ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا

109 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا

ما معتقدیم که هر فروشنده خوب (یا اصلاً هر شخصی) همیشه فضایی برای رشد در نقش خود و بهبود مهارت های خود دارد. به همین دلیل است که ما برای ادامه تحصیل تیم خود سرمایه گذاری زیادی می کنیم، آنها را تشویق می کنیم تا از روزهای خود برای خواندن نشریات صنعتی وقت بگذارند و به آنها اجازه دهیم ایده های خود را آزمایش کنند – همه با اطمینان از اینکه آنها از این اطلاعات برای بهتر شدن در آنچه که می خواهند استفاده خواهند کرد. انجام دادن

فروشندگان ما در این راه چیزهای زیادی یاد گرفته اند، بنابراین تصمیم گرفتیم نکاتی را با شما در میان بگذاریم. در اینجا 14 تکنیک برتر ما برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک فروشنده بهتر آورده شده است.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا : بازار خود را درک کنید

مهم‌تر از همه، اگر نمی‌دانید به چه کسی می‌فروشید و چشم‌انداز بازار چگونه است، نمی‌توانید فروشنده مؤثری باشید. ما فقط در مورد دانستن نام، عنوان، نام شرکت، URL وب سایت و ایمیل آنها صحبت نمی کنیم. ما در مورد این صحبت می کنیم که واقعاً بفهمیم چه چیزی باعث می شود آنها تیک بزنند.

یک روز از زندگی مشتری احتمالی شما چگونه است؟ آنها با چه چالش هایی روبرو هستند؟ چه چیزی می تواند زندگی آنها را آسان تر کند؟

به دست آوردن این دانش در مورد مشتری بالقوه به بهبود درک شما از نحوه بهره مندی آنها از راه حل شما کمک می کند و شما را قادر می سازد محصول یا خدمات خود را به گونه ای قرار دهید که با آنها طنین انداز شود.

علاوه بر درک نکات دردناک مشتریان بالقوه خود، همچنین باید بدانید چه کسی در خارج از شرکت شما سعی در حل آنها دارد. چشم انداز رقابتی چگونه به نظر می رسد؟ راه حل شما چگونه جمع می شود؟ بررسی کنید که رقابت چگونه در حال فروش و عرضه است و سپس کاری متفاوت انجام دهید.

شما می خواهید متمایز شوید و منحصر به فرد باشید، در حالی که هنوز در مورد آنچه مشتریان احتمالی شما نیاز دارند (و می خواهند) صحبت می کنید.

در این ویدیو، کارلی وسکات، مشاور اصلی رشد ما، اهمیت درک خریداران شما، و همچنین برخی نکات و تکنیک‌های اضافی برای فروش را که در طول زمان خود در نیو برید آموخته است، بیان می‌کند.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا : بر سرنخ های درست تمرکز کنید

به گفته Ken Krogue، بنیانگذار و عضو هیئت مدیره InsideSales.com، “این واقعاً در مورد سرنخ ها است.” از دیدگاه ما، این بدان معنی است که بفهمید چه چیزی یک سرنخ را برای شرکت شما مناسب می‌کند تا وقت خود را برای افرادی که هرگز مشتری نخواهند شد تلف نکنید.

با دانستن اینکه چه کسی را هدف قرار می دهید (یعنی شناسایی شخصیت های خریدار و مشخصات مشتری ایده آل) شروع می شود. از آنجا، شما باید بتوانید تعیین کنید که آنها با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند، چالش های آنها چیست و چگونه می توانید پیام ها و پیشنهادات خود را با نقاط دردناک آنها هماهنگ کنید.

وقتی روی سرنخ‌های مناسب تمرکز می‌کنید، تمایل به مشاهده نرخ برد بهتر، میانگین معاملات بزرگ‌تر و ارزش طول عمر مشتری بالاتر دارید. اگر روی افرادی تمرکز می کنید که راه حل شما به آنها بهترین خدمات را می دهد، بستن آنها به عنوان مشتری آسان تر است.

به این ترتیب، زمان زیادی را برای فروش به آنها صرف نمی کنید و احتمال بسته شدن آنها بیشتر است. شما فقط باید مطمئن شوید که زمان بندی شما مناسب است و آنها برای چیزی که شما ارائه می دهید آماده هستند.

آموزش فروش : شرکت خود را بالاتر از خودتان اولویت دهید
در نیو برید دوست داریم بگوییم که فروش یک ورزش تیمی است. تیم بازاریابی به تیم فروش کمک می کند. اعضای تیم فروش به یکدیگر کمک می کنند. تمام کارهایی که هر فرد و هر تیم انجام می دهد هدف نهایی یکسانی دارد: کمک به رشد کسب و کار.

هر زمان که تصمیمی گرفتید همین ایدئولوژی را در ذهن داشته باشید. ابتدا مشتریان خود را اولویت بندی کنید، سپس شرکت خود را در مرحله دوم، تیم خود را در مرحله سوم و در نهایت خود را در اولویت قرار دهید.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا : از CRM خود استفاده کنید!

در نیو برید، ما از طرفداران بزرگ Salesforce هستیم. تیم فروش ما از آن به عنوان پلت فرم CRM خود استفاده می کند، اما ما همچنین آن را با HubSpot، نرم افزار اتوماسیون بازاریابی خود، ادغام کرده ایم، بنابراین شفافیت کامل بین بازاریابی و فروش وجود دارد. تیم فروش ما می‌تواند زبان بدن دیجیتال مشتری یا نحوه تعامل آنها با محتوای ما را ببیند.

دانستن اینکه چه پست‌های وبلاگی خوانده‌اند، چه صفحاتی را بازدید کرده‌اند و چه ایمیل‌هایی را باز کرده‌اند، می‌تواند به ما درک بهتری از علاقه‌مندی‌ها، نقاط درد و رنج آنها و چگونگی شناخت آنها در مورد ما بدهد. مکان اول بهتر می تواند به اطلاع رسانی ما برسد.

اگر دیدیم شخصی در حال خواندن مطالبی درباره استراتژی‌های تبدیل است، سپس می‌توانیم به نحوه تبدیل افراد در وب‌سایت خود نگاه کنیم و ورودی‌های شخصی‌سازی شده را از طریق ارتباط اولیه خود ارائه کنیم که درک ما از نقاط دردناک آنها را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با آن چالش‌ها مقابله کنیم.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا : از داده ها مطلع باشید

هنگامی که شما یک شرکت کوچک مانند ما هستید (در واقع – این امر حتی اگر شرکت بزرگی باشید صادق است)، کارایی می تواند کمک بزرگی کند. به معیارها و قیف بازاریابی خود بسیار توجه کنید تا بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. چه چیزی به تیم فروش شما کمک می کند تا معاملات بیشتری را ببندد؟ به نظر می رسد چیزی است که آنها در حال تلو تلو خوردن هستند؟

داده ها دروغ نمی گویند، بنابراین گوش دادن به اعداد یک جزء حیاتی برای موفقیت فروش شما است.

ما می‌دانیم که تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌تواند زمان زیادی را ببرد، بنابراین اگر عادت به اندازه‌گیری تلاش‌های فروش خود ندارید، با گزارش‌های دوسالانه شروع کنید و آن‌ها را تا حد امکان عمیق و دقیق ارائه کنید. هنگامی که به آن نقطه رسیدید، گزارش های فصلی را شروع کنید. اینها می‌توانند کمی سبک‌تر از نمونه‌های دوسالانه باشند، اما همچنان باید معیارهای دقیقی داشته باشند. سپس به اندازه ماهانه گرانول کنید. این می تواند سبک ترین از سه نسخه باشد و فقط به فروش شما در سطح بالاتری نگاه می کند.

هدف هر یک از گزارش ها باید این باشد که چیزی را از منظری متفاوت به شما نشان دهد. با مشاهده روندهای مختلف می توانید تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید که نتایج شما را در دراز مدت بهبود بخشد.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا واقعاً به مشتریان بالقوه خود گوش دهید.

به گفته Mark Roberge، مدیر سابق بخش فروش HubSpot، “شما می دانید که یک تیم فروش مدرن را اداره می کنید، زمانی که فروش بیشتر شبیه رابطه بین یک پزشک و یک بیمار است و کمتر شبیه رابطه بین یک فروشنده و یک مشتری بالقوه است.”

بنابراین، منظور او از آن چیست؟

برای اینکه فروشندگان موثری باشیم، باید بتوانیم به مشتریان بالقوه خود گوش دهیم. ما تا حدودی به لطف رسانه های اجتماعی، فرهنگی خود محور هستیم، بنابراین مهم است که به عنوان یک فروشنده، به مشتریان بالقوه خود اهمیت دهید – و نه فقط در ظاهر. این در مکالمات شما می درخشد، به ایجاد اعتماد کمک می کند و به بستن معاملات کمک می کند.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا ایجاد اعتماد از طریق آموزش

هنگامی که می خواهید محصول یا خدماتی را به کسی بفروشید، ایجاد اعتماد می تواند دشوار باشد. ما شرطی شده‌ایم که واکنش بدی نسبت به یک «فروشنده» داشته باشیم، زیرا آنها را لزج و غیرقابل اعتماد می‌دانند.

بنابراین امروز، مهم است که این رابطه را تقویت کنید و با مشتری احتمالی خود اعتماد ایجاد کنید. یک راه عالی برای انجام این کار آموزش است.

وقتی می گوییم آموزش، در واقع در مورد محتوای شما صحبت می کنیم. از وبلاگ خود، پیشنهادات محتوای ممتاز، وبینارها و سایر محتواها برای کمک به آموزش مشتری در مورد آنچه سازمان شما ارائه می دهد استفاده کنید.

فقط فوراً وارد زمین سخت نشوید. اگر به آموزش آنها کمک کنید و آنها را قادر به تصمیم گیری خود کنید (که شما به راه حل خود کمک کرده اید)، آنها شروع به اعتماد به شما خواهند کرد. و هنگامی که اعتماد پیدا کردید، به احتمال زیاد در رابطه پیروز خواهید شد.

برای اینکه بیشترین بهره را از حوزه آموزشی خود ببرید، تلاش های خود را شخصی سازی کنید. ارسال یک پست وبلاگ برای 20 نفر فقط بازاریابی است. فروش یک مکالمه یک به یک است.

به جای ارسال یک پست وبلاگ یا وبینار به تنهایی، یک نقل قول از یک پیشنهاد محتوای مرتبط بگیرید و آن را برای مشتری بالقوه خود به طور خاص برای ارائه آموزش، استفاده از محتوایی که دارید و همچنان انسان هستید، اعمال کنید.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا روی کمک کردن تمرکز کنید!

هر چند وقت یکبار با یک فروشنده تماس می گیرید و تنها چیزی که در مورد آن صحبت می کند ویژگی های کاملاً جدید محصولی است که ارائه می دهد؟ شما مؤدبانه گوش می دهید، اما با خود فکر می کنید، “آره، اما این چگونه به من کمک می کند؟”

حقیقت این است: ویژگی ها به شما کمک نمی کنند. حداقل به روشی که معمولاً در فروش قرار می گیرند. آنچه شما واقعاً می خواهید بدانید این است که “چگونه چیزی که می فروشید X را برای من حل می کند؟” در اصل، شما می خواهید بدانید که این پیشنهاد چگونه چالش های شما را برطرف می کند.

به عنوان یک فروشنده، این تمایز کلیدی است. به جای تمرکز بر ویژگی های راه حل خود، به این فکر کنید که چگونه این ویژگی ها می توانند به مشتری احتمالی شما کمک کنند. چگونه یکی از چالش ها یا نقاط دردناک آنها را حل می کنید؟

اگر می‌دانید شخصیت‌های خریدار شما چه کسانی هستند، پس می‌دانید چالش‌ها و نقاط دردسر آن‌ها چیست و راه‌حل شما چگونه با آن همخوانی دارد. این فرصتی است که بر روی مزایای محصول یا خدمات خود تمرکز کنید – به عنوان مثال، چگونه می توانید روز آن شخص را کمی آسان تر کنید.

زمانی که بتوانید در مورد مزایا صحبت کنید، زمان بسیار آسان تری خواهید داشت که مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که سازمان شما می تواند به بهترین نحو نیازهای آنها را برطرف کند.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا هر جلسه را با یک اقدام پایان دهید!

هنگامی که جلسه بعدی خود را ترک می کنید، به جای گفتن جمله ای مانند “من مراحل بعدی خود را با شما پیگیری می کنم”، همان لحظه و همان جا مراحل بعدی خود را ایجاد کنید.

ما این روش را در تیم فروش خودمان آزمایش کردیم و نتایج بسیار خوبی دیدیم. ما معمولاً جلسات خود را با یک مشتری بالقوه پایان می‌دادیم و نشان می‌دادیم که آنها می‌توانند انتظار داشته باشند که در چند ساعت از ما با چند بار که برای جلسه بعدی ما مفید بود، از ما بشنوند. ما مدام دریافتیم که رزرو جلسه بعدی سخت تر می شود.

بنابراین تصمیم گرفتیم استراتژی خود را تغییر دهیم. اکنون، زمانی که ما در حال پایان دادن به تماس فروش هستیم، به یک اقدام ملموس پایان می دهیم. همه ما تقویم هایمان را بالا می آوریم و جلسه بعدی خود را همانجا رزرو می کنیم. و حدس بزنید چه؟ ما شاهد افزایش نرخ تبدیل ما در نتیجه آن بوده ایم.

پس دفعه بعد که در یک جلسه فروش هستید، دست خالی را ترک نکنید. جلسه بعدی خود را تا زمانی که با فرد احتمالی در آنجا هستید تنظیم کنید، یا حداقل، یک برنامه اقدام مشخص داشته باشید که هر دو طرف روی آن توافق کرده اند.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا “از تیم بازاریابی خود استفاده کنید!

تیم های بازاریابی و فروش شما باید همسو باشند. چیزهای زیادی وجود دارد که این دو بخش می توانند از یکدیگر یاد بگیرند تا به سازمان کمک کنند تا به هدف اصلی خود یعنی تولید درآمد بیشتر برسد.

در بخش فروش، از تیم بازاریابی خود به نفع خود استفاده کنید. با آنها در مورد آنچه مشتریان بالقوه شما می گویند صحبت کنید – آیا آنها به خوبی به یک محتوا پاسخ می دهند؟ آیا آنها از وبیناری که شرکت کردند لذت نبردند؟ این بینش‌ها را با تیم بازاریابی خود به اشتراک بگذارید تا بتوانند به ارائه سرنخ‌های با کیفیت بالاتر و بالاتر ادامه دهند. همچنین باید گزارش های خود را با تیم بازاریابی به اشتراک بگذارید. شفافیت کامل به هر دوی شما کمک می کند تا موثرتر باشید.

بازاریابی باید باعث شود تیم فروش شما موفق تر باشد. بخشی از آن ارائه سرنخ است، بخشی از آن امکان فروش با محتوای خوب و بخشی از آن تضمین انتقال روان است. اما بازاریابی برای انجام همه این کارها باید با فروش کار کند.

در نیو برید، ما به جای تیم های بازاریابی و فروش مجزا، یک تیم درآمد داریم، بنابراین بازاریابی و فروش پشت یک هدف همسو هستند: ایجاد درآمد. از آنجایی که بازاریابی بر اساس سهم آنها در درآمد به جای تعداد سرنخ هایی که تولید می کنند سنجیده می شود، آنها انگیزه بیشتری برای ارائه سرنخ های با کیفیت بالا دارند که احتمال بالایی برای تبدیل شدن به مشتری دارند.

اما اگر شفافیت بین دو تیم وجود نداشته باشد، بازاریابی اطلاعات مورد نیاز برای اطمینان از ارائه فروش با سرنخ های واجد شرایط را نخواهد داشت.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا ” با سرنخ ها به سرعت پیگیری کنید!

وقتی سرنخ‌ها با محتوای شما درگیر می‌شوند یا اطلاعات بیشتری را درخواست می‌کنند، چالش یا فرصتی که امیدوارند بتوانید به آن‌ها کمک کنید، احتمالاً در فهرست اولویت‌های آنها قرار دارد. این امر آنها را برای یک تعامل فروش مولدتر – اگر سریع اتفاق بیفتد – آغاز می کند.

اجازه دادن به روزها قبل از پیگیری یک سرنخ گرم، اغلب یک فرصت خوب را به یک فروش طولانی تر و دشوارتر تبدیل می کند (یا اصلاً فروش نمی رود، اگر سرنخ قبلاً با یک رقیب پاسخگوتر ارتباط برقرار کرده باشد!).

در عوض، ارتباط با یک سرنخ در اسرع وقت، شما را به بالای مجموعه مورد توجه آنها می رساند. این انرژی و فوریت را به رابطه جدید تزریق می کند و به بالقوه نشان می دهد که آنها از یک نماینده پاسخگو درمان اولویت دارند.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا حداقل 6 بار با رهبر خود تماس بگیرید!

پایگاه مشتری هر کس کمی متفاوت است، اما به طور کلی، انتظار داشته باشید که حداقل شش بار (به طور متوسط) قبل از آوردن یک مشتری بالقوه به میز مذاکره، تماس بگیرید. مانند شما، مخاطبان هدف شما هر روز با اولویت های رقابتی و مغناطیس های توجه دست و پنجه نرم می کنند. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که آن‌ها مانند زمانی که نقش‌ها تغییر می‌کردند، با شما برنامه‌های بعدی را تنظیم کنند.

از شخصیت‌های خریدار موجود برای درک اینکه مشتریان احتمالی شما کدام کانال‌ها و شیوه‌های ارتباطی را ترجیح می‌دهند استفاده کنید. به عنوان مثال: برخی از جمعیت شناسی متن را به ایمیل ترجیح می دهند، اما فقط برای انواع خاصی از محتوا یا ارتباطات. کانال‌های متناوب می‌توانند به اهداف شما کمک کنند، اما تقریباً همیشه بهترین کار این است که از حالت ارتباط ترجیحی مشتری احتمالی‌تان برای بیشتر فعالیت‌های خود استفاده کنید.

آهنگ حرکت خود را بر اساس تجربیات خود با تعاملات فروش موفق ساختار دهید. آیا زمان خاصی از ماه یا سه ماهه وجود دارد که یکی از چالش های مشتریان شما در مرکز توجه قرار می گیرد؟ اگر راه حلی برای آن چالش ارائه می دهید، ممکن است در طول «فصل خارج از فصل» نسبتاً آرام بمانید و سپس تعامل خود را در ساعات پربیننده افزایش دهید.

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا ” داستان بگویید!

تبلیغات Storybrand را باور کنید. هر کس دوست دارد در داستان خود نقش قهرمان را بازی کند و این در هیچ کجا به اندازه تجارت صادق نیست. به عنوان یک نماینده فروش، مطمئن ترین راه شما برای به دست آوردن یک مشتری بالقوه، ساختن یک روایت قانع کننده است – و تبدیل کردن آنها به شخصیت اصلی.

نقاط درد تبدیل به ماموریت‌های هیجان‌انگیز برای تکمیل، آزمایش‌هایی برای فتح، و رسیدن به ارتفاعات می‌شوند. مشتری احتمالی شما این فرصت را دارد که شما را به عنوان همراه قابل اعتماد خود در سفر خود انتخاب کند تا مانعی را که بین او و موفقیت قابل سنجش قرار دارد شکست دهد. کار شما این است که داستان را به گونه ای بسازید که مشتری آینده شما مسیر روشنی را برای پیروزی در کنار شما و محصولتان ببیند.

بر روی آرزوها تمرکز کنید. این چالش امروز شب‌های دیروقت و جلسات مضطرب ایجاد می‌کند، اما وقتی مشتری احتمالی شما بر مانع غلبه کند، فردا چگونه خواهد بود؟ تصویر موفقیت او را نقاشی کنید. شما فقط خوشحال هستید که در کنار او هستید!

تکنیک فروش spin و ماهی گندیده و آیدا ” رسیدگی به ایرادات را تمرین کنید!

مخالفت ها با همه به جز مشتاقانه ترین چشم اندازها همراه است. آنها اشکال متنوعی دارند: به عنوان مثال، اعتراض به ارائه خدمات اغلب شامل هزینه، زمان بندی، دامنه، نتیجه و نگهداری محصولات قابل تحویل است.

بر اساس آنچه که از قبل در مورد مشتری احتمالی خود می دانید، ممکن است با چه اعتراضاتی روبرو شوید. استارت‌آپ‌های بوت استرپ و شرکت‌های بزرگ‌تر با مشکلات درآمدی، حساسیت زیادی در مورد بودجه خواهند داشت. استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و شرکت‌هایی با فروش قوی احتمالاً این کار را نخواهند کرد. شرکت‌هایی که در مرحله رشد سریع قرار دارند، احتمالاً نسبت به سازمان‌های سازمانی به زمان‌بندی‌های فشرده‌تری اهمیت می‌دهند. شرکت‌های بزرگ‌تر با امنیت مالی احتمالاً بر روی پایداری و نگهداری محصولات قابل تحویل تمرکز خواهند کرد، زیرا باید هر آنچه را که شما پیاده‌سازی می‌کنید در یک سیستم با قطعات متحرک زیاد ترکیب و نگهداری کنند.

نمایندگان فروش باتجربه وقتی صحبت از رسیدگی به اعتراضات به میان می آید، سبک های منحصر به فردی دارند. بسته به چشم‌انداز، محصول و/یا شرکت، سبک‌ها از مشورتی (بسیار شفاف، کم فشار) تا تهاجمی (بهره‌گیری از حرکت، در دست گرفتن کنترل) متغیر است. هر دو می توانند در شرایط خاص به خوبی کار کنند.

اگر این نکات کافی نبودند و می‌خواهید حتی عمیق‌تر در دنیای فروش ورودی کاوش کنید، راهنمای کامل فروش ورودی ما را برای اطلاعات بیشتر و بهترین شیوه‌ها دانلود کنید:

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2042
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.