ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده سبد خرید
0
0

هوش مالی یا هوش درآمد ! ناگفته های سرمایه گذاری در 2022

35 بازدید
هوش درآمد
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post
هوش درآمد یک مشاوره درآمدی است که به خوانندگان نشان می دهد چگونه بازارهای درآمد را تجزیه و تحلیل کنند.
تا درآمد و بازده کل خود را به حداکثر برسانند.
هوش درآمد

هوش درآمد

هوش درآمد چیست؟

هوش درآمد روشی جدید برای عملکرد مبتنی بر واقعیت مشتری به جای نظرات است.

اطلاعات درآمد کاری است که ما اینجا در گونگ انجام می دهیم. ما دسته را ایجاد کردیم!

جهت شرکت در دوره رایگان هوش درآمد به روش Gt همین حالا کلیک نمایید.

برای مشاهده جزئیات کامل می توانید صفحه محصول ما را مرور کنید، اما نسخه کوتاه این است:

ممکن تعاملات مشتری را ضبط و تجزیه و تحلیل می کند و به شما در مورد خطرات و فرصت ها در سراسر کسب و کارتان هشدار می دهد.

نرم افزار Revenue Intelligence به موارد زیر کمک می کند:

  • مربیگری : کتاب‌های بازی بازیکنان برتر خود را با کل تیم به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند به سود بسته بپردازند.
  • ورود: سرعت تکرارهای جدید خود را سریع‌تر از آنچه می‌توانید بگویید «بسته-برد» انجام دهید و معاملات را ببندید.
  • ابتکارات راهبردی : محصولات، برنامه‌ها و ابتکارات بسیار موفقی را راه‌اندازی کنید که اتخاذ، تطبیق و تقویت می‌شوند .

به نظر می رسد یک راه حل عالی برای تیم های فروش، درست است؟ قطعا، اما این فقط برای فروش نیست (همانطور که عنوان این صفحه نشان می دهد).

فقط برای فروش؟ جواب منفی. در اینجا آمده است که چگونه تیم های بازاریابی می توانند با هوش درآمد بیشتر برنده شوند

در واقع، Revenue Intelligence، 100% بدون شک در دنیا، به تیم های فروش کمک می کند .

اما… تیم‌های دیگر می‌توانند از داده‌ها و بینش (معروف به اطلاعات درآمد) که گونگ ارائه می‌کند، بهره‌مند شوند. به طور خاص برای تیم های بازاریابی، گونگ به موارد زیر کمک می کند:

✅صدای مشتری را بشنوید

✅درک اینکه چه اتفاقی برای سرنخ ها در قیف می افتد (تیم های تولید تقاضا)

✅نظارت بر نحوه ارسال پیام های جدید در میدان (تیم های بازاریابی محصول)

بیایید چند گردش کار را مرور کنیم که ثابت شده است در مورد پلتفرم اطلاعات درآمد گونگ اطلاعات بیشتری کسب می کند.

گردش کار بازاریابی شماره 1: گفتگوهای مرتبط را برای پاسخ به سؤالات خود بیابید

بازاریابان سوالاتی دارند … سوالاتی که نیاز به پاسخ دارند.

اما پاسخ سوالات داغ خود را از کجا می یابید؟ چشم انداز. مشتریان. انسان هایی که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند (یا به زودی استفاده خواهند کرد). آنها جواب دارند!

این پاسخ‌ها می‌توانند محتوای واقعاً خوبی را ارائه دهند – پست‌های وبلاگ، مقالات، پست‌های لینکدین، کتاب‌های الکترونیکی و غیره.

می‌خواهید وقت خود را در صفحه تماس‌های گونگ صرف کنید تا آن مکالمات مرتبط را پیدا کنید.

هوش درآمد برای بازاریابی محصول

صفحه تماس ها مانند یک موتور جستجوی بزرگ برای همه تماس های مشتری و مشتریان شماست.

بنابراین فرض کنید می خواهید ببینید مشتریان شما چگونه در مورد یکی از رقبای شما صحبت می کنند … شما فقط نام آن رقیب را در قسمت “words” تایپ کرده و اینتر را بزنید.

رونق.

اکنون می توانید زیرمجموعه ای از زمانی که شخصی به آن رقیب اشاره کرده است را مشاهده کنید. پاداش: ما همچنین یک روند را در طول زمان ارائه می دهیم (تعداد خام یا درصد ذکر). از نمودار سطح بالا، می توانید به سرعت روندها را شناسایی کنید هوش درآمد – آیا ذکرها بالا، پایین می روند یا ثابت می مانند؟

کمی به جزئیات بپردازید و گونگ دقیقاً جایی که در تماس به آن رقیب اشاره شده است را نشان می دهد هوش درآمد (حتی اشاره ها را برای مشتری در مقابل کارمند داخلی کدگذاری می کنیم).

اینجاست که سرگرم کننده می شود.

جستجوی پیشرفته. وقتی شخصی از تیم ما به رقابت اشاره می کند، واقعاً اهمیتی نمی دهیم، فقط وقتی مشتری ما در مورد آنها صحبت می کند.

حتی عمیق تر؟ فیلترها فقط اشاره های مروری…

  • در یک دوره خاص (ربع، ماه، هفته، 30 روز گذشته، سفارشی)
  • در یک مرحله خاص در قیف (کشف، جلسه، ارائه و غیره)
  • و غیره.

و اکنون زمان اشتراک گذاری است. همه این اطلاعات را برای خود نگه ندارید. کل تماس یا فقط یک قطعه را به اشتراک بگذارید که در آن رقیب ذکر شده است – تماس شما (بدون جناس). همچنین می‌توانید این تماس را با افراد سازمان خود یا با افرادی که در شرکت دیگری هستند به اشتراک بگذارید.

حتی می‌توانید نظرات خود را (برای خود، یکی از اعضای تیم یا شخص دیگری) در مورد تکه‌های تماس خاص بنویسید. ما متوجه می‌شویم که کاربران اغلب یادداشت‌هایی را در قسمت‌های خاصی در تماس می‌گذارند تا بعداً آنها را به راحتی پیدا کنند (به هشتگ فکر کنید).

هنگامی که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کردید، وقت آن است که آنها را به کتابخانه اضافه کنید.

گردش کار بازاریابی شماره 2: کتابخانه ای از تماس های رقابتی ایجاد کنید

زمان ایجاد (یا اضافه کردن) کتابخانه فرا رسیده است.

ممکن است بخواهید به چند دلیل تماس ها (یا تکه های تماس) را به کتابخانه خود اضافه کنید:

  1. بعداً به راحتی به آنها مراجعه کنید
  2. بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارید
  3. شیوه های نه چندان خوب را به اشتراک بگذارید

این برای فعال سازی فروش، مربیگری فروش، حضور در هیئت مدیره و آموزش مداوم بسیار مهم است. علاوه بر این، زمانی که یک محصول جدید منتشر می شود، یا تیم شما در حال انجام برخی آزمایشات بتا است، کتابخانه ها می توانند مفید باشند.

این کتابخانه همچنین به تیم ها در سازماندهی تحقیقات کمک می کند. پوشه ها زیر پوشه ها

به همین سادگی روی دکمه «افزودن به کتابخانه» کلیک کنید. آسان! از آنجا، پوشه ای را که می خواهید آن را در آن قرار دهید انتخاب کنید. سازماندهی در اینجا ضروری است!

حتی می توانید یک یادداشت به تماسی که به تازگی در پوشه کتابخانه خود قرار داده اید اضافه کنید. یا اگر راحت تر است، فقط قطعه خاص را ذخیره کنید.

گردش کار بازاریابی شماره 3: از کلمات آنها استفاده کنید و سپس لحظات WOW را پیدا کنید

افراد مناسب در زمان مناسب با پیام مناسب.

این به طور خلاصه بازاریابی است.

گونگ می تواند کمک کند. ما آن را گردش کار «از کلمات آنها استفاده کن» می نامیم.

هدف این است که تماس‌های مختلف را بررسی کنید تا بهتر درک کنید که مشتریان چگونه در مورد بخش‌های مختلف شغل خود صحبت می‌کنند … بخش‌هایی که خدمات یا محصول شما سعی در حل آن‌ها دارد. جهت شرکت در دوره رایگان هوش درآمد به روش Gt همین حالا کلیک نمایید.

مثال: فرض کنید پلت فرم شما به آموزش فروش کمک کرده است (صبر کنید، مربیگری فروش چیزی است که گونگ به آن کمک می کند! ). در صفحه تماس‌های گونگ، در قسمت «کلمات» عبارت «مربی فروش» را تایپ کنید. نکته: فیلتر کنید تا فقط نام‌های «طرف دیگر» (معروف به مشتری شما) نشان داده شود. جهت شرکت در دوره رایگان هوش درآمد به روش Gt همین حالا کلیک نمایید.

هنگامی که به نتایج رسیدید، زمان آن فرا رسیده است که به دنبال “لحظه جالب” در گفتگو باشید. تماس ها (و تکه های مربوطه آنها را اسکن کنید).

اما جالب تر از لحظات جالب، لحظات WOW هستند.

شما می توانید کلمات نوع “wow” (باحال، واو، منظم، شگفت انگیز، بهترین) را جستجو کنید. در برخی موارد، مشتری ممکن است در واقع شامل کلمه وای باشد. مثال: «من این را با مدیر عامل خود در میان گذاشتم، و او چنین گفت: «وای. این واقعا عالی است. این یک پلت فرم واقعا شگفت انگیز است.”

به دنبال نکاتی در مورد آنچه ارزش به اشتراک گذاشتن با تیم خود را دارد << زمان بیشتری را برای این محتوا و کمتر در مورد چیزهای خسته کننده صرف کنید. واضح است، درست است؟

امکان کلیک کردن بر روی هر تماسی برای تأیید مشخصات، فقط روی کیک است.

و این همه پچ پچ خوراک خوبی برای یک قطعه محتوای جدید است. برد بازاریابی

در اینجا یک مثال واقعی است که ما در اینجا در Gong زمانی که افزایش سری D ما اعلام شد استفاده کردیم. ما این ویدیوی 59 ثانیه‌ای «اعلان» را ایجاد کردیم که فقط از قطعات صوتی مشتری واقعی استفاده می‌کرد.

بازاریابی ویدئویی تماس های مشتری

مشتریان واقعی

دموهای واقعی

“این بسیار عالی است. من می خواهم تو را در آغوش بگیرم.»

“وای. با حاله. این واقعا عالی است، مرد.”

“اوه وای… باشه.”

“هیچ چیزی که قبلاً تجربه نکرده ایم.” 

“من قبلاً ارزش این را می بینم، 30 ثانیه پس از نسخه ی نمایشی.”

ممکن است از همه ما پیشنهاد ازدواج دریافت کنید. من فقط می گویم.»

“در حال حاضر اشک در چشمانم حلقه زده است. خیلی زیباست.»

این کمپینی است که می توانید آن را تکرار کنید.

گردش کار بازاریابی شماره 4: کمپین های بازخرید رقبا

هدف از یک کمپین خرید رقیب، وارد کردن حساب‌هایی است که مشابه حساب شما هستند اما در حال حاضر از یک رقیب استفاده می‌کنند.

در حالی که می‌توانید به هر ضبط‌شده در صفحه تماس‌های گونگ نگاه کنید، با افزودن فیلتر CRM «Closed-Lost» (یا هر چیزی که شما آن را معاملات از دست رفته می‌نامید) مؤثرترین نتایج را دریافت خواهید کرد.

بعد: داده‌ها را به‌عنوان یک CSV صادر کنید و (منتظر آن باشید…) این داده‌ها را با منابع مختلف دیگر ارجاع دهید و یک لیست کاملاً قطعی از حساب‌های رقیب دریافت کنید. بعد از نفوذ به سیستم رقیب شما و سرقت اطلاعات مشتریان آنها (نه، ما از آن دفاع نمی کنیم)، این “استفاده از Gong برای ایجاد کمپین بازخرید رقیب خود بهترین کار بعدی است!

شما نشانه خوبی از زمان تماس خواهید داشت (تاریخ تمدید کی است؟). سپس این فقط مسئله این است هوش درآمد که چه تلاشی (و $$) می‌خواهید پشت سر تلاش‌های اطلاع رسانی خود قرار دهید.

تیم فروش شما از شما تشکر خواهد کرد. هوش درآمد به روش

آیا برای آزمایش IQ درآمد خود آماده اید؟

ما Revenue Intelligence را تعریف کرده ایم. ما به اشتراک گذاشته‌ایم که چگونه تیم‌های بازاریابی هوش درآمد می‌توانند با استفاده از قدرت هوش درآمد بیشتر برنده شوند.

اکنون نوبت شماست که آنچه را جذب کرده اید به اشتراک بگذارید.

ارزیابی بلوغ هوشی ما را در نظر بگیرید

پس از این “آزمون”، درک خوبی خواهید داشت که شرکت شما تا چه حد برای باز کردن کامل واقعیت هوش درآمد و به حداکثر رساندن پتانسیل باقی مانده است. این ارزیابی IQ درآمد فرصت‌ها را در معاملات، بازارها و تیم‌های شما نشان می‌دهد.

بیا شروع کنیم.

هوش درآمد چیست!

آموزش هوش درآمد 

آموزش هوش درآمد 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=1685
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد هوش مالی یا هوش درآمد ! ناگفته های سرمایه گذاری در 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.