ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

تکنیک فروش محصول در دایرکت آپدیت جدید

75 بازدید
5/5 - (2 امتیاز)

راز فروش محصول در دایرکت رایگان

فروش محصول در دایرکت تکنیک‌های فروش قدیمی دیگر آن را در تجارت امروز کاهش نمی‌دهند. مشتریان بیش از هر زمان دیگری تحصیل کرده اند و گزینه های زیادی در اختیار دارند. اما بیشتر از همه از فروختن به آنها متنفرند.

قبل از هر چیز، فروش مدرن حول محور هنر ارتباط و یافتن سود متقابل می چرخد. تکنیک‌های فروش برتر زیر بر اساس این اصول ساخته شده‌اند. آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است.

یک تکنیک فروش یا روش فروش توسط یک فروشنده یا تیم فروش برای ایجاد درآمد و کمک به فروش موثرتر استفاده می شود. این تکنیک معمولاً برای همه یکسان نیست و اغلب از طریق آزمون و خطا بر اساس تجربیات گذشته اصلاح می شود.

اصطلاحات “فرایند فروش” و “روش فروش” گاهی اوقات به اشتباه به عنوان مترادف استفاده می شوند.

فرآیند فروش تمام مراحل برای رسیدن از یک مشتری بالقوه تازه و بی‌صلاحیت به مشتری را پوشش می‌دهد. همه چیز در مورد فرصت ها، معاملات و نرخ های برد است.

یک روش یا تکنیک فروش را می توان تقریباً برای هر فرآیند فروش به کار برد، اما اغلب تنها بخشی از آن فرآیند را پوشش می دهد. به جای اینکه صرفاً مراحلی را که باید انجام دهید، مشخص کنید، همه چیز در مورد مهارت ها، تمرکز و ارتباطات است.

شما می توانید آن را اینگونه بیان کنید: یک فرآیند فروش شما را از A به Z می رساند، تکنیک فروش فلسفه ای است که برای بهبود فرآیند فروش خود به کار می برید.

تکنیک‌های فروش زیادی برای بستن معاملات سریع‌تر و فروش مؤثرتر وجود دارد که توسط مشاوران فوق‌العاده باهوش و متخصصان فروش با تجربه طراحی شده‌اند. لزوماً نیازی به انتخاب ندارید: برخی از آنها را آزمایش کنید یا حتی چندین روش را در بخش‌های مختلف فرآیند فروش خود اعمال کنید.

تکنیک فروش | ترفند فروش | تئوری فروش چرخشی SPIN 

روش های تکنیک های فروش spin selling فروش اسپین در مورد پرسیدن سوالات درست است. سوالات اشتباه می تواند کل فرآیند فروش شما را کاهش دهد یا حتی آن را به بن بست ناخوشایندی برساند. با SPIN، به خریدار اجازه می دهید صحبت کند.

SPIN مخفف 4 نوع مختلف سوال فروش است که برای برانگیختن علاقه مشتری بالقوه و نزدیکتر کردن او به فروش طراحی شده است: موقعیت، مشکل، مفهوم و نیاز به پرداخت.

1. سؤالات موقعیت، اساس چرخه فروش را تشکیل می دهند. هدف این است که بالقوه و موقعیت آنها را درک کنید و بررسی کنید که آیا پیشنهاد شما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند یا خیر. این اطلاعات در بقیه چرخه فروش شما نقش حیاتی دارد. هرچه در تعیین اینکه کدام سؤال باید بپرسید کار قانونی بیشتری انجام دهید، اطلاعات مفیدتر است.

بنابراین نپرسید “چه کسی در دفتر شما مسئول خریدهای جدید است؟” در عوض، بپرسید: «فرآیند تصمیم‌گیری شما برای خریدهای جدید چیست؟» برای شناسایی تصمیم گیرنده

یک مثال ساده دیگر:

“در حال حاضر چاپ تجاری خود را چگونه سازماندهی می کنید؟”

2. سؤالات مشکل به مشتری کمک می کند تا از مشکلی که باید حل شود و شناسایی مشکلاتی که اغلب نادیده گرفته می شوند آگاه شود. از این نقاط درد برای تسریع معامله استفاده می شود.

“بزرگترین مشکلی که هنگام مدیریت تمام چاپ های اداری خود دارید چیست؟”

3. سؤالات IMPLICATION بر تأثیر منفی موضوعات تمرکز می کنند و فوریت را برجسته می کنند.

“اگر به زودی راه حل چاپ جدیدی را پیاده سازی نکنید، این چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت؟”

4. هنگامی که یک مشتری بالقوه متوجه شد که چگونه وضعیت ممکن است بدتر شود، سوالات NEED-PAYOFF به آنها کمک می کند تا ارزش یک راه حل واقعی را درک کنند. راز موفقیت این است که به خریدار کمک کنید تا خودش مزایا را مشخص کند. این سوالات را درست بپرسید، و یک مشتری احتمالی به شما خواهد گفت که محصول شما چگونه به آنها کمک می کند.

“اگر زمان صرف شده برای چاپ را کاهش دهید، چه تاثیری بر تجارت شما خواهد داشت؟”

این 4 سوال به شما کمک می کند تا بفهمید خریدار شما به چه چیزی نیاز دارد و بهترین راه برای کمک به او چیست. اگر از SPIN به عنوان یک تاکتیک فروش استفاده می‌کنید، پرسیدن سؤالات درست به دنبال پاسخ‌های درست می‌شود.

تکنیک فروش | ترفند فروش | تئوری فروش اسنپ SNAP 

قبل از اینکه خریداران مدرن تصمیم خرید بگیرند، مملو از اطلاعاتی هستند که آنها را ترغیب به خرید راه حل X یا Y می کند. این امر جلب توجه خریداران را دشوار می کند، زیرا آنها نسبت به فروشندگان و تاکتیک های آنها محتاط هستند. فروش اسنپ بر نحوه تصمیم گیری مشتریان متمرکز است: آنها را به طور مثبت تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین در پایان احساس می کنند که تصمیم را خودشان گرفته اند.

مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند با شما کار کنند 3 تصمیم می گیرند:

روش‌های تکنیک‌های فروش اولین تصمیم فروش فوری – اجازه دسترسی: درک کنید که مشتریان با وقفه‌ها و حواس‌پرتی بمباران می‌شوند و ممکن است فروشندگان را اتلاف وقت خالص بدانند. به منظور دسترسی به زمان خود، اطلاعات مرتبط را در هر نقطه تماس – از طریق تلفن، ایمیل و غیره منتقل کنید.

مثال‌ها: به جای استفاده از کلمات کلیدی در ارتباطات خود، از عبارت‌های ساده و صادقانه‌تر استفاده کنید:

بد: “به عنوان یک شرکت جستجوگر صنعت، ما فناوری چاپ در سطح جهانی را ارائه می دهیم.”
خوب: “ما به شما کمک می کنیم تا با چاپ کارآمد در هزینه خود صرفه جویی کنید.”

علاوه بر این، از ارسال ایمیل‌های عمومی «فقط بررسی» خودداری کنید، در عوض ایمیلی با منابع مفید برای آموزش و تأثیرگذاری مانند گواهی مشتری با نتایج ملموس ارسال کنید. برای رعایت زمان محدود مشتری، فقط مینی جلسات 5 دقیقه ای را درخواست کنید. هرچه زمان کمتری بخواهید، احتمال بیشتری دارد که بخواهند چت کنند.

تصمیم دوم – شروع تغییر: هنگامی که مشتریان می خواهند با شما صحبت کنند، فروشندگان باید ارزش پیشنهاد شما را تا حد زیادی نشان دهند. ROI چیست؟ هزینه اجرای راه حل شما چقدر است؟

مثال: افراد دیوانه و پرمشغله همیشه به بینش های جدید برای دستیابی به اهداف تجاری خود علاقه مند هستند. برای برانگیختن تفکر مشتریان بالقوه خود، تحقیقات مبتکرانه و کوچکی را به اشتراک بگذارید. آنها را از طریق پیچیدگی یک تصمیم با یک نمای کلی ساده از مراحلی که باید بردارند (به عنوان مثال راهنمای گام به گام در مورد نحوه دیجیتالی کردن اسناد اداری) راهنمایی کنید.

همچنین، گوش خود را برای کلماتی مانند “نارضایتی، تنگنا، چالش ها، مشکلات، ناامیدی، مشکل، نگرانی” باز نگه دارید تا بتوانید بیشتر در مشکلات فرو رفته و آنها را با راه حل کسب و کار خود حل کنید.

تصمیم سوم – انتخاب منابع: در این مرحله، مشتریان بالقوه تصمیم می گیرند که کدام محصول را انتخاب کنند. آنها به دنبال راه هایی برای توجیه انتخاب خود هستند و سعی می کنند خطر را به حداقل برسانند. بر اساس این اصل، یکی از بزرگترین اشتباهات فروشندگان این است که بیش از حد خوب رفتار می کنند، بنابراین روی کمک به مشتری بالقوه در تصمیم گیری تمرکز کنید: انعطاف پذیر باشید و مایل به همکاری باشید، اما به وضوح در مورد آنچه می توانند یا نمی توانند از پیشنهاد شما انتظار داشته باشند، خط بکشید.

مثال‌ها: چشم‌انداز رقابت را ترسیم کنید، یک مرور کلی از مزایا و معایب پیشنهادات خود و رقبایتان ایجاد کنید و خود را برای مقابله با مخالفت‌ها آماده کنید. اگر مشتری چیزی را می خواهد که شما نمی توانید ارائه دهید، آن را کنار بگذارید. اما اگر چیز متفاوتی برای ارائه دارید، این ارزش افزوده را برجسته کنید.

از دیدگاه خریدار یک نقشه تصمیم برای خود بسازید که جاده های مختلفی را که به یک معامله بسته منتهی می شود، ترسیم می کند. علاوه بر این، یک نقشه راه با نمای کلی از ویژگی ها و مزایا در اختیار آنها قرار دهید که به خریداران کمک می کند آنچه را که ارائه می دهید خلاصه کنند.

در طول این مراحل تصمیم گیری، چهار مولفه اساسی وجود دارد که باید در نظر داشت:

آن را ساده نگه دارید: به زمان خریداران خود احترام بگذارید و استفاده از آنچه را که می فروشید بسیار آسان کنید. اطلاعات را در پیام های تلفنی سی و دومی، ایمیل های نود کلمه ای یا نامه های یک صفحه ای بسته بندی کنید.
ارزشمند باشید: به سرعت اعتماد ایجاد کنید و ارزش پیشنهاد خود را به نمایش بگذارید. نشان دهید که واقعاً تجارت، اهداف و اولویت های آنها را درک می کنید – و خودتان را متمایز خواهید کرد. اگر یک کسب و کار واقعاً نگران رفاه تیم خود است، نشان دهید که چگونه راه حل شما به آنها کمک می کند تا در این زمینه پیشرفت کنند.
همیشه همسو باشید: با نیازها، مسائل و اهداف مشتریان خود هماهنگ شوید. مردم را وادار به همکاری با شما کنید و به سرعت به تصمیم گیرنده دسترسی پیدا خواهید کرد.
افزایش اولویت ها: خریدار همیشه اولویت های خاصی دارد. فروش موفقیت آمیز به معنای درک آنها و استفاده از آنهاست. اولویت های سازمان را با پیام های خود گره بزنید. به عنوان مثال، اگر صرفه جویی در هزینه ها اولویت اصلی است، این جنبه را در کل فرآیند فروش برجسته کنید.
فروش اسنپ به شما کمک می کند تا روی طرز فکر مصرف کننده تمرکز کنید. به افکار، اولویت ها و اهداف آنها پاسخ دهید تا اعتماد آنها را جلب کنید و واقعاً ارزش پیشنهاد خود را به آنها نشان دهید.

تکنیک فروش | ترفند فروش | تئوری فروش فروش چلنجر Challenger 

فروش چالش برانگیز از این ایده دور می شود که یک رویکرد فروش خوب با ایجاد رابطه با یک مشتری بالقوه شروع می شود. دلیل: مشتریان بیش از حد شلوغ هستند، بسیار آگاه هستند و گزینه های زیادی برای سرمایه گذاری در یک رابطه دارند.

این مدل فروشندگان B2B را به 5 شخصیت تقسیم می‌کند: رابطه‌سازان، کارگران سخت کوش، گرگ‌های تنها، حل‌کننده‌های واکنشی مشکل و چالش‌گران. پس از یک ارزیابی عمیق، چالش‌کنندگان تا حد زیادی موفق‌ترین هستند. فروشندگان می توانند این را با استفاده از یک مدل فروش سه بخشی بپذیرند: آموزش – خیاط – کنترل.

آموزش: برای مشتریان بالقوه ای که به خوبی آگاه هستند، باید اطلاعات آموزشی منحصر به فرد یا رویکرد جدیدی را برای مشکل آنها به روی میز بیاورید. روش فروش چالش برانگیز به مشتریان بالقوه آموزش می دهد که چگونه می توانند بر چالش خود غلبه کنند و نیازهایی را که نمی دانند وجود دارند را آشکار می کند. آنها ذهنیت رقابتی دارند و ناظران دقیقی برای ارائه بینش هایی هستند که باعث می شود مشتریان در مورد تجارت و نیازهای خود تجدید نظر کنند. چشم‌اندازها به لحظه‌ای “A-ha” آورده می‌شوند: رویکرد جدید یا نوآورانه چشم‌گشا است.

خیاط: در طول چرخه فروش، ممکن است با افراد مختلفی صحبت کنید. هر فرد به یک رویکرد مناسب نیاز دارد. برای اینکه پیام خود را ثابت نگه دارید، مکالمات را شخصی سازی کنید: مطمئن شوید که ارتباطات شما هم با اهداف، انگیزه ها، نیازها و نگرانی های فردی فرد مخاطب و سازمان هماهنگ است. به وب سایت شرکت نگاهی بیندازید: ظاهر و احساس آنها چگونه است، آیا درک می کنید که فرهنگ شرکت آنها چگونه است؟ سعی کنید تا آنجا که ممکن است این را تقلید کنید.

کنترل را در دست بگیرید: کلید نهایی برای بستن یک معامله، دنبال کردن یک هدف به صورت مستقیم و در عین حال غیرتهاجمی و دوطرفه است. برای به دست گرفتن کنترل، باید با افراد مناسب صحبت کنید. تصمیم گیرندگان یا افرادی که می توانند بر تصمیمات تأثیر بگذارند. هنگامی که یک مشتری بالقوه عقب می نشیند، روش فروش چلنجر گفتگو را از قیمت به ارزش تغییر می دهد و تفکر مشتری بالقوه را به چالش می کشد.
نکات مشخص برای عملی کردن تکنیک Challenger Sale:

  • برای هر مکالمه برنامه ای با هدف نهایی دلخواه و یادداشت هایی در مورد چگونگی رسیدن به آن ایجاد کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همیشه تبادل اطلاعات و ارزش دو طرفه وجود دارد.
  • یک معامله باید برای هر طرف سودمند باشد. اگر نه، راه بروید.

برخی از افراد به طرز فکر خاصی پایبند هستند. به روشی قاطعانه و در عین حال غیر تهاجمی، این روش در تلاش است تا آن را به چالش بکشد. دیدگاه یک خریدار بالقوه را تغییر دهید و آنها را به یک لحظه “آهان” برسانید.

تکنیک فروش | ترفند فروش | تئوری فروش سندلر Sandler

روش فروش سندلر، فروشندگان را تشویق می کند تا به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد عمل کنند: خریدار در واقع فروشنده را متقاعد می کند که بفروشد. برای رسیدن به این نقطه، فروشندگان آموزش دیده توسط سندلر یک بحث عمیق و صمیمانه را تسهیل می کنند که فراتر از مسائل فنی است و بر تاثیر یک چالش بر یک تجارت تمرکز می کند.

در کنار بحث در مورد جنبه فنی یک موضوع، خریدار بر نیازهای با اولویت بالا، نه فقط برای شرکت، بلکه برای خود تأکید می کند. برای به دست آوردن این نقطه، یک فروشنده باید روی 3 سطح درد تمرکز کند:

فنی: فروشنده جزئیات یک موضوع فنی را بررسی می کند و خریدار را تشویق می کند تا مشکل را در سطح تجاری و شخصی بیان کند. به این ترتیب، خریدار در واقع فروشنده را متقاعد می کند که باید در پیشنهاد شما سرمایه گذاری کند. اولین جلسات با مشتریان احتمالی در مورد کشف نیازهای آنها است، بنابراین پرش مستقیم به یک نسخه آزمایشی غیرممکن است.
تأثیر تجاری-مالی: خریداران معمولاً متقاعد نمی شوند چیزی بخرند فقط به این دلیل که به حل مسائل فنی آنها کمک می کند. با این حال، اگر یک راه حل واقعاً ارزش تجاری مانند صرفه جویی در زمان و پولی که می توانید برای پروژه های مرتبط تر دیگر خرج کنید به ارمغان بیاورد، این زمانی است که واقعاً می توانید توجه خریدار خود را جلب کنید. از بحث های صرفه جویی در هزینه فراتر بروید و تأثیر راه حلی مانند توانایی تمرکز بر اولویت ها را کمی کنید. به عنوان مثال. با امکان چاپ x برابر سریعتر، x مقدار زمان و x مقدار پول صرفه جویی خواهید کرد.

علاقه شخصی: در مرحله بعد، سعی کنید این مشکلات را در یک زمینه شخصی قرار دهید. مردم گاهی اوقات به دلایل شخصی خود تصمیم می گیرند نه فقط برای شرکت. “این موضوع چگونه زندگی شما را دشوارتر می کند؟” خریدار بالقوه ای که می تواند شخصاً چیزی از راه حل شما به دست آورد (مثلاً اینکه بتواند بعد از ساعت کاری کمتر کار کند یا ناامیدی کار را کاهش دهد) بسیار متعهدتر به معامله خواهد بود. تنها راه رسیدن به این نقطه این است که خریدار شما و مهمتر از آن خودش را متقاعد کند که یک راه حل یک اولویت شخصی بسیار بالایی است.
شناسایی این 3 سطح مهم ترین بخش صلاحیت برای فراتر رفتن از یک موضوع فنی و بزرگ کردن اهمیت و همچنین افزایش احساس فوریت است.

به طور خلاصه، تکنیک فروش سندلر نه تنها بر جنبه‌های فنی تمرکز می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا تأثیر مالی و شخصی را که یک فروش می‌تواند بر مشتری احتمالی شما داشته باشد، مشخص کنید.

تکنیک فروش | ترفند فروش | تئوری فروش مشاوره یا فروش راه حل

با استفاده از این تکنیک، یک فروشنده به عنوان یک مشاور متخصص عمل می کند و سوالاتی را می پرسد تا مشخص کند مشتری به چه چیزی نیاز دارد. تمرکز روی احساس مشتری زمانی است که با شما صحبت می کند. هدف: ایجاد یک پیوند بلندمدت با اولویت دادن به مشتری.

فرآیند فروش مشاوره ای بر 6 اصل تمرکز دارد:

تکنیک های فروش روش های فروش مشاوره ای

تحقیق: در مرحله اول، قبل از شروع مکالمه، تمام اطلاعاتی را که می‌توانید در مورد یک مشتری احتمالی به دست آورید، جمع‌آوری می‌کنید تا به شما در جمع‌آوری مهمات برای فرآیند صلاحیت مشتری احتمالی کمک کند. علاوه بر این، باید به دنبال اطلاعاتی در مورد رقبای خود باشید: چگونه در مقابل یک رقیب رتبه بندی می کنید؟ قبل از اینکه با یک مشتری ارتباط برقرار کنید، باید در کسب و کار خریدار متخصص شوید و همچنین هرگونه سوالی را که ممکن است بپرسند را پیش بینی کنید.
بپرسید: نکته کلیدی در پرسیدن سؤالات درست در مورد نیازها و نکات دردناک آنها نهفته است. با سؤالات اساسی و عمومی تر شروع کنید و به سؤالات خاص تر بروید. از «در حال حاضر چاپ دفتر خود را چگونه مدیریت می‌کنید؟» بروید به “چقدر در روز برای آن وقت می گذارید؟” این به شما کمک می کند تا موقعیت را مشخص کنید و ایده ای در مورد اینکه راه حل شما به طور متفاوتی انجام می دهد، پیدا کنید.
گوش کنید: واقعاً به مشتری بالقوه خود علاقه مند باشید و تا حد امکان اطلاعات بیشتری را جذب کنید. آنچه گفته شده و مهمتر از آن چه چیزی نیست را مشخص کنید. نشانه های غیرکلامی مانند لحن صدا نیز به همان اندازه مهم هستند. اجازه دهید خریدار بیشتر صحبت را انجام دهد. سوالات روشن‌کننده‌ای بپرسید، «آیا می‌توانید در این مورد توضیح دهید؟»، و همچنین نکات کلیدی را از آنچه خریدار شما گفته است برای جلوگیری از سوء تفاهم خلاصه کنید. گوش خود را برای آنچه برای کسب و کار و افراد آن مهم است باز نگه دارید: بهره وری، کارایی هزینه، رفاه تیم و غیره.
آموزش: در مورد محصول یا خدمات خود آموزش ندهید، بلکه به آنها کمک کنید تا بر یک چالش تجاری غلبه کنند و برنامه ای برای رسیدن به اهداف خود بسازند. مطمئن شوید که «چرا» شما در طول مکالمات شما واضح است: به وضوح تاکید کنید که اینجا هستید تا به کسی کمک کنید تا بهبود یابد.

واجد شرایط بودن: اگر فرصتی برای کمک دارید، وقت و توجه خود را به مواردی که مناسب هستند اختصاص دهید. در مرحله بعد، مهم است که این کار را دنبال کنید: در آستانه بستن یک معامله، خیلی سختگیر نباشید، اما می‌خواهید در ذهن خود نیز حفظ کنید. اگر به دقت گوش داده اید و همه چیز را به وضوح یادداشت کرده اید، می توانید از این “آب میوه” برای ارسال اطلاعات مرتبط برای آنها استفاده کنید، در صورتی که مدتی است پاسخی از آنها نشنیده اید. به این فکر کنید که چه چیزی به آنها علاقه دارد یا به آنها کمک می کند و مطمئن شوید که در موضع خود ایستاده اید.
بستن: مهر و موم کردن معامله باید برای مشتریان واجد شرایط نسبتاً آسان باشد زیرا آنها معمولاً بودجه و قدرت لازم برای تصمیم گیری را دارند. اگر عقب‌نشینی وجود دارد، می‌توانید تصمیم بگیرید که مستقیماً شیرجه بزنید و به عواقب رها کردن وضعیت همانطور که هست اشاره کنید. “اگر نتوانید به هدف خود برسید چه اتفاقی می افتد؟”
طبق این تکنیک، فروش باید در هر زمان به یکی از این سه چیز منجر شود:

  • مشتری به هدف خود می رسد (یعنی چاپ کارآمدتر)
  • شما مشکل آنها را حل می کنید (یعنی چاپ دیگر عقب نمی ماند)
  • شما نیاز آنها را برآورده می کنید (یعنی پس انداز پول)

هدف فروش راه حل ایجاد یک رابطه بلندمدت بین یک کسب و کار و یک مشتری است. فروشنده راه حل به خریداران این امکان را می دهد که در کل فرآیند خرید احساس موفقیت کنند. تنها راه برای انجام این کار، گوش دادن به آنهاست.

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2041
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تکنیک فروش محصول در دایرکت آپدیت جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.