ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده سبد خرید
0
0

فروش چیست؟ تکنیک و ترفند های فروش در سال 2022

31 بازدید
5/5 - (1 امتیاز)

فروش چیست؟ اصول فروش حضوری در سال جدید

فروش چیست؟ اصول فروش حضوری در سال جدید تفاوت های زیادی دارد. چه فروش محصولات مختلف به صنایع مختلف که انواع مختلفی از مشتریان و متفاوت دارند انواع فرآیندها اغلب متغیرهای زیادی در هر نقش فروش تغییر می کنند. مقایسه فردی که خودروهای دست دوم را می فروشد، به عنوان مثال با شخصی که دارایی می فروشد، یا مقایسه فردی که بیمه می فروشد با شخصی که نرم افزار شرکتی می فروشد، دشوار است.

همانطور که گفته شد، اصول فروش وجود دارد که تغییر نمی کند. اصولی که مانند فرآیند فروش چیزی به کسی باقی می مانند. درک این اصول اولیه می تواند به شما کمک کند تا بر هسته اصلی فروش تسلط پیدا کنید و مهارت هایی را توسعه دهید که می توان از آنها برای فروش هر چیزی به هر کسی استفاده کرد.

5 اصول اصلی فروش در سال 2022

1) فروش همه چیز در مورد روابط است.

مهم نیست چه چیزی را می فروشید، توانایی برنده شدن در آن فروش در نهایت همیشه به توانایی شما در ایجاد نوعی رابطه با خریدار منجر می شود. مردم از مردم خرید می کنند و در دنیای پر از رقابت، اغلب می تواند به توانایی شما برای ایجاد یک رابطه بهتر خلاصه شود. این شامل ترکیبی از ایجاد رابطه، شناسایی نیازها، نشان دادن علاقه واقعی، ایجاد اعتماد و ارزش افزوده است.

سوالی که همیشه باید از خود بپرسید این است که “چرا مشتری من باید من را به جای رقیبم انتخاب کند؟”، پاسخ در مورد محصول نیست، بلکه در مورد اینکه چرا باید شخصاً از شما خرید کند.

2) فروش مربوط به محصول شما نیست، بلکه مشکل آنهاست.

برای برنده شدن در فروش، باید همه چیز را در مورد مشکل آنها یا دلیل خرید آنها مطرح کنید و نه در مورد محصول خود. نیاز آنها همیشه باید ابتدا با محصول شما باشد و سپس به مشکلی که دارند پاسخ دهند. کلید موفقیت در فروش و اصلی که برای همه اشکال فروش مهم است، نیاز به شناسایی درد پشت تصمیم خرید است. چرا آنها این محصول را می خواهند یا نیاز دارند؟ چه مشکلی را حل می کند و چگونه این درد احتمالی را از آنها دور می کند؟

مردم به دلایل عاطفی خرید می کنند که سپس از آنها حمایت می کنند و با منطق توجیه می کنند. ترفند این است که مشکل را شناسایی کنید و به بخش احساسی تصمیم خرید ضربه بزنید، سپس آن را با ارزش، ویژگی ها، مزایا و غیره توجیه کنید.

3) قیمت و ارزش دست به دست هم می دهند

شما ممکن است محصولی را بفروشید که در طول رقابت ویژگی های آن به ندرت تغییر می کند، اما قیمت آن تغییر می کند. چیزی که آن قیمت را تعریف می کند، ارزشی است که شما برای محصول ایجاد می کنید و آنچه می تواند به خریدار بالقوه ارائه دهد. اگر مشتری شما فکر می کند محصول شما گران است، به این دلیل است که ارزش کافی برای آن ایجاد نکرده اید.

هر صنعتی دارای رقابت خواهد بود و اگر نتوانید ارزش ایجاد کنید و آن را بفروشید، اغلب می تواند بی ربط باشد که تفاوت قیمت چیست. بسیاری از فروشندگان واقعاً به قیمت معطل می شوند و آن را به عنوان یک مانع واقعی برای توانایی خود در فروش می بینند. اگر بتوانید برای مشتری ارزش ایجاد کنید تا آنها احساس نکنند که گران است، در واقعیت، قیمت بی‌اهمیت است.

4) هیچ فروشی وجود ندارد مگر اینکه بتوانید آن را ببندید.

همه ما عاشق یک خط لوله بزرگ هستیم، همه ما دوست داریم در مورد فرصت های شگفت انگیزی که روی آنها کار می کنیم، مشتریان بزرگی که هدف آن ها هستیم، کار سختی که انجام می دهیم به خود ببالیم. متاسفانه، یکی از اصول کلیدی فروش این است. این واقعیت که هیچ فروشی وجود ندارد مگر اینکه آن را ببندید. همه این چیزها عالی هستند و بخشی از فرآیند هستند، اما موفقیت در فروش از اندازه خط لوله شما یا کار سختی که انجام می دهید حاصل نمی شود، بلکه از فروش واقعی ناشی می شود!

فرقی نمی‌کند چه چیزی را می‌فروشید، کجا می‌فروشید یا چه کسی را می‌فروشید، توانایی شما برای موفقیت در فروش همیشه به توانایی شما در بستن معاملات و در واقع فروش خلاصه می‌شود!

5) کسانی که گوش می دهند برنده می شوند.

همه ما عبارت “2 گوش 1 دهان” را شنیده ایم، اما این یک اصل قدرتمند و مهم برای موفقیت در فروش است. تنها با گوش دادن است که روابط ایجاد می کنید، تنها با گوش دادن است که مشکلات واقعی و دردهای خریدار را شناسایی می کنید، تنها با گوش دادن است که می توانید سیگنال های خرید را پیدا کنید و فروش را ببندید.

بهترین فروشندگان کسانی هستند که شنوندگان خوبی هستند، هنوز مکالمه را کنترل می کنند، اما می دانند چگونه سؤالات درست بپرسند و به طور مؤثر گوش کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای پیشرفت فروش را به دست آورند.

اگر بتوانید یک اصل دیگر را که برای موفقیت در فروش بسیار مهم است اضافه کنید، آن چیست؟ لطفاً آن را در کادر نظرات زیر بنویسید و نگران نباشید اگر شخص دیگری آن را نوشته است، خوب است ببینیم چند نفر می توانیم به لیست اضافه کنیم.

امیدوارم این وبلاگ برای شما مفید و آموزنده بوده باشد! اگر از این پست لذت بردید، لطفاً برای اشتراک گذاری آن با شبکه خود، لایک و اشتراک گذاری را کلیک کنید، متشکرم.

اگر از این پست لذت بردید، لطفاً برای خواندن برخی از پست های اخیر من وقت بگذارید.

فروش چیست و فروشنده کیست!

فروش چیست و فروشنده کیست!

مهارت فروش چیست

مهارت فروش چیست

فلسفه فروش چیست

فلسفه فروش چیست

علم فروش چیست

علم فروش چیست

فروش چیست ویکی پدیا

فروش چیست ویکی پدیا

متصدی فروش چیست

متصدی فروش چیست

تعریف فروش از زبان بزرگان

تعریف فروش از زبان بزرگان

اصول فروش

اصول فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2022
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد فروش چیست؟ تکنیک و ترفند های فروش در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.