آرشیو نوشته های زیر با استفاده از المان های اختصاصی قالب مگاوردپرس در صفحه ساز المنتور طراحی و ایجاد شده است و امکان کنترل ظاهر و محتوای آنها همانند: کنترل تعداد نمایش نوشته ، مرتب سازی نوشته ها بر اساس عنوان ، تاریخ انتشار یا به روزرسانی ، بازدید و… به صورت سعودی و نزولی و فیلتر آنها بر اساس دسته بندی ، کنترل رنگ متن ها ، پس از زمینه باکس ها و دکمه ها ، فونت ، گردی گوشه ها و سایه های باکس ها ، فضای بین ردیف ها و ستون ها ، پدینگ و… برای هر بخش به صورت جداگانه با استفاده از این صفحه ساز و به صورت زنده فراهم می باشد.
همچنین شما می توانید با استفاده از این کنترل هایی که در اختیار شما قرار می گیرد ، سفارشی سازی بیشتری را بر روی باکس ها اعمال و آنها بر اساس سلیقه سفارشی سازی نمایید و باکس های زیر تنها یک نمونه از طراحی هر المان می باشند.
حالت کلاسیک - شبکه ای
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
0 بازدید
بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش
علیرضا جهانتیغ
1402/03/14
0
بازاریابی نمونه رایگان یک استراتژی است که شامل ارائه نمونه رایگان محصول به مشتریان بالقوه به منظور جذب آنها و...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
0 بازدید
بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد
علیرضا جهانتیغ
1402/03/13
0
بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی است که از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
1 بازدید
بازاریابی مبتنی بر حساب: چگونه می توان مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار داد و جذب کرد
علیرضا جهانتیغ
1402/03/12
0
بازاریابی مبتنی بر حساب یک استراتژی بازاریابی هدفمند است که بر شناسایی و جذب مشتریان یا حسابهای با ارزش تمرکز...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
2 بازدید
بازاریابی چابک: چگونه می توان به سرعت و به طور موثر به روندهای تغییر پاسخ داد
علیرضا جهانتیغ
1402/03/11
0
بازاریابی چابک یک استراتژی بازاریابی است که بر انعطاف پذیری، پاسخگویی و سازگاری تأکید دارد. این راهی است برای واکنش سریع...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
2 بازدید
بازاریابی الگوریتمی: نحوه استفاده از داده ها و فناوری برای بهبود اثربخشی بازاریابی
علیرضا جهانتیغ
1402/03/10
0
بازاریابی الگوریتمی یک استراتژی بازاریابی است که از داده ها و فناوری برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی و بهبود...
حالت کلاسیک - کاروسل
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
0 بازدید
بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش
علیرضا جهانتیغ
1402/03/14
0
بازاریابی نمونه رایگان یک استراتژی است که شامل ارائه نمونه رایگان محصول به مشتریان بالقوه به منظور جذب آنها و...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
0 بازدید
بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد
علیرضا جهانتیغ
1402/03/13
0
بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی است که از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
1 بازدید
بازاریابی مبتنی بر حساب: چگونه می توان مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار داد و جذب کرد
علیرضا جهانتیغ
1402/03/12
0
بازاریابی مبتنی بر حساب یک استراتژی بازاریابی هدفمند است که بر شناسایی و جذب مشتریان یا حسابهای با ارزش تمرکز...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
2 بازدید
بازاریابی چابک: چگونه می توان به سرعت و به طور موثر به روندهای تغییر پاسخ داد
علیرضا جهانتیغ
1402/03/11
0
بازاریابی چابک یک استراتژی بازاریابی است که بر انعطاف پذیری، پاسخگویی و سازگاری تأکید دارد. این راهی است برای واکنش سریع...
دپارتمان استراتژی
ادامه مطلب
2 بازدید
بازاریابی الگوریتمی: نحوه استفاده از داده ها و فناوری برای بهبود اثربخشی بازاریابی
علیرضا جهانتیغ
1402/03/10
0
بازاریابی الگوریتمی یک استراتژی بازاریابی است که از داده ها و فناوری برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی و بهبود...
حالت لیست - شبکه ای
بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش
بازاریابی نمونه رایگان یک استراتژی است که شامل ارائه نمونه رایگان محصول به مشتریان بالقوه به منظور جذب آنها و تشویق آنها به خرید است. این یک راه موثر برای ایجاد...
دپارتمان استراتژی
0 بازدید
علیرضا جهانتیغ
1402/03/14
0
بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد
بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی است که از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. این راهی است برای ایجاد سر و صدا...
دپارتمان استراتژی
0 بازدید
علیرضا جهانتیغ
1402/03/13
0
بازاریابی مبتنی بر حساب: چگونه می توان مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار داد و جذب کرد
بازاریابی مبتنی بر حساب یک استراتژی بازاریابی هدفمند است که بر شناسایی و جذب مشتریان یا حسابهای با ارزش تمرکز دارد. این راهی برای شخصی سازی رویکرد بازاریابی شما و ایجاد...
دپارتمان استراتژی
1 بازدید
علیرضا جهانتیغ
1402/03/12
0
حالت لیست - کاروسل
بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش
بازاریابی نمونه رایگان یک استراتژی است که شامل ارائه نمونه رایگان محصول به مشتریان بالقوه به منظور جذب آنها و تشویق آنها به خرید است. این یک راه موثر برای ایجاد...
دپارتمان استراتژی
0 بازدید
علیرضا جهانتیغ
1402/03/14
0
بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد
بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی است که از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. این راهی است برای ایجاد سر و صدا...
دپارتمان استراتژی
0 بازدید
علیرضا جهانتیغ
1402/03/13
0
بازاریابی مبتنی بر حساب: چگونه می توان مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار داد و جذب کرد
بازاریابی مبتنی بر حساب یک استراتژی بازاریابی هدفمند است که بر شناسایی و جذب مشتریان یا حسابهای با ارزش تمرکز دارد. این راهی برای شخصی سازی رویکرد بازاریابی شما و ایجاد...
دپارتمان استراتژی
1 بازدید
علیرضا جهانتیغ
1402/03/12
0
حالت کاشی وار
بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش
علیرضا جهانتیغ
0 بازدید
1402/03/14
بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد
علیرضا جهانتیغ
0 بازدید
1402/03/13
بازاریابی مبتنی بر حساب: چگونه می توان مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار داد و جذب کرد
علیرضا جهانتیغ
1 بازدید
1402/03/12
بازاریابی چابک: چگونه می توان به سرعت و به طور موثر به روندهای تغییر پاسخ داد
علیرضا جهانتیغ
2 بازدید
1402/03/11
بازاریابی الگوریتمی: نحوه استفاده از داده ها و فناوری برای بهبود اثربخشی بازاریابی
علیرضا جهانتیغ
2 بازدید
1402/03/10
بازاریابی تحلیلی: چگونه از داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای هدایت استراتژی بازاریابی استفاده کنیم
علیرضا جهانتیغ
2 بازدید
1402/03/09
بازاریابی مقاله: چگونه از محتوا برای ایجاد آگاهی از برند و افزایش ترافیک استفاده کنیم
علیرضا جهانتیغ
3 بازدید
1402/03/08
بازاریابی B2B: نحوه دستیابی و جذب مشتریان تجاری
علیرضا جهانتیغ
2 بازدید
1402/03/07