2024/12/02
 ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

  2024/12/02
0
0
پادکست صوتی 1
پادکست صوتی 2
پادکست صوتی 3

اصول مهم در طراحی لوگو

711 بازدید

یادگیری نحوه طراحی لوگو ممکن است دشوار به نظر برسد. از کجا شروع می کنید؟ اینجاست که قوانین لوگوی زیر به کار می آیند.

طراحی لوگو فرآیندی است که وقتی با دانش، تجربه و یک برنامه محکم به آن نزدیک شوید، آسان تر می شود. اگر می خواهید چیزی عالی خلق کنید، دانستن اصول طراحی گرافیک و یادگیری برخی اصول طراحی گرافیک مهم است . سپس مشخص کنید که مشتری شما چه کسی است و چه چیزی را می خواهید به آنها بگویید. انتخاب های طراحی لوگوی شما تفاوت بزرگی در انتقال پیام خود به مشتری ایجاد می کند.

اصول طراحی لوگو در زیر قوانینی است که اگر می خواهید یک لوگوی موثر و موفق ایجاد کنید باید رعایت کنید. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 6 اصل کلیدی طراحی لوگو وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:

1. سادگی

سادگی چیزی است که به یک لوگو کمک می کند در برابر چالش های زمان ایستادگی کند و باعث می شود آن را تکرار و کار با آن آسان کند.

سه خط لوگوی exclamo
سه خطی که “E” را مشخص می کند، لوگو را به سادگی با matacurut بیان می کند

شما می خواهید لوگوی شما تا حد امکان واضح و قابل مشاهده باشد و در عین حال زیبایی شناسی شما را منعکس کند و فلسفه شما را منتقل کند. لوگوی نایک را در نظر بگیرید—چیزی بیش از یک سوووش تک رنگ. ساده تر از این نمی شود.

انتخاب های عاقلانه در فونت، گزینه های رنگ و گرافیک برای این مرحله بسیار مهم است. آیا لوگوی شما از چندین سایه، تصویر، فونت، حروف با هم تداخل دارند؟ فقط چند عنصر فعال را برای طراحی خود انتخاب کنید – یک لوگوی خوب مملو از عناصر نیست. و فضای سفید را فراموش نکنید! سادگی مستلزم استفاده عالی از فاصله است. عناصری که لوگوی شما را تشکیل می دهند باید نفس بکشند تا لوگوی شما برجسته شود و به وضوح با مخاطبان صحبت کند.

2. اصالت

آرم روباه هنری خط هندسی سیاه و سفید
طراحی لوگوی اصلی و خاطره انگیز با جوهر svart .

لوگوی شما باید به اندازه کافی متفاوت باشد تا جلب توجه کند و به اندازه کافی به یاد ماندنی باشد تا در ذهن مردم باقی بماند.

به تمام لوگوهای فراموش نشدنی که در حافظه شما ذخیره شده اند فکر کنید: Starbucks، UPS و Apple در بالای لیست قرار دارند. شاید ما آنها را به خاطر می آوریم که آنها را بی وقفه می بینیم، اما شاید به این دلیل است که آنها اصلی و فراموش نشدنی هستند. لوگوهای موفق با متفاوت بودن، اصلی بودن و به یاد ماندنی بودن از همه متمایز می شوند. لوگوی شما باید یک نگاه اول را به خود جلب کند که مردم به خاطر بسپارند و سپس با تکرار تعاملات، اعتماد و اطمینان خود را ابراز کنند.

طراحی لوگو منحصر به فرد را برای یک مفهوم طراحی منحصر به فرد. این نقطه در طراحی لوگو است که در آن هنر با ایده های عالی و درک محکم از طراحی مصرف کننده روبرو می شود . یک طراح گرافیک ماهر می تواند با در نظر گرفتن تمام این ملاحظات به اهداف لوگوی شما پاسخ دهد و چیزی واقعاً بدیع خلق کند.

3. تطبیق پذیری

لوگوی شما کار بزرگی دارد. این همه محصولات شما، تابلوهای فروشگاه، تبلیغات دیجیتال و موارد دیگر را تزئین می کند (به تی شرت ها و برچسب های ضربه گیر فکر کنید!). بنابراین، لوگوی شما باید همه کاره و قابل تطبیق برای فرود در هر مکانی باشد. به همه مکان هایی که می خواهید از لوگوی خود استفاده کنید فکر کنید و مطمئن شوید که در هر یک از آنها خوب به نظر می رسد.

آرم لامپ خانه های ییلاقی
انواع مختلف لوگو به ایجاد یک لوگو همه کاره کمک می کند. طراحی توسط C1k.

داشتن یک لوگوی ساده و به راحتی قابل تشخیص می تواند به تطبیق پذیری کمک کند. یکی دیگر از راه های عالی برای دستیابی به تطبیق پذیری، استفاده از لوگوی واکنش گرا است . لوگوهای واکنش گرا تطبیقی ​​هستند و دارای تغییرات مختلفی از نظر اندازه، پیچیدگی یا حتی رنگ هستند تا در هر جایی که قرار می گیرند با آن سازگار شوند.

قانون سرانگشتی این است که لوگوی شما نیز باید بتواند با هر رنگ یا پس زمینه ای کار کند. این بدان معناست که باید در سیاه و سفید بدون هیچ اثری خوب به نظر برسد. این لخت ترین شکل استخوان لوگوی شماست. آیا هنوز هم منحصر به فرد و به یاد ماندنی است؟ آیا هنوز هم صدای شرکت شما را دارد؟

4. مقیاس پذیری

طراحی لوگوی مینیمال برگ
یک لوگوی مینیمالیستی هوشمندانه که به راحتی مقیاس پذیر است. طراحی شده توسط artsigma .

به طور مشابه، لوگوی شما باید بتواند با هر اندازه ای سازگار شود. آیا می توان آن را روی یک بیلبورد غول پیکر و یک خودکار کوچک قرار داد؟ با بازگشت به اصل سازگاری، می دانیم که لوگوی شما باید مقیاس پذیر باشد تا برند شما را در هر جایی نشان دهد.

یک لوگوی مقیاس‌پذیر باید در هر اندازه‌ای معنا داشته باشد، خوب به نظر برسد و خوانا بماند، چه روی یک کارت ویزیت کوچک یا روی یک پوستر بزرگ چاپ شده باشد. اگر جزئیات زیادی را در لوگوی خود بگنجانید، کوچک کردن آن در اندازه کوچک دشوارتر می شود.

برای دستیابی به مقیاس پذیری در لوگوی شما، طراح لوگوی شما را در قالب وکتور ایجاد می کند. فایل‌های برداری با در نظر گرفتن تغییر مقیاس ایجاد می‌شوند، بنابراین لوگوی شما زمانی که به اندازه بزرگ تبدیل می‌شود به همان اندازه واضح به نظر می‌رسد.

5. تعادل و نسبت

انسان ها طرح های متعادل را زیبا می شناسند. یک طراحی متناسب باعث ایجاد تعادل بین عناصر مختلف تشکیل دهنده لوگوی شما می شود.

لوگوی متقارن آبرنگ دو ماهی
طراحی لوگوی متعادل توسط olimpio

تناسب به وزن هر یک از عناصر تشکیل دهنده لوگوی شما اشاره دارد. از منظر عملی، نسبت های مناسب لوگوی شما را کامل می کند و به معنی دار شدن آن کمک می کند.

آرم های متقارن از طریق عناصر با وزن مساوی که در دو طرف خط مرکزی تراز شده اند، متعادل می شوند. از سوی دیگر، لوگوهای نامتقارن را نیز می توان متعادل کرد، با استفاده از وزن های مخالف، ترکیبی را ایجاد کرد که یکنواخت نیست، اما همچنان دارای تعادل است.

6. بی زمانی

یک لوگوی بی انتها در ده سال به همان اندازه که امروز به نظر می رسد خوب به نظر می رسد. هنگام طراحی لوگوی خود از تسلیم شدن به مدهای کوتاه مدت خودداری کنید و به دنبال ظاهری کلاسیک باشید. لوگوهای روانگردان الهام گرفته از دهه 70 ممکن است امروز برای صنعت شما مورد توجه قرار گیرند، اما ممکن است در یک سال اجرا شوند.

لوگوهای حماسی در آزمون زمان مقاومت می کنند زیرا آنها به اصول و قوانین لوگوی ماندگار توجه می کنند، نه آنچه که دیگران در حال حاضر انجام می دهند.

لوگوی Coffisse
طراحی لوگو توسط Agi Amri
لوگوی پرنده جلو
طراحی لوگو توسط KVA
لامپ سبک ادیسون
طراحی لوگو توسط Tmas

همانطور که شرکت شما رشد می کند و تغییر می کند، لوگویی که اهداف و ایده آل های اساسی شما را حفظ می کند، جاری خواهد ماند. چیزی که ممکن است در حوزه فرهنگی فعلی عجیب و غریب یا به موقع به نظر برسد ممکن است به برند شما کمک کند در حال حاضر توجه را جلب کند، اما ممکن است در آینده این معنی را از دست بدهد. چیزی که با شما صحبت می کند و به جای شما صحبت می کند، برای مدت طولانی در کنار شما خواهد ماند.

یکی از راه‌های آزمایش این اصل طراحی لوگو این است که سناریوی زیر را تصور کنید: فکر کنید که فکر پشت لوگوی خود را بارها و بارها برای سال‌های آینده توضیح می‌دهید. آیا توضیح شما تا 5 یا 10 سال دیگر همچنان معتبر خواهد بود؟

این اصول لوگو را برای به دست آوردن یک نتیجه برجسته اعمال کنید

لوگوی غول پیکر نگهدارنده گل
این طرح به زیبایی قوانین و اصول طراحی لوگو را در بر می گیرد. لوگو توسط Rom@n

لوگوی شما صدا و چهره برند شما را منعکس می کند. مسئولیت زیادی از طرف شما بر عهده دارد و بنابراین شما مسئولیت زیادی برای ایجاد آن تا حد امکان متفکرانه بر عهده دارید.

این 6 اصل طراحی لوگو وجود دارد تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند تا ایده های خود را آزمایش کنید. با استفاده از این قوانین لوگو می‌توانید ببینید که چه کار می‌کند و نقص‌هایی که ممکن است طراحی لوگوی شما داشته باشد را پیدا کنید.

چه اولین لوگو یا صدمین لوگوی شما باشد و چه خودتان یک لوگو طراحی کنید یا با یک طراح گرافیک کار کنید، مطمئن شوید که این کار را با رعایت اصول طراحی لوگو انجام دهید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=425
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها
راهنما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • در صورت خرابی و عدم کارکرد لینک های دانلود، از بخش «گزارش خرابی لینک ها» ، می توانید عنوان این صفحه به همراه پارت هایی که در لینک ها دچار مشکل هستند را به مدیریت سایت گزارش نمایید تا بررسی و برطرف شوند.
  • فایل های دانلودی قرار داده شده تنها متعلق به این وبسایت است و نشر آنها در دیگر وبسایت ها به منظور دانلود پیگرد قانونی دارد.
  • در صورتی که با IP ایران در حال مشاهده وبسایت ما می باشید، حجم مصرفی دانلود فایل ها توسط شما نیم بها محسوب می شود.
  • در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با دانلود فایل های این مطلب، می توانید آن را در بخش دیدگاه ها سوال نمایید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

پسورد: www.AlmasTheme.com

نظرات

0 نظر در مورد اصول مهم در طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.