ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

ترفند های بازاریابی حضوری + طرح های تشویقی برای فروش بیشتر

72 بازدید
5/5 - (1 امتیاز)

ترفند های بازاریابی حضوری + 7 نکته بازاریابی موفق

ترفند های بازاریابی حضوری + 7 نکته بازاریابی موفق و اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، بدون شک می‌دانید که حضور آنلاین شما برای موفقیت شما در عصر حاضر بسیار مهم است. بنابراین آیا اتکای فزاینده به فناوری به این معنی است که صاحبان مشاغل کوچک باید صرفاً روی روش‌های آنلاین تمرکز کنند و آن تاکتیک‌های بازاریابی حضوری سنتی را کنار بگذارند که اگر صادق باشیم، ما را دچار تنبلی می‌کند؟

پاسخ «نه» است. واقعیت این است که تکنیک‌های بازاریابی «مدرسه قدیمی» – می‌دانید … در واقع ملاقات و صحبت با مردم – هنوز مهم هستند.

اگرچه تسلط بر آن سخت تر و مستعد ناهنجاری است، اما شخصیت حضوری شما به همان اندازه که بازاریابی آنلاین برای برند شما مهم است.

در اینجا 7 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند این کار را به درستی انجام دهید.

شماره 1 طرح آسانسور خود را بنویسید و به خاطر بسپارید

شکی نیست که باید هر فرصتی که می توانید کسب و کار خود را بفروشید. بنابراین، اگر قبلاً یک طرح آسانسوری ایجاد نکرده اید – یا یک برنامه کوتاه و جذاب برای هر فرصتی – باید فوراً این کار را انجام دهید. مطمئن شوید که شامل چه کسی هستید (آن را طبیعی نگه دارید، نه کنسرو شده)، مزایایی که کسب و کار شما به مشتریان ارائه می دهد و مشکلی که محصول یا خدمات شما حل می کند. کارت‌های ویزیت را در دسترس داشته باشید و آن‌ها را برای همراهی با طرح خود به دست بدهید.

# 2 اهرم صنعت و سازمان های جامعه

با اتاق بازرگانی محلی، انجمن های صنعتی و سایر سازمان های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. شما می توانید با صاحبان کسب و کار و متخصصان دیگر با اهداف و مخاطبان مشابه ارتباط برقرار کنید.

حتی می‌توانید با سازمان‌های غیرانتفاعی که برای تأثیرگذاری بیشتر بر جامعه به مشارکت شما نیاز دارند، ارتباط برقرار کنید. در واقع، داوطلب شدن در یک سازمان اجتماعی اغلب یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ایجاد ارتباطات قدرتمند است.

شماره 3 حمایت مالی را در نظر بگیرید

همانطور که در بالا گفتم، اتاق بازرگانی محلی شما می تواند به شما در ارتباط با سازمان های غیرانتفاعی یا سایر سازمان هایی که به کمک شما نیاز دارند کمک کند. با حمایت مالی از یک تیم لیگ کوچک محلی یا یک نمایشگاه هنرمندان محلی، نام خود را مطرح کنید. به سادگی دلیلی را پیدا کنید که برای شما معنی دارد و پول خود را در جایی بگذارید. وقتی جامعه شما نام برند شما را با رویدادهایی مرتبط می بیند که تغییرات مثبتی را به همراه دارد، بدون شک آگاهی از برند را افزایش می دهد.

شماره 4 با سایر مشاغل تیم تشکیل دهید

کسب‌وکارهای دیگری را پیدا کنید که با ارزش‌ها، فرهنگ و مأموریت شرکت شما همسو هستند و استراتژی‌ای برای رشد پایگاه مشتری خود ارائه دهید. در نظر بگیرید که یک رویداد یا تبلیغات با حمایت دوجانبه را گرد هم بیاورید. هم شما و هم کسب و کار شریکتان، شناخت برند و فرصت‌هایی را برای افزایش فروش افزایش خواهید داد، زیرا هر دو پایگاه مشتریان یکدیگر را هدف قرار می‌دهید.

5 میزبان یا شرکت در رویدادهای سخنرانی یا شبکه

اگر زمان و چشم‌اندازی برای برگزاری رویدادی دارید که فکر می‌کنید به سایر کسب‌وکارها یا جامعه در کل ارزش اضافه می‌کند، آن را انجام دهید! باور نمی کنید که این رویدادهای حضوری با چه سرعتی شناخت برند شما را گسترش می دهند. به علاوه، شما کاری را برای جامعه خود انجام می دهید که واقعاً مهم است و اعتبار خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود ایجاد می کنید.

اگر این موضوع مورد توجه شما نیست، تا جایی که ممکن است در بسیاری از رویدادهای میزبانی شرکت کنید، تا زمانی که به نوعی به جایگاه شما یا مخاطبان شما مرتبط هستند. یک غرفه راه اندازی کنید، به سوالات پاسخ دهید، هزینه های رایگان بدهید. چند ساعت در یک رویداد می تواند نام تجاری شما را در مقابل افراد بیشتری از آنچه انتظار دارید قرار دهد. به علاوه، می‌توانید با کسب‌وکارهای دیگر ارتباط برقرار کنید و همانطور که در نکته شماره 4 در مورد آن صحبت کردیم، تبلیغات متقابل را آغاز کنید.

شماره 6 دانش بازاریابی خود را به کارمندان خود منتقل کنید

مطمئن شوید که تیم شما می داند که چگونه کسب و کار شما را بازاریابی کند. آنها را آموزش دهید تا فرهنگ، ارزش ها و اهداف شرکت شما را درک کنند و سناریوهای تعامل مشتری با آنها را ایفا کنند. کارمندان باکیفیت، آگاه و مفید، محبوبیت برند را از طریق نظرات شفاهی یا عالی افزایش می‌دهند و مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر باز می‌دارند.

شماره 7 ارتباط شخصی

پس از اینکه شخصاً با سایر مشاغل یا مشتریان تعامل کردید، از پیگیری نوعی ارتباط شخصی غافل نشوید. خواه یک یادداشت «تشکر» دست نوشته باشد یا یک پیام ایمیل، فقط مطمئن شوید که با نام خود با مشتری تماس بگیرید و به برخی از جنبه هایی از آنچه در اولین جلسه حضوری خود صحبت کردید اشاره کنید. این به مردم نشان می دهد که برای شناختن آنها ارزش قائل هستید و به روابط اهمیت می دهید.

همه چیز درباره حضور است
مهم نیست که کدام یک از این نکات را در استراتژی بازاریابی خود لحاظ می کنید، فقط مطمئن شوید که هنگام تعامل با مشتریان بالقوه خود – هم در ذهن و هم در بدن – حضور دارید. به آنها نشان دهید که آنجا هستید، آماده نگرانی ها یا سؤالات هستید و نه تنها به محصول یا خدمات خود بلکه برای مشتریان خود نیز اهمیت می دهید.

22 تکنیک بازاریابی که برای شما وقت صرف می کند، نه پول

در اینجا یک وضعیت رایج است که بسیاری از استارت آپ ها با آن روبرو هستند. آنها پول ندارند، اما باید بازاریابی کنند.

چکار میتوانند بکنند؟

چنین استارتاپ هایی به جای تمرکز بر روش های بازاریابی پرهزینه، باید بر روی هک های بازاریابی کم هزینه تمرکز کنند.

زیبایی هک رشد این است که روش‌های جایگزین رشد را درگیر می‌کند، روش‌هایی که گاهی هزینه کمتری دارند.

جایی که بازاریابی و مهندسی به هم می رسند، هک رشد اتفاق می افتد.

بدیهی است که هک رشد رایگان نیست. به طور دقیق، هیچ یک از تکنیک های این مقاله “رایگان” نیستند. هر زمان که افراد، کارمندان شرکت را درگیر کنید، حقوق و دستمزد و هزینه های مرتبط با آن وجود خواهد داشت.

اما اینجاست که چرا این تکنیک های بازاریابی رایگان (عمدتاً) بسیار قدرتمند هستند. آنها به بودجه بازاریابی هنگفتی نیاز ندارند. تنها چیزی که نیاز دارید کمی زمان، کمی زرنگی، و نوع دیدگاه متمرکز و هدایت شده ای است که بازاریابی هوشمند به آن نیاز دارد.

1. پیوندها را از ارائه دهندگان خدمات خود دریافت کنید
برای کسب رتبه خوب، یک وب سایت به بک لینک های با کیفیت بالا نیاز دارد. این بک لینک ها را از کجا می آورید؟ بدیهی است که خرید لینک توصیه نمی شود. چه کاری باید انجام دهید؟

اگر با ارائه دهندگان خدمات یا شرکای تجاری شراکت ایجاد کرده اید، منبعی فوری از پتانسیل پیوند استفاده نشده دارید. با این ارائه دهندگان خدمات تماس بگیرید و از آنها بخواهید به وب سایت شما پیوند دهند.

شما چند لینک خوب به دست می آورید و تمام هزینه ای که برای شما داشت چند دقیقه ایمیل زدن بود.

2. Unlinked Mentions را جستجو کنید
یکی دیگر از راه های عالی برای به دست آوردن لینک ها و افزایش اعتبار سایت خود این است که به دنبال ذکر نام تجاری یا شرکت خود بدون پیوند باشید.

اگر چنین اشاره‌هایی را در نشریات یا وب‌سایت‌های آنلاین یافتید، به ویرایشگر سایت ایمیل بزنید و از آنها بخواهید پیوندی را ارائه دهند. ممکن است تعداد زیادی نام تجاری را در سراسر وب کشف کنید.

یک جستجوی سریع و چند ایمیل بعدا – از قبل. بک لینک رایگان. نوع خوب.

3. میزبانی یک وبینار
وبینارهای رایگان برند و محصول شما را به مخاطبان بیشتری معرفی می کنند. هر چه موضوع جذاب تر باشد، بهتر جلب توجه خواهید کرد.

وبینارها زمان می برد. شما باید در مورد موضوعات طوفان فکری کنید، وبینار را برنامه ریزی کنید، و اخبار را گسترش دهید. مزایا، با این حال، درجه یک هستند.

4. ارتقاء متقابل
یکی از روش های انفجاری بازاریابی که برخی شرکت ها از آن استفاده می کنند، تبلیغات متقابل است. تبلیغات متقابل به شما امکان می دهد در ازای بازاریابی خدمات خود، با مشاغل مرتبطی که می توانند خدمات شما را بازاریابی کنند، شریک شوید.

به عنوان مثال، اگر خدمات مشاوره ای برای صاحبان مشاغل آنلاین ارائه می دهید، ممکن است توصیه کنید که از یک طراح وب خاص برای ایجاد وب سایت خود استفاده کنند. طراح وب شریک تبلیغات متقابل شما است. این طراح وب با مشتریان تجاری کار می کند و به این مشتریان راه شما را برای خدمات مشاوره نشان می دهد.

این یک برد-برد است، و جدا از یک سند امضا شده و یک مکالمه آسان، اصلاً به کار زیادی نیاز ندارد.

5. یک نظر دهنده وبلاگ باشید
ایده بازاریابی این است که حضور برند خود را تا حد امکان شناخته شده کنید. یکی از راه های انجام این کار، اظهار نظر در وبلاگ ها است. در اینجا نحوه کار این است:

5 وبلاگ برتر در جایگاه خود را شناسایی کنید.
به طور منظم وبلاگ ها را بخوانید و نظر دهید.
وقتی مردم نام و برند مرتبط شما را می بینند، با آن آشنا می شوند و شاید حتی درباره آن کنجکاو شوند.
با هر نظر، شما در حال ایجاد یک حضور دائمی در برند هستید. فقط مطمئن شوید که نظرات احمقانه ای نمی دهید. درک مشتریان از برند شما با کیفیت نظرات شما شکل می گیرد.

6. به یک خبرنگار کمک کنید
گاهی اوقات، شما با اطلاعات خبری در جایگاه یا کسب و کار خود مواجه خواهید شد. برای کمک به خبرنگار (HARO) ثبت نام کنید. این یک سرویس رایگان است که خبرنگاران اغلب برای یافتن داستان از آن استفاده می کنند. اگر داستانی دارید، می‌توانید به یک خبرنگار کمک کنید و تبلیغات کسب کنید.

7. شبکه به صورت حضوری
از فرصت بازاریابی حضوری غافل نشوید. شما شخصاً با افراد بزرگی ملاقات خواهید کرد که ممکن است هرگز به صورت آنلاین با آنها برخورد نکنید.

هر فردی که ملاقات می کنید یک امکان بازاریابی دیگر است. بدیهی است که نمی‌خواهید کسب‌وکارتان را به چشم مردم بیاندازید، اما وقتی موضوع کار در مکالمه مطرح می‌شود، در مورد آن به آنها بگویید.

کل ایده شبکه در اصل بازاریابی است. شما می توانید افراد دیگر را به صورت زنده و حضوری به کسب و کار خود معرفی کنید.

8. یک مسابقه اجرا کنید
به همان اندازه که مورد توهین و کلاهبرداری قرار گرفته اند، مسابقات آنلاین هنوز هم راهی عالی برای تبلیغات بازاریابی کم هزینه هستند. اهدای آی‌پد کلیشه‌ای، جوایز نقدی یا سایر کالاها راهی آسان برای به دست آوردن پتانسیل ویروسی و بهبود تصویر برندتان است.

9. یک برنامه ارجاع بسازید
بهترین شکل‌های بازاریابی آن‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را راه‌اندازی کنید، آن‌ها را روشن کنید و رشد کنید – به صورت ارگانیک، خودکار و بدون تلاش زیاد. یک برنامه ارجاع یا برنامه وابسته ممکن است برای هر کسب و کاری کارساز نباشد، اما ارزش امتحان کردن را دارد.

ایجاد یک برنامه وابسته اساساً مشتریان شما را به یک بخش بازاریابی واقعی تبدیل می کند. شما پول بازاریابی را خرج نمی کنید مگر اینکه ابتدا از طرف شما فروش انجام دهند.

10. توییت کردن طوفان در طاقچه شما
توییتر یک پلت فرم بازاریابی قاتل است. توییتر با دسترسی فوری و خروجی عظیم خود، می‌تواند سطح بالایی از ترافیک ارجاع، قرار گرفتن در معرض نام تجاری فراوان و سر و صداهای اجتماعی بی‌وقفه ایجاد کند.

پیشنهاد من این است که حداقل ده اینفلوئنسر را دنبال کنید، فالوورهای آن‌ها را دنبال کنید، توییت‌هایشان را بازتوییت کنید و در کامنت‌ها منشن کنید. همانطور که با پلتفرم آنها ارتباط برقرار می کنید، شروع به ساختن پلتفرم خود خواهید کرد.

11. مشتریان فعلی خود را افزایش دهید

اغلب اوقات، ما «بازاریابی» را صرفاً به عنوان روشی برای به دست آوردن مشتریان جدید می بینیم. در واقعیت، برخی از بهترین بازاریابی ها با مشتریان فعلی اتفاق می افتد.

بازاریابی مجدد به مشتریان خود نسبتاً آسان و کم هزینه است. مزایا فوق العاده است.

12. با اینفلوئنسرهای طاقچه راحت شوید
در هر صنعتی گروهی از بازیگران قدرتمند حضور دارند. آنها مکالمه را کنترل می کنند، خطوط بازار را شکل می دهند و به مخاطبان زیادی دست می یابند.

این افراد را دوست خود قرار دهید. نیازی نیست در مورد آن بدبین باشید. شما می توانید مستقیم باشید. ارائه محصول به آنها یا شراکت با آنها در یک پروژه راه های ساده و مفیدی برای رشد برند شما و سوار شدن بر موج نفوذ آنهاست.

13. ادعای هشتگ کنید
هشتگ ها بیلبوردهای اینترنتی هستند. از آنجایی که هشتگ‌ها اکنون در هر پلتفرم اجتماعی مهمی در دسترس هستند، می‌توانید یک هشتگ برای کسب و کار خود ایجاد کنید و در هر جایی که پست می‌کنید از آن استفاده کنید.

هشتگ یک پسوند قابل جستجو و تعاملی از نام تجاری شما است و پتانسیل گسترش به صورت ویروسی را دارد.

14. آدرس های ایمیل بیشتری دریافت کنید
افزایش لیست ایمیل یکی از بادوام ترین و موثرترین روش های بازاریابی است. من پیشنهاد می کنم از Hello Bar به عنوان یک راه ساده و مقرون به صرفه برای جمع آوری آدرس های بیشتر استفاده کنید.

15. محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتری دریافت کنید
همه می دانند که بازاریابی محتوا برای بازاریابی درونگرا موثر است. با این حال، اگر مراقب نباشید، بازاریابی محتوا می تواند گران باشد. چگونه می توانید محتوای بیشتری را بدون کاهش بودجه بازاریابی خود به دست آورید؟

پاسخ محتوای تولید شده توسط کاربر است. طرفداران و مشتریان فعلی خود را برانگیزانید تا داستان خود را بگویند و محتوا بنویسند، و شما فوراً دریچه ها را به روی هزاران محتوای تازه و جذابی که مخاطبان شما دوست دارند باز کنید. طرفداران شما محتوا را برای شما ایجاد و به اشتراک خواهند گذاشت.

16. با طرفداران خود صحبت کنید
مشتریان و طرفداران عاشق دوست داشتنی شدن هستند. روشی که شما این عشق را نشان می‌دهید با بازتوییت کردن، علاقه‌مند کردن توییت‌ها، لایک کردن نظرات و اشتراک‌گذاری وضعیت آنهاست. به سادگی انتظار نداشته باشید که حضور شما در رسانه های اجتماعی برای شما مفید باشد. شما باید با صحبت با طرفداران خود برای آن تلاش کنید.

آنها لطف را برمی‌گردانند و در سطح عمیق‌تری مشارکت می‌کنند.

17. اعلامیه های مطبوعاتی با کیفیت بالا تولید کنید
انتشارات مطبوعاتی دوران شکوفایی خود را به عنوان یک ابزار سئو پشت سر گذاشته اند، اما همچنان در بازاریابی تاثیر دارند. اگر از منبعی مانند PRWeb استفاده می کنید، هر زمان که یک بیانیه مطبوعاتی را منتشر کنید، چند صد دلار دریافت خواهید کرد.

منبعی مانند PRlog.org، با این حال، رایگان است. ممکن است میزان سندیکایی که دریافت می کنید کیفیت بالایی نداشته باشد، اما چیزی است. و، هی، این چیزی بیهوده است.

فقط مطمئن شوید که نسخه های بسیار با کیفیتی را بنویسید و هیچ پیوندی را به وب سایت خود دنبال نکنید.

18. هک Craigslist
Craigslist یکی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان است. Airbnb و ارزش پولی بالای آن از Craigslist برای افزایش سرسام آور رشد خود استفاده کردند. می توانید از Craigslist نیز استفاده کنید. سعی کنید از تمرکز جغرافیایی Craigslist برای هدف قرار دادن مناطق و بازارهای خاص استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که از شرایط خدمات سایت پیروی می کنید. از Craigslist به روشی که در نظر گرفته شده است استفاده کنید. متخلفین از ورود به سایت محروم خواهند شد.

19. وبلاگ
من نمی توانم لیستی از تکنیک های بازاریابی بدون ذکر وبلاگ نویسی ایجاد کنم. وبلاگ تجاری یک استراتژی ضروری برای بازاریابی آنلاین است. از آن استفاده کنید، روی آن کار کنید و کاری کنید که برای شما کار کند.

اگر از وضعیت فعلی وبلاگ تجاری خود ناامید هستید، این 35 نکته را بخوانید که آن را بهتر می کند. اگر با ترافیک مشکل دارید، این پست را بخوانید.

20. وبلاگ مهمان
اگر وبلاگ نویسی عالی است، وبلاگ نویسی مهمان دو چندان عالی است. وقتی مقاله ای را در وبلاگ دیگری ارسال می کنید، بلافاصله مخاطبان آن وبلاگ را به دست می آورید. هزینه وبلاگ نویسی مهمان رایگان است، کمتر از زمانی که صرف می کنید. یک مقاله قاتل ایجاد کنید، برای مخاطبان وبلاگ جذابیت ایجاد کنید، و ممکن است از شما دعوت شود تا بیشتر مشارکت کنید.

من از وبلاگ نویسی مهمان با موفقیت باورنکردنی استفاده کرده ام. 300 وبلاگ مهمان من هنوز هم از نظر ترافیک ارجاع، سرنخ ها و مشتریان به من بازپرداخت می کنند.

21. یک گروه لینکدین ایجاد کنید
لینکدین رایگان است و در عین حال فرصت های بازاریابی باورنکردنی را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از متخصصان از LinkedIn به عنوان یک ابزار رسانه اجتماعی ثابت استفاده می کنند – مکانی برای قرار دادن رزومه خود، و نه چیزهای دیگر.

لینکدین خیلی بیشتر از یک رزومه آنلاین است. من از لینکدین برای انتشار محتوا، ارتباط با افراد قدرتمند و ایجاد یک گروه بازاریابی با هزاران عضو استفاده کرده‌ام.

همه اینها برای من صفر دلار و صفر سنت تمام شد، اما روند صعودی بازاریابی باورنکردنی بوده است.

22. به دیگران کمک رایگان کنید
اگر همه چیز را در مورد خود و کسب و کارتان بازاریابی کنید، ناامید و ناامید خواهید شد. سعی کنید به دیگران، رایگان بدهید.

بدیهی است که شما یک موسسه خیریه نیستید. شما یک تجارت هستید اما چرا یک محصول، یک ساعت از وقت خود یا عضویت را برای مشتری که توانایی پرداخت خدمات شما را ندارد، ندهید؟

برخی از بهترین فرصت‌های تجاری که داشته‌ام، مشاوره با مشتریانی بود که قادر به پرداخت نبودند. این فرصت ها به گونه ای سودمند بوده اند که من نمی توانستم پیش بینی کنم.

حتی امروز، من تقریباً تمام محتوایم را بدون هزینه در اختیارم می‌گذارم. انجام این کار برای من شخصاً رضایت بخش است و فرصتی برای بهبود بازاریابی فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2036
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ترفند های بازاریابی حضوری + طرح های تشویقی برای فروش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.