ورود / ثبت نام
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
0
0

ایده برای سرپرست فروش موفق تضمینی | افزایش فروش در سال 2022

94 بازدید
امیتیاز خود را همین حالا ثبت نمایید!! post

ایده برای سرپرست فروش

موفقیت در فروش با این استراتژی های کلیدی شروع می شود.

رونالد ریگان زمانی گفت: «بزرگترین رهبر لزوماً کسی نیست که بزرگترین کارها را انجام دهد. او کسی است که مردم را وادار به انجام بزرگترین کارها می کند.»

به عنوان مدیران فروش، ممکن است رهبران دنیای آزاد نباشیم، اما موقعیت منحصر به فردی داریم که تیم های فروش خود را برای دستیابی به سطوح بالاتری از موفقیت تحت تأثیر قرار داده و توانمند سازیم. بارها و بارها ثابت شده است که کلید واقعی ایجاد یک تیم فروش عالی، مدیریت فروش عالی است.

از طریق کار خود با سازمان‌های فروش موفق در سراسر کشور و در سطح جهانی، مجموعه‌ای از مهارت‌ها و ویژگی‌هایی را کشف کرده‌ایم که مؤثرترین مدیران فروش همگی مشترک هستند.

آیا باید بدانید چگونه یک مدیر فروش استخدام کنید؟ 16 مهارت زیر همان چیزی است که مدیران بسیار موثر را بالاتر از بقیه قرار می دهد و تیم آنها را قادر می سازد به نتایج بالاتر از حد متوسط دست یابند و سازمان خود را به موفقیت برساند.

1. بهترین افراد را برای کار پیدا کنید.

مدیران فروش مسئولیت موفقیت تیم خود را بر عهده می گیرند و با استخدام بهترین استعدادهایی که می توانند پیدا کنند، شروع می کنند. استخدام و استخدام بهترین ها هزینه بیشتری دارد، اما باعث صرفه جویی در زمان و هزینه آموزش می شود – و همچنین از شما در برابر شکست در آینده محافظت می کند. مدیران فروش عالی به دنبال افرادی می گردند که به خوبی با سازمان تناسب داشته باشند و از استخدام افرادی که در واقع بهتر از آنها هستند نمی ترسند.

2. نحوه فروش را بدانید.

آنها از فرآیند فروش متمرکز بر مشتری استفاده می کنند و مربیگری ثابتی را برای تیم خود ارائه می دهند که به آنها در اجرای این فرآیند کمک می کند.

3. تیم را برای موفقیت تشویق کنید.

زمانی برای مدیریت وجود دارد و زمانی برای رهبری وجود دارد. معیارها و مهلت‌ها روشی عالی برای اندازه‌گیری عملکرد هستند، اما نه برای هدایت آن. رهبران به جلو نگاه می کنند، نه به عقب. آنها برای توسعه خود و تیمشان کار می کنند و راه هایی را برای ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به افرادشان برای تلاش برای برتری پیدا می کنند.

4. سرعت را تنظیم کنید.

مدیر فروش آهنگ تیم را تنظیم و مدیریت می کند. هر سازمانی ضربان قلب دارد و تیم فروش زمانی پیشرفت می کند که تمام اجزای فرآیند فروش و مدیریت از استانداردها و برنامه های منظم پیروی کنند. مدیران فروش عالی از ابزارهایی که در اختیار دارند برای ردیابی عملکرد و ارائه بازخورد سریع و منظم – در صورت امکان در زمان واقعی – استفاده می‌کنند، بنابراین نمایندگان فروش نیازی به توقف و بررسی در زمانی که معاملات در حال انجام است احساس نکنند.

5. فرهنگ فروش با عملکرد بالا را پرورش دهید.

داشتن یک فرآیند، تعیین اهداف و نظارت بر خط لوله خوب و ضروری است، اما فرهنگ برای صبحانه استراتژی می خورد. مدیران فروش عالی برای هدایت عملکرد تیم فروش به برنامه های نظری یا دلخواه متکی نیستند. شبکه اجتماعی تیم را با اهداف سازمانی هماهنگ کنید و از آنها استفاده کنید و به آنها اهدافی بدهید که برای آنها و انتظارات فرهنگی تیم عملی، راحت و طبیعی است.

6. یک فرآیند را تعریف کنید.

تیم فروش باید فرآیند استانداردی را برای نزدیک شدن، واجد شرایط بودن، کار با مشتری و بستن مشتری بداند و تمرین کند. مدیران فروش بزرگ می‌دانند که می‌توان فرآیند فروش را بیش از حد مهندسی کرد، اگرچه یک فرآیند سخت و پیچیده فقط می‌تواند نمایندگان را گیج کند و دست‌هایشان را ببندد. بازخورد بی‌درنگ مدیر می‌تواند به نمایندگان کمک کند تا انعطاف‌پذیری خود را حفظ کنند و در صورت لزوم در محیط‌های فروش پویا تنظیمات لازم را انجام دهند.

7. در فعال سازی فروش شرکت کنید.

تیم های فروش به ابزارهایی نیاز دارند که به آنها کمک کند پیشرفت خود را درک کرده و پیگیری کنند. مدیران فروش عالی از ابزارهای CRM مانند Salesforce استفاده می‌کنند و به طور منظم در مربیگری شرکت می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که از ابزارهای موجود به طور مؤثر استفاده می‌کنند و از همه پشتیبانی لازم برای موفقیت برخوردار هستند.

8. عملکرد تیم را اندازه گیری کنید.

کیفیت هر استراتژی فقط به اندازه اجرای آن خوب است و معیارها در طول مسیر راهنما هستند. مدیران فروش عالی روی مجموعه‌ای از معیارهای مهم یا شاخص‌های کلیدی عملکرد تمرکز می‌کنند و به عملکرد تیمشان توجه می‌کنند. سپس می توانند بر اساس آن اطلاعات عمل کنند تا اثربخشی تصمیمات آینده را افزایش دهند.

9. خط لوله رو به جلو را مدیریت کنید.

این همان پیش‌بینی نیست؛ مدیران فروش موثر تفاوت را درک می کنند. پیش بینی بر معاملات در مراحل پایانی متمرکز است و کمک چندانی به سه ماهه آینده نمی کند. خط لوله فوروارد در واقع بر توسعه آینده فروش متمرکز است که در نهایت بر پیش بینی های بعدی تأثیر می گذارد.
10. با تیم ارتباط برقرار کنید.
هیچ چیز برای فروشندگان مهمتر از این نیست که بدانند چه چیزی از آنها انتظار می رود و چه زمانی انتظار می رود. مدیران فروش عالی ارتباطات خود را شفاف و انتظارات خود را به خوبی مشخص می کنند، به طوری که اعضای تیم بدانند چه چیزی را باید هدف قرار دهند و درک کنند که اگر به آن برخورد کنند (یا نه) چه اتفاقی می افتد.

11. به صحبت های تیم گوش دهید.

ارتباط یک خیابان دو طرفه است. مدیران فروش مؤثر درهای خود را برای سؤالات باز نگه می دارند و از تیم خود بازخورد و ایده می خواهند. این تضمین می‌کند که فروشندگان بدانند که برایشان ارزش قائل هستند، مورد احترام و حمایت هستند و همچنین می‌تواند منجر به نوآوری‌های مثبت شود.

12. مربی.

کوچینگ مسئولیتی است که مدیران فروش بیش از همه از آن غفلت می کنند، زیرا به آنها نیاز دارد که از روزهای پرمشغله خود زمان قرض بگیرند. با این حال، مدیران فروش عالی اولویت بالایی برای مربیگری قائل هستند. آنها می دانند که اعتماد به نفس ایجاد می کند و تولید را پیش می برد. برنامه ریزی شده یا نه، مربیگری باید در لحظه و در هر فرصتی اتفاق بیفتد.

13. گربه ها را گله کنید.

تیم فروش باید فرآیند استانداردی را برای نزدیک شدن، واجد شرایط بودن، کار با مشتری و بستن مشتری بداند و تمرین کند. مدیران فروش بزرگ می‌دانند که می‌توان فرآیند فروش را بیش از حد مهندسی کرد، اگرچه یک فرآیند سخت و پیچیده فقط می‌تواند نمایندگان را گیج کند و دست‌هایشان را ببندد. بازخورد بی‌درنگ مدیر می‌تواند به نمایندگان کمک کند تا انعطاف‌پذیری خود را حفظ کنند و در صورت لزوم در محیط‌های فروش پویا تنظیمات لازم را انجام دهند. متخصصان فروش یک نژاد منحصر به فرد هستند. کارکردن با عملکرد بالا، افراد مغرور و افراد بسیار رقابتی می تواند چالشی برای کار و رهبری باشد. مدیران فروش عالی می دانند که چگونه به این نوع گربه ها انگیزه بدهند، پاداش دهند و از آنها استفاده کنند – به حداکثر رساندن عملکرد، به حداقل رساندن تضاد، عالی کردن تکرارهای خوب و استفاده از موفقیت خود برای ایجاد انگیزه در دیگران.

14. شاخص های پیشرو را تماشا کنید.

مدیران فروش عالی همیشه به آینده فکر می کنند. آنها به تغییرات و روندهای کوچک توجه می کنند و مسائل جزئی را قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگ به دست می آورند. با انجام این کار، مدیر فروش موثر از تبدیل شدن عادات بد به ضعف های پایدار جلوگیری می کند که باعث هزینه تولید و فروش می شود.

15. از زمان آنها محافظت کنید.

عادات خوب مدیریت زمان باعث به حداکثر رساندن آن می شود
عادات خوب مدیریت زمان، توانایی مدیر و تیم را برای رسیدن به اهداف به حداکثر می رساند. مدیران فروش عالی اولویت‌ها و اهداف روشنی را تعیین می‌کنند، خواسته‌هایی را که به افزایش درآمد کمک نمی‌کنند حذف می‌کنند و تیم‌هایشان را قادر می‌سازند تا با تمرکز بر فعالیت‌هایی که با اهداف مهم همسو هستند، بهترین استفاده را از زمان خود ببرند.

16. موفقیت را جشن بگیرید.

برنده شدن سرگرم کننده است. مدیران فروش عالی فورا و اغلب موفقیت های تیم خود را جشن می گیرند. پاداش دادن و به رسمیت شناختن بردها – حتی برنده های کوچک – به همه کمک می کند. جشن باعث ایجاد انگیزه می شود و اندکی باعث پیشرفت می شود.
«بزرگترین رهبر لزوماً کسی نیست که بزرگترین کارها را انجام دهد. او کسی است که مردم را وادار به انجام بزرگترین کارها می کند.»

ایده برای اشانتیون
ایده برای فروش
ایده خرید و فروش
ایده های خلاقانه برای جذب مشتری
ایده محصول برای فروش اینترنتی
ایده برای فروش در اینستاگرام
ایده های فروش موفق
وظایف سرپرست فروش

مصاحبه سرپرست فروش
برنامه ریزی سرپرست فروش
استخدام سرپرست فروش
حقوق سرپرست فروش
وظایف سرپرست فروش
چگونه سرپرست فروش شویم
سرپرست فروش کیست

سرپرست فروش استخدام
حقوق سرپرست فروش
سرپرست فروش کیست
اصول مدیریت شرکت پخش
سرپرست فروش به انگلیسی
سرپرست فروش زنجیره ای
ایده برای سرپرست فروش
مصاحبه سرپرست فروش

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://momkn.ir/?p=2044
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
علیرضا جهانتیغ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ایده برای سرپرست فروش موفق تضمینی | افزایش فروش در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

سلام،چگونه میتوانم کمک کنم.