ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

کسب درآمد دلاری

54 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

نظر سنجی

پر کردن نظرسنجی های آنلاین پولی یک راه سرگرم کننده و آسان برای کسب چند دلار اضافی است. آنها شما را به اندازه ایلان ماسک ثروتمند نمی کنند، اما روشی قابل اعتماد برای افزایش اندکی درآمد شما هستند. نکته مثبت این است که آنها به تلاش زیادی نیاز ندارند.

چند پلتفرم نظرسنجی پولی عالی وجود دارد، مانند:

Swagbucks: برنامه Swagbucks بین 0.40 تا 2 دلار در هر نظرسنجی پرداخت می کند. برخی از نظرسنجی های نادر حدود 50 دلار پرداخت می کنند. Survey Junkie: Survey Junkie به شما پول می دهد تا در نظرسنجی شرکت کنید و رفتار مرور خود را به اشتراک بگذارید. پرداخت های Survey Junkie از طریق پی پال یا با کارت های هدیه انجام می شود. Opinion Outpost: Opinion Outpost در ازای به اشتراک گذاشتن بینش های ارزشمند پول می پردازد. Opinion Outpost معمولاً 2.50 دلار در هر نظرسنجی پرداخت می کند. Kushkick: Kushkick یک پلتفرم پاداش آنلاین است که برای انجام نظرسنجی ها و سایر کارهای خرد به شما پول می دهد. محدوده پرداخت بین 0.75 تا 2 دلار در هر نظرسنجی است. 2. برای برنامه های جدید ثبت نام کنید

برخی از برنامه ها هنگام ثبت نام با آنها، پاداش هایی مانند جوایز نقدی ارائه می دهند. برخی از برنامه هایی که پاداش نقدی ارائه می دهند عبارتند از:

Ibotta: پاداش ثبت نام 10 دلاری خود را با Ibotta دو برابر کنید که اکنون ثبت نام کنید و 30 دلار با آنها خرید کنید. InboxDollar: با InboxDollar ثبت نام کنید و 5 دلار جایزه نقدی دریافت کنید. MyPoints: با ثبت نام در MyPoints فوراً 10 دلار دریافت کنید.

ثبت نام در این پلتفرم‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند به شما در جمع‌آوری آنی پول کمک کند.

3. برنامه ها را به دوستان ارجاع دهید

معرفی یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت پول نقد اضافی در کمتر از یک ساعت است. برنامه های زیادی وجود دارند که برای ارجاع به شما پول می دهند. سپس، همانطور که دوستان شما برنامه را دانلود می کنند، پاداش نقدی دریافت می کنید.

برخی از این برنامه ها عبارتند از Rakuten و Fetch Rewards. هر دو برنامه‌های بازگشت نقدی هستند که با خرده‌فروشان در سراسر کشور همکاری می‌کنند تا هنگام خرید، پاداش‌های نقدی ارائه دهند. Rakuten برای هر دوستی که به برنامه دعوت می کنید 25 دلار می پردازد. (توجه: برای دریافت پاداش شما باید دوستتان در 90 روز اول 25 دلار از طریق برنامه خرج کند). Fetch Rewards به ازای هر دوستی که معرفی می‌کنید، 4 دلار به شما می‌پردازد، او نیز هنگام پیوستن، 2 دلار دریافت می‌کند.

4. تست وب سایت ها

شرکت های درجه یک قبل از راه اندازی کامل محصول یا خدمات خود نیاز به آزمایش وب سایت از افراد دارند. اینجا جایی است که وارد می‌شوید. می‌توانید برای آزمایش‌کننده وب‌سایت این شرکت‌ها پول دریافت کنید.

به پلتفرم هایی مانند Usertesting و Userlytics بپیوندید تا برای آزمایش وب سایت ها دعوت نامه دریافت کنید. برای بررسی قابلیت استفاده وب سایت و ارسال گزارش خود باید کارهای ساده ای انجام دهید. شما مبلغی را به حساب پی پال خود دریافت خواهید کرد.

5. آزادکاری

فریلنسر بودن یک چالش جانبی سودآور است. اگر در کار خود مهارت دارید و شبکه خوبی دارید، می توانید یک فریلنسر شوید.

جان کارمک که اکنون 50 میلیون دلار ثروت دارد، به عنوان یک برنامه نویس آزاد شروع به کار کرد و در طول سال ها درآمد خود را به طور پیوسته افزایش داده است.

کنسرت‌ها را در پلتفرم‌های فریلنسر مانند Fiverr و Upwork پیدا کنید و فوراً شروع کنید.

6. اهدای پلاسما

اهدای پلاسما یک راه مطمئن برای کسب درآمد در عرض یک ساعت است. پلاسمای شما یک جزء مهم در درمان بیماران مبتلا به بیماری های خودایمنی و اختلالات لخته شدن خون است. یک کمک مالی معمولاً 50 دلار پرداخت می کند. شما همچنین می توانید به عنوان یک اهدا کننده معمولی در یک مرکز اهدا ثبت نام کنید و ماهیانه تا 1000 دلار درآمد کسب کنید. یک مرکز اهدای پلاسما در نزدیکی خود پیدا کنید و در عرض چند ساعت شروع به کسب درآمد کنید.

7. اشتراک سواری را در نظر بگیرید

رانندگی برای شرکت هایی مانند Uber و Lyft می تواند در عرض یک ساعت پول خوبی برای شما به ارمغان بیاورد. این برنامه ها به شما این امکان را می دهند که برنامه کاری خود را تنظیم کنید و هر چقدر که می خواهید کار کنید.

در شهرهای بزرگ، می توانید بین 15 تا 20 دلار در ساعت رانندگی با Lyft و Uber درآمد کسب کنید.

8. تحویل با DoorDash

DoorDash یکی از پیشروترین خدمات تحویل غذا در ایالات متحده است. می توانید راننده DoorDash شوید و برای تحویل غذای رستوران به خانه ها و دفاتر پول دریافت کنید.

ثبت نام در برنامه و شروع به کسب درآمد اضافی در همان زمان آسان و رایگان است. الزامات ساده هستند. شما باید حداقل 18 سال داشته باشید، وسیله نقلیه داشته باشید و با بررسی پیشینه موافقت کنید.

تحویل DoorDash یک راه آسان برای کسب درآمد اضافی است. بهترین بخش این است که شما می توانید برنامه زمانی خود را ایجاد کنید و هر چقدر که می خواهید کار کنید.

9. چمن زنی

با ارائه خدمات منظم چمن زنی به همسایگان خود می توانید درآمد ساعتی خوبی کسب کنید. برای شروع، خانه به خانه در اطراف بلوک بروید و بپرسید که آیا کسی برای انجام این کار طاقت فرسا به کمک نیاز دارد.

بسته به مجموعه مهارت و تجربه شما، چمن زنی می تواند بین 18 تا 24 دلار در ساعت به شما کمک کند، و بسیاری از اوقات، پول نقد در دست خواهید داشت. با چمن زنی زمان انتظار برای چک حقوق بعدی خود را کاهش دهید.

10. مراقبت از کودک را در نظر بگیرید

اگر به دنبال این هستید که چگونه در یک ساعت پول در بیاورید، پرستار بچه پاسخ شماست. این یک شغل منعطف است که به راحتی می تواند در برنامه بعد از مدرسه شما قرار بگیرد. علاوه بر این، به هیچ مدرکی نیاز ندارد و در مقایسه با سایر مشاغل معمولی بسیار خوب پرداخت می کند.

طبق گفته ZipRecruiter، متوسط نرخ ساعتی یک پرستار کودک 17.19 دلار در ساعت است.

11. مواد غذایی را تحویل بگیرید

در صورت تمایل، تحویل مواد غذایی یک راه عالی برای کسب درآمد در یک ساعت است می خواهم بر اساس برنامه خود کار کنید.

برنامه های تحویل مواد غذایی مانند Instacart و ShiptShopper به شما پول می دهند تا مواد غذایی را از خرده فروشان محلی به مشتریان خود تحویل دهید. فقط در این برنامه ها ثبت نام کنید و با ارسال مواد غذایی در اوقات فراغت خود درآمد کسب کنید.

شما می توانید به طور متوسط 17 دلار در ساعت با تحویل مواد غذایی که شامل نکاتی است، درآمد کسب کنید.

برای ثبت نام در این سرویس، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید، گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید و باید وسیله نقلیه ای مانند اسکوتر، دوچرخه یا ماشین داشته باشید.

12. یک سگ گردان باشید

پیاده روی سگ می تواند به شما کمک کند تا مقداری پول سریع به دست آورید. می‌توانید با سرویس‌هایی مانند Rover ثبت‌نام کنید تا مشتریانی را در محله خود پیدا کنید یا با تبلیغ خود در رسانه‌های اجتماعی به طور مستقل مشتریانی را جستجو کنید.

این کنسرت یک راه دوست داشتنی برای کسب درآمد است، به خصوص اگر عاشق سگ هستید. با این حال، تعیین اینکه واقعاً چقدر برای پیاده روی سگ هزینه دارد، دشوار است. این به چند عامل بستگی دارد، مانند تقاضا برای واکر سگ در محله شما، موقعیت مکانی، مایل هایی که پیاده روی می کنید و غیره.

طبق گفته ZipRecruiter، پیاده روی سگ می تواند به طور متوسط 15.19 دلار در ساعت برای شما درآمد داشته باشد.

13. کارهای عجیب و غریب را انجام دهید

انجام کارهای کوچک برای خانواده و همسایگان راهی عالی برای استفاده بهینه از اوقات فراغتتان است. و می توانید در طول مسیر مقداری پول نقد به دست آورید. یافتن این مشاغل از طریق دهان به دهان یا رسانه های اجتماعی نسبتاً ساده است.

انجام هر یک از کارهای عجیب و غریب زیر را در نظر بگیرید:

بیل زدن برف نقاشی تمیز کردن خانه چمن زنی 14. چیزهای اطراف خانه خود را بفروشید

اقلامی را در خانه خود پیدا کنید که دیگر استفاده نمی کنید و آنها را به صورت آنلاین بفروشید. اگر به مقداری پول نقد فوری نیاز دارید، این می تواند یکی از بهترین راه ها برای دریافت آن باشد.

این وسایل می تواند هر چیزی باشد، از لباس گرفته تا ظروف آشپزخانه و وسایل کوچک مبلمان.

بهترین پلتفرم های آنلاین برای فروش اقلام خانگی دست دوم عبارتند از:

بازار فیسبوک Letgo Depot Nextdoor

این وب سایت ها می توانند به شما کمک کنند تا وسایل خود را به صورت آنلاین بفروشید و از اقلام اطراف خانه خود به سرعت درآمد کسب کنید. همچنین هدر رفت را کاهش می دهد و از چیزها به خوبی استفاده می کند.

15. فروش ضایعات

فروش ضایعات یک کار جانبی سازگار با محیط زیست است. فلز قابل بازیافت است و می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد.

شما به راحتی می توانید آهن قراضه را در خانه خود پیدا کنید و آن را در حیاط قراضه نزدیک خود بفروشید و زباله های خود را به پول نقد تبدیل کنید. گاراژ شما می تواند یک معدن طلای بالقوه برای آهن قراضه باشد. مواردی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از:

قوطی نوشیدنی سیم مسی ماشین لباسشویی قدیمی یخچال ظروف قدیمی جواهرات قدیمی

شما می توانید تمام این اقلام را در حیاط ضایعات بفروشید. یک نکته مهم برای افزایش درآمد از ضایعات فلزی این است که به دنبال فلزات با ارزش تر باشید. به عنوان مثال، مس کمیاب است و نسبت به سایر فلزات دارای نرخ بالاتری در هر پوند است.

نکاتی برای کسب درآمد در یک ساعت

کسب درآمد در کمتر از یک ساعت ممکن است آنقدر خوب به نظر برسد که درست نباشد. اما، اگر به اندازه کافی مصمم باشید، چند نکته می تواند به شما کمک کند که چک حقوق خود را ظرف 60 دقیقه پس از اتمام یک کار دریافت کنید.

برخی از شلوغی ها که فورا نتیجه می دهند:

فروش وسایل خود مانند کارت هدیه، وسایل خانه و لباس. اهدای پلاسما فروش بازی یا کتاب انجام کارهای عجیب و غریب در همسایگی سوالات متداول (FAQS) – چگونه در یک ساعت پول دربیاورم چگونه می توانم فورا درآمد کسب کنم

برای کسب درآمد آنلاین، می‌توانید اقلامی را که قبلاً از خانه‌تان دوست دارید بفروشید، یک کنسرت فریلنسر انجام دهید، به نظرسنجی‌های پولی بپیوندید، یا کارهای دیگری مانند تماشای ویدیو و بازی، میزبانی وب‌سایت‌ها و غیره انجام دهید. می تواند انجام دهد.

راه های دیگر برای کسب درآمد عبارتند از: اشتراک گذاری فوری سواری، تحویل غذا و مواد غذایی، راه رفتن با سگ و انجام کارهای عجیب و غریب.

چگونه می توانم در یک ساعت 100 دلار درآمد داشته باشم؟

بسیاری از مشاغل بیش از 100 دلار در ساعت پرداخت می کنند، از جمله کار آزاد به عنوان کپی رایتر، عکاس، طراح داخلی، فیلمبردار یا مشاور در تخصص شما. اگرچه این شما را به اندازه مکنزی اسکات ثروتمند نمی کند، اگر در حال حاضر به پول نیاز دارید، حرکت خوبی است.

نتیجه گیری – چگونه در یک ساعت درآمد کسب کنیم

چه در خانه کار کنید، چه در یک کنسرت آنلاین شرکت کنید یا به صورت مستقل، راه های قانونی زیادی برای کسب درآمد اضافی وجود دارد. با این روش های مختلف برای کسب درآمد در یک ساعت، می توانید شغل مناسب خود را پیدا کنید.

رادیکال فایر یک پلت فرم مالی شخصی است که همه چیز درباره آزادی مالی است. در رادیکال فایر، یاد خواهید گرفت که چگونه پول پس انداز کنید، پول بیشتری به دست آورید و سرمایه گذاری کنید تا راه خود را به سمت آزادی شخصی سازی کنید. ما می خواهیم شما به اهداف مالی خود برسید و از انجام آن لذت ببرید!

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2270
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کسب درآمد دلاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.