون لیست کنید. هدف این است که آنها بفروشند. اگر این کار را انجام دهند، عالی است. می توانید به مرحله بعدی بروید. اگر این کار را نکردند، زمان انحلال فرا رسیده است. شما می توانید این کار را با فهرست کردن آنها در eBay انجام دهید.

سفارش عمده بدهید
اگر در مرحله قبل همه چیز خوب پیش برود، همه کالاهای خود را فروخته اید. اکنون می خواهید یک سفارش بزرگتر از بیش از 500 واحد ثبت کنید.

واحدهای نقد و بررسی هدیه
یکی از راه‌های افزایش فروش محصولات، دریافت نظرات است. وقتی مشتریان برای خرید به آمازون می روند، به بررسی ها نگاه می کنند تا به تصمیم گیری کمک کنند.

می توانید از خدمات پولی مانند Snagshout و Review Kit برای ارائه واحدهای بررسی برای بازبینان آمازون استفاده کنید.

بنشینید، استراحت کنید و از سواری لذت ببرید (امیدوارم)
در این مرحله، کار زیادی برای انجام دادن باقی نمانده است. اینجا جایی است که منتظر می مانید و می بینید که محصول شما چقدر به فروش می رسد.

فروشگاه تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید
اگر محصول شما شروع به فروش خوب کند و شما شروع به درآمد حدود 1000 دلار در ماه کنید، می خواهید به ساخت فروشگاه تجارت الکترونیک خود تغییر دهید.

پلتفرمی که استیو توصیه می کند، سبد باز است. این یک پلت فرم تجارت الکترونیک منبع باز است، مشابه آنچه وردپرس برای وبلاگ نویسی است. این کمی فنی تر است، اما به شما امکان انعطاف پذیری زیادی می دهد.

اگر فنی نیستید، می توانید از راه حل های کاملاً میزبانی شده مانند Shopify یا BigCommerce استفاده کنید.

مراحل عمل
اگر به این مصاحبه گوش می‌دهید و آماده انجام اقدام هستید، استیو به شما توصیه می‌کند که انجام دهید:
طوفان فکری را شروع کنید. چه ایده هایی برای محصولاتی که می خواهید بفروشید دارید؟
ابزارهایی مانند Jungle Scout و Terapeak را امتحان کنید

نوبت شماست
تو چطور؟ آیا محصولات فیزیکی فروخته اید؟ آیا این کاری است که خود را در آینده انجام می دهید؟ در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.

آموزش فروش محصولات اینترنتی | چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟

آموزش فروش محصولات اینترنتی | چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟ راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و کسب درآمد آنلاین آسان تر شده است که به نظر می رسد همه آن را انجام می دهند. چرا نباید این کار را انجام دهید در حالی که بسیار ساده و مهمتر از همه مفید است؟ این بدان معنا نیست که برای شروع فروش محصولات یا خدمات آنلاین، باید شغل خود را رها کنید. شما می توانید هر دو را انجام دهید، اما برای اطمینان از اینکه تلاش آنلاین شما نتایج مثبتی دارد، باید بدانید که چه رویکردی را در پیش بگیرید.

بسیاری از مردم فروش خدمات و محصولات را به صورت آنلاین انتخاب می کنند. اگر تصمیم دارید فقط محصولات بفروشید، یک سوال وجود دارد که باید قبل از شروع سفر از خود بپرسید. آیا قصد دارید محصولات دیجیتالی بفروشید یا فیزیکی؟

شاید بخواهید هر دو را بفروشید، در این مورد، باید در مورد دنیای آنلاینی که قرار است وارد آن شوید، یاد بگیرید. اطمینان حاصل کنید که تمام تلاش خود را برای رسیدن به مشتریان هدف خود انجام می دهید و تمام تلاش خود را به سود واقعی تبدیل می کنید.

تجارت الکترونیک

کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک مدت‌هاست که وجود داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد بسیاری از مردم هنوز اهمیت آن و تمام مزایایی که به همراه دارد، درک نکرده‌اند. بسیاری از مردم خرید آنلاین را ترجیح می دهند، و حتی کسانی که قصد دارند برای خرید از فروشگاه های فیزیکی بازدید کنند، ابتدا از وب سایت های مختلف بازدید می کنند تا محصولات را بررسی کنند و قیمت ها را مقایسه کنند.

بنابراین، تجارت الکترونیک شما را قادر می سازد تا به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید و فرصت های فروش خود را افزایش دهید. داشتن یک فروشگاه آنلاین یا یک بازار آنلاین، شما را به صورت 24 ساعته در دسترس قرار می دهد و هر کسی می تواند هر زمان که بخواهد محصولات شما را جستجو کرده و خریداری کند.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تجارت الکترونیک زیادی وجود دارند که خرید هر چیزی را که می‌خواهند از خانه‌هایشان آسان می‌کنند. ارائه این راحتی به مصرف کنندگان دلیل رونق صنعت تجارت الکترونیک است. و به همین دلیل است که باید در اسرع وقت شروع به فروش آنلاین محصولات کنید.

علاوه بر این، تجارت الکترونیک یک راه حل بسیار مقرون به صرفه است، زیرا هزینه های راه اندازی و اجرای یک فروشگاه آنلاین بسیار پایین است. علاوه بر این، می توانید کسب و کار خود را خیلی سریع گسترش دهید و نیازی به فضای اداری و هزینه های بیشتر نیست. وقتی یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید تقریباً همه چیز به نفع شما کار می کند. تعداد زیادی خریدار آنلاین وجود دارد، و شما می‌توانید تجربه خرید بی‌نظیری را برای هر مشتری فراهم کنید.

راه حل های فروشگاهی

برای شروع فروش محصولات به صورت آنلاین، باید وب سایتی بسازید که البته شامل یک فروشگاه آنلاین باشد. راه حل های فروشگاه آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما برخی از آنها از بقیه متمایز هستند. آنها ویژگی های مفید و رابط های آسان برای استفاده را ارائه می دهند. در زیر برخی از بهترین و محبوب ترین راه حل های فروشگاه آنلاین وجود دارد که می توانید برای شروع فروش آنلاین محصولات خود از آنها استفاده کنید.

Shopify

Shopify یکی از محبوب ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک است که همه چیزهایی که برای فروش آنلاین محصولات خود نیاز دارید را دارد. میزبان بیش از 400000 فروشگاه آنلاین است و حتی به شما امکان می دهد محصولات را در یک مکان خرده فروشی بفروشید.

پلتفرم Shopify به شما این امکان را می دهد که هر تعداد محصول را که می خواهید آپلود کنید و لیست محصولات خود را سفارشی کنید، ناگفته نماند که می توانید تمام سرنخ ها و تبدیل های خود را ردیابی کنید. کاربردش ساده است. بیش از 100 موضوع برای کمک به طراحی فروشگاه آنلاین شما وجود دارد و بیش از 1400 افزونه برای کمک به شما در بهبود عملکرد فروشگاه وجود دارد. سازگار با موبایل است، با برنامه های رسانه های اجتماعی ادغام می شود، و پشتیبانی از چت زنده 24/7 را در کنار بسیاری از ویژگی های مفید دیگر ارائه می دهد.

تجارت بزرگ

BigCommerce همچنین دارای پشتیبانی قوی 24/7 و ویژگی های گسترده ای است که فروش محصولات شما را بسیار ساده می کند. برخلاف Shopify هیچ کارمزد تراکنش ندارد و می توانید آن را با برنامه های رسانه های اجتماعی و بسیاری از پلتفرم های دیگر ادغام کنید. تمام تم هایی که این پلتفرم ارائه می دهد سازگار با موبایل هستند، اما اکثر آنها پولی هستند. با این حال، تمام تم ها به شما امکان می دهند فروشگاه خود را سفارشی کنید و آن را منحصر به فرد کنید. آنها اخیراً یک افزونه BigCommerce را برای وردپرس معرفی کرده اند تا به راحتی محصولات را در هر صفحه از سایت وردپرس شما به فروش برساند.

ووکامرس

WooCommerce همچنین یک پلتفرم تجارت الکترونیک محبوب است که دارای ویژگی های عالی، صدها تم و افزونه است. این به شما امکان می دهد تا فروشگاه خود را در داخل سیستم مدیریت محتوای وردپرس سفارشی کنید. یعنی ابتدا باید وردپرس را نصب کنید و سپس ووکامرس را نصب کنید.

Weebly

Weebly یک سازنده وب سایت مقرون به صرفه است که برای ایجاد فروشگاه های تجارت الکترونیک عالی است. طرح‌بندی‌های زیبا و طرح‌های قالب مدرن وجود دارد و می‌توانید تعداد نامحدودی محصول را در فروشگاه آنلاین خود آپلود کنید. برای ساختن فروشگاه خود با Weebly، نیازی به دانش فنی ندارید. رابط کاربری آسان آن شما را قادر می سازد تا موجودی محصول خود را با سهولت باورنکردنی مدیریت کنید. این پلت فرم برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است و پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهد.

3dcart

3dcart راه حل محبوب دیگری است، یک فروشگاه ساز همه کاره که بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک را برای سئو ارائه می دهد. 3dcart با پشتیبانی 24 ساعته و مجموعه ای عالی از تم های رایگان موبایل پسند، هیچ طرح کارمزد تراکنش ندارد که امکان محصولات، سفارشات، پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود را فراهم کند. پلاگین های کمتری نسبت به راه حل های دیگر موجود است، اما آنها با صدها ویژگی داخلی آن را جبران می کنند.

تفاوت بین فروش آنلاین محصولات دیجیتال و فیزیکی

اکنون که ایده ای دارید که کدام راه حل برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما بهترین است، می توانید به درستی از آن استفاده کنید و بهترین را برای نیازهای خود انتخاب کنید. اما، قبل از اینکه بتوانید وارد آن شوید، باید تفاوت‌های بین فروش آنلاین محصولات دیجیتال و فیزیکی را بررسی کنید.

محصولات دیجیتال آنهایی هستند که می توانید بارها و بارها بدون نیاز به توزیع آنها یا پرداخت هزینه های ساخت آنها را بفروشید. از آنجایی که آنها در فرمت های دیجیتال هستند، تنها کاری که مشتریان شما باید انجام دهند این است که آنها را دانلود کنند. این بدان معناست که آنها محصول درخواستی را در قالب فایل خاصی که در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود ذخیره شده است دریافت خواهند کرد.

پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال شامل کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آنلاین، نرم‌افزار، گرافیک، تم‌های وب‌سایت، عکس‌ها و آثار هنری است.

از طرف دیگر، محصولات فیزیکی ملموس هستند و شما باید پس از تکمیل خرید آنلاین، آنها را برای مشتریان خود ارسال کنید. آنها شامل کالا، پوشاک و محصولات مختلف دیگری هستند که باید برای مشتریان خود ارسال کنید.

جدای از تمایز آشکار بین محصولات دیجیتال و فیزیکی، تفاوت دیگر شامل نحوه فروش آنها است. در حالی که برای فروش محصولات فیزیکی به یک فروشگاه تجارت الکترونیک معمولی نیاز دارید، برای فروش محصولات دیجیتال به همان نوع فروشگاه نیاز ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت اختصاصی است که در آن همه کالاها را به نمایش بگذارید و خرید و دانلود آنها را برای مشتریان خود آسان کنید.

اگرچه این دو نوع محصول متفاوت هستند و به طور یکسان فروخته نمی شوند، اما هنوز باید مطمئن شوید که تجربه کاربری عالی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کنید. ناگفته نماند که لازم است هر زمان که نیاز داشتند، حمایت استثنایی از آنها ارائه کنید.

بازاریابی فروشگاه ها و محصولات آنلاین

هر محصولی را که تصمیم به فروش دارید، باید آنها را بازاریابی کنید تا به مخاطبان هدف خود برسید و آنها را به مشتری تبدیل کنید. شما باید مطمئن شوید که مردم در مورد فروشگاه شما می شنوند. موارد زیر بهترین راه برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما و معرفی مشتریان هدف شما به محصولات شما هستند.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شماست، بنابراین باید پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، وبلاگی را راه اندازی کنید. از وبلاگ خود برای صحبت در مورد محصولات خود استفاده کنید و تمام ویژگی های آنها و مزایایی را که می توانند به کاربران نهایی ارائه دهند به نمایش بگذارید. محتوای قانع‌کننده‌ای ایجاد کنید که باعث می‌شود بازدیدکنندگان شما بخواهند مدت طولانی‌تری در آنجا بمانند و درباره پیشنهادات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نکته کلیدی هنگام اجرای وبلاگ این است که یکنواخت باشید و محتوای تازه را به طور منظم منتشر کنید. همچنین، همیشه باید محتوای خود را با تصاویر بصری غنی کنید، زیرا آنها تمایل بیشتری به جذب افراد دارند. تصاویر مرتبط و جذاب را در هر پست وبلاگ قرار دهید. شما همچنین می توانید برای وبلاگ خود ویدیوهایی مانند آموزش و توصیفات بسازید. آنها به شما کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها اعتماد ایجاد کنید.

همچنین باید در وبلاگ نویسی مهمان شرکت کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید و با وبلاگ نویسان تأثیرگذار در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید. شما هرگز نمی دانید که چقدر ارتباطات قوی ممکن است برقرار کنید، بنابراین قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند تا دسترسی خود را در سطح جهانی گسترش دهید، بنابراین باید حضور خود را در کانال‌هایی که برای تبلیغ محصولاتی که ارائه می‌دهید بهترین هستند، تثبیت کنید. مطمئن شوید که دنبال کنندگان خود را تشویق می کنید تا نظرات خود را در مورد محصولات شما به اشتراک بگذارند.

ارتباط با فالوورهای رسانه های اجتماعی شما برای ایجاد شهرت بسیار مهم است. مطمئن شوید که به تمام نظرات و پیام هایی که دریافت می کنید پاسخ می دهید. این به مردم نشان می‌دهد که به آنها اهمیت می‌دهید و هرچه می‌گویند را در نظر می‌گیرید. این باعث می شود آنها احساس خاصی داشته باشند و این همان چیزی است که آنها را در برند شما درگیر می کند.

همچنین می‌توانید نظرسنجی‌ها و همچنین مسابقه‌هایی را ایجاد کنید تا به دنبال‌کنندگان خود پاداش‌های رایگان و تخفیف بدهید. چه کسی دوست ندارد چیزی را به صورت رایگان دریافت کند؟ این به شما کمک می کند تا اخبار کسب و کار خود را گسترش دهید و فالوورهای شما را به سمت حامیان برند شما سوق دهد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی هنوز یکی از کارآمدترین و قدرتمندترین ابزارهایی است که باید در جعبه ابزار بازاریابی خود داشته باشید. این می تواند به شما کمک کند سرنخ های بیشتری ایجاد کنید و اطلاعات مربوط به محصولات خود را به اشتراک بگذارید. مطمئن شوید که یک گزینه اشتراک در وب سایت خود، یعنی فروشگاه آنلاین خود دارید.

هنگامی که پایگاه مشترک خود را ایجاد کردید، می توانید از ایمیل برای تبلیغ محصولات جدید، فروش، ارائه تخفیف و تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید. راه های زیادی برای افزایش تعداد مشترکین وبلاگ شما وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که آنها را در استراتژی خود اجرا می کنید تا فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک).

تبلیغات PPC چیزی است که بسیاری از مردم از آن اجتناب می کنند، به خصوص زمانی که آنها در حال شروع کار تجاری خود هستند. تنها دلیل اجتناب از آن این واقعیت است که گاهی اوقات ممکن است کمی گران باشد. اگر آن را به درستی تنظیم کنید، می توانید مطمئن باشید که بازگشت سرمایه خود را دریافت کرده و درآمد خود را افزایش خواهید داد.

بهترین چیز در مورد تبلیغات PPC این است که شما می توانید هر جمعیتی دلخواه را هدف قرار دهید. این به شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و سرنخ های با کیفیت را جذب کنید و در نهایت به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید.

درگاه های پرداخت

برای اینکه بتوانید از مشتریان خود پرداختی دریافت کنید، باید یک درگاه پرداخت راه اندازی کنید. درگاه های پرداخت مانند پایانه های POS در فروشگاه های فیزیکی هستند. هدف اصلی آنها تأیید جزئیات کارت اعتباری مشتریان و اطمینان از اینکه شما برای هر فروش انجام شده در فروشگاه آنلاین خود پول دریافت می کنید است.

درگاه‌های پرداخت را با حساب‌های تجاری اشتباه نگیرید، که برای نگهداری وجوه لازم است قبل از اینکه بتوانید آنها را به حساب بانکی خود واریز کنید. درگاه های پرداخت فقط برای تأیید یا رد تراکنش ها وجود دارد. آنها اطلاعات کارت اعتباری را از مشتریان شما به یک تاجر خاص منتقل می کنند. هنگامی که یک تراکنش تأیید می شود، پول به حساب شما واریز می شود.

اما، درگاه‌های پرداخت زیادی وجود دارد که نیازی به حساب‌های تجاری ندارند. آن درگاه های پرداخت به تنهایی اطلاعات کارت اعتباری را تأیید می کنند. اگر همه چیز مرتب باشد، آنها وجوه را از مشتریان شما مستقیماً به حساب بانکی شما منتقل می کنند. برای مثال PayPal و Stripe از این قبیل هستند.

اگرچه نداشتن حساب تجاری ممکن است جذاب‌تر به نظر برسد، این درگاه‌های پرداخت به اصطلاح «مدرن» هزینه‌های بیشتری را برای هر تراکنش دریافت می‌کنند. اگر یک فروشگاه اینترنتی کوچک دارید یا اگر در حال راه اندازی هستید، ممکن است مشکل بزرگی نباشد، اما با افزایش مقیاس کسب و کار، این هزینه ها می توانند رشد کنند.

نتیجه ” فروش آنلاین محصولات دیجیتال و فیزیکی کار سختی نیست. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید و با استراتژی های بازاریابی موثر می توانید قبل از اینکه متوجه شوید شروع به کسب درآمد شبانه روزی کنید. علاوه بر این، می تواند به یک تلاش بسیار هیجان انگیز تبدیل شود، بنابراین دلیلی وجود ندارد که شما آن را انجام ندهید.

بنابراین، اگر به فکر راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود هستید، نکات ذکر شده در بالا را به کار ببرید. بهترین راه حل فروشگاه اینترنتی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین خود را به درستی تبلیغ می کنید تا به مخاطبان هدف خود برسید و آنها را جذب کنید تا وفادارترین مشتریان شما شوند.

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2043
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی 0 تا 100 در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.