ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

ترفند های فروش ویژه محصولات + راز فروش موفق در سال 2022

77 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

21 مثال برای ارتقای فروش برای افزایش فروش شما

این بخشی از هر استراتژی موفقیت آمیز کسب و کار آنلاین است. دانستن نحوه ایجاد تبلیغات فروش متقاعد کننده، خلاقانه و جذاب می تواند برای هر کسب و کاری تفاوت ایجاد کند.

اگر اینجا هستید تا ببینید چگونه کسب‌وکارهای موفق باعث افزایش فروش می‌شوند، ما فهرستی چشمگیر از نمونه‌های پیشبرد فروش برای شما داریم.

پیشبرد فروش چیست؟

پیشبرد فروش یک تکنیک بازاریابی است که برای افزودن ارزش به محصول یا خدمات برای دستیابی به فروش یا سایر اهداف بازاریابی طراحی شده است. عنصر کلیدی در اینجا «ارزش افزودن» است، که به معنای ارائه مزایای اضافی مانند جایزه، تخفیف یا ارسال رایگان برای کاهش هزینه کل سفارش است.

انواع خاصی از تبلیغات فروش برای کمک به دستیابی به اهداف مختلف بازاریابی بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال، فروش در سراسر سایت مانند این 👇 ممکن است به فروش سریعتر کمک کند.

نمونه های پیشبرد فروش
تبلیغات “هدیه رایگان با خرید”.
کمپین تبلیغاتی قبل از راه اندازی
پیشنهاد بسته مارک دار
تخفیف برای مشتریان جدید
فروش آخر فصل
پیشنهاد تبلیغاتی با زمان محدود
حراج کلی
تخفیف ثبت نام در خبرنامه
تبلیغات با جایزه (چرخ را بچرخانید)
ارتقاء چرخش
فروش به مدت محدود
تبلیغات فروش تعطیلات (4 جولای)
معامله تبلیغاتی کارت هدیه
فروش فلش
فروش “یکی بخر، یکی را رایگان بگیر”.
فروش مدت محدود «دو بخر دوتا بگیر».
تبلیغات حمل و نقل رایگان با مدت زمان محدود
ارتقاء پاداش عضویت
فروش تولد
فروش در سراسر سایت
نمونه مجانی

1. تبلیغات “هدیه رایگان با خرید”.
تبلیغات “هدیه رایگان با خرید” ساده است: مشتری مبلغ لازم را خرج می کند و یک هدیه به عنوان تشکر دریافت می کند. این پیشنهاد تبلیغاتی یک هدیه عالی راه خوبی برای متقاعد کردن مشتریان به خرج کردن بیشتر است.

بیایید به این مثال تبلیغاتی زیر از ActiveSkin نگاه کنیم.

این برند یک ماسک ژل ارائه می دهد که افزودنی خوبی برای محصولات مراقبت از پوست است که می فروشد. بسیاری از مردم از این پیشنهاد قدردانی می کنند، زیرا به آنها چیزی می دهد که می توانند با سایر محصولات استفاده کنند.

ActiveSkin از یک پاپ آپ وب سایت برای به اشتراک گذاشتن این معامله تبلیغاتی استفاده کرد. پنجره بازشو برای به حداکثر رساندن دسترسی معامله به خوبی کار می‌کرد، زیرا پنجره‌های بازشو در اکثر صفحات نمایش داده می‌شد.

برای عملی کردن این ایده تبلیغاتی:

یک هدیه ارزشمند انتخاب کنید. باید ارزش کافی برای مشتریان داشته باشد تا آنها را تشویق به خرید کند (مانند یکی از پرفروش ترین اقلام).
یک محدودیت هزینه معقول تعیین کنید. اگر میانگین ارزش سفارش شما حدود 50 دلار است، برای تشویق هزینه بیشتر، محدودیت را در حدود 70 دلار تعیین کنید.
وزن سفارش را تحت تأثیر هدیه قرار دهید. اقلام بزرگ ممکن است به جعبه های بزرگتری نیاز داشته باشند که وزن سفارش و هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد.
نحوه ایجاد این نوع کمپین ارتقای فروش

می‌توانید با استفاده از سازنده پنجره بازشو، تبلیغات مشابه «هدیه رایگان با خرید» ایجاد کنید. این به این معنی است که شما زمانی را تعیین می کنید که بازدیدکنندگان آنها را در صفحه دلخواه شما ببینند. در اینجا دلیل اهمیت زمان‌بندی بازشو برای تبدیل‌ها آمده است.

2. کمپین تبلیغاتی قبل از راه اندازی
قبل از در دسترس قرار گرفتن محصول، آگاهی از محصول را افزایش دهید-

این هدف اصلی این نوع کمپین تبلیغاتی است. کسب‌وکارهای آنلاین مانند خرده‌فروشان از این کمپین‌ها برای ایجاد هیجان در مورد محصولات جدید و ایمن کردن برخی از پیش‌سفارش‌ها استفاده می‌کنند.

آسفالت از بازاریابی قبل از راه اندازی برای جلب مشتری استفاده می کند. در پیام تبلیغاتی خود در زیر، این نام تجاری کار بسیار خوبی را در ارائه یک اطلاعیه کوتاه و شیرین انجام می دهد. مثل این است که بگوییم، “مردم، ما چیز عالی داریم و بسیاری در حال ثبت نام هستند. تو هم هستی؟”

برای این کمپین تبلیغاتی، آسفالت از اعلان های موجود در سایت استفاده کرد. بازدیدکنندگان وب سایت می توانند با کلیک بر روی نماد بلندگو که در نزدیکی آیتم های منوی اصلی قرار دارد، آنها را ببینند.

پس از کلیک کردن، نماد منوی کوچکی از اعلان ها را نشان می دهد.

اشتراک‌گذاری پیام‌های پیش از راه‌اندازی محصول یا فروش با اعلان‌های درون سایت آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید برنامه ای است که به شما امکان می دهد اعلان ها را از این طریق به اشتراک بگذارید. هیچ تجربه کدنویسی یا طراحی مورد نیاز نیست، بنابراین می توانید یک شروع سریع در این مورد داشته باشید.

3. پیشنهاد بسته مارک دار
این مثال از تبلیغ محصول مشابه «هدیه رایگان با خرید» است.

با این حال، این بار، کسب و کار یک بسته محصول مارک دار متشکل از دو کالا را برای سفارش های بیش از 100 یورو وعده می دهد. با این نوع تبلیغات، فروشنده در تلاش است تا مردم را در مورد معامله صحبت کنند و بازدیدکنندگان را تشویق کند تا محدوده محصول را مرور کنند.

بار دیگر، این برند از یک پاپ آپ وب سایت برای به اشتراک گذاشتن این نمونه تبلیغاتی فروش استفاده می کند. پنجره های بازشو برای این نوع تبلیغات عالی هستند زیرا می توانید انتخاب کنید که آنها را در یک بازه زمانی خاص (مثلا مدت زمان تبلیغ) نمایش دهید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی مشابه ایجاد کنیم

داشتن این نوع کمپین تبلیغاتی فروش در وب سایت شما می تواند کمتر از 30 دقیقه طول بکشد. تنها چیزی که لازم است ایجاد یک پنجره بازشو است که پیشنهاد را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

4. کوپن تخفیف برای مشتریان بار اول
تحقیقات نشان می دهد که تخفیف باعث خرید 41 درصد از خریداران آنلاین می شود. بسیاری از آنها مشتریان بار اول هستند، که نشان می دهد تخفیف به عنوان تبلیغات فروش می تواند به شما در ایجاد پایگاه مشتری کمک کند.

این دقیقاً همان کاری است که MTMV Watches انجام می دهد.

چیزی که ما در مورد این ایده تبلیغاتی دوست داریم این است که پنجره بازشو چگونه اطلاعات را منتقل می کند. پیام اصلی، مبلغ تخفیف و کد تخفیف پررنگ هستند، بنابراین بازدیدکنندگان احتمالاً پیام را بدون خواندن کامل متوجه می‌شوند.

نحوه ایجاد این تبلیغات:

یک پاپ آپ تخفیف ایجاد کنید و آن را فقط به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید. در سازنده پنجره ما، این کار بسیار آسان است—فقط در تنظیمات «فرکانس نمایش» «بازدیدکنندگان جدید» را انتخاب کنید. پس از فعال شدن، پنجره بازشو به همه مشتریان بالقوه ای که برای اولین بار از فروشگاه شما بازدید می کنند، تخفیف ارائه می دهد.

5. فروش آخر فصل
«به دنبال این هستید که کمد لباس خود را برای تابستان تازه کنید؟ الان وقتشه!»

این همان چیزی است که نمونه پیشبرد فروش بعدی ما در مورد آن است. فروش پایان فصل را اعلام می کند، که راهی برای ایجاد فضا در موجودی محصولات جدید است.

آترلی از یک پنجره بازشو برای به اشتراک گذاشتن نمونه تبلیغات فروش استفاده می کند. به دو دکمه منتهی به محصولات زنانه و مردانه توجه کنید – تصمیمی عالی برای آسان کردن کاوش محصول.

از آنجایی که فروش پایان فصل معمولاً در بزرگترین روزهای فروش سال برگزار می شود، حداقل یک هفته قبل از آن شروع به تبلیغ کنید. به این ترتیب، آگاهی را افزایش می‌دهید و مقداری پیش‌بینی ایجاد می‌کنید.

همچنین، از همه کانال‌های موجود برای انتشار این خبر استفاده کنید: ایمیل‌ها، پنجره‌های بازشو وب‌سایت، تبلیغات، پیام‌های متنی، و غیره. در مورد آترلی، تیم بازاریابی برند از یک پنجره بازشو وب‌سایت استفاده می‌کند—می‌توان فرض کرد که برای هر بازدیدکننده جدیدی نمایش داده می‌شود تا بیشترین نمایش داده شود. .

6. پیشنهاد تبلیغاتی با زمان محدود
در این نمونه پیشبرد فروش، ActiveSkin سعی می کند از تخصص بنیانگذار خود استفاده کند. این برند پیشنهاد می کند 15٪ در محصولات منتخب صرفه جویی کند و بینندگان را با مشخص کردن محدود بودن زمان فروش جذب می کند. این به افزایش فوریت کمک می کند.

توجه داشته باشید که پیام می گوید “فقط زمان محدود”، بدون ذکر بازه زمانی خاص. این می‌تواند راه دیگری برای جلب علاقه مشتریان باشد و آن‌ها را مجبور به یادگیری در مورد پیشنهاد کند.

اگر صاحب یک کسب و کار یک تأثیرگذار باشد، یا از اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات استفاده کند، چنین استراتژی می‌تواند باعث جذب مشتری شود.

ایجاد یک معامله تبلیغاتی مشابه بسیار آسان است: نکته مهم این است که به یاد داشته باشید تاریخ انقضا را اضافه کنید.

7. ترخیص فروش ترخیص کالا از گمرک
آیا نیاز به خلاص شدن از موجودی اضافی دارید؟

در مورد انجام آن + افزایش فروش خود چطور؟

اگر خوب به نظر می رسد، فروش ترخیص کالا را در نظر بگیرید. این تبلیغ شامل فروش موجودی اضافی با قیمت های کاهش یافته است. یک فروش ترخیص کالا با برنامه ریزی دقیق و تبلیغ شده می تواند با جذب شکارچیان مقرون به صرفه، ترافیک فروشگاه شما را افزایش دهد.

در اینجا یک مثال است:

لولو گینس با این نمونه پیام تبلیغاتی فروش ترخیص کالا را اعلام کرد. وب سایت این برند از آن به عنوان بنر برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده کرد.

چیزی که در مورد این نمونه تبلیغاتی چشم نواز است، استفاده خلاقانه از فونت ها است. پیام اصلی با فونت های بزرگتر نمایش داده می شود تا نکته اصلی را به طور موثر منتقل کند. برخی از اطلاعات اضافی از فونت های مختلف استفاده می کنند.

راه دیگری برای جلب توجه بازدیدکنندگان و بهتر کردن تبلیغات فروش ترخیص کالا، افزودن اعداد است.

8. تخفیف ثبت نام در خبرنامه
ما این فرم های ثبت نام در خبرنامه را همه جا می بینیم.

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد، اما دریافت تخفیف به آنها اجازه می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنند. به همین سادگی.

به همین دلیل است که برندهای تجارت الکترونیک از تبلیغات ثبت‌نام خبرنامه برای دریافت ایمیل‌های بازدیدکنندگان با مشوق‌هایی مانند دسترسی زودهنگام به اطلاعیه‌های فروش، تخفیف‌های ویژه، جوایز VIP و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

مثال:

کالیفرنیا زیتون رنچ 10٪ تخفیف برای ثبت نام در خبرنامه ارائه می دهد. بار دیگر، این برند از یک پاپ آپ وب سایت استفاده می کند.

9. تبلیغات اهدایی جایزه (پاپ آپ چرخاندن چرخ)
ما می دانیم که خریداران آن را دوست دارند که کسب و کارها تجربیات خود را “بازی” کنند. به هر حال، مردم هر چیزی تعاملی را دوست دارند – بازی ها، آزمون ها، ژنراتورها، ماشین حساب ها و غیره.

جای تعجب نیست که گیمیفیکیشن به تبلیغات محصول راه پیدا کرده است. پاپ‌آپ‌های Spin-the-Wheel یکی از بهترین نمونه‌های تجربه‌های گیمیفی‌شده هستند که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از آن‌ها برای تولید سرنخ استفاده می‌کنند.

Faguo یکی از این برندهاست.

این شرکت پوشاک فرانسوی یک مسابقه محصول را با یک پنجره بازشوی چرخشی تبلیغ می کند. هر بازدید کننده ای می تواند وارد شود: تنها کاری که باید انجام دهند این است که نام و ایمیل خود را تایپ کنند.

جای تعجب نیست که این کمپین تبلیغاتی هر ماه 5000 سرنخ ایجاد می کند. حتی بهتر از آن، Faguo از چرخ برای بازی‌سازی تجربه مسابقه استفاده کرد – یکی دیگر از دلایل اصلی موفقیت کمپین.

چگونه کمپین‌های چرخشی خود را برای ایجاد سرنخ ایجاد کنید

فروشگاه های آنلاین تبلیغات مشابهی را با بازشوهای چرخشی ایجاد می کنند. ایجاد یک ایمیل مشابه سفارشی کردن ایمیل بازاریابی است: فقط محتوا را اضافه کرده و فعال کنید. این بسیار ساده است و پنجره‌های بازشوی چرخشی به بسیاری از برندها کمک می‌کند تا سرنخ‌ها ایجاد کنند و آگاهی خود را از فروش و تبلیغات افزایش دهند.

در اینجا یک نمونه دیگر از یک نام تجاری است که به خوبی از یک پنجره بازشوی چرخشی استفاده می کند…

10. ارتقاء چرخش
“چرخ خوشبختی.”

این همان چیزی است که Cabaia آن را کمپین بازشو spin-the-wheel نامید.

این برند بومی دیجیتالی که لوازم جانبی بدون ظلم می‌فروشد، یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کند که در آن مشتریان می‌توانند محصولات رایگان، اعتبار، تحویل رایگان و سایر مزایا را دریافت کنند.

برخلاف Faguo، کمپین چرخشی Cabaia برای وارد کردن فقط به یک ایمیل نیاز دارد. و یک قرعه کشی منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان سایت این است که می توان فوراً جایزه را برد!

اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان وب‌سایت را با تبلیغات مشابه جذب کنید، توصیه می‌کنیم بهترین روش‌ها را برای بازشوهای چرخش به برد بخوانید. یک روش استفاده از تبلیغات چرخشی برای افزایش مشارکت در فروش و هدایای تعطیلات است.

راهنمایی‌هایی از یک متخصص تبدیل می‌خواهید؟

این ویدیوی لیزا فاکنز، رئیس موفقیت مشتری ما را تماشا کنید، که به شما نشان می دهد چگونه پنجره های بازشو با تبدیل بالا ایجاد کنید.

11. فروش به مدت محدود
تعداد کمی از فعالیت‌های پیشبرد فروش به اندازه پیشنهادات با زمان محدود مانند فروش و کوپن‌های تخفیف آزمایش و آزمایش شده‌اند.

ایده ساده است: یک محدودیت زمانی اضافه کنید، که به عنوان یک محرک خرید عمل می کند. برندهای تجارت الکترونیک از این ایده تبلیغاتی فروش برای همیشه استفاده کرده اند زیرا ترس مشتریان را از دست دادن یک معامله خوب جلب می کند.

نمونه تبلیغات فروش با زمان محدود:

Bobonos از این تبلیغات فروش زیر برای 4 جولای استفاده کرد.

تایمر شمارش معکوس دلیل قانع‌کننده‌ای برای خرید از طریق رانندگی فوری می‌دهد. توجه داشته باشید که چگونه دو عنصر مهم – تایمر و دکمه CTA “Use Code Firework” – یک رنگ مشکی متضاد برای جلب توجه داده می شود.

 

 

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2028
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ترفند های فروش ویژه محصولات + راز فروش موفق در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.