ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

دوره فروشندگی حرفه ای ویژه فروشندگان خاص * رایگان شد*

66 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

دوره فروشندگی حرفه ای ویژه

دوره فروشندگی حرفه ای ویژه یک روز آخر هفته، برای یک بازی فوتبال با چند نفر از دوستانم در گرگان بودیم. همه ما ساعت‌های پرواز در اواهر صبح روز سه‌شنبه بعد را داشتیم. به عنوان یک گروه شش نفره، به یک وسیله نقلیه بزرگ نیاز داشتیم تا ما را از مرکز شهر به فرودگاه برساند.

مشکلی نیست. دربان هتل ما را با کریم ، یک راننده خصوصی، وصل کرد. او به کریم زنگ زد و به او گفت که چه ساعتی باید ما را ببرند.

از آنجایی که یک کهنه سرباز شکاک بودم و بارها منتظر سواری هایی بودم که در زمان نیاز به پرواز نشان نمی دادند، از دربان شماره 1 را خواستم و خودم با او تماس گرفتم تا اطمینان حاصل کنم که در زمان مقرر نشان می دهد. . کریم چیزهای درستی گفت و من راحت بودم که او واقعاً آنجا باشد. و او “صدای” مناسبی داشت – صدایی مثبت و شاد، بیان خوب، مهارت های گوش دادن. من واقعاً مشتاق دیدار او بودم.

حدود 15 دقیقه قبل از زمان برنامه ریزی شده تلفنم زنگ زد. این متنی از کریم بود که می‌گفت او در حومه سیاه پارک شده مقابل هتل است. او همچنین یک سلفی با او و SUV در پس‌زمینه ضمیمه کرد، بنابراین من می‌دانستم به دنبال چه چیزی و چه کسی باشم. خوب.

وقتی بیرون رفتیم، لبخندی زد و برایمان دست تکان داد. او به سمت گروه من دوید، دست داد و تا جایی که می‌توانست کیف‌هایی را برداشت تا مجبور نباشیم آن‌ها را در خودمان بار کنیم. من و دوستانم داخل وسیله نقلیه تمیز و مرتبی جمع شدیم.

ما آنقدر زود حرکت کردیم تا به خودمان یک بالشتک زمانی راحت بدهیم، و بدانیم که معمولاً ترافیک شیکاگو چگونه است. همه چیز در پنج مایل اول به آرامی در جریان بود … و سپس ترافیک به شدت متوقف شد.

بزرگراه تبدیل به پارکینگ شد.

حالا کمی نگران زمان بودیم. کریم آرام ماند. تلفنش را چک کرد و به ما اطلاع داد که چند مایلی جلوتر تصادف کرده است.

او به ما اطمینان داد: نگران نباشیم.

کریم با مهارت‌های یک راننده نسکار، در میان گروه‌هایی از ماشین‌ها حرکت کرد، به سمت شانه حرکت کرد و از بین ایالتی پیاده شد. او به ما گفت که قصد دارد همه مشکلات را دور بزند.

هنگامی که به سمت غرب به سمت فرودگاه حرکت می کردیم، دیدی از نزدیک از محله های سمت شمالی شیکاگو داشتیم. او روش عجیبی برای زمان بندی چراغ های راهنمایی داشت، بنابراین ما به ندرت توقف می کردیم.

من که مسیرم را در اطراف شیکاگو به خوبی می دانستم، پرسیدم آیا قرار است در خیابانی که تا روزمونت در آن بودیم، فقط در کنار فرودگاه بمانیم. او پاسخ داد: «نه. “ما همین الان به منطقه بین ایالتی باز خواهیم گشت.”

اوه … باشه من شک داشتم.

اما مطمئناً، او دوباره به سمت ایالتی حرکت کرد – اکنون با سرعت کامل در حال حرکت است.

من به شوخی به کریم گفتم که به نظر می رسد او می داند چه کار می کند. با پوزخند و چشمکی به من نگاه کرد: این کاری است که 20 سال تجربه برایت انجام می دهد.

با زمان زیادی که داشتیم وارد فرودگاه شدیم. کریم فوراً بیرون آمد تا کیسه ها را خالی کند، از ما بسیار تشکر کرد و از ما خواست که هر زمانی که در شیکاگو بودیم تماس بگیریم. به او اطمینان دادم که این کار را خواهم کرد و از صمیم قلب به او نوک دادم.

چیزی که ممکن بود خیلی اشتباه پیش برود، خیلی درست پیش رفت. این یک کار حرفه ای بود که توسط یک حرفه ای واقعی انجام شد.

این چه ربطی به شما و فروش دارد؟

از دیدگاه من، فروشندگان حرفه ای وجود دارند و افرادی هستند که صرفاً در مشاغل فروشندگی هستند.

همه‌ی ما چیزی را داشته‌ایم که «فقط یک شغل» در نظر گرفته‌ایم – حضور داشتیم، حضور داشتیم، کار را با درجات مختلف تلاش و موفقیت انجام دادیم، ترجیح می‌دادیم جای دیگری باشیم، و برای آن چک حقوقی دریافت کردیم. . وسیله ای برای رسیدن به هدف بود.

از سوی دیگر، فروشندگان حرفه ای وجود دارند – درست مانند کریم.

اینها تعدادی از فعالیت های کلیدی است که فروشندگان حرفه ای برای فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهند.

تحقیق: فروشنده بیشتر در مورد مشتری یا مشتری بالقوه می آموزد.
چشم انداز و دسترسی: آنها از طریق ایمیل، تلفن یا رسانه های اجتماعی با مشتری احتمالی ارتباط برقرار می کنند.
ایجاد ارتباط: از طریق مکالمات خود، نماینده فروش با مشتری بالقوه اعتماد ایجاد می کند و در مورد اهداف و چالش های آنها سوال می پرسد.
یک راه حل پیدا کنید: فروشنده یک راه حل سفارشی برای رفع نیازهای مشتری ارائه می دهد.
بستن معامله: اگر مشتری به راه حل علاقه مند باشد، محصول یا خدمات را با کمک فروشنده خریداری می کند.
بنابراین، چگونه یک فروشنده می تواند حرفه ای فروش شود؟

در اینجا شش ویژگی یک حرفه ای فروش واقعی وجود دارد.

1. شایستگی
حرفه ای ها برای بهتر شدن وسواس دارند. آنها دانشجویان مادام العمر هستند که می دانند هرگز فارغ التحصیل نخواهند شد زیرا همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

من از اینکه تعداد کمی از فروشندگان روی خودسازی خود سرمایه گذاری می کنند شگفت زده شده ام. آنها بیشتر برای قهوه خرج می کنند تا کاری که هر روز انجام می دهند — کاری که پول در جیب آنها می گذارد.

شاید فکر می کنید این وظیفه شرکت شماست که شما را آموزش دهد. اما به نظر من، هر کاری که شرکت شما در این زمینه برای شما انجام دهد یک امتیاز است. حرفه ای ها سطح شایستگی خود را می دانند و دستاوردهای بعدی در نهایت به آنها بستگی دارد.

کریم به این واقعیت که تجربه داشت افتخار می کرد و بدیهی بود که در یادگیری هر آنچه لازم است برای رساندن افراد از نقطه A به B به بهترین و کارآمدترین روش کار می کند.

2. ارتباطات
حرفه ای ها در برقراری ارتباط، درگیر شدن و ادامه مکالمه عالی هستند.

از اولین لحظه ای که با تلفن صحبت کردیم، تا متن مفید، تا شوخی در ماشین، کریم یک رابطه ایجاد کرد و این احساس اعتماد به نفس را القا کرد که ما فرد مناسبی را انتخاب کردیم.

در فروش، هر کاری که انجام می دهیم به توانایی ما در برقراری ارتباط متکی است. از نظر من، برقراری ارتباط به معنای منفجر کردن ایمیل‌های انبوه نیست. این یک جوکی کامپیوتری است. در عوض، پیام‌های فروش شما را دائماً یاد می‌گیرد، تمرین می‌کند و اصلاح می‌کند.

چیزی که در دنیای پیشرفته ما تغییر نکرده است این است که بهترین راه برای فروش همچنان صحبت کردن با یک فرد است. حرفه ای ها به جای ناله کردن درباره سختی رسیدن به خریداران، راهی برای عبور، ورود و گفتگوهای معنادار پیدا می کنند.

3. نگرش مشتری اول
اخیراً با شخصی روبه‌رو شدم که به‌عنوان فردی که «شغل فروش دارد» توصیف می‌کنم. معلوم بود برایش مهم نبود که من خریدم یا نه. او به نظر می رسید که من او را از چیز مهم تری دور می کردم و در واقع وقتی سؤالاتی می پرسیدم که او را مجبور می کرد — نفس نفس زدن را بپرسد، اذیت می شد! – درباره برخی اطلاعات تحقیق کنید (که از شنیدن آن تعجب نخواهید کرد، او در نهایت انجام نداد.)

حرفه ای ها می دانند که مشتریان به دلایل خود خرید می کنند نه شما. به همین دلیل است که من همیشه به فروشندگان می گویم که ابتدا با بررسی مشتریان و مشتریان بالقوه و آنچه می خواهند شروع کنند.

کریم این موضوع را حل کرده بود. او کاملاً درک می کرد که مشتریانش چه می خواهند و در هر چک باکس ارائه می کرد.

4. قابلیت اطمینان و مسئولیت
مایه تاسف است که استانداردها به طور کلی به حدی کاهش یافته است که وقتی مردم واقعاً آنچه را که می‌گویند انجام خواهند داد، تا حدودی تعجب آور است.

وقتی کریم 15 دقیقه زودتر حاضر شد، می‌دانستم که با یک حرفه‌ای کار دارم. حرفه ای ها کاری را که می گویند انجام می دهند. عادت زنانه. هر چه که لازم باشد، می توانید روی آنها حساب کنید – صرف نظر از اینکه چقدر تعهد اصلی یا جزئی است.

شما چنین افرادی را می شناسید و برعکس آن را نیز می دانید. شما می توانید همین الان نام بیاورید، اینطور نیست؟

شما جزو کدام گروه هستید؟

5. ظاهر
وقتی می بینید و می شنوید حرفه ای می دانید. همه چیز در مورد لبخند، راه رفتن، صحبت کردن و وسیله نقلیه کریم تصویری حرفه ای را نشان می دهد.

حتی اگر تمام یا بیشتر فروش شما عمدتاً از طریق تلفن انجام شود، مطمئناً ظاهر خود را از طریق صدای خود، کیفیت صدای خود، تحویل و تجهیزات خود نشان می دهید.

ظاهر نیز از طریق کتبی است. آیا ایمیل های شما پر از ارزش هستند؟ یا اینکه آنها به قالب‌های کنسرو شده بدون هدف نزدیک‌تر هستند که بسیاری از فروشندگان تنبل، صاحبان مشاغل، آن‌ها را منفجر می‌کنند؟

6. متانت
گفته می شود که شما می توانید چیزهای زیادی در مورد یک شخص بر اساس نحوه واکنش آنها در مواجهه با ناملایمات بگویید.

هر بدن گرم خارج از خیابان می تواند یک سفارش تماس دریافتی را دریافت کند. یک حرفه ای فروش واقعی همیشه خود را در موقعیت های مخاطره آمیز قرار می دهد، زیرا فروش واقعی در آنجا اتفاق می افتد. او توسط یک غربالگر سرسخت آشفته نمی شود یا با مخالفت های احتمالی منصرف نمی شود. مقاومت در واقع او را وادار می‌کند تا یک دنده دیگر را بالا بیاورد، پایین بیاورد، و با ظرافت از کلمات صحیح برای رسیدگی به وضعیت به شیوه‌ای آرام و محاوره‌ای استفاده کند.

آیا فکر می کنید این به طور طبیعی برای مردم اتفاق می افتد؟ جواب منفی. این از طریق یادگیری، تمرین، و زمین خوردن و برخاستن بارها و بارها به وجود می آید.

کریم وقتی در ترافیک متوقف شدیم وحشت نکرد، روی فرمانش کتک زد، بوق نزند، یا به سایر رانندگان نفرین نکرد. او با آرامش موقعیت را ارزیابی کرد و فکر کرد: “خوب، بعد چه کار کنم؟” و سپس آن را انجام داد.

من عاشق کار با متخصصان واقعی فروش هستم و در طول سالها این افتخار و افتخار را داشته ام که با هزاران نفر سروکار داشته باشم. بهترین چیز در مورد حرفه ای بودن این است که شما تصمیم می گیرید و کنترل می کنید که آیا یک حرفه ای هستید یا نه.

اگر الان هستید، تبریک می گویم — می دانم که به آن ادامه خواهید داد.

اگر هنوز به سطحی که دوست دارید نرسیده اید، جای نگرانی نیست. متعهد شوید، هر کاری که لازم است را در تمام زمینه های فوق انجام دهید، و به آن خواهید رسید.

فروش حرفه ای به نظر من یکی از بهترین حرفه های دنیاست. ما به دیگران کمک می‌کنیم و ارزش هنگفتی را ارائه می‌دهیم در حالی که از طرق مختلف پاداش زیادی دریافت می‌کنیم.

این یک باشگاه نخبه است. خوشحالم که شما بخشی از آن هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، این مراحل را برای ایجاد یک تیم فروش با عملکرد بالا بررسی کنید.

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2030
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره فروشندگی حرفه ای ویژه فروشندگان خاص * رایگان شد*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.