ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

تکنیک فروش در اینستاگرام + ترفند فروش کتاب در سال 2022

68 بازدید
5/5 - (2 امتیاز)

تکنیک فروش اینستاگرام | چگونه فروش خود را در اینستاگرام زیاد کنیم!

اگر نمی‌دانید که آیا برند شما باید به طور فعال محصولات را در اینستاگرام بفروشد، این را در نظر بگیرید: بیش از 130 میلیون کاربر هر ماه روی پست‌های خرید اینستاگرام ضربه می‌زنند.

خرید اینستاگرام قابلیتی است که به برندها اجازه می‌دهد محصولات را مستقیماً به ۱ میلیارد کاربر جهانی این پلتفرم بفروشند. پس از راه‌اندازی در مارس ۲۰۱۷، اینستاگرام گفت که می‌خواهد «چیزی ایجاد کند که کمتر تراکنش‌کننده باشد و غوطه‌ورتر باشد» و «خرید از طریق تلفن همراه مانند خرید احساس شود». برندهایی مانند Kate Spade New York، J.Crew و Warby Parker تنها تعدادی از نام هایی هستند که از آن زمان تاکنون با آنها قرارداد امضا کرده اند.

اخیراً، اینستاگرام ویژگی پرداخت را اضافه کرده است تا کاربران آن بتوانند حتی بدون خروج از برنامه، محصولات خود را خریداری کنند. طبق پلتفرم تجارت الکترونیک Selfy، خرید اینستاگرام ابزاری ارزشمند برای برندها است زیرا به مشتریان کمک می کند محصولات جدید را کشف کنند. داده‌های فیس‌بوک مادر اینستاگرام این موضوع را تأیید می‌کند: یک نظرسنجی نشان داد که ۸۱ درصد از مصرف‌کنندگان از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می‌کنند.

یادگیری نحوه فروش در اینستاگرام به مشاغل در هر اندازه فرصت های باورنکردنی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش ارائه می دهد.

سال گذشته، eMarketer گزارش داد که اینستاگرام در سال 2021 1.074 میلیارد کاربر در سراسر جهان تخمین زده است که 73.5 میلیون بیشتر از آنچه در سال 2020 داشت.

از برندهای بزرگ گرفته تا فروشگاه‌های محلی، کسب‌وکارها در سرتاسر جهان نتایج را با اینستاگرام به ارمغان می‌آورند. بر اساس یک گزارش، 80 درصد از کاربران اینستاگرام بر اساس چیزی که در هنگام مرور این اپلیکیشن دیده اند، تصمیم خرید می گیرند.

اگر هنوز شروع به فروش در اینستاگرام نکرده اید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست بدهید.

علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ در اینجا 9 نکته اثبات شده برای کمک به شما در یادگیری نحوه فروش در اینستاگرام آورده شده است.

پروفایل تجاری اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:

عکس نمایه: عکسی را انتخاب کنید که روی برند (مانند لوگو) باشد و شناسایی شرکت شما را آسان کند.
بیوگرافی خوش ساخت: بیوگرافی اینستاگرام شما فوق العاده مهم است. این باید شامل توضیح واضحی از کسب و کار شما باشد که با مخاطبان شما صحبت کند. به آنها اطلاع دهید دقیقاً چه چیزی برای ارائه دارید.
پیوند به فروشگاه خود: بخش URL بیو تنها پیوند قابل کلیکی است که می توانید به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید، بنابراین مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید! این مکان عالی برای هدایت ترافیک از پست ها و استوری های فردی شما است. ایجاد یک URL منحصر به فرد برای این بخش همچنین به شما این فرصت را می دهد که بازدیدهای وب سایت خود را از اینستاگرام پیگیری کنید.

نمایه آنها شامل یک زیبایی شناسی با طراحی زیبا و سازگار و همچنین یک بیوگرافی چشم نواز و عکس پروفایل مارک شده است.

نمایه کسب و کار اینستاگرام شما اغلب اولین نقطه تماسی است که یک مشتری با برند شما برقرار می کند، بنابراین مهم است که تاثیر بسیار خوبی داشته باشید و مردم را به دنبال کردن کسب و کارتان ترغیب کنید. با ایجاد یک داستان برند و زیبایی‌شناسی ثابت، می‌توانید مشتریان جدید را به دنبال‌کنندگان فداکار تبدیل کنید، به این معنی که آنها تنها چند قدم با سرمایه‌گذاری روی محصولات شما فاصله دارند.

از تبلیغات اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید!

با تغییرات مداوم در الگوریتم اینستاگرام و افزایش رقابت در این پلتفرم، مهم است که از آنچه کار می کند استفاده کنید. یعنی، این بدان معنی است که تبلیغات اینستاگرام برای استراتژی های بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل بسیار مهم است.

هنگامی که یک نمایه تجاری در اینستاگرام راه‌اندازی کردید، می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید، کجا می‌خواهید تبلیغات شما دیده شود و چه مدت می‌خواهید اجرا شود. اینستاگرام گزینه‌های هدف‌گیری متنوعی را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید آن‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای کسب‌وکارتان مطابقت دارند.

اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود چندان دشوار نیست، اما می تواند برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و تأثیرگذارانی که قبلاً این کار را انجام نداده اند ترسناک باشد. خوشبختانه، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست!

ساده ترین راه برای اجرای تبلیغات، تبلیغ پست هایی است که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید. فقط پستی را که می خواهید تقویت کنید انتخاب کنید و دکمه “ترفیع” را بزنید.

اینستاگرام به‌طور خودکار «مخاطبان مشابه» را جذب می‌کند که می‌توانید پست را با آنها به اشتراک بگذارید، اما می‌توانید به راحتی با انتخاب علاقه، محدوده سنی و جنسیت، مخاطبان خود را در برنامه ایجاد کنید.

هنگامی که مخاطبان و بودجه خود را تنظیم کردید، مطمئن شوید که قبل از زدن «تأیید» آخرین نگاهی به آگهی خود داشته باشید.

می توانید با بودجه کمی شروع کنید و تبلیغات خود را برای چند روز اجرا کنید تا همه چیز را آزمایش کنید. برای ردیابی عملکرد تبلیغ خود، روی “مشاهده نتایج” در گوشه سمت چپ پایین تبلیغ خود کلیک کنید. به یاد داشته باشید، تبلیغات اینستاگرام می‌توانند تمرین کنند، بنابراین مطمئن شوید که پست‌ها و مخاطبان افزایش یافته خود را تا زمانی که به نتایج دلخواه خود دست یابید، تغییر دهید.

بهترین تبلیغات برای افزایش فروش اینستاگرام برای کسب و کار شما، تبلیغاتی هستند که به وضوح نحوه خرید را توضیح می دهند.

@thebouqsco را در نظر بگیرید. در مثال زیر، آنها از فراخوان اقدام «اکنون خرید کنید و ذخیره کنید» را در عنوان و با توضیح کوتاهی از پیشنهاد استفاده می‌کنند. آنها همچنین از “خرید اکنون” به عنوان یک فراخوان برای اقدام برای متن دکمه استفاده می کنند تا کاربران را تشویق به خرید کنند.

اساسا، The Bouqs Co. فرآیند خرید را ساده می کند. این تبلیغ بدون هیچ گونه حواس پرتی، آنچه را که آنها ارائه می دهند بسیار واضح می کند. مهم است که پیام های خود را ساده نگه دارید، تا کاربران را از هدف نهایی پست خود منحرف نکنید.

فروش از طریق تبلیغات استوری اینستاگرام

در مارس 2017، اینستاگرام تبلیغاتی را در استوری منتشر کرد و به برندها فرصت دیگری برای دسترسی به افراد بیشتری ارائه داد. این تبلیغات همهجانبه و تمام صفحه به کسب و کار شما امکان می دهد از هدف گیری استفاده کند که باعث می شود تبلیغات شما شخصاً با افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید مرتبط می کند.

در حالی که تبلیغات عکس احتمالاً تا سال 2021 رتبه اول خود را حفظ خواهند کرد، تبلیغات استوری اینستاگرام باید بیشترین رشد را بر اساس افزایش استفاده از استوری اینستاگرام داشته باشد. این تبلیغات در بین استوری‌های اینستاگرام حساب‌هایی که دنبال می‌کنید ظاهر می‌شوند و می‌توانند تأثیر زیادی بر مشتریان بالقوه بگذارند.

در گوشه سمت راست بالا یک تگ کوچک “Sponsored” و یک فراخوان برای اقدام (“بیشتر بیاموزید”) در پایین این تبلیغات مشاهده خواهید کرد. باز هم، اضافه کردن یک فراخوان برای اقدام اضافی در پایین آگهی شما نیز می تواند برای کسانی که علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند مفید باشد.

شما در تبلیغات اینستاگرام می توانید یک ویدیو یا یک عکس بسازید. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که کلیپ اولیه شما جلب توجه می کند. باید چشم کسانی را که به سرعت در داستان‌ها ورق می‌زنند، جلب کنید.

استوری های اینستاگرام راهی عالی برای کسب و کارها برای برقراری ارتباط عمیق تر با فالوورهای خود و نشان دادن شخصیت برندشان شده است. آنها به شما این امکان را می دهند که به صورت روزانه با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید (و بدون درهم ریختن فید آنها). مطمئن شوید که این فرصت عالی برای ارتباط با مشتریان آینده را از دست نمی دهید.

استراتژی تبلیغات اینستاگرام: 6 نکته برای ارتقاء سطح

شما تحقیق کرده‌اید، اعداد را خرد کرده‌اید، بودجه اختصاص داده‌اید و بودجه اینستاگرام شما تنظیم شده است. اکنون، بخش سخت استراتژی تبلیغات اینستاگرام شما به پایان رسیده است، درست است؟ نه کاملا.

حساب کسب و کار اینستاگرام شما ممکن است بینش هایی را برای ردیابی KPI های مهم مانند برداشت ها، تعامل و جمعیت فالوور به شما ارائه دهد، اما آنچه پیش رو دارید، تعیین این است که برای چه چیزی و چگونه هزینه کنید. اگر هدف شما این است که تا حد امکان به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، استراتژی تبلیغات اینستاگرام شما باید بر بهینه سازی کمپین و ROAS سالم (بازده هزینه تبلیغات) تمرکز کند که شامل تخصیص بودجه شما به حوزه های مربوطه در زمان های مناسب است. شش قانون ساده زیر باعث می‌شود که این موضوع بسیار راحت باشد، بنابراین نگرانی در مورد هزینه‌های رسانه‌های دیجیتال شما به گذشته تبدیل خواهد شد.

قانون 70:30 را به خاطر بسپارید!

هنگام تعیین میزان هزینه برای تبلیغات اینستاگرام، مهم است که در رویکرد خود انعطاف پذیر باشید. تقسیم هزینه های رسانه دیجیتال خود را با استفاده از قانون 70/30 در نظر بگیرید. 70٪ به هزینه تبلیغات اینستاگرام شما اختصاص می یابد، و 30٪ دیگر برای هزینه های روان، مانند تبلیغات واکنشی اینستاگرام، کنار گذاشته می شود. اگر هر بخشی از 30٪ مورد نیاز نباشد، همیشه می توان آن را به دیگ مخارج اصلی اضافه کرد.

2. روزهای خود را عاقلانه انتخاب کنید
طبق آمار اینستاگرام، بیش از 80 درصد از کاربران حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. و 75 درصد از کاربران طبق گزارشات از یک وب سایت بازدید کرده یا پس از دیدن یک تبلیغ اینستاگرام خرید کرده اند. برای جذب این مخاطبان، تعیین بهترین زمان برای دسترسی به این کاربران بسیار مهم است؟

بخش‌های مختلف در زمان‌های مختلف بهتر عمل می‌کنند، بنابراین به عنوان بخشی از استراتژی کمپین اینستاگرام خود، تحقیق و برنامه‌ریزی خود را با دقت انجام دهید تا بیشترین بهره را از هزینه تبلیغات خود ببرید.

به طور کلی، بهترین روز برای ارسال تبلیغات، پنجشنبه است. سه شنبه و چهارشنبه بالاترین هزینه هر کلیک (CPC) را دارند. آیا می خواهید یک پاسخ مطمئن به تبلیغ خود داشته باشید؟ ساعت 3 بعدازظهر چهارشنبه راهی برای رفتن است. اما استثنائاتی وجود دارد: کالاهای مصرفی در روزهای شنبه بین ساعت 11 صبح تا 1 بعدازظهر رونق زیادی را تجربه می‌کنند، با افت مشخصی که در دوشنبه‌ها مشاهده می‌شود، زمانی که مردم در محل کار برای خرید بسیار مشغول هستند.

با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید!

تقسیم بندی کلید ارتباط با مخاطبان شما است و برای یک استراتژی سالم کمپین اینستاگرام بسیار مهم است. AdRoll می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را در اینستاگرام در کل قیف هدف قرار دهید. به عنوان مثال، می توانید تبلیغات آگاهی عمومی را به مشتریان جدید ارائه دهید و به مشتریان وفادار خود تخفیف بدهید. سپس، می‌توانید با تبلیغات پویا بیشتر بخش‌بندی کنید، و بر اساس محصولاتی که در پست‌های چرخ فلک یا داستان‌های IG مشاهده کرده‌اند، پیام‌های خاصی را به مشتریان ارائه کنید. به این ترتیب، اهداف شما از دیدن تبلیغات مشابه خسته نمی شوند و به لطف تجربه شخصی تر، پتانسیل بیشتری برای تبدیل دارند.

اینستاگرام هوشمند باشید!

ترفندهای کوچکی در دسترس هستند که به شما کمک می کنند از هزینه رسانه های دیجیتال خود در اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید – مانند قرار دادن تبلیغات خود. در حال حاضر، تبلیغات بین استوری‌های IG ارزان‌تر از تبلیغاتی هستند که در فید اصلی اینستاگرام منتشر می‌شوند. اگر گروهی را هدف قرار می دهید که به خوبی با ویژگی Stories تعامل دارد، انتخاب آن نوع تبلیغات یک انتخاب طبیعی است و می تواند به کاهش هزینه تبلیغات اینستاگرام شما کمک کند.

بردهای سریع دیگری نیز وجود دارد. شاید متوجه شده باشید که یک پست ارگانیک به طور خاص خوب کار می کند و می خواهید آن را بیشتر قابل مشاهده کنید؟ مشکلی نیست: می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «ارتقای» در زیر تصویر پست، آن را به آگهی تبدیل کنید. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا جزئیات را کامل کنید – چه کسی می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید (مخاطبان)، چقدر می‌خواهید هزینه کنید (بودجه)، و طول مدت تبلیغات (مدت زمان). پس از ضربه زدن روی «تبلیغ» برای پایان، اینستاگرام آگهی شما را در عرض 60 دقیقه بررسی می‌کند. کار انجام شد.

توجه به دایرکت ها و پیام های تلگرام

به نظر عقل سلیم می رسد، اما از هر 10 برند فقط 1 تا به مشتریان بالقوه پاسخ می دهند که پیامی از آنها دریافت می کنند. 71 درصد از مردم احتمالاً محصولی را پس از یک تجربه خوب در شبکه های اجتماعی خریداری می کنند، بنابراین برندی باشید که با پاسخ دادن به پیام ها و نظرات به مخاطبان خود گوش می دهد.

کمک بخواهید!

اینستاگرام هر سال همچنان دنبال کننده‌های خود را به دست می‌آورد و تلاش برای برقراری ارتباط با آنها می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. به همین دلیل است که دوره پولسازی اینستاگرام راه حل های ساده ای را برای شما ارائه می دهد. ما معتقدیم تبلیغات برنامه‌ای ارزش بیشتری برای پول شما ارائه می‌دهد. با استفاده از جستجو و هدف گذاری مجدد برای کمک به مشتریان خود برای حرکت در قیف فروش، به شما کمک می کنیم تا بازدهی بهتری در هزینه های بازاریابی اینستاگرام خود داشته باشید. چه یک مبتدی اینستاگرام باشید و چه در رسانه های اجتماعی، ما به شما کمک می کنیم تا نحوه استفاده از پلتفرم را برای ارتقاء کسب و کار خود به سطح بعدی بیابید.

اکنون که می دانید چگونه استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود را بهینه کنید، یاد بگیرید چگونه از اینستاگرام برای رشد برند خود استفاده کنید، 15 نکته برای فروش در اینستاگرام را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2038
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تکنیک فروش در اینستاگرام + ترفند فروش کتاب در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.