ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

ترفند فروش در دیوار با بازدهی بالا که به شما نمی گویند!

122 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

در حالی که دیوار نسبتا جدید است، در حال حاضر چیزهای زیادی برای آن وجود دارد. برخلاف شیپور که برای مدت طولانی تری در سراسر بلوک بوده است، دیوار استفاده خریداران و فروشندگان از یک کانال را آسان تر می کند. در واقع، نزدیک به 140 برند در حال حاضر از این پلتفرم به صورت ماهانه برای ارتباط با مشتریان خود و جستجوی فرصت‌های فروش جدید استفاده می‌کنند.

بنابراین، اگر هنوز بازار دیوار را بررسی نکرده اید، زمان آن فرا رسیده است که از محبوبیت فیس بوک استفاده کنید و آن را در فعالیت های بازاریابی خود بگنجانید. در این پست، ما به اصول اولیه برای کمک به شما برای شروع نگاه می کنیم و 9 تاکتیک را به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند خود را از رقبا متمایز کنید.

دیوار مارکت چیست؟
دیوار مکانی را ارائه می دهد که در آن افراد می توانند اقلام جدید و متعلق به قبل را خریداری و بفروشند. شبیه دیوار است، فقط جدیدتر و بهتر است. خریداران علاقه مند می توانند از فیلترهایی مانند مکان، قیمت و دسته برای نمایش نتایج هدفمندتر استفاده کنند که به آنها کمک می کند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند، در حالی که برندها و فروشندگان فردی می توانند هنگام فهرست کردن محصولات خود از طیف وسیعی از دسته بندی ها استفاده کنند که عبارتند از:

  1. الکترونیک
  2. وسایل نقلیه
  3. لباس و لوازم جانبی
  4. سرگرمی
  5. خانه و باغ
  6. خانواده
  7. سرگرمی ها
  8. طبقه بندی ها
  9. لوازم حیوان خانگی
  10. ورزش و فضای باز
  11. ملک برای اجاره/فروش

 

سایت دیوار یکی از بهترین وب­سایتها برای درج آگهیِ خرید و فروش کالا و استخدام است. کافیست در گوگل به فارسی اسم سایت را تایپ کنید: “دیوار”.

اولین لینک ظاهر شده، آدرس سایت مورد نظرتان است. شما در دیوار به راحتی آب خوردن می­توانید آگهی درج کنید و آگهی ­های منشتر شده را ببینید.

در این مطلب از واسط مگ قصد داریم ترفندهایی مختص استفاده در سایت دیوار را بگوییم که به وسیله ی اونها میتونید افزایش فروش محصولاتتون توی دیوار رو تجربه کنید و خرید ایمن تری در دیوار رو تجربه کنید!
البته مدت ها قبل نوشته ای با عنوان چطور با استفاده از دیوار و شیپور بیشتر و سریع تر بفروشیم؟ نیز برای شما در واسط مگ نوشته ام که خواندن مطالب آن نیز میتواند در کنار این مطلب به شما کمک کند.

ترفندهایی برای افزایش فروش با درج آگهی رایگان در دیوار :

  1. حتما از یک عکس مرتبط با اگهی استفاده کنید. یک تصویر هزاران برابر گویاتر از چندین سطر متن است.
  2. تصویر انتخاب شده از نزدیک بوده و به خوبی کالا یا خدمات مدنظر را ارائه کند.
  3. برای کالاهای دست دوم دیوار، قیمت پیشنهادی کم­تر از نصف قیمت بروز آن باشد.
  4. از پاراف نویسی برای درج چند اگهی به شکل متفاوت ولی با معنی و هدف یکسان استفاده کنید.
    شما روزانه ۳۰ آگهی، می­توانید در سایت دیوار درج کنید. در صورت نیاز از افراد بیشتری برای درج آگهی استفاده کنید.
    مثلا تقریبا۱۰۰ آگهی را می­توانید با سه نفر درج کنید. دقت کنید که نباید متن و عکس تکراری باشد وگرنه از دیوار حذف خواهد شد.
  5. دسته ­بندی مربوط به کالا و محدوده فروش را به درستی انتخاب کنید.
  6. عنوان اصلی برای دیده شدن آگهی شما بسیار بسیار مهم است. عنوان را کاملا شفاف و گویا با حداقل واژه ممکن تنظیم کنید..
  7. برای فروش در توصیف کالا اغراق نکنید. ممکن است کاربر با دیدن واژه­ های حیرت برانگیز با شما تماس بگیرد ولی پس از مشاهده حضوری ممکن است از خرید منصرف شود و اگر کالا دست دوماست یا ایرادی دارد، نیز به خریدار از قبل اطلاع دهید.
  8. چت دیوار را فعال کنید و در چت نیز محصول خود را دوباره ارائه کنید.
  9. آگهی فروش را در کانال و گروه و صفحه ایسنتاگرامی خود و دوستان قرار دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش فروش  و اصول فروش  و فلسفه فروش  و نحوه فروش و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش تخصصی فروش و بازاریابی دورهای فروش ویژه پوشاک و فروش چیست؟ و | معنی فروش | what is sales و آموزش فروش و تکنیکهای فروشندگی حرفه ای و دوره رایگان مهارت‌های فروشندگی و آموزش فروش; +35 تکنیک حرفه ای فروشندگی 2022 و دوره رایگان آموزش فروش و مهارت های کاربردی لازم فروش چیست؟ و آموزش صفر تا صد فروش آموزش رایگان و فروش موفق و آموزش فروش؛ تعریف، تکنیک‌ها و انواع و دلایل اهمیت فروش و آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی و دوره فروش حرفه ای با 101 تکنیک و اصول فروش و دوره آموزش فروش و آموزش فروش تلفنی و آموزش فروش دکتر بیداری و آموزش فروش و بازاریابی و فروش چیست و فروشنده کیست و آموزش فروش pdf و آموزش فروش در اینستاگرام و تکنیک فروش یخ شکن و تکنیک فروش محصولات لدورا و تکنیک فروش تلفنی و تکنیک فروش در اینستاگرام و 21 تکنیک فروش تکنیک های فروش pdf و تکنیک های فروش حضوری و سه تکنیک اصلی ارتباط موثر در فروش و تکنیک فروش محصول فیزیکی و اینترنتی و تکنیک فروش محصول در دایرکت و تکنیک فروش بیمه عمر و تکنیک فروش spin و تکنیک فروش ماهی گندیده و تکنیک فروش آیدا و ترفند فروشندگی و ترفند فروش بیشتر در مغازه و ترفند فروش در اینستاگرام ترفند های و فروش اینترنتی و ترفندهای فروش حضوری ایده برای سرپرست فروش و ترفند های بازاریابی حضوری و طرح های تشویقی برای فروش بیشتر و ایده برای سرپرست فروش و ترفند فروش ملک و املاک و ترفند فروش کتاب  و ترفند فروش در دیوار  و ترفند فروش زمین  و ترفند فروش لباس زنانه  و ترفند فروش nft و خلاصه ی کتاب فروش موفق تألیف برایان تریسی  و اصول فروش موفق در چیست؟  و خرید کتاب اصول فروش اثر چارلز فوترل با تخفیف ویژه و مهارت مذاکره فروش (اصول و فنون مذاکره حرفه ای) و فروش موفق در ۸ گام خیلی ساده و هفت قانون فروش موفق و اصول فروشندگی موفق و فروش حرفه ای چه چیزهایی است؟ و اصول فروش بیمه عمر و اصول فروش b2b و اصول فروش خودرو  . اصول فروش انلاین و اصول برند سازی و فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2040
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ترفند فروش در دیوار با بازدهی بالا که به شما نمی گویند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.