ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

تکنیک های فروش حضوری بر پایه مطالعات جدید+ تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش 2022

85 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

فروش حضوری

فروش حضوری و تکنیک‌های فروش حضوری در خط مقدم هر کسب‌وکاری میل به بازگرداندن سود نهفته است، به این ترتیب کسب‌وکارها رشد و شکوفا می‌شوند. اما این دقیقا چگونه به دست می آید؟ فروش پاسخ است. هدف نهایی هر کسب و کار، چه بزرگ و چه کوچک، بین المللی یا مستقل، فروش و کسب سود است.

در این مقاله به برخی از قدرتمندترین تکنیک ها و نکات فروش، آزمایش شده و آزمایش شده پرداخته ایم. البته، هر کسب و کار و محصولی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد، به همین دلیل است که تکنیک ها و نکات مختلفی پوشش داده شده است، بنابراین شما می توانید آنچه را که برای شما، کسب و کار و رشد فروش شما مفید است را بیابید.

چگونه به صورت حضوری محصول را بفروشیم! تکنیک های جدید علمی

مشتریان اساساً پاسخ فروش هستند: توجه مناسب را به محصولات خود جلب کنید و فروش در دستان شماست. اما همیشه اینطور کار نمی کند، حتی اگر مشتری جذب کنید، چگونه می توانید تضمین کنید که فروش انجام می شود؟

در این بخش از مقاله چند نکته و تکنیک‌های فروش صحبت می‌شود که می‌توانید برای رسیدن به بازار هدف خود، حفظ توجه و ایجاد فروش از طریق ایجاد یک تجربه شخصی، پیاده‌سازی کنید.

به مشتریان خود گوش دهید. مشتریان در نهایت انسان هستند و مانند هر انسان دیگری روی کره زمین، نیازهای عاطفی دارند. با گوش دادن، اعتماد، درک متقابل ایجاد می کنید و نیازهای مشتریان خود را درک می کنید.
از طریق سؤالات باز و زبان بدن رابطه برقرار کنید. هنگامی که به صحبت های مشتری خود گوش دادید و برای درک نیازهای آنها وقت گذاشتید، می توانید به سراغ پرسشگری بروید. پرسش از مشتریان به روشی غیر استفهامی برای فروش ضروری است. در صورت لزوم در مورد آن مشتری، از بودجه تا عطر مورد علاقه اش، بیشتر بیاموزید. همه چیز خیلی پیش می رود.
از زبانی استفاده کنید که بر مشتری شما تمرکز دارد. با این کار نشان می‌دهید که با دقت گوش داده‌اید و بهترین منافع مشتریان خود را در دل دارید. سعی کنید از عباراتی مانند «پیدا می‌کنید»، «دوست خواهید داشت» و غیره به جای «فکر می‌کنم»، «اجازه دهید درباره‌اش به شما بگویم» استفاده کنید.
بر اساس تحقیقات خود، محصول(های) را افزایش دهید. شما برای گوش دادن، پرسش و ایجاد رابطه با مشتری خود وقت گذاشته اید، اکنون بخش مهم مبادله است: فروش. از تحقیقات خود برای افزایش فروش محصولاتی که نیازهای مشتریان شما را برآورده می کنند استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را با پیشنهاد ویژگی‌های یک محصول انجام دهید که مشکلاتی را که احتمالاً توسط مشتری شما تجربه می‌کند جذاب باشد و حتی در نهایت محصولات دیگری را به مکالمه اضافه کنید تا در نهایت بیش از یک فروش داشته باشید.

بازاریابی حضوری چیست؛ نکات مهم و تکنیک فروش حضوری

بازاریابی حضوری چیست؛ نکات مهم و تکنیک فروش حضوری دلیلی وجود دارد که وقتی در سوپرمارکت خرید می کنید ممکن است یک تکه نان کوچک یا یک مکعب پنیر به شما پیشنهاد شود، و دلیل آن فروش است. با اجازه دادن به مشتریان بالقوه برای آزمایش یک محصول یا مشاهده ویژگی های یک محصول برای خود، احتمال ایجاد فروش بسیار بیشتر است.

  • مردم دوست دارند چیزهایی را امتحان کنند و تا جایی که ممکن است اثرات آن را ببینند. هر چه بیشتر از این بتوانید انجام دهید، بهتر است. ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که زیاده روی کنید و همه چیزهایی را که دارید به رایگان تحویل دهید، اما وقت بگذارید و نکات فروش زیر را در مورد اینکه چگونه می توانید به طور موثر محصول خود را نشان دهید، بخوانید.
  • از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. در عصر حاضر، رسانه های اجتماعی راهی عالی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما هستند. تقریباً هر کسب و کاری که وجود دارد این کار را انجام می دهد. چرا؟ از آنجا که مردم دوست دارند چیزهایی را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند، چه یک عکس یا یک ویدیوی کوتاه. رسانه های غنی همه چیز را بسیار واقعی تر جلوه می دهند. با ارسال عکس‌های محصولات خود به معنای مرتبط در شبکه‌های اجتماعی، به مشتریان بالقوه خود اجازه می‌دهید تا نحوه عملکرد آن را تجسم کنند، همین امر در مورد ویدیوها نیز صدق می‌کند.
    در صورت امکان محصول خود را در فروشگاه با مشتری به نمایش بگذارید. وقت گذاشتن برای انجام این کار یک مزیت بزرگ دارد. این نشان می‌دهد که به شما اهمیت می‌دهید و فقط نمی‌خواهید مشتری‌تان خریدی را انجام دهد، بدون اینکه حتی چیزی را که می‌خرد، چه کرم دست، چه رنگ خانگی یا ماهیتابه باشد.
  • فروش را از طریق نمایش ببندید. هنگامی که توجه مشتریان خود را جلب کردید و آنها به طور فعال با نمایش درگیر شدند، فروش بسیار آسان تر است. با آنها در مورد نحوه عملکرد محصول شما برای آنها صحبت کنید. به عنوان مثال، “من می توانم ببینم که این کرم دست واقعا پوست شما را مرطوب می کند، شما قطعا از استفاده منظم از این محصول بهره مند خواهید شد”. کلید این کار فقط نشان دادن بدون ارتباط دادن آن به مشتری نیست، بلکه اطمینان از این است که محصول و روش شما برای انجام این کار با مشتری و نیازها، خواسته‌ها و نقاط دردسر خاص او مرتبط است.

مهارت فروش حضوری برای موفقیت در فروش

مهارت فروش حضوری برای موفقیت در فروش تکنیک elevator pitch یک تکنیک قدیمی، آزمایش شده و آزمایش شده است که در واقع ثابت می کند که گاهی اوقات کمتر بسیار بیشتر است. با استفاده از این تکنیک، به احتمال زیاد به طور جامع ارتباط برقرار می‌کنید و مطمئن می‌شوید که سطح فروش شما جلب توجه می‌کند. حتی اگر در یک معامله فروش، ارتباطات کلیدی است، اغلب ما می توانیم بیش از حد صحبت کنیم، بیش از حد بفروشیم و علاقه مشتری خود را از دست دهیم.
مفهوم این تکنیک این است که تصور کنید فقط زمان لازم برای سفر در آسانسور با خریدار بالقوه خود را دارید، فقط چند دقیقه برای معرفی و فروش خود و محصول/خدمتتان. در زیر نحوه استفاده از این تکنیک را بیان کرده ایم:

  • میدان فروش خود را با اطمینان باز کنید. یه نگاه به خودت بنداز آیا با اعتماد به نفس ارتباط برقرار می کنید، نه تنها با کلمات خود؟ به یاد داشته باشید که تنها 7 درصد از ارتباطات کلامی است و 93 درصد دیگر به زبان بدن شما بستگی دارد. زبان بدن باز، تماس چشمی و لبخند زدن را تمرین کنید.
  • چرا خریدار بالقوه باید به حرف شما گوش دهد؟ در صورت لزوم در مورد تجربه خود صحبت کنید، خود را با خریدار در عین حال حرفه ای مرتبط کنید.
  • مختصر و دقیق باشید در جدل ها گم نشوید و امتیاز خود را از دست ندهید، شاید 3 دلیل را انتخاب کنید که چرا فکر می کنید این محصول/خدمت عالی است. آنها را به طور طبیعی وارد زمین خود کنید و آن را به خریدار بازگردانید. نقاط را به هم وصل کنید، یک اتصال ایجاد کنید.
  • فراخوانی برای اقدام. گام آسانسور تقریباً به پایان رسیده است، به طور طبیعی به سمت بخش سوال تراکنش حرکت کنید. اکنون یک قدم به انجام آن فروش نزدیکتر شده اید.

تکنیک خارق العاده فروش حضوری + مزایا و معایب

تکنیک خارق العاده فروش حضوری + مزایا و معایب و از فروش ماشین گرفته تا فروش یک بسته بیسکویت، هدف نهایی بستن و انجام فروش است. شما تلاش کرده اید در مورد مشتری خود بیاموزید، محصول/خدمت را نشان دهید، اکنون چگونه فروش را ببندید؟ در زیر متوجه خواهید شد.

  • تصمیم گیرنده را شناسایی کنید. تصمیم گیرنده اینجا کیست؟ آیا با گروهی از افراد، شاید دو نفر یا بیشتر روبرو هستید؟ مشخص کنید که کدام یک تصمیم گیرنده است و توجه و تاکتیک های خود را روی آن فرد متمرکز کنید.
  • با درایت احساس فوریت ایجاد کنید. همه چیز در مقطعی فروخته می شود، اما اگر بتوانید به خریدار بالقوه خود این تصور را القا کنید که آنها واقعاً باید قبل از اینکه شخص دیگری آن را بخرد، همین الان آن را بخرد، خیلی بهتر است. ایجاد احساس فوریت واقعا کمک می کند، و شما می توانید این کار را به روشی بدون فشار و با گفتن جملاتی مانند “این محصولات در حال حاضر تقاضای زیادی دارند، نمی توانم تضمین کنم که تا چند روز دیگر اینجا هستند” انجام دهید. یا “ما علاقه زیادی به این داشتیم، مطمئن هستم که خیلی سریع به فروش خواهد رسید”.
  • چرا محصول شما بهتر از محصول رقیب شماست؟ آیا مشتری بالقوه شما می تواند این محصول را در فروشگاه های لوازم خانگی دیگر پیدا کند؟ محصول شما چه چیزی دارد که دیگری ندارد؟ این نکات را بالا بفروشید: این ممکن است قیمت، کیفیت، کمیت باشد، تخیل خود را با درایت بکشید.
  • داستان سرایی. به خریدار بالقوه خود بگویید که مشتری قبلی چقدر از این محصول هیجان زده شده است و چگونه برای خرید بیشتر بازمی گردند. با نشان دادن نمونه هایی از اینکه چگونه یک محصول یا خدمات نتایج مشتری را بهبود بخشیده است، احتمال بیشتری دارد که آن فروش را ببندید.

 

نکته های مهم برای فروش حضوری

نکته های مهم برای فروش حضوری ارائه های فروش یا هر ارائه ای می تواند حتی برای مجرب ترین مجریان دلهره آور باشد. چه چیزی را باید در ارائه خود بگنجانید؟ چگونه می توانید مطمئن شوید که ارائه شما برجسته است؟ در زیر نکاتی را برای فروش بیان کرده‌ایم که باید رعایت کنید:

  • زیاده روی نکنید. همیشه کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. خود را به 8-10 اسلاید آموزنده و جذاب محدود کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که گفتار شما مکمل چیزی است که دیده می شود. نیازی نیست همه چیز را مثل یک فیلمنامه بخوانید، انسان ها رباتیک نیستند. اطمینان حاصل کنید که حضور شما چیزی به ارائه اضافه می کند، سوالاتی بپرسید تا بینندگان را درگیر آنچه می بینند و می خوانند درگیر کند.
  • شامل تصاویری با درایت ما به طور طبیعی موجودات بصری هستیم، با گنجاندن تصاویر در آنچه ارائه می‌دهید، ارائه شما را فوراً جذاب‌تر، جالب‌تر و مرتبط‌تر می‌کند. عکس های مشتریان خوشحال بسیار خوب کار می کند.
  • پل قبل و بعد. به بینندگان خود نشان دهید که زندگی آنها در حال حاضر چگونه است و پس از استفاده از محصول / خدمات شما چگونه خواهد بود. بر این شادی تاکید کنید.
  • تا جایی که می توانید از داده ها استفاده کنید. مخاطبان شما از نمودارها و آمارها برای حمایت از آنچه واقعاً می گویید قدردانی خواهند کرد.

مرحله آموزش حضوری

اکنون جنبه حضوری و حضوری ایجاد فروش را پوشش داده ایم، زمان آن رسیده است که به جنبه ای به همان اندازه مهم از تکنیک های فروش برویم و آن دنیای آنلاین است. ممکن است یک تبلیغ رنگارنگ باشد که در مرورگر شما ظاهر می‌شود یا ایمیلی که یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه می‌دهد، اما به هر طریقی، شما دریافت‌کننده بازاریابی دیجیتال بوده‌اید.

این بخش بعدی تکنیک‌های فروش را ارائه می‌دهد که نحوه بهبود تولید سرنخ، نرم‌افزار فروش و نکات صفحه فرود را پوشش می‌دهد.

شما مشتریان وفادار خود را دارید اما آیا بیشتر نمی خواهید؟ نکات فروش زیر را دنبال کنید تا سرنخ ها را در وب سایت خود جمع آوری کنید و علاقه بیشتری به مشتری جلب کنید.

  • از خدمات جمع آوری سرنخ در دسترس استفاده کنید: افزونه ها و فرم های تماس برای وب سایت ها که از بازدیدکنندگان شما می خواهد در ازای دریافت خبرنامه ها یا پیشنهادات منظم و به روز رسانی محصول، داده های خود را وارد کنند. حفظ چنین جزئیاتی در مواقعی که نیاز به بازاریابی افراد جدید یا راه اندازی یک کمپین و همچنین حفظ ارتباط با پایگاه مشتریان خود دارید، به شما کمک می کند.
  • آیا حضور آنلاین خود را بهینه می کنید؟ آیا می توانید چیزی بیشتر به مشتری خود ارائه دهید؟ شاید ارائه یک وبینار یا کتاب الکترونیکی رایگان ماهانه را در نظر بگیرید. چنین امتیازاتی همیشه یک مشتری یا مشتری بالقوه را به محصولات و خدمات شما علاقه مند می کند.
  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی، مخاطبان خود را به صفحات فرود فروش خود هدایت کنید. با به اشتراک گذاری محتوا و استفاده از آن به نفع خود، به احتمال زیاد به مخاطبان بیشتری دسترسی خواهید داشت و البته فروش بیشتری نیز ایجاد می کنید.
  • در کنفرانس ها و رویدادهای شبکه شرکت و ارائه دهید. این به خودی خود صحبت می کند، اما همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، مهم این نیست که شما چه می دانید، بلکه مهم این است که چه کسی را می شناسید. شبکه سازی کنید و محصول خود را بشناسید، کارت های ویزیت، بروشورها و بروشورهای خود را پخش کنید و حرف خود را نیز بشناسید.

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2039
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تکنیک های فروش حضوری بر پایه مطالعات جدید+ تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.